dan zet ik de muts maar vast opquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
ga maar even een spelletje spelen. Kijk straks wel of er nog iemand langskomt hier![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zet ik de muts maar vast op
Hey Kokkie. Ik vind je je eigen muts mooier staan hoorquote:
dacht kom vast in de sfeerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Hey Kokkie. Ik vind je je eigen muts mooier staan hoor
beetje vroegquote:
avond muisquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, maar, maar .... het is eerst nog maar 43 daagjes tot Halloween
navond
quote:
bijna wel ja, was niemand, en heb vannacht wel een uur of 4 gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kok
Kaat
Was al even bang dat iedereen al zou zijn slapen
Zag idd dat je niet kon slapen, dus maar zombies was afschietenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna wel ja, was niemand, en heb vannacht wel een uur of 4 gehad
en dat vind jij zo jammer hequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag idd dat je niet kon slapen, dus maar zombies was afschieten
Collega football op Eurosport2 (Notre Dame vs Michigan State), broerlief vindt het net zo'n erge sport als voetbal dus is bijtijds weggegaan
Ach, had het wel gezellig gevonden als hij was blijven kijken. Had zelf echt geen zin een film, en hij dus wel. Dus ik nu maar even football kijken, en hij naar huis om een film te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat vind jij zo jammer he
lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot een uur of 4. en om 8 stond ik er weer naastquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat vind jij zo jammer he
Zo goed alsquote:
heb ik ook gepland voor november. vloer moet nog maar een jaar wachtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Heb weer vensterbanken op het noorden, en de wand van de gang in mijn woonkamer staat ook weer in de verf.
Eens kijken of ik in november een nieuwe vloer er in kan gooien, en de rest van de muren/plafonds/kozijnen schilderen.
Hmmmm.... ik lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot 2 uur, maar kwam er pas om 9:30 uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot een uur of 4. en om 8 stond ik er weer naast
Vloer ziet er echt niet meer uit. Heb de afgelopen twee jaar letterlijk niet de energie gehad om die in de olie te zetten. En een houten vloer zonder olie reageerd niet zo best op natte substanties.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik ook gepland voor november. vloer moet nog maar een jaar wachten
Maar jij laat het toch schilderen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik ook gepland voor november. vloer moet nog maar een jaar wachten
heb ook laminaat, maar het ergste is om alles eruit te halen. is helemaal door gelegd in huis. zonder drempels dus. Als ik begin moet ik het ook afmaken. En die zooi van 4 hoog naar beneden brengen is nog het ergst. Daarbij heb ik ook geen aanhanger of bus tot mijn beschikking om de boel af te voerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vloer ziet er echt niet meer uit. Heb de afgelopen twee jaar letterlijk niet de energie gehad om die in de olie te zetten. En een houten vloer zonder olie reageerd niet zo best op natte substanties.
Krijg nu toch geld van de verzekering, dus komt lekker makkelijk klik-laminaatje in.
ligt wel in de planning, totdat ik weer eigenwijs ga doen en er toch zelf aan ga beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij laat het toch schilderen dan?
Dat probleem heb ik ook, gelukkig wel een lift. Broerlief heeft een aanhanger dus die kan het meteen afvoeren voor me. Probleem bij mij zijn vooral de zware piano en kasten in de slaapkamer. Moet dus deel voor deel doen, en iemand moet echt helpen met het verplaatsen van die meubelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook laminaat, maar het ergste is om alles eruit te halen. is helemaal door gelegd in huis. zonder drempels dus. Als ik begin moet ik het ook afmaken. En die zooi van 4 hoog naar beneden brengen is nog het ergst. Daarbij heb ik ook geen aanhanger of bus tot mijn beschikking om de boel af te voeren
Niet eigenwijs doen, is niet goed voor je gezondheidquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt wel in de planning, totdat ik weer eigenwijs ga doen en er toch zelf aan ga beginnen
vast wel, heb het nog niet echt gevraagd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eigenwijs doen, is niet goed voor je gezondheid![]()
Lig jij straks ook weer dagen plat.
Wil je mams hubbie niet (meer) helpen?
heb ook wel een lift, en meubels zijn zo verplaatst. Alleen de kledingkast en het bed moet ik afbrekenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, gelukkig wel een lift. Broerlief heeft een aanhanger dus die kan het meteen afvoeren voor me. Probleem bij mij zijn vooral de zware piano en kasten in de slaapkamer. Moet dus deel voor deel doen, en iemand moet echt helpen met het verplaatsen van die meubelen.
Gewoon wel vragen hoor. Er is vast iets wat jij terug kan doen voor ze (zonder dat je hoeft te koken)quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast wel, heb het nog niet echt gevraagd.
vast el, maar zo werkt het niet bij ons. We doen het gewoon. En als hij niet wil(kan) heb ik ook nog een zwagerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon wel vragen hoor. Er is vast iets wat jij terug kan doen voor ze (zonder dat je hoeft te koken)
Als het zover is geef je me maar een belletje, heb dan weer redelijk wat ervaring met slopen/leggen van vloeren, en met zijn tweeën is het altijd sneller gedaan dan alleen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook wel een lift, en meubels zijn zo verplaatst. Alleen de kledingkast en het bed moet ik afbreken
Wel zo prettig op die manier. Met name mijn oudste zuster houdt echt een lijst bij, bij wie zij of haar man wat en voor hoelang gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast el, maar zo werkt het niet bij ons. We doen het gewoon. En als hij niet wil(kan) heb ik ook nog een zwager
ik begrijp dat soort dingen niet. Is bij ons in het gezin gelukkig niet zo. Moet wel zeggen dat ik niet iedereen meer help. Stond altijd voor iedereen klaar, maar ben ik van terug gekomenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel zo prettig op die manier. Met name mijn oudste zuster houdt echt een lijst bij, bij wie zij of haar man wat en voor hoelang gedaan hebben.
En broerlief zegt wel dat hij het niet erg vindt om mij te helpen, maar ik denk dat hij zich toch wel wat verplicht voelt.
Ik weet ook niet waar het vandaan komt hoor. Mijn vader was zo echt niet, die hielp altijd iedereen, zonder er een probleem van te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik begrijp dat soort dingen niet. Is bij ons in het gezin gelukkig niet zo. Moet wel zeggen dat ik niet iedereen meer help. Stond altijd voor iedereen klaar, maar ben ik van terug gekomen
dat soort dingen bedoel ik dus. en als jij iets vraagt hebben ze geen tijd. Heb ik bij mijn zus geen last van gelukkig. Als ik iets vraag doet ze het. Maar ik vraag niet zoveelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het vandaan komt hoor. Mijn vader was zo echt niet, die hielp altijd iedereen, zonder er een probleem van te maken.
Ik vind het meestal niet zo'n probleem om iemand te helpen. Alleen toen mijn zusje wel erg vaak mij liet baby-sitten om zelf een avond te kunnen stappen, terwijl manlief aan het sporten was, heb ik gezegd dat ik dat niet echt op prijs stel.
is het weer zoverquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zombies weer verholpen, ik ga zalig een paar uurtjes![]()
Morgenavond moet ik trouwens werken
Gelukkig dan toch dat jullie wel gewoon voor elkaar klaar staan. Moet je alleen wel misschien wat vaker hulp vragenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat soort dingen bedoel ik dus. en als jij iets vraagt hebben ze geen tijd. Heb ik bij mijn zus geen last van gelukkig. Als ik iets vraag doet ze het. Maar ik vraag niet zoveel
ben meer van het gevenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig dan toch dat jullie wel gewoon voor elkaar klaar staan. Moet je alleen wel misschien wat vaker hulp vragen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
is het weer zover![]()
Ben morgen vrij.
Mijn zombies zijn ook weer weg![]()
truste
wel zo handig als je wilt blijven functionerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, komt omdat ik afgelopen week vrij was, en maandagmorgen een van mijn systemen overschreven gaat worden, en ik dus eerst nog wat gegevens uit dat systeem moet veiligstellen
quote:
komt goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en slaap
en veel plezier op je vrije dag
Piep zegt de badeend als je erin knijptquote:
Thuisquote:
Moet af en toe nog werken hèquote:
Dat doe je dan maar in je eigen tijdquote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thuis
[..]
Moet af en toe nog werken hè
Nou ben blij dat je er weer even bent, maakte me al zorgen dat het niet goed gingquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tijdelijk afwezig, had effe wat anders aan de kop
Nog steeds wel, maar ik ben 'dr weer
Dacht wel aan je hoor, omdat je zelfs niet op twitter voorbij kwamquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tijdelijk afwezig, had effe wat anders aan de kop
Nog steeds wel, maar ik ben 'dr weer
met mij wel, met m'n vader gaat 't ook de goede kant op, maar hij is en blijft stronteigenwijs. Daarbij hebben zowel mijn vader als moeder nogal erg veel broers en zussen, dus ik had zondagavond een schorre keel van 't praten en ik was gewoon kapotquote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou ben blij dat je er weer even bent, maakte me al zorgen dat het niet goed ging
quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar in je eigen tijd![]()
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht wel aan je hoor, omdat je zelfs niet op twitter voorbij kwam
Alle begrip voor hoor, even tijd voor jezelf nemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik had er effe allemaal geen zin in. Was op een gegeven moment blij dat de telefoon niet meer ging en de deurbel ook niet meer ging. Dus ik heb nog wat TV gekeken, in m'n bed. En die TV heb ik vannacht om een uur of drie maar uitgezet
is wel logisch, maar omdat je ook gisteravond niet kwam, dacht ik dat het niet goed ging. Maar gelukkig wel dusquote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik had er effe allemaal geen zin in. Was op een gegeven moment blij dat de telefoon niet meer ging en de deurbel ook niet meer ging. Dus ik heb nog wat TV gekeken, in m'n bed. En die TV heb ik vannacht om een uur of drie maar uitgezet
gewond?quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle begrip voor hoor, even tijd voor jezelf nemen![]()
Lastig zo met een hand typen als je het met twee gewend bent
ik heb gisteren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite gehad en telefoon. Ook begrijpelijk natuurlijk, maar op een gegeven moment heb je 't wel gehadquote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is wel logisch, maar omdat je ook gisteravond niet kwam, dacht ik dat het niet goed ging. Maar gelukkig wel dus
quote:
wat heb je gedaan ( heb geen google+)quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was een bloedbad google+ fotootje
En je kan zelf op dit moment helemaal niets doen om de situatie te veranderden, dus tig keer hetzelfde verhaal zeggen (hoe lief bedoelt de belangstelling ook is), is best vermoeiendquote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb gisteren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite gehad en telefoon. Ook begrijpelijk natuurlijk, maar op een gegeven moment heb je 't wel gehad
Een ui die niet in de tomatensoep wilde belanden. Mes schoot fors in mijn vingerquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan ( heb geen google+)
quote:Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een ui die niet in de tmatensoep wilde belanden. Mes schoot fors in mijn vinger![]()
Ik moet toch dat boek van kokje over snijtechnieken maar bestellen
quote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je ermee naar de dokter gemoeten om te hechten?? Kan anders lang duren als het een diepe wond is
en weet je ook zeker dat het goed schoon is? vergis je niet in zo'n wond hoor. Heb ook wel eens gedacht dat een arts niet nodig was, maar heeft heel lang geduurd voor het genasquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is aan de bovenkant vanaf tweede kootje naar eerste kootje een flinke flap gefileerd.
Buurman heeft mij moeten verbinden, en die arme man kan niet eens tegen bloed
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt mequote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is aan de bovenkant vanaf tweede kootje naar eerste kootje een flinke flap gefileerd.
Buurman heeft mij moeten verbinden, en die arme man kan niet eens tegen bloed
Ik weet zeker dat het goed schoon gebloed is.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en weet je ook zeker dat het goed schoon is? vergis je niet in zo'n wond hoor. Heb ook wel eens gedacht dat een arts niet nodig was, maar heeft heel lang geduurd voor het genas
Pleisters werken niet bij zo'n flinke wond, was binnen 2 sec. doorweekt. Daarom maar steriel gaasje en flink verbinden, en dat lukt mij niet alleenquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt me
kom dagelijks op google en op g+. IBenny heeft dagelijks leuke postsquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt me
(moest nog wel even klungelen met google+ wist gebruikersnaam/wachtwoord effe tijdelijk niet meer)
ik kijk er eigenlijk ook dagelijks wel, maar ik had effe een tijdelijke blackoutquote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom dagelijks op google en op g+. IBenny heeft dagelijks leuke posts
Dat herken ikquote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk er eigenlijk ook dagelijks wel, maar ik had effe een tijdelijke blackout
m'n hoofd zit een beetje vol momenteel.quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat herken ikMaar je weet zelf wel waar die blackout vandaan komt
Rustig aan blijven doen, en idd gewoon lekker tv kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n hoofd zit een beetje vol momenteel.
Dus ik ga zometeen maar vertraagd HNTM kijken. Mark is morgen vrij en zit nog effe op de Wii te spelen, z'n favo spel COD Black Ops, gaat met een kwartiertje z'n bedje in
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maarquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig aan blijven doen, en idd gewoon lekker tv kijken
thanks, was het al vergeten op te nemen. Mja maar 10 minuten gemistquote:
Dat werkt goed, echt. Doe ik ook vaak als er weer iets aan de hand is, of mijn hoofd vol zit, zie jullie misschien straks nog wel en anders tot ooitquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maar
heb je de eerste twee afleveringen al gezien?quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks, was het al vergeten op te nemen. Mja maar 10 minuten gemist
Daarom schiet ik zombies afquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maar
doei kaatjequote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat werkt goed, echt. Doe ik ook vaak als er weer iets aan de hand is, of mijn hoofd vol zit, zie jullie misschien straks nog wel en anders tot ooit![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je de eerste twee afleveringen al gezien?
word beetje nerveus van die zombiedingen, weet ook niet wat 't isquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gistermiddag gezellig met man en zoon zitten kijken. Is leuk
weet niet waar Drassss is. Kokje volgens mij idd werkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
blijven wij nog met z'n tweetje over Muis.
Drasss weg vandaag?
Kokje tuurlijk nog druk aan het kokkerellen
Zaterdag had ik mijn broer hier, gisteravond moest ik werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zag hier dat 't van 't weekend niet erg drukjes was in hier. Iedereen met z'n leven bezig
Is je eten nog wel gelukt na je bloederige incident? Of alles weg kunnen gooien omdat 't onder 't bloed zat? Of na je ongeluk gewoon geen trek meer?
lekker, rijstepap met basterdsuikerrrrrquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaterdag had ik mijn broer hier, gisteravond moest ik werken.
Niets weg hoeven gooien gelukkig, maar de tomatensoep moet tot morgen wachten. Maar 'comfort food' gemaakt in de vorm van rijstepap met bruine basterdsuiker om wat naar binnen te krijgen.
Heb van het weekend weer zelf patat en mayo gemaakt en gegeten. Dus geen zin in een snackbar momentje vandaag. Rijstepap is dan lekker en simpelquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker, rijstepap met basterdsuikerrrrr![]()
gisteren met de kids maar wezen maccen, had nergens zin in, en dan was ik er toch even uit
ook lekker, maar ik was van 't weekend van de snelle hap, kreeg ook niet echt de kans om te koken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb van het weekend weer zelf patat en mayo gemaakt en gegeten. Dus geen zin in een snackbar momentje vandaag. Rijstepap is dan lekker en simpel
2 eidooiers mengen met 1 tl (dijon)mosterd, 1 tl citroensap, snufje zout & snufje witte peper.quote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook lekker, maar ik was van 't weekend van de snelle hap, kreeg ook niet echt de kans om te koken.
Ik denk dat ik vrijdag ook maar weer eens zelf friet ga maken, heerlijk.
En hoe maak jij zelf je mayo? Moet eerlijk zeggen dat ik me daar nog weinig aan gewaagd heb. Ooit een keer of twee, maar telkens schiften
dan ga ik 't toch nog maar eens proberenquote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 eidooiers mengen met 1 tl (dijon)mosterd, 1 tl citroensap, snufje zout & snufje witte peper.
Met garde goed kloppen, en tijdens het kloppen druppel voor druppel zonnebloemolie 'in' de kloppende garde druppelen. Pas als de mayo stevig wordt mag je de olie in een dun straaltje toevoegen. Ik voeg zo'n 1 1/2 kopje olie toe en is zo'n 5-8 minuten met de hand kloppen
Schift bij nooit, maar schijnt dat als je dan een druppeltje heet water toevoegd dat de schift eruit gaat.
Doenquote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik 't toch nog maar eens proberen
antislipmatje heb ik, geglazuurde kommen ook plenty, dus dat gaat goedkomen. Heb je recept en tips even opgeschrevenquote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen![]()
Ik maak de mayo trouwens in een geglazuurde aardewerk kom die ik op een anti-slipmatje zet. Dan 'loopt' de kom niet weg en kan je alle aandacht bij het kloppen en druppelen houden.
Oja alle ingredienten moeten op kamertemperatuur zijn, dus geen eieren gebruiken die net uit de koelkast komt. De mayo is trouwens ongeveer een week in de koelkast houdbaar, maar bij mij voor die tijd al op.quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
antislipmatje heb ik, geglazuurde kommen ook plenty, dus dat gaat goedkomen. Heb je recept en tips even opgeschreven
dat zal hier ook geen probleem zijn, ze zijn hier nogal mayo-erig ingesteldquote:Op maandag 19 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja alle ingredienten moeten op kamertemperatuur zijn, dus geen eieren gebruiken die net uit de koelkast komt. De mayo is trouwens ongeveer een week in de koelkast houdbaar, maar bij mij voor die tijd al op.
Als je dit onder de knie hebt, zal je nog maar zelden mayo uit een potje eten, en ook je eigen kerrie-, knoflook-, cocktail-, remoulade- en tartaarsaus gaan makenquote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zal hier ook geen probleem zijn, ze zijn hier nogal mayo-erig ingesteldAls ik ze niet tegenhou dan eten ze overal mayo bij
en een mixer gebruiken op een lage stand ipv de garde?quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je dit onder de knie hebt, zal je nog maar zelden mayo uit een potje eten, en ook je eigen kerrie-, knoflook-, cocktail-, remoulade- en tartaarsaus gaan maken![]()
Als ik trouwens meer dan 4 dooiers gebruik wil ik het ook wel in de keukenmachine maken. Doe het meestal met de hand omdat ik dan beter controle heb over het proces
Kan ookquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en een mixer gebruiken op een lage stand ipv de garde?
dan ga ik het daar maar eens mee proberen. Dat lange kloppen gaat mij altijd het meest tegenstaan.quote:
Heb ik ook maar opgezet. Zag het begin van scrooged maar dat is niet mijn type programma. En ik moet toch zo SYTYCD nog zien.quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik het daar maar eens mee proberen. Dat lange kloppen gaat mij altijd het meest tegenstaan.
So, project catwalk is er weer op en Mark naar bed, ik heb weer ruim baan voor de TV, hahaha
ik heb gisteravond SYTYCD gekeken, was wel leukquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook maar opgezet. Zag het begin van scrooged maar dat is niet mijn type programma. En ik moet toch zo SYTYCD nog zien.
Moest werken, en anders had ik football gekekenquote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb gisteravond SYTYCD gekeken, was wel leuk
Ben benieuwd of ze nu wel iets maken wat normale mensen ook aan zouden trekken
Britt d'r feestje was ook leuk. Ik dacht: hier kunnen die kids zich nooit de hele middag vermaken. Mark en ik hebben ons zitten vervelen op een gegeven moment. Ze hadden nog geen tijd voor ijs chips en drinken. Thuisgekomen hebben ze met z'n 10en 3 kilo friet, 20 frikandellen en 10 kroketten weg zitten werkenquote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Winkel waar ze hun stoffen kopen is trouwens een hele leuke zaak, met belachelijk veel dingen. Verkopen ook van die 'plak' dingen die je op bijv. een tshirt kunt plakken zonder dat dit in de was erafgaat. Leuk voor een meisjespartijtje
Wat was het eigenlijk, de naam van die plek zegt mij helemaal niets dus weet ook niet wat ze hebben gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Britt d'r feestje was ook leuk. Ik dacht: hier kunnen die kids zich nooit de hele middag vermaken. Mark en ik hebben ons zitten vervelen op een gegeven moment. Ze hadden nog geen tijd voor ijs chips en drinken. Thuisgekomen hebben ze met z'n 10en 3 kilo friet, 20 frikandellen en 10 kroketten weg zitten werken
Vetpan aanzetten dusquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
krijg trek in iets lekkers trouwens
de ontdekhoek, daar kunnen ze zelf allerlei proefjes doen en dingetjes maken zoals zeep, zelf chips, koffie, grijpmachines, naamplaatjes, bootjes, huisje metselen, dammen en dijken bouwen, zelf een fot maken en ontwikkelen, zo hebben ze rond de 40 dingen die ze allemaal mogen doenquote:Op maandag 19 september 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat was het eigenlijk, de naam van die plek zegt mij helemaal niets dus weet ook niet wat ze hebben gedaan.
Dat is wel leuk ja. Mijn nichtje wil nu met haar partijtje naar zo'n tent waar ze zelf pizza maken. Zullen ze in ieder geval niet hongerig thuiskomenquote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de ontdekhoek, daar kunnen ze zelf allerlei proefjes doen en dingetjes maken zoals zeep, zelf chips, koffie, grijpmachines, naamplaatjes, bootjes, huisje metselen, dammen en dijken bouwen, zelf een fot maken en ontwikkelen, zo hebben ze rond de 40 dingen die ze allemaal mogen doen
nee, denk 't ook niet, hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Mijn nichtje wil nu met haar partijtje naar zo'n tent waar ze zelf pizza maken. Zullen ze in ieder geval niet hongerig thuiskomen
alle ingrediënten in een smalle beker van een staafmixer doen. zorg dsat de olie boven drijft en de overige ingredienten op d ebodem liggen. Staafmixer in rustig op de bodem plaatsen en op hoge snelheid laten draaien. langzaam omhoog halenquote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 eidooiers mengen met 1 tl (dijon)mosterd, 1 tl citroensap, snufje zout & snufje witte peper.
Met garde goed kloppen, en tijdens het kloppen druppel voor druppel zonnebloemolie 'in' de kloppende garde druppelen. Pas als de mayo stevig wordt mag je de olie in een dun straaltje toevoegen. Ik voeg zo'n 1 1/2 kopje olie toe en is zo'n 5-8 minuten met de hand kloppen
Schift bij nooit, maar schijnt dat als je dan een druppeltje heet water toevoegd dat de schift eruit gaat.
mag je eerst wel dat boek gaan halenquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Mijn nichtje wil nu met haar partijtje naar zo'n tent waar ze zelf pizza maken. Zullen ze in ieder geval niet hongerig thuiskomen
Oh, moet die methode ook maar eens proberen. Altijd luisteren naar de chefquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
alle ingrediënten in een smalle beker van een staafmixer doen. zorg dsat de olie boven drijft en de overige ingredienten op d ebodem liggen. Staafmixer in rustig op de bodem plaatsen en op hoge snelheid laten draaien. langzaam omhoog halen
ow, staafmixer, heb ik ooit eens cocktailsaus mee door de hele keuken laten vliegenquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
alle ingrediënten in een smalle beker van een staafmixer doen. zorg dsat de olie boven drijft en de overige ingredienten op d ebodem liggen. Staafmixer in rustig op de bodem plaatsen en op hoge snelheid laten draaien. langzaam omhoog halen
oei, gezondquote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, niet de vetpan, heb worteltjes en komkommer
welk boekquote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag je eerst wel dat boek gaan halen
je snapt niet hoe 't kan, maar ik ben gewoon moe, van 't pratenquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
avond meisjes
C nog gefeliciteerd met je dochter![]()
![]()
beetje opgedroogd
quote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf kokje![]()
![]()
![]()
dat wordt staafmixen vrijdag, doe het alleen wel buiten![]()
SNIJTECHNIEKENquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
welk boek
Pizza is gewoon brooddeeg, met tomatensaus en kaas erop.
avond jochiequote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
avond meisjes
C nog gefeliciteerd met je dochter![]()
![]()
beetje opgedroogd
Heb ik niet nodig voor pizza, wel voor tomatensoepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
He kokje .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT TEGENWOORDIG MEER GEWEND AN TYPENquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je snapt niet hoe 't kan, maar ik ben gewoon moe, van 't praten
nee hoor, sinds vrijdag heb ik heel veel moeten pratenquote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
JE BENT TEGENWOORDIG MEER GEWEND AN TYPEN
anders hoor je me niet, ben ook mijn stem kwijtquote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, sinds vrijdag heb ik heel veel moeten praten
(ben je de capslock toets kwijt ofzo?) Je hoeft niet zo te schreeuwen
Wat heb jij dan weer gedaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
anders hoor je me niet, ben ook mijn stem kwijt
how are youquote:
Je kookt tegenwoordig met je stemquote:
my name is Kaatjequote:
liep niet echt soepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kookt tegenwoordig met je stem
No wayquote:
oh dus je hebt streng maar rechtvaardig je stem moeten verheffenquote:
laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh dus je hebt streng maar rechtvaardig je stem moeten verheffen
oh ja,quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kaatje just learned Inliesj toedeej in het topsjef dreedje
quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kaatje just learned Inliesj toedeej in het topsjef dreedje
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
He kok, heb je je auto al weer keurig gespoten terug?
Je hebt toch wel een vervangende auto hè, of moet je nu met OV naar je werkquote:
Nein , geine lust for thatquote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net als Bollokus the Big Bang Theory gaan kijken zónder ondertiteling
gewoon op joe toep engelse series kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net als Bollokus the Big Bang Theory gaan kijken zónder ondertiteling
wat zou je denkenquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een vervangende auto hè, of moet je nu met OV naar je werk
Ah, du folge Verbotene Liebe ?quote:
nouw joe hefe no more wooden shoes...quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
now breaks mijn wooden shoe alweer
quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, du folge Verbotene Liebe ?
joe sie, joe lurn it good, its a fluutje of a centquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nouw joe hefe no more wooden shoes...
quote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat zou je denken
rij op het moment met een vizier op de voorruit
wilde ik net zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tank te leen van het leger dus
dit is echt moeilijk lezen allemaalquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
joe sie, joe lurn it good, its a fluutje of a cent
mercedes B klasse met 3500km op de tellerquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tank te leen van het leger dus
ech nie end kutten fan unjons ken I not toequote:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
mercedes B klasse met 3500km op de teller
Dat is wel heel weinig. Rijd de auto fijn?quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben er niet echt kapot vanquote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Rijd de auto fijn?
ik heb deze zin 4 keer gelezen, voordat ik hem begreepquote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ech nie end kutten fan unjons ken I not toe
quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Rijd de auto fijn?
meer het type van de soepel franse bandjes dan die duitse zekerquote:
Ja, verdraaid lastig om fonetish engels te moeten schrijven als je de taal redelijk machtig bentquote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb deze zin 4 keer gelezen, voordat ik hem begreep
quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
meer het type van de soepel franse bandjes dan die duitse zeker
hmm, mercedes is anders wel een fijne auto om in te rijden, maar ik rijd ook ook liever in een toyotaquote:
ik ook niequote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben helemaal niet van de duitse auto's
quote:
Is dé zonne grote ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
ik rij ook geen franse auto
alhoewel: een paar franse merken hebben exact dezelfde auto, alleen staat er dan een ander merk op.
Wij hebben een Mitsubishi New Outlander
ken ik niet betalen, anders had ik ook wel zoiets gereden. Vind de nieuwe KIA sorento erg mooiquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
alhoewel: een paar franse merken hebben exact dezelfde auto, alleen staat er dan een ander merk op.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
Dames, Heer, het is tijd voor Kaatje om te gaanVannacht elk half uur wakker geweest, dus komende nacht maar proberen in te halen
tot morgen, slaap lekker voor straks
![]()
truste KAatjequote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
Dames, Heer, het is tijd voor Kaatje om te gaanVannacht elk half uur wakker geweest, dus komende nacht maar proberen in te halen
![]()
die is wel mooi om te zien, maar die rijdt niet lekker (hebben er een proefrit in gemaakt pas geleden)quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken ik niet betalen, anders had ik ook wel zoiets gereden. Vind de nieuwe KIA sorento erg mooi
truste kaatjequote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
dés ok wel weer woarquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
joa, dè is zunne grote, maar ik heb ook veul te vervoeren
sloap lekker en hou de buurt nie wakkerquote:Op maandag 19 september 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dés ok wel weer woar![]()
nou goi ik echt noar m'n bed
DAt heb ik dan weer niet gedaan, zou me alleen maar meer triggeren om toch zoiets aan te schaffenquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die is wel mooi om te zien, maar die rijdt niet lekker (hebben er een proefrit in gemaakt pas geleden)
ik hou ook niet zo van Duitse auto's maar die Audi Q7 is dat geloof ik (ook zo'n PC hooft tractor) die rijdt wel heul geweldig. Is net een rijdend bankstelquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken ik niet betalen, anders had ik ook wel zoiets gereden. Vind de nieuwe KIA sorento erg mooi
Dat is bijna een tankquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
Vriend met een garage, die verkoopt Kia en Mitsubishi, in den boschquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt heb ik dan weer niet gedaan, zou me alleen maar meer triggeren om toch zoiets aan te schaffen
die is idd wel gaaf, maar dan mag ik nog wel 3 banen erbij nemenquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van Duitse auto's maar die Audi Q7 is dat geloof ik (ook zo'n PC hooft tractor) die rijdt wel heul geweldig. Is net een rijdend bankstel
valt best mee hoorquote:
altijd handigquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Vriend met een garage, die verkoopt Kia en Mitsubishi, in den bosch
of de jackpot in de staatsloterij winnenquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is idd wel gaaf, maar dan mag ik nog wel 3 banen erbij nemen
eeeeeh, ikke ook hoor, ding is niet te betalen. Mark z'n maat zit in de autobranche, en ze gaan geregeld samen proefritten maken als er bij hem iets nieuws binnenkomt. De Audi stond bij de garage van de burenquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is idd wel gaaf, maar dan mag ik nog wel 3 banen erbij nemen
FWBquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Vriend met een garage, die verkoopt Kia en Mitsubishi, in den bosch
dan geef ik het nog niet zoveel uit aan blikquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of de jackpot in de staatsloterij winnen
ik zou gewoon m'n Outlander houden, Mark mocht dan van mij ook wel een beter autootje kopen hoor (die rijdt nu een fiatje panda van tig jaar oud, maarja, naar zijn werk is het maar 1 km en 't is maar dattie droog zit als 't regent)quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan geef ik het nog niet zoveel uit aan blik
hoeft toch ook geen 2 goede auto's te hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou gewoon m'n Outlander houden, Mark mocht dan van mij ook wel een beter autootje kopen hoor (die rijdt nu een fiatje panda van tig jaar oud, maarja, naar zijn werk is het maar 1 km en 't is maar dattie droog zit als 't regent)
Hmmmm...... denk dat je met 27,5 miljoen op je bankrekening er toch anders over gaat denkenquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan geef ik het nog niet zoveel uit aan blik
1 km met de auto naar je werkquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou gewoon m'n Outlander houden, Mark mocht dan van mij ook wel een beter autootje kopen hoor (die rijdt nu een fiatje panda van tig jaar oud, maarja, naar zijn werk is het maar 1 km en 't is maar dattie droog zit als 't regent)
Wat moet jij (of ik) uberhaupt met 2 auto's. Je kan er maar in één tegelijk rijdenquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft toch ook geen 2 goede auto's te hebben
denk dat je je vergistquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm...... denk dat je met 27,5 miljoen op je bankrekening er toch anders over gaat denken
maar hij moet er wel midden in de nacht naartoe. 1 km is overdreven, het is in Hedel, een dorp of twee verder, dus wel een kilometer of 7. Toch lullig als ik 'm dan met de fiets zou sturen midden in de nachtquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1 km met de auto naar je werk![]()
paraplu is echt veel goedkoper
een cabrioquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je je vergistZeg niet dat ik geen nieuwe auto zou kopen, maar dan niet een van een ton. Koop ik er liever twee. een cabrio en een SUV
Waarom niet, kan ie daarna toch lekker in de warme cabine kruipenquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar hij moet er wel midden in de nacht naartoe. 1 km is overdreven, het is in Hedel, een dorp of twee verder, dus wel een kilometer of 7. Toch lullig als ik 'm dan met de fiets zou sturen midden in de nacht
quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken, het is alweer bijna half twaalf, morgen weer werken
tot morgen allemaal en truste voor straks
![]()
![]()
![]()
truste Ceetjequote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken, het is alweer bijna half twaalf, morgen weer werken
tot morgen allemaal en truste voor straks
![]()
![]()
![]()
veel plezier en trustequote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er ook maar een eindje aan zombie schieten. Straks rams@giants opnemen. Morgenmiddag lekker kijken, dan is het weer voorbij tot zondag
quote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt best mee hoor![]()
ik wou dat het een tank was, soms is het wel makkelijk als je je voorgangers van de weg kunt schieten
Doe ik elke avond. Weet anders ook niet meer wat ik wel of niet moet/wil kijken. Het is toch wat hé, dat geheugenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
es effe beetje rond zappen wat ik vanaaf niet mag missen, ben nog een beetje het pad kwijt, geen idee wat er vanaaf op 't kastje komt
heel stom jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doe ik elke avond. Weet anders ook niet meer wat ik wel of niet moet/wil kijken. Het is toch wat hé, dat geheugenSnap het wel hoor, bezorgdheid "verlamt" je normale denken
weet helemaal hoe je dit bedoelt. Merk het een aantal keer per dag. De normaalste dingen/woorden kan ik dan zomaar ineens niet meer opkomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heel stom ja![]()
Mijn baas kwam vandaag iets vragen, normaal schud ik dat zo uit mijn mouw, moest hem het antwoord schuldig blijven en het eerst nakijken. Hij vroeg meteen wat er was (had het nog niet gehoord van mijn vader). Alle begrip hoor, dat zeker, maar toch, vond het zelf lullig
een broer van mijn vader en zijn vrouw zijn gisterenmiddag erheen vertrokken. Volgens hen is alles in orde en alles onder controle. Ik kan nu gewoon niet weg. Ik heb geen vervanging op mijn werk momenteel aangezien de enige collega die mijn werk over kan nemen nu drie weken vakantie heeft. Nouja, alleen morgenochtend nog werken, daarna vrij. Dus misschien dat ik morgenmiddag of donderdagmiddag alsnog aanrijquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet helemaal hoe je dit bedoelt. Merk het een aantal keer per dag. De normaalste dingen/woorden kan ik dan zomaar ineens niet meer opkomen. Misschien "moet" je toch maar afreizen naar Oostenrijk? Om jezelf gerust te stellen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
heb vandaag trouwens voor Mark en mijzelf zelf frieten gemaakt, verse.
En Muis d'r mayo recept d'rbij.
alleen Mark vond die mayo niet lekker, de friet wel
hij zei meteen: godver, had bij de Boemerang na je werk een paar bekers mayo gehaald
Snap dat je niet zomaar wegkunt, zolang het niet echt "nodig" is, maar ik zou gaan hoor, zogauw je kunt. Dan kun je jezelf overtuigen dat het beter gaat met je vader en heb je misschien wat rust in je lijf. Die stress beïnvloed je hele doen en latenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een broer van mijn vader en zijn vrouw zijn gisterenmiddag erheen vertrokken. Volgens hen is alles in orde en alles onder controle. Ik kan nu gewoon niet weg. Ik heb geen vervanging op mijn werk momenteel aangezien de enige collega die mijn werk over kan nemen nu drie weken vakantie heeft. Nouja, alleen morgenochtend nog werken, daarna vrij. Dus misschien dat ik morgenmiddag of donderdagmiddag alsnog aanrij
bij ons staat tegenwoordig op zaterdag een frietkraam op 't plein. Stikdruk is 't er. Hij heeft dezelfde friet als de Boemerang, alleen niet dezelfde mayo. Deze man staat met oliebollen altijd op 't hoekje bij 't VVV, en heeft die man van de Boemerang al tig keer om zijn mayorecept gevraagd, maar hij krijgt 't niet. Het blijkt dat het Oliehoorn mayo is met eigen toevoegingen, maar welke zegt ie nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Die mayo van de Boemerang is dan ook wel erg lekker. Is ook zelfgemaakt
Ik hoop dat ze toch ooit het recept aan iemand doorgeven. Ze zullen ook niet het eeuwige leven hebben.. Jammer dat je die mayo niet zo lang kunt bewaren, anders kon je er meer van inslaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons staat tegenwoordig op zaterdag een frietkraam op 't plein. Stikdruk is 't er. Hij heeft dezelfde friet als de Boemerang, alleen niet dezelfde mayo. Deze man staat met oliebollen altijd op 't hoekje bij 't VVV, en heeft die man van de Boemerang al tig keer om zijn mayorecept gevraagd, maar hij krijgt 't niet. Het blijkt dat het Oliehoorn mayo is met eigen toevoegingen, maar welke zegt ie niet![]()
Het is wel lachen hoor, want iedereen die je op zaterdag bij dat frietkot tegenkomt zegt: precies de friet van de Boemerang, alleen nu de mayo nog
ik hoop het ook, maar dat zal toch wel, als ze uit de tijd zijn zullen ze de hut wel verkopen. Ik zou er dan wel de recepten bij eisenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze toch ooit het recept aan iemand doorgeven. Ze zullen ook niet het eeuwige leven hebben.. Jammer dat je die mayo niet zo lang kunt bewaren, anders kon je er meer van inslaan
nee dat wist ik niet? Allemaal in de binnenstad? Waar dan? Kom toch al sinds ik geboren ben bijna wekelijks in de stadquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
Den Bosch zonder Boemerang, dat kan niet .
Wist je dat ze vroeger 3 van deze zaken hadden in de stad?
Je had de Boemerang, dan liep de keuken door tot om de hoek, waar later de Febo in is gekomen. Dat heette volgens mij De Blauwe Pluym, en dan had je er nog één in de Hinthamerstraat. Daar zit nu nog een fritestent. Op het hoekje bij de Jacobskerk Dat heette de Fijnproever.. Of die twee namen andersom, dat kan ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet? Allemaal in de binnenstad? Waar dan? Kom toch al sinds ik geboren ben bijna wekelijks in de stad
de voorganger van de Febo ken ik idd nog wel, volgens mij was dat idd de Blauwe Pluym want die naam zegt me iets op de een of andere manierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je had de Boemerang, dan liep de keuken door tot om de hoek, waar later de Febo in is gekomen. Dat heette volgens mij De Blauwe Pluym, en dan had je er nog één in de Hinthamerstraat. Daar zit nu nog een fritestent. Op het hoekje bij de Jacobskerk Dat heette de Fijnproever.. Of die twee namen andersom, dat kan ook
Kijk aan. Je weet het nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de voorganger van de Febo ken ik idd nog wel, volgens mij was dat idd de Blauwe Pluym want die naam zegt me iets op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
heb vandaag trouwens voor Mark en mijzelf zelf frieten gemaakt, verse.
En Muis d'r mayo recept d'rbij.
alleen Mark vond die mayo niet lekker, de friet wel
hij zei meteen: godver, had bij de Boemerang na je werk een paar bekers mayo gehaald
Hier staat Uitstel van Excecutie aan, maar ik kijk alles maar half. Zit aan mijn laptop en de tv staat aan. Doe beide met halve concentratie, is samen toch 100%quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit OhOh Cherso te kijken (bij gebrek aan beter volgens mij)
Over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is hij de eerste die mijn mayo niet lekker vindt (of anderen durven niets te zeggen dat kan ook natuurlijk)
Over smaak valt best te twisten hoor. De kids van mijn broer en zusje vinden mijn mayo wél lekker, en die van mijn zusje zijn nog iets te jong om uit beleefdheid te liegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten![]()
Dat doen alleen die twee chagrijnige chefs bij tobsjef
hij vind de smaak niet lekker, hij houdt namelijk niet van mostert. Had ook niet gezegd dat die erin zat, maar hij proefde het meteen. En misschien is die van mij toch anders uitgevallen als die van jou, was ook de eerste keer dat 't gelukt is (na de tweede poging, ik was weer te snel met de olie)quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is hij de eerste die mijn mayo niet lekker vindt (of anderen durven niets te zeggen dat kan ook natuurlijk)
Maak het hier bijna dagelijks mee hoor. Wat mijn man heel lekker vindt, vind ik niet lekker, en andersomquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over smaak valt best te twisten hoor. De kids van mijn broer en zusje vinden mijn mayo wél lekker, en die van mijn zusje zijn nog iets te jong om uit beleefdheid te liegen.
zaanse mayo uit een tube, wij noemen dat de "eier-mayonaise"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zaanse Mayo![]()
Van die plantaardige frietsaus light
Ik vind de mayonaise van DL heel erg lekker, is alleen zo duurquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij vind de smaak niet lekker, hij houdt namelijk niet van mostert. Had ook niet gezegd dat die erin zat, maar hij proefde het meteen. En misschien is die van mij toch anders uitgevallen als die van jou, was ook de eerste keer dat 't gelukt is (na de tweede poging, ik was weer te snel met de olie)
En ik vond 'm wel lekker![]()
Mayo uit een pot/fles is zoeter. Ik neem aan dat ik er ook gerust suiker of honing aan toe kan voegen?
ik heb ook altijd tubes en een potje Zaanse mayonaise in huis. Ben een echte mayonaisefreakquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zaanse Mayo![]()
Ja hoor, ken ook recepten waar wat suiker in gaat, en de mosterd kan je ook weglaten. Ik hou wel van een beetje pit in de mayoquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij vind de smaak niet lekker, hij houdt namelijk niet van mostert. Had ook niet gezegd dat die erin zat, maar hij proefde het meteen. En misschien is die van mij toch anders uitgevallen als die van jou, was ook de eerste keer dat 't gelukt is (na de tweede poging, ik was weer te snel met de olie)
En ik vond 'm wel lekker![]()
Mayo uit een pot/fles is zoeter. Ik neem aan dat ik er ook gerust suiker of honing aan toe kan voegen?
Ik ook daarom weeg ik ook 243 kilo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb ook altijd tubes en een potje Zaanse mayonaise in huis. Ben een echte mayonaisefreak
Daarom kijk ik ook maar halfquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
Oh Oh Cherso
"ik geef 'm de twijfel van het voordeel maar"![]()
Uitstel van executie kijk ik nooit, al die ellende, kan daar niet goed tegen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zaanse Mayo![]()
Die van DL is m.i. de beste van de pot en tube mayo'squote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind de mayonaise van DL heel erg lekker, is alleen zo duur
ik ben ook een mayofreak, heb geloof ik wel 5 soorten in huis, zaanse, Calvé, Yogonaise, Oliehoorn en ook nog DLquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook daarom weeg ik ook 243 kilo.
ik heb de mixer gepakt, ging beter als met de gardequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Die van DL is m.i. de beste van de pot en tube mayo's![]()
Zelf maken is gewoon goedkoper en kost maar iets meer tijd dan het opendraaien van een pot en een lepel pakken om de mayo eruit te halen.
Daarom ben ik sinds vorige week minder vette dingen aan het eten en zeker maar 1keer per week mayo, op woensdag, fritesdagquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook daarom weeg ik ook 243 kilo.
Bij de Sligro verkopen ze het huismerk van hen, dat is precies dezelfde mayo als DL. Mijn zus heeft een pasje en vraag haar wel eens een paar (heel grote) potten mee te brengenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Die van DL is m.i. de beste van de pot en tube mayo's![]()
Zelf maken is gewoon goedkoper en kost maar iets meer tijd dan het opendraaien van een pot en een lepel pakken om de mayo eruit te halen.
Ik denk dat ik nogal snel naar de garde grijp omdat ik daarmee ben opgegroeidquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb de mixer gepakt, ging beter als met de garde
ik ben met de mixer grootgebrachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nogal snel naar de garde grijp omdat ik daarmee ben opgegroeid
Dat kan natuurlijk, maar toen mijn pa zijn opleiding volgde bestonden die nog nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben met de mixer grootgebracht
Ga ik eens proberen, moet ik eerst weer eens worstenbroodjes makenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef kaatje50 het volgende:
weet je wat ook lekker is, eten wij altijd bij de worstebroodjes.
Wat echte mayonaise, wat chilisaus erbij en dan nog even zoet maken met dieetsuiker![]()
![]()
een zoet/hartig sausje
dat snap ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar toen mijn pa zijn opleiding volgde bestonden die nog niet
Oh muis, ik maak zelf altijd saucijzenbroodjes, omdat ik geen goed deegrecept heb voor de worstenbroodjes. Hoe maak jij dat deeg?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik eens proberen, moet ik eerst weer eens worstenbroodjes maken
Is erg lekker, mijn zoons komen altijd moeders sausje eten. Ik gebruik altijd die chilisaus van Go-Tan, die plastic flesjes en die zoetstofsuiker omdat die niet grof is...quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik eens proberen, moet ik eerst weer eens worstenbroodjes maken
Mijn ma had een hekel aan koken, en mijn pa was ouderwets die wilde gewoon dat het eten op tafel stond als hij uit zijn werk kwam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat snap ik
mijn ouders maakten dat soort dingen echter nooit zelf![]()
Wel elke dag zelfgemaakte verse soep, aardappelen/groente/vlees en een zelfgemaakt toetje. Toen ik klein was wist ik niet eens dat je zelf mayo zou kunnen maken
ik maak het met Koopmans broodmix. Erg makkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Oh muis, ik maak zelf altijd saucijzenbroodjes, omdat ik geen goed deegrecept heb voor de worstenbroodjes. Hoe maak jij dat deeg?
echt hoor, hoe dom kan ik zijn. Tuurlijk heb je ook broodmix uit een pakjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik maak het met Koopmans broodmix. Erg makkelijk
Als hij zijn MM aanzet vindt hij ons vast welquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Is Drasss ons trouwens kwijt? HIj was wel in topsjefdraadje
Is een gistdeeg (soort brooddeeg) maar dan wel met ei erdoor. Zal zo even pa's schriftje erbij pakken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Oh muis, ik maak zelf altijd saucijzenbroodjes, omdat ik geen goed deegrecept heb voor de worstenbroodjes. Hoe maak jij dat deeg?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Is Drasss ons trouwens kwijt? HIj was wel in topsjefdraadje
Misschien wil hij ons niet meer kennenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als hij zijn MM aanzet vindt hij ons vast wel
Dat recept wil ik dan ook wel hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een gistdeeg (soort brooddeeg) maar dan wel met ei erdoor. Zal zo even pa's schriftje erbij pakken.
misschien een keertje receptje mailen als je tijd hebt? Ik hoef ze niet morgen meteen te maken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een gistdeeg (soort brooddeeg) maar dan wel met ei erdoor. Zal zo even pa's schriftje erbij pakken.
Wat leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien een keertje receptje mailen als je tijd hebt? Ik hoef ze niet morgen meteen te maken hoor.
Trouwens, ons Britt is me toch een mazzelkip dat kind. Als ze aan een prijsvraag meedoet, dan wint ze.
Ze heeft twee keer meegedaan, de eerste keer leverde ons dat een weekend Movie Park Germany op voor het hele gezin, inclusief eten/drinken/hotelovernachting/reis met vipbus etc.
En nu heeft ze in Mark z'n vakblad (de Truckstar) meegedaan aan een prijsvraag, krijgt ze vandaag 2 vipkaarten toegezonden voor Monsterjam a.s. zaterdagavond in het Gelredome
yep, apetrots is ze. alleen nu was de jongste verdrietig, want die wil er ook graag heen. Toen zei Britt, och Tess, dan vraag ik wel of Papa ons daar brengt, gaan wij met z'n tweetjes. Maarja, ik laat niet een meisje van 10 en een meisje van 7 alleen naar het Gelredome gaan de hele avond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat leukHelemaal trots natuurlijk
als je de titel van 't boekje gewoon efffe googelt, dan zie je snel genoeg welke webwinkels er minder tot geen levertijd hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zal het recept mailen/pm-en.
Ben op zoek naar een andere webwinkel waar ik dat boek van kokje kan kopen. Bol heeft een levertijd van 2-3 weken
Leuk voor Britt
ontaarde moederquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
over kinderen gesproken![]()
ben effe weg.
Zou ze een half uur geleden al welterusten gezegd hebben
Hmmmm..... overal levertijd 2-3 weken. Slechts één site met op voorraad, maar die site vind ik een beetje vaag.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als je de titel van 't boekje gewoon efffe googelt, dan zie je snel genoeg welke webwinkels er minder tot geen levertijd hebben
je hebt ook nog ECI, kun je tegenwoordig ook gewoon los bestellenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm..... overal levertijd 2-3 weken. Slechts één site met op voorraad, maar die site vind ik een beetje vaag.
Ook 2 weken. Ik bestel wel bij Bol, krijg ik tenminste ippiesquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hebt ook nog ECI, kun je tegenwoordig ook gewoon los bestellen
Grote paniek trouwens net boven, enorme spinnen op de kamer van Britt, we mosten alledrie zo hard gillen dat Mark ons is komen reddenBen erg bang voor spinnen
Had ik vorige week. Was 's nachts naar de toilet geweest, kom terug zit er een heel grote, dikke spin op de muur, net boven mijn hoofdkussen. Ik hoef mijn man daar echt niet voor wakker te maken, dus heb ik hem met bibberende knieën zelf kapot geslagenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hebt ook nog ECI, kun je tegenwoordig ook gewoon los bestellen
Grote paniek trouwens net boven, enorme spinnen op de kamer van Britt, we mosten alledrie zo hard gillen dat Mark ons is komen reddenBen erg bang voor spinnen
Buiten ben ik er evengoed niet blij mee. Als ik even naar mijn schuur loop, loop ik bijna altijd in een web.....grrrrquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind spinnen niks. Doodeng. Waarom, geen idee, altijd al gevonden
ze zeggen dat het nuttige dieren zijn.
Ik zie er het nut niet van in![]()
Dat ze buiten blijven, engerds, krengen
niet in mijn huis, ga naar de buren voor mijn part
respect. Maar ik zou de mepper pakken. Durf anders nietsquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
In China geloven ze dat een spin in huis geluk brengt, en mag je dus ook echt niet buiten zetten.
Heb hier nog nooit een spin in huis gehad, maar als die er zou zijn, zet ik er een glas overheen en met een papiertje eronder schuiven, zodat ik hem/haar buiten kan zetten.
ik ook niet. Heb het ooit eens met de stofzuiger gedaan en deze de hele avond/nacht aan laten staan. Ik ben echt doodsbang van die dingenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
respect. Maar ik zou de mepper pakken. Durf anders niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |