ech nie end kutten fan unjons ken I not toequote:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
mercedes B klasse met 3500km op de teller
Dat is wel heel weinig. Rijd de auto fijn?quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben er niet echt kapot vanquote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Rijd de auto fijn?
ik heb deze zin 4 keer gelezen, voordat ik hem begreepquote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ech nie end kutten fan unjons ken I not toe
quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Rijd de auto fijn?
meer het type van de soepel franse bandjes dan die duitse zekerquote:
Ja, verdraaid lastig om fonetish engels te moeten schrijven als je de taal redelijk machtig bentquote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb deze zin 4 keer gelezen, voordat ik hem begreep
quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
meer het type van de soepel franse bandjes dan die duitse zeker
hmm, mercedes is anders wel een fijne auto om in te rijden, maar ik rijd ook ook liever in een toyotaquote:
ik ook niequote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben helemaal niet van de duitse auto's
quote:
Is dé zonne grote ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
ik rij ook geen franse auto
alhoewel: een paar franse merken hebben exact dezelfde auto, alleen staat er dan een ander merk op.
Wij hebben een Mitsubishi New Outlander
ken ik niet betalen, anders had ik ook wel zoiets gereden. Vind de nieuwe KIA sorento erg mooiquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
ik rij ook geen franse auto
alhoewel: een paar franse merken hebben exact dezelfde auto, alleen staat er dan een ander merk op.
Wij hebben een Mitsubishi New Outlander
quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
Dames, Heer, het is tijd voor Kaatje om te gaanVannacht elk half uur wakker geweest, dus komende nacht maar proberen in te halen
tot morgen, slaap lekker voor straks
![]()
truste KAatjequote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
Dames, Heer, het is tijd voor Kaatje om te gaanVannacht elk half uur wakker geweest, dus komende nacht maar proberen in te halen
![]()
die is wel mooi om te zien, maar die rijdt niet lekker (hebben er een proefrit in gemaakt pas geleden)quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken ik niet betalen, anders had ik ook wel zoiets gereden. Vind de nieuwe KIA sorento erg mooi
truste kaatjequote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
dés ok wel weer woarquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
joa, dè is zunne grote, maar ik heb ook veul te vervoeren
sloap lekker en hou de buurt nie wakkerquote:Op maandag 19 september 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dés ok wel weer woar![]()
nou goi ik echt noar m'n bed
DAt heb ik dan weer niet gedaan, zou me alleen maar meer triggeren om toch zoiets aan te schaffenquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die is wel mooi om te zien, maar die rijdt niet lekker (hebben er een proefrit in gemaakt pas geleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |