Doe ik elke avond. Weet anders ook niet meer wat ik wel of niet moet/wil kijken. Het is toch wat hé, dat geheugenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
es effe beetje rond zappen wat ik vanaaf niet mag missen, ben nog een beetje het pad kwijt, geen idee wat er vanaaf op 't kastje komt
heel stom jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doe ik elke avond. Weet anders ook niet meer wat ik wel of niet moet/wil kijken. Het is toch wat hé, dat geheugenSnap het wel hoor, bezorgdheid "verlamt" je normale denken
weet helemaal hoe je dit bedoelt. Merk het een aantal keer per dag. De normaalste dingen/woorden kan ik dan zomaar ineens niet meer opkomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heel stom ja![]()
Mijn baas kwam vandaag iets vragen, normaal schud ik dat zo uit mijn mouw, moest hem het antwoord schuldig blijven en het eerst nakijken. Hij vroeg meteen wat er was (had het nog niet gehoord van mijn vader). Alle begrip hoor, dat zeker, maar toch, vond het zelf lullig
een broer van mijn vader en zijn vrouw zijn gisterenmiddag erheen vertrokken. Volgens hen is alles in orde en alles onder controle. Ik kan nu gewoon niet weg. Ik heb geen vervanging op mijn werk momenteel aangezien de enige collega die mijn werk over kan nemen nu drie weken vakantie heeft. Nouja, alleen morgenochtend nog werken, daarna vrij. Dus misschien dat ik morgenmiddag of donderdagmiddag alsnog aanrijquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet helemaal hoe je dit bedoelt. Merk het een aantal keer per dag. De normaalste dingen/woorden kan ik dan zomaar ineens niet meer opkomen. Misschien "moet" je toch maar afreizen naar Oostenrijk? Om jezelf gerust te stellen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
heb vandaag trouwens voor Mark en mijzelf zelf frieten gemaakt, verse.
En Muis d'r mayo recept d'rbij.
alleen Mark vond die mayo niet lekker, de friet wel
hij zei meteen: godver, had bij de Boemerang na je werk een paar bekers mayo gehaald
Snap dat je niet zomaar wegkunt, zolang het niet echt "nodig" is, maar ik zou gaan hoor, zogauw je kunt. Dan kun je jezelf overtuigen dat het beter gaat met je vader en heb je misschien wat rust in je lijf. Die stress beïnvloed je hele doen en latenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een broer van mijn vader en zijn vrouw zijn gisterenmiddag erheen vertrokken. Volgens hen is alles in orde en alles onder controle. Ik kan nu gewoon niet weg. Ik heb geen vervanging op mijn werk momenteel aangezien de enige collega die mijn werk over kan nemen nu drie weken vakantie heeft. Nouja, alleen morgenochtend nog werken, daarna vrij. Dus misschien dat ik morgenmiddag of donderdagmiddag alsnog aanrij
bij ons staat tegenwoordig op zaterdag een frietkraam op 't plein. Stikdruk is 't er. Hij heeft dezelfde friet als de Boemerang, alleen niet dezelfde mayo. Deze man staat met oliebollen altijd op 't hoekje bij 't VVV, en heeft die man van de Boemerang al tig keer om zijn mayorecept gevraagd, maar hij krijgt 't niet. Het blijkt dat het Oliehoorn mayo is met eigen toevoegingen, maar welke zegt ie nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Die mayo van de Boemerang is dan ook wel erg lekker. Is ook zelfgemaakt
Ik hoop dat ze toch ooit het recept aan iemand doorgeven. Ze zullen ook niet het eeuwige leven hebben.. Jammer dat je die mayo niet zo lang kunt bewaren, anders kon je er meer van inslaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons staat tegenwoordig op zaterdag een frietkraam op 't plein. Stikdruk is 't er. Hij heeft dezelfde friet als de Boemerang, alleen niet dezelfde mayo. Deze man staat met oliebollen altijd op 't hoekje bij 't VVV, en heeft die man van de Boemerang al tig keer om zijn mayorecept gevraagd, maar hij krijgt 't niet. Het blijkt dat het Oliehoorn mayo is met eigen toevoegingen, maar welke zegt ie niet![]()
Het is wel lachen hoor, want iedereen die je op zaterdag bij dat frietkot tegenkomt zegt: precies de friet van de Boemerang, alleen nu de mayo nog
ik hoop het ook, maar dat zal toch wel, als ze uit de tijd zijn zullen ze de hut wel verkopen. Ik zou er dan wel de recepten bij eisenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze toch ooit het recept aan iemand doorgeven. Ze zullen ook niet het eeuwige leven hebben.. Jammer dat je die mayo niet zo lang kunt bewaren, anders kon je er meer van inslaan
nee dat wist ik niet? Allemaal in de binnenstad? Waar dan? Kom toch al sinds ik geboren ben bijna wekelijks in de stadquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
Den Bosch zonder Boemerang, dat kan niet .
Wist je dat ze vroeger 3 van deze zaken hadden in de stad?
Je had de Boemerang, dan liep de keuken door tot om de hoek, waar later de Febo in is gekomen. Dat heette volgens mij De Blauwe Pluym, en dan had je er nog één in de Hinthamerstraat. Daar zit nu nog een fritestent. Op het hoekje bij de Jacobskerk Dat heette de Fijnproever.. Of die twee namen andersom, dat kan ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet? Allemaal in de binnenstad? Waar dan? Kom toch al sinds ik geboren ben bijna wekelijks in de stad
de voorganger van de Febo ken ik idd nog wel, volgens mij was dat idd de Blauwe Pluym want die naam zegt me iets op de een of andere manierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je had de Boemerang, dan liep de keuken door tot om de hoek, waar later de Febo in is gekomen. Dat heette volgens mij De Blauwe Pluym, en dan had je er nog één in de Hinthamerstraat. Daar zit nu nog een fritestent. Op het hoekje bij de Jacobskerk Dat heette de Fijnproever.. Of die twee namen andersom, dat kan ook
Kijk aan. Je weet het nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de voorganger van de Febo ken ik idd nog wel, volgens mij was dat idd de Blauwe Pluym want die naam zegt me iets op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
heb vandaag trouwens voor Mark en mijzelf zelf frieten gemaakt, verse.
En Muis d'r mayo recept d'rbij.
alleen Mark vond die mayo niet lekker, de friet wel
hij zei meteen: godver, had bij de Boemerang na je werk een paar bekers mayo gehaald
Hier staat Uitstel van Excecutie aan, maar ik kijk alles maar half. Zit aan mijn laptop en de tv staat aan. Doe beide met halve concentratie, is samen toch 100%quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit OhOh Cherso te kijken (bij gebrek aan beter volgens mij)
Over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is hij de eerste die mijn mayo niet lekker vindt (of anderen durven niets te zeggen dat kan ook natuurlijk)
Over smaak valt best te twisten hoor. De kids van mijn broer en zusje vinden mijn mayo wél lekker, en die van mijn zusje zijn nog iets te jong om uit beleefdheid te liegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten![]()
Dat doen alleen die twee chagrijnige chefs bij tobsjef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |