ik hou ook niet zo van Duitse auto's maar die Audi Q7 is dat geloof ik (ook zo'n PC hooft tractor) die rijdt wel heul geweldig. Is net een rijdend bankstelquote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken ik niet betalen, anders had ik ook wel zoiets gereden. Vind de nieuwe KIA sorento erg mooi
Dat is bijna een tankquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
ik rij ook geen franse auto
alhoewel: een paar franse merken hebben exact dezelfde auto, alleen staat er dan een ander merk op.
Wij hebben een Mitsubishi New Outlander
Vriend met een garage, die verkoopt Kia en Mitsubishi, in den boschquote:Op maandag 19 september 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt heb ik dan weer niet gedaan, zou me alleen maar meer triggeren om toch zoiets aan te schaffen
die is idd wel gaaf, maar dan mag ik nog wel 3 banen erbij nemenquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hou ook niet zo van Duitse auto's maar die Audi Q7 is dat geloof ik (ook zo'n PC hooft tractor) die rijdt wel heul geweldig. Is net een rijdend bankstel
valt best mee hoorquote:
altijd handigquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Vriend met een garage, die verkoopt Kia en Mitsubishi, in den bosch
of de jackpot in de staatsloterij winnenquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is idd wel gaaf, maar dan mag ik nog wel 3 banen erbij nemen
eeeeeh, ikke ook hoor, ding is niet te betalen. Mark z'n maat zit in de autobranche, en ze gaan geregeld samen proefritten maken als er bij hem iets nieuws binnenkomt. De Audi stond bij de garage van de burenquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is idd wel gaaf, maar dan mag ik nog wel 3 banen erbij nemen
FWBquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Vriend met een garage, die verkoopt Kia en Mitsubishi, in den bosch
dan geef ik het nog niet zoveel uit aan blikquote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of de jackpot in de staatsloterij winnen
ik zou gewoon m'n Outlander houden, Mark mocht dan van mij ook wel een beter autootje kopen hoor (die rijdt nu een fiatje panda van tig jaar oud, maarja, naar zijn werk is het maar 1 km en 't is maar dattie droog zit als 't regent)quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan geef ik het nog niet zoveel uit aan blik
hoeft toch ook geen 2 goede auto's te hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou gewoon m'n Outlander houden, Mark mocht dan van mij ook wel een beter autootje kopen hoor (die rijdt nu een fiatje panda van tig jaar oud, maarja, naar zijn werk is het maar 1 km en 't is maar dattie droog zit als 't regent)
Hmmmm...... denk dat je met 27,5 miljoen op je bankrekening er toch anders over gaat denkenquote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan geef ik het nog niet zoveel uit aan blik
1 km met de auto naar je werkquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou gewoon m'n Outlander houden, Mark mocht dan van mij ook wel een beter autootje kopen hoor (die rijdt nu een fiatje panda van tig jaar oud, maarja, naar zijn werk is het maar 1 km en 't is maar dattie droog zit als 't regent)
Wat moet jij (of ik) uberhaupt met 2 auto's. Je kan er maar in één tegelijk rijdenquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeft toch ook geen 2 goede auto's te hebben
denk dat je je vergistquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm...... denk dat je met 27,5 miljoen op je bankrekening er toch anders over gaat denken
maar hij moet er wel midden in de nacht naartoe. 1 km is overdreven, het is in Hedel, een dorp of twee verder, dus wel een kilometer of 7. Toch lullig als ik 'm dan met de fiets zou sturen midden in de nachtquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1 km met de auto naar je werk![]()
paraplu is echt veel goedkoper
een cabrioquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je je vergistZeg niet dat ik geen nieuwe auto zou kopen, maar dan niet een van een ton. Koop ik er liever twee. een cabrio en een SUV
Waarom niet, kan ie daarna toch lekker in de warme cabine kruipenquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar hij moet er wel midden in de nacht naartoe. 1 km is overdreven, het is in Hedel, een dorp of twee verder, dus wel een kilometer of 7. Toch lullig als ik 'm dan met de fiets zou sturen midden in de nacht
quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken, het is alweer bijna half twaalf, morgen weer werken
tot morgen allemaal en truste voor straks
![]()
![]()
![]()
truste Ceetjequote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken, het is alweer bijna half twaalf, morgen weer werken
tot morgen allemaal en truste voor straks
![]()
![]()
![]()
veel plezier en trustequote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er ook maar een eindje aan zombie schieten. Straks rams@giants opnemen. Morgenmiddag lekker kijken, dan is het weer voorbij tot zondag
quote:Op maandag 19 september 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt best mee hoor![]()
ik wou dat het een tank was, soms is het wel makkelijk als je je voorgangers van de weg kunt schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |