mag je eerst wel dat boek gaan halenquote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Mijn nichtje wil nu met haar partijtje naar zo'n tent waar ze zelf pizza maken. Zullen ze in ieder geval niet hongerig thuiskomen
Oh, moet die methode ook maar eens proberen. Altijd luisteren naar de chefquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
alle ingrediënten in een smalle beker van een staafmixer doen. zorg dsat de olie boven drijft en de overige ingredienten op d ebodem liggen. Staafmixer in rustig op de bodem plaatsen en op hoge snelheid laten draaien. langzaam omhoog halen
ow, staafmixer, heb ik ooit eens cocktailsaus mee door de hele keuken laten vliegenquote:Op maandag 19 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
alle ingrediënten in een smalle beker van een staafmixer doen. zorg dsat de olie boven drijft en de overige ingredienten op d ebodem liggen. Staafmixer in rustig op de bodem plaatsen en op hoge snelheid laten draaien. langzaam omhoog halen
oei, gezondquote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, niet de vetpan, heb worteltjes en komkommer
welk boekquote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag je eerst wel dat boek gaan halen
je snapt niet hoe 't kan, maar ik ben gewoon moe, van 't pratenquote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
avond meisjes
C nog gefeliciteerd met je dochter![]()
![]()
beetje opgedroogd
quote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf kokje![]()
![]()
![]()
dat wordt staafmixen vrijdag, doe het alleen wel buiten![]()
SNIJTECHNIEKENquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
welk boek
Pizza is gewoon brooddeeg, met tomatensaus en kaas erop.
avond jochiequote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
avond meisjes
C nog gefeliciteerd met je dochter![]()
![]()
beetje opgedroogd
Heb ik niet nodig voor pizza, wel voor tomatensoepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
He kokje .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT TEGENWOORDIG MEER GEWEND AN TYPENquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je snapt niet hoe 't kan, maar ik ben gewoon moe, van 't praten
nee hoor, sinds vrijdag heb ik heel veel moeten pratenquote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
JE BENT TEGENWOORDIG MEER GEWEND AN TYPEN
anders hoor je me niet, ben ook mijn stem kwijtquote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, sinds vrijdag heb ik heel veel moeten praten
(ben je de capslock toets kwijt ofzo?) Je hoeft niet zo te schreeuwen
Wat heb jij dan weer gedaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
anders hoor je me niet, ben ook mijn stem kwijt
how are youquote:
Je kookt tegenwoordig met je stemquote:
my name is Kaatjequote:
liep niet echt soepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kookt tegenwoordig met je stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |