je had alleen maar op "open nieuw deel" hoeven drukken, had ie alles voor je gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef Marrije het volgende:
Oh je moet er zelf sc voor zetten en nummeren. . . .
lui systeem zeg
Ik heb een nieuw deeltje geopend RLS SC #1280 - Het is altijd de computerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef Marrije het volgende:
Oh je moet er zelf sc voor zetten en nummeren. . . .
lui systeem zeg
dat heb ik gedaan, vandaar dat ik ook verwachtte dat ik dat niet zelf meer hoefde te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je had alleen maar op "open nieuw deel" hoeven drukken, had ie alles voor je gedaan.
vreemd dan!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan, vandaar dat ik ook verwachtte dat ik dat niet zelf meer hoefde te doen
ach, maakt toch niks uit allemaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Marrije het volgende:
Zo'n lege tekstregel zelf in te vullen en dan iets met koppel id ofzo eronder, daar heb ik niks mee gedaan, ik dacht dat het al goed klaar stond.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
Nou, dat moet ik nog maar een keer doen dan
is dat nieuw ofzo? Nog noooit gezien eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan wel iets aanklikken bij koppel aan id?
Als je open nieuw deel aanklikt krijg je dit te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ow, ik schrokte alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je open nieuw deel aanklikt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
Dan hoef je alleen de tekst na het nummertje aan te passen en op invoeren klikken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat nieuw ofzo? Nog noooit gezien eerlijk gezegd.
*opent dus zeker maar niks meer
Lijkt er wel op, maar dit lijkt mij niet belangrijk genoeg om een TR voor aan te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef Marrije het volgende:
Maar de modjes hebben een vrije avond zo te zien.
lief van je, ik was net zelf ook ff naar het vorige topic terug gegaan en heb dus wél op open nieuw topic geklikt ipv open nieuw deelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je open nieuw deel aanklikt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
Dan hoef je alleen de tekst na het nummertje aan te passen en op invoeren klikken
Gelukkig gaat de SC tegenwoordig niet zo hard, dus ik heb in FB gevraagd om de mijne te sluiten, en deze aan de topic reeks te koppelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
lief van je, ik was net zelf ook ff naar het vorige topic terug gegaan en heb dus wél op open nieuw topic geklikt ipv open nieuw deel
En ik opende alleen maar een nieuw deeltje omdat ik na 5 minuten nog geen nieuwe in de reeks zagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
lief van je, ik was net zelf ook ff naar het vorige topic terug gegaan en heb dus wél op open nieuw topic geklikt ipv open nieuw deel
een sjieneese operazangeresquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:31 schreef Marrije het volgende:
HGT heeft toch het merendeel niet boeiende kandidaten
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de SC tegenwoordig niet zo hard, dus ik heb in FB gevraagd om de mijne te sluiten, en deze aan de topic reeks te koppelen
Memories extra? is die ergens 'extra' tussen gevoegd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik schakel maar over naar memories extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |