je had alleen maar op "open nieuw deel" hoeven drukken, had ie alles voor je gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef Marrije het volgende:
Oh je moet er zelf sc voor zetten en nummeren. . . .
lui systeem zeg
Ik heb een nieuw deeltje geopend RLS SC #1280 - Het is altijd de computerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef Marrije het volgende:
Oh je moet er zelf sc voor zetten en nummeren. . . .
lui systeem zeg
dat heb ik gedaan, vandaar dat ik ook verwachtte dat ik dat niet zelf meer hoefde te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je had alleen maar op "open nieuw deel" hoeven drukken, had ie alles voor je gedaan.
vreemd dan!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan, vandaar dat ik ook verwachtte dat ik dat niet zelf meer hoefde te doen
ach, maakt toch niks uit allemaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Marrije het volgende:
Zo'n lege tekstregel zelf in te vullen en dan iets met koppel id ofzo eronder, daar heb ik niks mee gedaan, ik dacht dat het al goed klaar stond.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
Nou, dat moet ik nog maar een keer doen dan
is dat nieuw ofzo? Nog noooit gezien eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan wel iets aanklikken bij koppel aan id?
Als je open nieuw deel aanklikt krijg je dit te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ow, ik schrokte alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je open nieuw deel aanklikt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
Dan hoef je alleen de tekst na het nummertje aan te passen en op invoeren klikken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat nieuw ofzo? Nog noooit gezien eerlijk gezegd.
*opent dus zeker maar niks meer
Lijkt er wel op, maar dit lijkt mij niet belangrijk genoeg om een TR voor aan te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef Marrije het volgende:
Maar de modjes hebben een vrije avond zo te zien.
lief van je, ik was net zelf ook ff naar het vorige topic terug gegaan en heb dus wél op open nieuw topic geklikt ipv open nieuw deelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je open nieuw deel aanklikt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
Dan hoef je alleen de tekst na het nummertje aan te passen en op invoeren klikken
Gelukkig gaat de SC tegenwoordig niet zo hard, dus ik heb in FB gevraagd om de mijne te sluiten, en deze aan de topic reeks te koppelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
lief van je, ik was net zelf ook ff naar het vorige topic terug gegaan en heb dus wél op open nieuw topic geklikt ipv open nieuw deel
En ik opende alleen maar een nieuw deeltje omdat ik na 5 minuten nog geen nieuwe in de reeks zagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
lief van je, ik was net zelf ook ff naar het vorige topic terug gegaan en heb dus wél op open nieuw topic geklikt ipv open nieuw deel
een sjieneese operazangeresquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:31 schreef Marrije het volgende:
HGT heeft toch het merendeel niet boeiende kandidaten
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de SC tegenwoordig niet zo hard, dus ik heb in FB gevraagd om de mijne te sluiten, en deze aan de topic reeks te koppelen
Memories extra? is die ergens 'extra' tussen gevoegd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik schakel maar over naar memories extra
door dat ontbrekende sc is het meteen niet meer herkenbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik opende alleen maar een nieuw deeltje omdat ik na 5 minuten nog geen nieuwe in de reeks zag
Op bvn, vind ik wel een leuke zender, kijk ik best vaak naar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Memories extra? is die ergens 'extra' tussen gevoegd?
Als een topic gesloten wordt klik ik de TT dan kom je direct in de TT-reeks te zitten, die ververs ik dan tot ik zie dat er een nieuw topic is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
door dat ontbrekende sc is het meteen niet meer herkenbaar
Memories is al bijna afgelopen zie ik. Ik heb nog nooit naar bvn gekekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op bvn, vind ik wel een leuke zender, kijk ik best vaak naar.
Maar ik kijk ook op de index van RLS hoor, alleen als er een nieuw deeltje van een reeks geopend wordt vindt ik het makkelijk om dit via de reeks te zien. Anders denk je dat je de nieuwe SC aanklikt en zit je in ene in BB USA te postenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:40 schreef Marrije het volgende:
Verhip, dat wist ik helemaal niet maar heb het ff geprobeerd en ja hoor. Maar ik vind het ook wel leuk om alle andere topics even een keer te zien. Ik zou maar de aankondiging van een rls missen
Ja, is net afgelopen jammer genoeg. Maar sterren op het doek vind ik ook leuk, wel herhalingen volgens mij maar ik had ze toch nog niet allemaal gezien.
Ah jakkes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Een van de kandidaten in HgT had twee gouden hoektanden en zei om de drie woorden "weet je, weet je"
Mr Bombastique himself jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Een van de kandidaten in HgT had twee gouden hoektanden en zei om de drie woorden "weet je, weet je"
dat dansen vind ik echt helemaal niks, sorry hoor, heb ooit 1 aflevering proberen te kijken, maar ben na een kwartier echt afgehaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind HgT dit jaar minder leuk dan vorig jaar. Gelukkig begint over twee weken SYTYCD weer, de rest van de talentenshows hou ik ook voor gezien.
Dat vind ik ook leuk! Over 2 weken weer dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind HgT dit jaar minder leuk dan vorig jaar. Gelukkig begint over twee weken SYTYCD weer, de rest van de talentenshows hou ik ook voor gezien.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk! Over 2 weken weer dus.
Het Blok zit er dit jaar zeker niet in?
kijk Het Blok vind ik dan wel weer errug leuk altijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het Blok komt ook terug ook eind augustus
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk Het Blok vind ik dan wel weer errug leuk altijd
Dat kan.... ik heb 12 jaar gelat met een danser dus dan kijk je denk ik wat anders tegen dansprogramma's aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat dansen vind ik echt helemaal niks, sorry hoor, heb ooit 1 aflevering proberen te kijken, maar ben na een kwartier echt afgehaakt
Echt? Mja, het gaat mij ook niet alleen om het dansen moet ik zeggen, ik vind vooral het competitieelement leuk en die persoonlijke stukjes tussendoor. Had dus eigenlijk van alles kunnen zijn, dansers, kappers, bouwvakkers. . .quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat dansen vind ik echt helemaal niks, sorry hoor, heb ooit 1 aflevering proberen te kijken, maar ben na een kwartier echt afgehaakt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
Goeieavond, Hier is uw bestelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou, dat is ook op tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bordjes uit je handen laten vallen, je plaatjes plakken weer eens niet
Dank u, maar die salade mag weer meegenomen worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf kokje, thankx hoor, heel liev dat je er aan gedacht hebt nog![]()
![]()
![]()
Speciaal verzoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank u, maar die salade mag weer meegenomen worden.
OMG, dat moet ik zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie ...... wat hoor ik nu uit betrouwbare bronnen, ga je volgend jaar een messenact bij HgT doen
dat bedoel ik, vanmiddag speciaal besteld, biefstuk met champignons, frietjes en salade, en het verzoek "doe maar bezorgen"quote:
DAt is niet mijn talentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie ...... wat hoor ik nu uit betrouwbare bronnen, ga je volgend jaar een messenact bij HgT doen
oh, dus je doet geen lenigheid?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt is niet mijn talent![]()
HEb een speciaal talent ontwikkeld voor slapen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt is niet mijn talent![]()
HEb een speciaal talent ontwikkeld voor slapen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Kok, wist niet dat jij zo'n Marianne Fan was
![]()
waarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
Als je goed kijkt kan daar zo een BFGW plaatsvinden![]()
een WATquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
Als je goed kijkt kan daar zo een BFGW plaatsvinden![]()
Big Fat Gipsy Weddingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een WAT![]()
(muis, hij bedoelt denk ik bij Marianne W)
Iedereen kan toveren volgens K3quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen kan toveren volgens K3
K3quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen kan toveren volgens K3
Ceasar Milan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
Die vent fluistert wat af tegen die honden
ik ook, kijk er graag naarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind het toch wel knap hoe hij honden onder controle krijgt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
het grut is zojuist gearriveerd vanuit De Efteling, ik ga ze effe platgooien
Weet je hoe je een hond moet opvoeden als je er ooit eentje neemtquote:
Heb altijd het idee gehad dat ik dat al weet. Thuis altijd honden gehad, en nooit problemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je hoe je een hond moet opvoeden als je er ooit eentje neemt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ook lenigheid oefenen. Of ik mijn bibs kan vegen met mijn voeten...
Owja hoi
Dat lukt je vast welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ook lenigheid oefenen. Of ik mijn bibs kan vegen met mijn voeten...
Owja hoi
kokkie Milanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb altijd het idee gehad dat ik dat al weet. Thuis altijd honden gehad, en nooit problemen
Denk ook dat je dat al weet, het ligt namelijk nooit aan de hond, maar aan het baasje die heropgevoed moet wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb altijd het idee gehad dat ik dat al weet. Thuis altijd honden gehad, en nooit problemen
Sushi...... je brengt mij op een idee voor morgenquote:
zo is het. een hond is er voor mij, ik niet voor de hondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk ook dat je dat al weet, het ligt namelijk nooit aan de hond, maar aan het baasje die heropgevoed moet worden
Psies, ik zou jou ook niet snel een sjaaltje, en mutsje, en sokjes breien voor een hond als het in de winter koud isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het. een hond is er voor mij, ik niet voor de hond
meot dat danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Psies, ik zou jou ook niet snel een sjaaltje, en mutsje, en sokjes breien voor een hond als het in de winter koud is
ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Psies, ik zou jou ook niet snel een sjaaltje, en mutsje, en sokjes breien voor een hond als het in de winter koud is
Dan is het maar goed dat je geen kat hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het. een hond is er voor mij, ik niet voor de hond
Die verdwijnen bij kokkie in de baby pangangquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je geen kat hebt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
alleen onze Bommel tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die verdwijnen bij kokkie in de baby pangang
een kat komt er bij mij niet in. Zulke domme beestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
PICSquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alleen onze Bommel toch
Bommel wordt steeds liever, ligt de hele avond naast me
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
een kat komt er bij mij niet in. Zulke domme beesten
Ga eens deaudquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
De slimste beesten ever manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel mij nu eens wat het nut is van een katquote:
Joey heeft sowieso te weinig vlees voor baby pangang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
PICS![]()
Joey ook in de baby pangang vrees ik
kan er altijd nog soep van trekkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joey heeft sowieso te weinig vlees voor baby pangang.
Liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel mij nu eens wat het nut is van een katDie klote beesten doen nooit wat je van ze wil, echt ravotten kan je niet met ze en uitlaten ziet er niet uit
Heb jij spleetoogjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan er altijd nog soep van trekken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan er altijd nog soep van trekken
en stinken zo'n hokquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LiefdeDe pure liefde die je van je kat krijgt
![]()
En de vieze kattenbak
katten doen echt wel wat je wil, ravotten kan je heel goed met ze, en uitlaten hoeft lekker puh niet, in tegenstelling tot zo'n domme hond, poept een kat gewoon op een bakkie, net als wijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel mij nu eens wat het nut is van een katDie klote beesten doen nooit wat je van ze wil, echt ravotten kan je niet met ze en uitlaten ziet er niet uit
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LiefdeDe pure liefde die je van je kat krijgt
![]()
En de vieze kattenbak
behalve als je niet thuis bent, dan gaan ze achter de bank zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
katten doen echt wel wat je wil, ravotten kan je heel goed met ze, en uitlaten hoeft lekker puh niet, in tegenstelling tot zo'n domme hond, poept een kat gewoon op een bakkie, net als wij
of gevangen en half opengereten konijntjes die ze voor je voeten werpen om hun liefde te tonenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de kattenkots die ze in de nacht op je tapijt gedrappeerd hebben waar je met je blote voeten instapt als je uit je bed stapt
Dan zijn ze door hun baasje naar buiten gegooidquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hou toch op, daarom flikkeren ze hier van 5 hoog naar beneden
Stinkt jouw wc dan ookquote:
nee hoor, da's een kwestie van opvoedenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
behalve als je niet thuis bent, dan gaan ze achter de bank zitten
tuurlijk, zie het bij zus gebeuren, en die is niet makkelijk met beestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, da's een kwestie van opvoeden
die ruikt naar bloemetjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn ze door hun baasje naar buiten gegooid![]()
[..]
Stinkt jouw wc dan ook
Dat zeg ik: Liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de kattenkots die ze in de nacht op je tapijt gedrappeerd hebben waar je met je blote voeten instapt als je uit je bed stapt
ik heb een kitten, die heeft 1x in huis geplast, ik heb haar met haar snoet erdoorheen gehaald, en op de kattenbak gezet, en geen centje pijn meer. Doet je zus toch iets niet goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, zie het bij zus gebeuren, en die is niet makkelijk met beesten
quote:
als ze thuis zijn gebeurt het ook niet, maar als het langer duurt dan een uur of 5 is het feestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een kitten, die heeft 1x in huis geplast, ik heb haar met haar snoet erdoorheen gehaald, en op de kattenbak gezet, en geen centje pijn meer. Doet je zus toch iets niet goed![]()
Misschien moet ze er een kattenfluisteraar bij halen
Weet je zeker dat je het over katten hebt, en niet over eekhoorntjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
of ze hangen 's nachts aan de muur op oog hoogte, zodat je je de tering schrikt als je je bed uit moet
ik heb het over een kat jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het over katten hebt, en niet over eekhoorntjes
Het enige wat je niet moet doen is een kat met zn snoet door de pies halen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een kitten, die heeft 1x in huis geplast, ik heb haar met haar snoet erdoorheen gehaald, en op de kattenbak gezet, en geen centje pijn meer. Doet je zus toch iets niet goed![]()
Misschien moet ze er een kattenfluisteraar bij halen
nee hoor, hier niet, ik heb 3 katten gehad, en nooit problemen met zindelijkheid. Dus doet jouw zus het gewoon helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze thuis zijn gebeurt het ook niet, maar als het langer duurt dan een uur of 5 is het feest
ik denk dat ze dan geen kat heeft, maar vleermuizen ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
of ze hangen 's nachts aan de muur op oog hoogte, zodat je je de tering schrikt als je je bed uit moet
Hmmmm, mogen ze normaal gesproken naar buiten misschien, en worden ze alleen binnen gehouden als je zus weg is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze thuis zijn gebeurt het ook niet, maar als het langer duurt dan een uur of 5 is het feest
was haar vorige kat, was nog een pers ook. helemaal zo'n vervelend rasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, hier niet, ik heb 3 katten gehad, en nooit problemen met zindelijkheid. Dus doet jouw zus het gewoon helemaal verkeerd.
Ik werk gewoon, en ze doen het keurig op de kattenbak
[..]
ik denk dat ze dan geen kat heeft, maar vleermuizen ofzo
mijnes hebben een kattenluik en kunnen naar binnen en buiten wanneer ze willen. En je kunt het geloven of niet, maar ze komen van buiten naar binnen gelopen om op de schone niet stinkende kattenbak te gaan zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, mogen ze normaal gesproken naar buiten misschien, en worden ze alleen binnen gehouden als je zus weg is?
Want mijn katten kunnen rustig dagen alleen zijn zonder dat (behalve het kotsen dan) er iets gebeurt, zolang de bak maar dagelijks verschoond wordt
doorgaans binnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, mogen ze normaal gesproken naar buiten misschien, en worden ze alleen binnen gehouden als je zus weg is?
Want mijn katten kunnen rustig dagen alleen zijn zonder dat (behalve het kotsen dan) er iets gebeurt, zolang de bak maar dagelijks verschoond wordt
Ja raskatten zijn vaak wat eigenzinniger dan een Europees korthaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
was haar vorige kat, was nog een pers ook. helemaal zo'n vervelend ras
Want een kat kan zijn eigen kattenbak niet verschonen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
En ik weet niet wat die zus van kok doet, maar een huis of bak die stinken, dat ligt voor 100% aan de eigenaar.
Europese korthaar, da's het beste rasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja raskatten zijn vaak wat eigenzinniger dan een Europees korthaar
dat vind ik dan wel weer een nadeelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want een kat kan zijn eigen kattenbak niet verschonen.
Dussss........
Dan weet ik het niet.... Mijn katten komen nooit buiten en de bak stinkt nooit, ze doen het ook nooit buiten de bak. De enige keer dat ik een probleempje had was nadat ik de gangmuren geschilderd had, toen vond een van ze het nodig om daar zijn geur op achter te laten.quote:
huis stinkt niet bak stinkt alleen tijdens het schoonmaken. dat is mijn mening, zus zegt van niet. kattenzeik is nu eenmaal sterkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want een kat kan zijn eigen kattenbak niet verschonen.
Dussss........
Hmmmm, dat was het geval toen mijn katertjes nog niet gecastreerd waren, maar als je dagelijks aandacht aan de bak besteed ruik je niets (zelfs niet bij het verschonen). Andere kattenbak vulling gebruiken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
huis stinkt niet bak stinkt alleen tijdens het schoonmaken. dat is mijn mening, zus zegt van niet. kattenzeik is nu eenmaal sterk
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
maar hoe dan ook, ik vind het geen leuke beesten, en dat zal ook wel meespelen
Alsof jouw pies wel lekker ruikt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
huis stinkt niet bak stinkt alleen tijdens het schoonmaken. dat is mijn mening, zus zegt van niet. kattenzeik is nu eenmaal sterk
En perzen zijn vaak hartstikke doorgefokt om de neuzen plat te krijgen. Moeilijk ademen en altijd problemen met de oogjes, bah!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja raskatten zijn vaak wat eigenzinniger dan een Europees korthaar
ik wil het niet weten eigenlijk. Bij mij komt zo'n rat er niet inquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, dat was het geval toen mijn katertjes nog niet gecastreerd waren, maar als je dagelijks aandacht aan de bak besteed ruik je niets (zelfs niet bij het verschonen). Andere kattenbak vulling gebruiken?
nee, kok neemt liever een chihuahuaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil het niet weten eigenlijk. Bij mij komt zo'n rat er niet in
bij die niet.zonder problemen oud geworden helaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En perzen zijn vaak hartstikke doorgefokt om de neuzen plat te krijgen. Moeilijk ademen en altijd problemen met de oogjes, bah!
Goede korrels en dagelijks scheppen, dan ruik je niks inderdaad!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, dat was het geval toen mijn katertjes nog niet gecastreerd waren, maar als je dagelijks aandacht aan de bak besteed ruik je niets (zelfs niet bij het verschonen). Andere kattenbak vulling gebruiken?
dat wil je toch geen hond noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, kok neemt liever een chihuahua
het is een hond kok, hoe je 't ook wend of keertquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wil je toch geen hond noemen
voor mij begint een hond pas bij schofthoogte 30 a 40 cmquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is een hond kok, hoe je 't ook wend of keert![]()
Ja, ja, je hebt je standpunt duidelijk gemaakt....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil het niet weten eigenlijk. Bij mij komt zo'n rat er niet in
Daar ben ik nou wel weer mee eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wil je toch geen hond noemen
Oh wow, zo snel al? Dat is echt mijn favoriete talentenjacht. Goed dat je het even zegt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
doe ik toch iets goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
mensen die niet van katten houden zijn meestal mensen die erg overheersend zijn
28 augustus begint hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wow, zo snel al? Dat is echt mijn favoriete talentenjacht. Goed dat je het even zegt.
quote:
quote:
Raar hoor, maar voor mijn gevoel was het vorig jaar veel later in het seizoen. Dit is echt al heel gauw, heerlijk.quote:
op zeker dat ik dat weet, hoop dat er weer veel modern inzit van isabellequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wel waar we het over hebben Kok
SYTYCD
Was rond dezelfde tijd hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar hoor, maar voor mijn gevoel was het vorig jaar veel later in het seizoen. Dit is echt al heel gauw, heerlijk.
Isabelle haar choreografien zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
op zeker dat ik dat weet, hoop dat er weer veel modern inzit van isabelle
Mja, ik lag in het ziekenhuis, ik zou zweren dat het later in het jaar was.quote:
SYTYCD begon vorig jaar meen ik in de 1e week van september, dezelfde week dat ik weer net een beetje begon te werken. Dus 's middags slapen om 's avonds SYTYCD te kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik lag in het ziekenhuis, ik zou zweren dat het later in het jaar was.
Ik vind Isabelle niet zo aardig meer sinds ze Rinus versloeg door zelf mee te dansen.
Kan zijn, maar ze maakt wel geweldige choreos, als de dansers er tenmnste de juiste emotie in kunnen leggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik lag in het ziekenhuis, ik zou zweren dat het later in het jaar was.
Ik vind Isabelle niet zo aardig meer sinds ze Rinus versloeg door zelf mee te dansen.
Ah.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SYTYCD begon vorig jaar meen ik in de 1e week van september, dezelfde week dat ik weer net een beetje begon te werken. Dus 's middags slapen om 's avonds SYTYCD te kunnen zien.
quote:
Daarom heb ik maar even in de chain gepost dat we hier verder zijn gegaan, en gelukkig leest iedereen die en komt netjes hierheenquote:
truste Drasssquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Maar uhh ik ga jullie meteen weer verlaten. Morgenvroeg weer postbode spelen![]()
Truste!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Maar uhh ik ga jullie meteen weer verlaten. Morgenvroeg weer postbode spelen![]()
Truste!
hoi Drasssquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Truste!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ze maakt wel geweldige choreos, als de dansers er tenmnste de juiste emotie in kunnen leggen
dat dan weer net niet, kijk liever in alle rust, kan ik zappen als ik de dans net leuk vindquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk best wel eens naar een van de life-shows van SYTYCD willen, maar alleen als ik zeker weet dat daar een choreo van Isabelle wordt opgevoerd
Ik zal ook niet snel gaan hoor, omdat je het gezeur van de 'commercial breaks' tussendoor hebt, en dan zit je daar maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer net niet, kijk liever in alle rust, kan ik zappen als ik de dans net leuk vind
daarentegen ook mooie close ups voor de emotiesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal ook niet snel gaan hoor, omdat je het gezeur van de 'commercial breaks' tussendoor hebt, en dan zit je daar maar.
Maar het nadeel van de tv-show is ook wel weer dat je afhankelijk bent van de (over het algemeen slechte) camera standpunt van de crew.
Vooral van de traan van Isabellequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarentegen ook mooie close ups voor de emoties
dat was ook een hele mooie dansquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral van de traan van Isabelle
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was ook een hele mooie dans
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Marrije het volgende:
Ik zag net de promo voor expeditie robinson, start 1 sep.
Weer allemaal leuke tv
Oh wow, we worden echt verwend!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Marrije het volgende:
Weer allemaal leuke tv
Robinsonquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Marrije het volgende:
Weer allemaal leuke tv
ik moet m'n werk straks nog opzeggen, kan 't anders niet allemaal bijhoudenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SYTYCD, het Blok, Expeditie Robinson én het Ford Boyard
van de totale dans misschien wel. Maar door de close ups kan je wel zien of de danser zich goed inleeft in de choreoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het op tv lastiger om de emotie van een choreografie te zien, dan in een theater.
robinson vind ik uitgekauwd, helemaal sinds ernst paul hasselbach er niet meer bij is Ford Boyard ken ik wel, maar weet niet meer wat het isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SYTYCD, het Blok, Expeditie Robinson én het Ford Boyard
Kan je ook in de kleinere theaters goed zien hoor. En ook aan de lichaamshouding zie je goed of de emotie erin zit. En zeker moderne dansgezeldschappen gebruiken ook tijdens de voorstelling close-up's e.d. die op een scherm achter de dansers worden gepresenteerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
van de totale dans misschien wel. Maar door de close ups kan je wel zien of de danser zich goed inleeft in de choreo
Ja, Eddie Zoëy kan niet aan Ernst-Paul tippen. Die was baas bij Robbinson en 70’Noord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
robinson vind ik uitgekauwd, helemaal sinds ernst paul hasselbach er niet meer bij is Ford Boyard ken ik wel, maar weet niet meer wat het is
Zou nbooit naar een volledige dansvoorstelling gaan, het leuke van SYTYCD is dat er zoveel verschillende stijlen te zien zijn, en de dans niet zo heel lang duurt. Hoewel ik dat soms ook wel weer jammer vindquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je ook in de kleinere theaters goed zien hoor. En ook aan de lichaamshouding zie je goed of de emotie erin zit. En zeker moderne dansgezeldschappen gebruiken ook tijdens de voorstelling close-up's e.d. die op een scherm achter de dansers worden gepresenteerd
ik was nog jong toen Fort Boyart op TV kwamquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:47 schreef Marrije het volgende:
En ik zag ook een soort van voorstukje van een programma waarin een zeer vermogend man op zoek gaat naar een manager, soort kopie van trumph programma. Ik zit op mn mobiel dus ff kort uitgelegd. Dat begint half sep, lijkt me ook erg leuk.
Dat ford nog iets zegt me helemaal niks...
kan me er niks meer van herinneren, moest toen ook al 's avonds werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef Marrije het volgende:
Aaaah, dat op nl 1 te zien was. Ja, het begint te dagen.
NL versie van The Apprentice misschien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:47 schreef Marrije het volgende:
En ik zag ook een soort van voorstukje van een programma waarin een zeer vermogend man op zoek gaat naar een manager, soort kopie van trumph programma. Ik zit op mn mobiel dus ff kort uitgelegd. Dat begint half sep, lijkt me ook erg leuk.
Dat ford nog iets zegt me helemaal niks...
zo'n fort ergens midden in de zee, werden ze dan gedumptquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef Marrije het volgende:
Aaaah, dat op nl 1 te zien was. Ja, het begint te dagen.
quote:
We moeten een beetje rustig aan gaan posten, nog maar 90 te gaan, en we moeten de Modjes nog de kans geven om deze aan de topic chain te hangenquote:
dan moeten ze eerder de kroeg uit komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moeten een beetje rustig aan gaan posten, nog maar 90 te gaan, en we moeten de Modjes nog de kans geven om deze aan de topic chain te hangen
Zijn ze niet, zijn allebei net terug van vakantie.... Pietje komt morgenochtend wel weer goeie morgen zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
en wat als ze drie weken op vakantie zijn?
JOEEEHOEEEEE Pietjeeeeeeeeee Pietjeeeeeeee Gerdjeeeeee Gerdjeeeeeee HELLUP!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn ze niet, zijn allebei net terug van vakantie.... Pietje komt morgenochtend wel weer goeie morgen zeggen.
En anders moeten we in de buurt van #280 toch maar een TR plaatsen
ben er nog (wel)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
JOEHOEEEEEEEE, KOKJEEEEEE, WAKKER WORDEEEEEE
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip#MWVZW
![]()
En ik moet morgenochtend om 08:00 al mijn systemen plat gooien
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip#MWVZW
![]()
zit om 9.30 in de autoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip#MWVZW
![]()
Vergeten wat te bestellen dus eerst langs de groothandel e.d.?quote:
niet eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vergeten wat te bestellen dus eerst langs de groothandel e.d.?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet eenskon rooster technisch niet anders
Ik ga m'n systeem in de rust-stand gooien, dwz, nog effe rustig wat lezen en dan naar m'n bedjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vergeten wat te bestellen dus eerst langs de groothandel e.d.?
ik ben er idd ook weg van. truste meisjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik ga m'n systeem in de rust-stand gooien, dwz, nog effe rustig wat lezen en dan naar m'n bedje
Jullie ook zo te lezen
Ik ga er ook van tussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben er idd ook weg van. truste meisjes![]()
da's minder, regen als je er persé door moetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend was het hier droog, maar toen was ik aan het werk. Eindelijk daarmee klaar stroomt het met bakken tegelijk naar beneden, en ik moest nog een kadootje voor mijn nichtje kopen. Ik was doorweekt toen ik thuiskwam
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik had het er wel voor over hoor. Mijn nichtje had aan haar moeder gevraagd of het 'erg stom stond' als ze aan mij om een kookboek voor haar 10e verjaardag zou vragen.![]()
Ik heb nu "het hippe meisjeskookboek" voor haar
Mijn zusje houdt zelf helemaal niet van koken/bakken, dus mijn nichtje is (was) vaak hier om te bakken en koken. Ze mag nu thuis met kant en klaar pakketten aan de slag, maar wil 'het echte werk'. En het gevaarlijke werk heeft ze goed in de gaten, ze weet hoe ze moet snijden, en ovenwanten gebruiken etc. Ze houdt de kleintjes ook altijd uit de keuken als ze bezig is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk kadootje. Ik houd daar wel van, dit soort kadootjes
![]()
Toen mijn kinderen jonger waren, mochten ze ook wel eens koken uit zo'n kinderkookboek.
Was heel leuk altijd. Samen met de nichtjes, bereidden ze dan een hele maaltijd voor ons.
Alleen de puinzooi daarna in de keuken. En al het gevaarlijke werk, zoals snijden, oven gebruiken.. Ik was kapot daarna en zij apetrots dat wij niets hadden hoeven doen![]()
Zaterdagavond hè, dan is iedereen toch buiten de deur aan het socializenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
Ik ben blij dat er weer niks op tv is![]()
leuk hoor, zo'n meisje wat kokkerellen leuk vindt, En natuurlijk jou om hulp vraagt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn zusje houdt zelf helemaal niet van koken/bakken, dus mijn nichtje is (was) vaak hier om te bakken en koken. Ze mag nu thuis met kant en klaar pakketten aan de slag, maar wil 'het echte werk'. En het gevaarlijke werk heeft ze goed in de gaten, ze weet hoe ze moet snijden, en ovenwanten gebruiken etc. Ze houdt de kleintjes ook altijd uit de keuken als ze bezig is.
Mijn zusje had een taart bij de hema gekocht en die op het lage tafeltje gezet. Hebben de twee kleintjes die taart van de tafel getrokken en was dus in de doos een grote taartmousse geworden. Belde mijn nichtje dus in de middag voor het recept van mijn cheesecake met vers fruit. Ze belde een half uur geleden dat de taart heel goed gelukt was en er erg lekker uitziet
ach wat is lang, ben nog vroeg thuis. Vanaf volgende week zal het wel weer later worden denk(hoop) ikquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk hoor, zo'n meisje wat kokkerellen leuk vindt, En natuurlijk jou om hulp vraagt.
Altijd makkelijk hoor, als ze die belangstelling hebben. Mijn oudste zoon vondt het ook
altijd leuk mee te helpen met koken. Is later, toen ik ziek was, goed van pas gekomen.
Hij heeft me toen heel goed kunnen helpen en nu kookt hij vaak als zijn vriendin moet werken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze doet mij een beetje aan mijzelf denken op die leeftijd. Alleen was het mijn oma die ik hielp met koken, en mijn vader met bakken.
Leuk dat je oudste zoon het ook leuk vindt om te koken. Vinden de meeste meisjes ook wel prettig
10 uur noem ik lang. En later worden is niet zo erg als je ook later kan beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach wat is lang, ben nog vroeg thuis. Vanaf volgende week zal het wel weer later worden denk(hoop) ik
quote:
dat dan weer niet echt denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
10 uur noem ik lang. En later worden is niet zo erg als je ook later kan beginnen
[..]
[ afbeelding ] laatste half uurtje even kijken [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
, maar ze kan zelf ook wel lekker koken hoor. Haar vader is Indisch en mijn zoon gek op Indisch eten
![]()
Ach, je hebt de afgelopen weken halve dagen kunnen werken dus ik heb ook geen medelijden met je hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer niet echt denk ik
Of haar maaltijden authentiek zijn weet ik niet. Het is lekker wat ze maaktquote:
poeh he, das zwetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, je hebt de afgelopen weken halve dagen kunnen werken dus ik heb ook geen medelijden met je hoor.
Met mijzelf daar en tegen welIk heb deze week 49 uur gewerkt
ik dacht dat jij het rustig aan moest doen vanwege je gezondheid??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, je hebt de afgelopen weken halve dagen kunnen werken dus ik heb ook geen medelijden met je hoor.
Met mijzelf daar en tegen welIk heb deze week 49 uur gewerkt
quote:
slecht onderhoudquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zelfs zonder kachel krijg je het spaans benauwd als systemen niet meer opkomen
Ja, maar de enige collega die het zou kunnen doen is met vakantie, en omdat dit groot onderhoud was moest het wel vóór het nieuwe collegajaar begint.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het rustig aan moest doen vanwege je gezondheid??![]()
Ook als je eigen systemen niet meer goed werken, ga je zweten, al is het maar 22 graden in de kamerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zelfs zonder kachel krijg je het spaans benauwd als systemen niet meer opkomen
quote:
snap ik allemaal wel. Maar het is natuurlijk altijd wel wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar de enige collega die het zou kunnen doen is met vakantie, en omdat dit groot onderhoud was moest het wel vóór het nieuwe collegajaar begint.
doe het even achter een spoilerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar niet van mij, maar van die
* MaryMouse mag niet schelden en vloeken die mij al een tijdje dwarsbomen in mijn werk.
quote:
waarquote:
quote:
was het eerste wat ik te horen kreeg op mijn eerste werkdag na mijn vakantie. Is onderhoud wat al twee jaar niet mocht omdat bijna alle systemen uit de lucht gingen. Eindelijk toestemming, dus ook eigenbelangquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
snap ik allemaal wel. Maar het is natuurlijk altijd wel wat.Er is altijd wel een reden om meer te moeten doen dan wenselijk is
.....snappie??? Heb die wijsheid niet van mezelf hoor
Nou, vooruit danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was het eerste wat ik te horen kreeg op mijn eerste werkdag na mijn vakantie. Is onderhoud wat al twee jaar niet mocht omdat bijna alle systemen uit de lucht gingen. Eindelijk toestemming, dus ook eigenbelang
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe het even achter een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Wat een heldquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
gemist, ik was aan het typenquote:
snel spel zo op zo'n klein veldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
't zijn net balletdansers zoals ze over elkaar heenspringen
Jacksonville Snakes vs Arizona Rattlers 45 - 49quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet waar jullie het allemaal over hebben, maar zal wel interessant zijn
quote:
ken ze alletwee nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik ben stiekem voor de Rattlers
Over welke sport hebben we het dan? Football??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jacksonville Snakes vs Arizona Rattlers 45 - 49
op Amerikaanse wijzequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Over welke sport hebben we het dan? Football??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |