quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je geen kat hebt
alleen onze Bommel tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die verdwijnen bij kokkie in de baby pangang
een kat komt er bij mij niet in. Zulke domme beestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je geen kat hebt
PICSquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alleen onze Bommel toch
Bommel wordt steeds liever, ligt de hele avond naast me
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
een kat komt er bij mij niet in. Zulke domme beesten
Ga eens deaudquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
De slimste beesten ever manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel mij nu eens wat het nut is van een katquote:
Joey heeft sowieso te weinig vlees voor baby pangang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
PICS![]()
Joey ook in de baby pangang vrees ik
kan er altijd nog soep van trekkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joey heeft sowieso te weinig vlees voor baby pangang.
Liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel mij nu eens wat het nut is van een katDie klote beesten doen nooit wat je van ze wil, echt ravotten kan je niet met ze en uitlaten ziet er niet uit
Heb jij spleetoogjes?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan er altijd nog soep van trekken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan er altijd nog soep van trekken
en stinken zo'n hokquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LiefdeDe pure liefde die je van je kat krijgt
![]()
En de vieze kattenbak
katten doen echt wel wat je wil, ravotten kan je heel goed met ze, en uitlaten hoeft lekker puh niet, in tegenstelling tot zo'n domme hond, poept een kat gewoon op een bakkie, net als wijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel mij nu eens wat het nut is van een katDie klote beesten doen nooit wat je van ze wil, echt ravotten kan je niet met ze en uitlaten ziet er niet uit
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LiefdeDe pure liefde die je van je kat krijgt
![]()
En de vieze kattenbak
behalve als je niet thuis bent, dan gaan ze achter de bank zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
katten doen echt wel wat je wil, ravotten kan je heel goed met ze, en uitlaten hoeft lekker puh niet, in tegenstelling tot zo'n domme hond, poept een kat gewoon op een bakkie, net als wij
of gevangen en half opengereten konijntjes die ze voor je voeten werpen om hun liefde te tonenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de kattenkots die ze in de nacht op je tapijt gedrappeerd hebben waar je met je blote voeten instapt als je uit je bed stapt
Dan zijn ze door hun baasje naar buiten gegooidquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hou toch op, daarom flikkeren ze hier van 5 hoog naar beneden
Stinkt jouw wc dan ookquote:
nee hoor, da's een kwestie van opvoedenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
behalve als je niet thuis bent, dan gaan ze achter de bank zitten
tuurlijk, zie het bij zus gebeuren, en die is niet makkelijk met beestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, da's een kwestie van opvoeden
die ruikt naar bloemetjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn ze door hun baasje naar buiten gegooid![]()
[..]
Stinkt jouw wc dan ook
Dat zeg ik: Liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de kattenkots die ze in de nacht op je tapijt gedrappeerd hebben waar je met je blote voeten instapt als je uit je bed stapt
ik heb een kitten, die heeft 1x in huis geplast, ik heb haar met haar snoet erdoorheen gehaald, en op de kattenbak gezet, en geen centje pijn meer. Doet je zus toch iets niet goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, zie het bij zus gebeuren, en die is niet makkelijk met beesten
quote:
als ze thuis zijn gebeurt het ook niet, maar als het langer duurt dan een uur of 5 is het feestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een kitten, die heeft 1x in huis geplast, ik heb haar met haar snoet erdoorheen gehaald, en op de kattenbak gezet, en geen centje pijn meer. Doet je zus toch iets niet goed![]()
Misschien moet ze er een kattenfluisteraar bij halen
Weet je zeker dat je het over katten hebt, en niet over eekhoorntjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
of ze hangen 's nachts aan de muur op oog hoogte, zodat je je de tering schrikt als je je bed uit moet
ik heb het over een kat jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het over katten hebt, en niet over eekhoorntjes
Het enige wat je niet moet doen is een kat met zn snoet door de pies halen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een kitten, die heeft 1x in huis geplast, ik heb haar met haar snoet erdoorheen gehaald, en op de kattenbak gezet, en geen centje pijn meer. Doet je zus toch iets niet goed![]()
Misschien moet ze er een kattenfluisteraar bij halen
nee hoor, hier niet, ik heb 3 katten gehad, en nooit problemen met zindelijkheid. Dus doet jouw zus het gewoon helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze thuis zijn gebeurt het ook niet, maar als het langer duurt dan een uur of 5 is het feest
ik denk dat ze dan geen kat heeft, maar vleermuizen ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
of ze hangen 's nachts aan de muur op oog hoogte, zodat je je de tering schrikt als je je bed uit moet
Hmmmm, mogen ze normaal gesproken naar buiten misschien, en worden ze alleen binnen gehouden als je zus weg is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze thuis zijn gebeurt het ook niet, maar als het langer duurt dan een uur of 5 is het feest
was haar vorige kat, was nog een pers ook. helemaal zo'n vervelend rasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, hier niet, ik heb 3 katten gehad, en nooit problemen met zindelijkheid. Dus doet jouw zus het gewoon helemaal verkeerd.
Ik werk gewoon, en ze doen het keurig op de kattenbak
[..]
ik denk dat ze dan geen kat heeft, maar vleermuizen ofzo
mijnes hebben een kattenluik en kunnen naar binnen en buiten wanneer ze willen. En je kunt het geloven of niet, maar ze komen van buiten naar binnen gelopen om op de schone niet stinkende kattenbak te gaan zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, mogen ze normaal gesproken naar buiten misschien, en worden ze alleen binnen gehouden als je zus weg is?
Want mijn katten kunnen rustig dagen alleen zijn zonder dat (behalve het kotsen dan) er iets gebeurt, zolang de bak maar dagelijks verschoond wordt
doorgaans binnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, mogen ze normaal gesproken naar buiten misschien, en worden ze alleen binnen gehouden als je zus weg is?
Want mijn katten kunnen rustig dagen alleen zijn zonder dat (behalve het kotsen dan) er iets gebeurt, zolang de bak maar dagelijks verschoond wordt
Ja raskatten zijn vaak wat eigenzinniger dan een Europees korthaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
was haar vorige kat, was nog een pers ook. helemaal zo'n vervelend ras
Want een kat kan zijn eigen kattenbak niet verschonen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
En ik weet niet wat die zus van kok doet, maar een huis of bak die stinken, dat ligt voor 100% aan de eigenaar.
Europese korthaar, da's het beste rasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja raskatten zijn vaak wat eigenzinniger dan een Europees korthaar
dat vind ik dan wel weer een nadeelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want een kat kan zijn eigen kattenbak niet verschonen.
Dussss........
Dan weet ik het niet.... Mijn katten komen nooit buiten en de bak stinkt nooit, ze doen het ook nooit buiten de bak. De enige keer dat ik een probleempje had was nadat ik de gangmuren geschilderd had, toen vond een van ze het nodig om daar zijn geur op achter te laten.quote:
huis stinkt niet bak stinkt alleen tijdens het schoonmaken. dat is mijn mening, zus zegt van niet. kattenzeik is nu eenmaal sterkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want een kat kan zijn eigen kattenbak niet verschonen.
Dussss........
Hmmmm, dat was het geval toen mijn katertjes nog niet gecastreerd waren, maar als je dagelijks aandacht aan de bak besteed ruik je niets (zelfs niet bij het verschonen). Andere kattenbak vulling gebruiken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
huis stinkt niet bak stinkt alleen tijdens het schoonmaken. dat is mijn mening, zus zegt van niet. kattenzeik is nu eenmaal sterk
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
maar hoe dan ook, ik vind het geen leuke beesten, en dat zal ook wel meespelen
Alsof jouw pies wel lekker ruikt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
huis stinkt niet bak stinkt alleen tijdens het schoonmaken. dat is mijn mening, zus zegt van niet. kattenzeik is nu eenmaal sterk
En perzen zijn vaak hartstikke doorgefokt om de neuzen plat te krijgen. Moeilijk ademen en altijd problemen met de oogjes, bah!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja raskatten zijn vaak wat eigenzinniger dan een Europees korthaar
ik wil het niet weten eigenlijk. Bij mij komt zo'n rat er niet inquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, dat was het geval toen mijn katertjes nog niet gecastreerd waren, maar als je dagelijks aandacht aan de bak besteed ruik je niets (zelfs niet bij het verschonen). Andere kattenbak vulling gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |