ik ben er idd ook weg van. truste meisjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik ga m'n systeem in de rust-stand gooien, dwz, nog effe rustig wat lezen en dan naar m'n bedje
Jullie ook zo te lezen
Ik ga er ook van tussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben er idd ook weg van. truste meisjes![]()
da's minder, regen als je er persé door moetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Vanochtend was het hier droog, maar toen was ik aan het werk. Eindelijk daarmee klaar stroomt het met bakken tegelijk naar beneden, en ik moest nog een kadootje voor mijn nichtje kopen. Ik was doorweekt toen ik thuiskwam
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik had het er wel voor over hoor. Mijn nichtje had aan haar moeder gevraagd of het 'erg stom stond' als ze aan mij om een kookboek voor haar 10e verjaardag zou vragen.![]()
Ik heb nu "het hippe meisjeskookboek" voor haar
Mijn zusje houdt zelf helemaal niet van koken/bakken, dus mijn nichtje is (was) vaak hier om te bakken en koken. Ze mag nu thuis met kant en klaar pakketten aan de slag, maar wil 'het echte werk'. En het gevaarlijke werk heeft ze goed in de gaten, ze weet hoe ze moet snijden, en ovenwanten gebruiken etc. Ze houdt de kleintjes ook altijd uit de keuken als ze bezig is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk kadootje. Ik houd daar wel van, dit soort kadootjes
![]()
Toen mijn kinderen jonger waren, mochten ze ook wel eens koken uit zo'n kinderkookboek.
Was heel leuk altijd. Samen met de nichtjes, bereidden ze dan een hele maaltijd voor ons.
Alleen de puinzooi daarna in de keuken. En al het gevaarlijke werk, zoals snijden, oven gebruiken.. Ik was kapot daarna en zij apetrots dat wij niets hadden hoeven doen![]()
Zaterdagavond hè, dan is iedereen toch buiten de deur aan het socializenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
Ik ben blij dat er weer niks op tv is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |