leuk hoor, zo'n meisje wat kokkerellen leuk vindt, En natuurlijk jou om hulp vraagt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn zusje houdt zelf helemaal niet van koken/bakken, dus mijn nichtje is (was) vaak hier om te bakken en koken. Ze mag nu thuis met kant en klaar pakketten aan de slag, maar wil 'het echte werk'. En het gevaarlijke werk heeft ze goed in de gaten, ze weet hoe ze moet snijden, en ovenwanten gebruiken etc. Ze houdt de kleintjes ook altijd uit de keuken als ze bezig is.
Mijn zusje had een taart bij de hema gekocht en die op het lage tafeltje gezet. Hebben de twee kleintjes die taart van de tafel getrokken en was dus in de doos een grote taartmousse geworden. Belde mijn nichtje dus in de middag voor het recept van mijn cheesecake met vers fruit. Ze belde een half uur geleden dat de taart heel goed gelukt was en er erg lekker uitziet
ach wat is lang, ben nog vroeg thuis. Vanaf volgende week zal het wel weer later worden denk(hoop) ikquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk hoor, zo'n meisje wat kokkerellen leuk vindt, En natuurlijk jou om hulp vraagt.
Altijd makkelijk hoor, als ze die belangstelling hebben. Mijn oudste zoon vondt het ook
altijd leuk mee te helpen met koken. Is later, toen ik ziek was, goed van pas gekomen.
Hij heeft me toen heel goed kunnen helpen en nu kookt hij vaak als zijn vriendin moet werken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze doet mij een beetje aan mijzelf denken op die leeftijd. Alleen was het mijn oma die ik hielp met koken, en mijn vader met bakken.
Leuk dat je oudste zoon het ook leuk vindt om te koken. Vinden de meeste meisjes ook wel prettig
10 uur noem ik lang. En later worden is niet zo erg als je ook later kan beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach wat is lang, ben nog vroeg thuis. Vanaf volgende week zal het wel weer later worden denk(hoop) ik
quote:
laatste half uurtje even kijken
dat dan weer niet echt denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
10 uur noem ik lang. En later worden is niet zo erg als je ook later kan beginnen
[..]
[ afbeelding ] laatste half uurtje even kijken [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
, maar ze kan zelf ook wel lekker koken hoor. Haar vader is Indisch en mijn zoon gek op Indisch eten
![]()
Ach, je hebt de afgelopen weken halve dagen kunnen werken dus ik heb ook geen medelijden met je hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer niet echt denk ik
Of haar maaltijden authentiek zijn weet ik niet. Het is lekker wat ze maaktquote:
poeh he, das zwetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, je hebt de afgelopen weken halve dagen kunnen werken dus ik heb ook geen medelijden met je hoor.
Met mijzelf daar en tegen welIk heb deze week 49 uur gewerkt
ik dacht dat jij het rustig aan moest doen vanwege je gezondheid??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, je hebt de afgelopen weken halve dagen kunnen werken dus ik heb ook geen medelijden met je hoor.
Met mijzelf daar en tegen welIk heb deze week 49 uur gewerkt
quote:
slecht onderhoudquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zelfs zonder kachel krijg je het spaans benauwd als systemen niet meer opkomen
Ja, maar de enige collega die het zou kunnen doen is met vakantie, en omdat dit groot onderhoud was moest het wel vóór het nieuwe collegajaar begint.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het rustig aan moest doen vanwege je gezondheid??![]()
Ook als je eigen systemen niet meer goed werken, ga je zweten, al is het maar 22 graden in de kamerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zelfs zonder kachel krijg je het spaans benauwd als systemen niet meer opkomen
quote:
snap ik allemaal wel. Maar het is natuurlijk altijd wel wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar de enige collega die het zou kunnen doen is met vakantie, en omdat dit groot onderhoud was moest het wel vóór het nieuwe collegajaar begint.
doe het even achter een spoilerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar niet van mij, maar van die
* MaryMouse mag niet schelden en vloeken die mij al een tijdje dwarsbomen in mijn werk.
quote:
waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |