Zo ver ben ik nog niet. Maar die Alex lijkt me ook niet echt snugger... die zie ik als eerste vertrekken. Heaven vond ik ik bij de launch al iets te opdringerig bij het verwelkomen van de nieuwe bewoners. Het zijn bijna allemaal mooie meiden.quote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
En mijn eerste indruk is dat ik die Heaven vreselijk irritant zal gaan vinden... Maar helaas is net zij nu al immuun voor de volgende nominaties...
Ja, die 9 weken vind ik ook wel kort...quote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Maar die Alex lijkt me ook niet echt snugger... die zie ik als eerste vertrekken. Heaven vond ik ik bij de launch al iets te opdringerig bij het verwelkomen van de nieuwe bewoners.
Dit wordt wel weer een erg korte BB iets van 9 weekjes.
Lol akveor en ik kijk zelf nog niet eens kwam hem tegen op twitterquote:
hij heeft de beste lengte van alle mannen,hahahaha,oftewel,de gunstigste danquote:Op zondag 11 september 2011 10:29 schreef Ransjih het volgende:
mark heeft moeite met focussen
maisy staat graag in het middelpunt![]()
en Aron mag van mij meteen op zn bekmen vindt hem arrogant? hij IS arrogant
Heaven weet wel hoe ze een entree moet makenen kletst uit dr nek, houdt niet van feke en komt er wel het huis met binnen
Tom ?????en krijgt ook gelijk de tieten van Heaven in zn gezicht
![]()
Ik vind het een beetje zielig geval. Ik snap niet precies wat BB wil met dit meisje. Mijn indruk is dat ze totaal niet past in deze groep van mensen. Ik kan alleen bedenken dat BB wil laten zien dat het niet alleen om de buitenkant gaat. Maar ze is ook niet echt slim of communicatievaardig. Pamela moest ook erg d'r best doen om haar gezicht in de plooi te houden.quote:Op zondag 11 september 2011 14:56 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nu al een zwak voor alex, ze doet me aan britt denkenonder de indruk van alles
jay doe een shirt aan dit is zo![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig geval. Ik snap niet precies wat BB wil met dit meisje. Mijn indruk is dat ze totaal niet past in deze groep van mensen. Ik kan alleen bedenken dat BB wil laten zien dat het niet alleen om de buitenkant gaat. Maar ze is ook niet echt slim of communicatievaardig. Pamela moest ook erg d'r best doen om haar gezicht in de plooi te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |