Zo ver ben ik nog niet. Maar die Alex lijkt me ook niet echt snugger... die zie ik als eerste vertrekken. Heaven vond ik ik bij de launch al iets te opdringerig bij het verwelkomen van de nieuwe bewoners. Het zijn bijna allemaal mooie meiden.quote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
En mijn eerste indruk is dat ik die Heaven vreselijk irritant zal gaan vinden... Maar helaas is net zij nu al immuun voor de volgende nominaties...
Ja, die 9 weken vind ik ook wel kort...quote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Maar die Alex lijkt me ook niet echt snugger... die zie ik als eerste vertrekken. Heaven vond ik ik bij de launch al iets te opdringerig bij het verwelkomen van de nieuwe bewoners.
Dit wordt wel weer een erg korte BB iets van 9 weekjes.
Lol akveor en ik kijk zelf nog niet eens kwam hem tegen op twitterquote:
hij heeft de beste lengte van alle mannen,hahahaha,oftewel,de gunstigste danquote:Op zondag 11 september 2011 10:29 schreef Ransjih het volgende:
mark heeft moeite met focussen
maisy staat graag in het middelpunt![]()
en Aron mag van mij meteen op zn bekmen vindt hem arrogant? hij IS arrogant
Heaven weet wel hoe ze een entree moet makenen kletst uit dr nek, houdt niet van feke en komt er wel het huis met binnen
Tom ?????en krijgt ook gelijk de tieten van Heaven in zn gezicht
![]()
Ik vind het een beetje zielig geval. Ik snap niet precies wat BB wil met dit meisje. Mijn indruk is dat ze totaal niet past in deze groep van mensen. Ik kan alleen bedenken dat BB wil laten zien dat het niet alleen om de buitenkant gaat. Maar ze is ook niet echt slim of communicatievaardig. Pamela moest ook erg d'r best doen om haar gezicht in de plooi te houden.quote:Op zondag 11 september 2011 14:56 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nu al een zwak voor alex, ze doet me aan britt denkenonder de indruk van alles
jay doe een shirt aan dit is zo![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig geval. Ik snap niet precies wat BB wil met dit meisje. Mijn indruk is dat ze totaal niet past in deze groep van mensen. Ik kan alleen bedenken dat BB wil laten zien dat het niet alleen om de buitenkant gaat. Maar ze is ook niet echt slim of communicatievaardig. Pamela moest ook erg d'r best doen om haar gezicht in de plooi te houden.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef trollie67 het volgende:
[..]
die krijgt geen plooei met al dat botox
ik heb nog geen goed beeld van mark, zag alleen steeds dat ie iedereen als eerste begroettequote:Op zondag 11 september 2011 18:53 schreef mazaru het volgende:
Geloven jullie dat Mark is zoals hij zich voordoet?
Ik heb het vage gevoel dat hij net doet alsof hij zo'n sul is. Maar als dat zo is, dan zal dat masker snel genoeg vallen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik heb nog geen goed beeld van mark, zag alleen steeds dat ie iedereen als eerste begroette
denk jij van niet dan?
ja ..ze laten voorlopig??ff de namen zien als er iemand wat zegt,vind ik erg goedquote:Op zondag 11 september 2011 19:10 schreef Ransjih het volgende:
aaron en alex interesseren mij nu het meest, beiden buitenbeentjes
heaven geeft mij de kriebels en jay , enge man
verbaasd me wel dat al die namen zo snel blijven hangen, das voor mij een goed teken
Ja ik denk net als bij CBB: OK!TV die veel aandacht schenkt aan BB. Daanaast de Daily en Bots on the Side. Maar gezamelijk kijken naar een stream is inderdaad wel een gemis. Ik haal de uitzendingen binnen via IRC. Dan loop ik wel een dag achter maar heb de uitzendingen dan wel reclame vrij.quote:Op zondag 11 september 2011 19:21 schreef Ransjih het volgende:
en net als CBB elke dag uitzending neem ik aan? is eigenlijk qua tijd voor mij meer dan zat.
streamen geeft je vaak een betere kijk op mensen en het voordeel dat je hier niet in je eentje zit
jammer dat de uitzendingen niet net als bij BB Dld wat vroeger op de avond zijn, ik vind dat met elkaar kijken toch veel en veel leuker en mis dat bij deze en de USA
Nee denk het niet. Post maar een linkje voor de andere geïnteresseerden.quote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
ik kijk via youtube, mis ik dan wat? dat is ook zonder reclame
die link in OP deed het bij mij nietquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik kijk ook altijd via Youtube, daar kan je alles al na een uurtje of zo na uitzending bekijken... Met downloaden heb je hooguit wel een wat hogere resolutie, maar vind dat op Youtube best goed te kijken...
Ik gebruik altijd de link die in de OP staat, die schrijft ook altijd leuke commentaren bij de video's...
Doet die link het niet? Zal het even checken...quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef Ransjih het volgende:
[..]
die link in OP deed het bij mij niet
Ik kies altijd "see all" rechts bij de uploads... Dan zoek ik naar de nieuwste afleveringen en klik daarop...quote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
reclame en dan stopt het, net als vanmiddag
Graag gedaan... Dat is echt een goed kanaal, hij is snel met uploaden en als er nog iets anders over BB is dan zet hij dat er ook nog op... Alles met maar één link dus...quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Ransjih het volgende:
ja OS, rechts onder de filmpjes: alles weergeven doet het wel
bedankt voor de tip![]()
dat is een stuk makkelijker
Nu was jij me voor had hem ook net gevonden lolquote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef akveor het volgende:
BB Daily Live: http://magic-tv.co/?page_id=10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |