Wat is er misquote:
ik heb het nummer aangepast...quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is er misdat er geen punt achter je TT staat
![]()
Kan je hier [FB] rELLE LACHE STUITERUH een TT change aanvragen.... Hebben onze gastheren ook weer wat te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ik heb de nummer aangepast...lang gelee dat ik een topic moest openen
Ik doe niks meer voorlopigquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga jij nummer change aanvragen of zal ik het doen?
Heb al gepost in FBquote:
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon wat vaker komen, ben je er zo weer aan gewend
tjet is niet bangquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openen
Haha, jawel hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openen
quote:
Was ik ook niet bang voor hoor... Tjet kom je gewoon onder allerlei aliasen iedere keer weer tegen.quote:
Aliassen? Ik gebruik alleen deze ali-jas hier. Ff kijken welke UI leuk staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Was ik ook niet bang voor hoor... Tjet kom je gewoon onder allerlei aliasen iedere keer weer tegen.
Maar vanwaar de UI-change
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:54 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Aliassen? Ik gebruik alleen deze ali-jas hier. Ff kijken welke UI leuk staanIk denk toch maar de ouwe
Ik ookquote:
succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook![]()
trusten slaap
![]()
Kokje lekker vrij dagje morgen... ik ga leren in het noors van 10-1 terug te tellen
Gaat wel lukken... hou je twatter maar in de gatenquote:
tuurlijk hebben die gewonnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
lions hebben gewonnenmuis 15 kok 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |