Wat is er misquote:
ik heb het nummer aangepast...quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is er misdat er geen punt achter je TT staat
![]()
Kan je hier [FB] rELLE LACHE STUITERUH een TT change aanvragen.... Hebben onze gastheren ook weer wat te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ik heb de nummer aangepast...lang gelee dat ik een topic moest openen
Ik doe niks meer voorlopigquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga jij nummer change aanvragen of zal ik het doen?
Heb al gepost in FBquote:
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon wat vaker komen, ben je er zo weer aan gewend
tjet is niet bangquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openen
Haha, jawel hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openen
quote:
Was ik ook niet bang voor hoor... Tjet kom je gewoon onder allerlei aliasen iedere keer weer tegen.quote:
Aliassen? Ik gebruik alleen deze ali-jas hier. Ff kijken welke UI leuk staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Was ik ook niet bang voor hoor... Tjet kom je gewoon onder allerlei aliasen iedere keer weer tegen.
Maar vanwaar de UI-change
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:54 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Aliassen? Ik gebruik alleen deze ali-jas hier. Ff kijken welke UI leuk staanIk denk toch maar de ouwe
Ik ookquote:
succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook![]()
trusten slaap
![]()
Kokje lekker vrij dagje morgen... ik ga leren in het noors van 10-1 terug te tellen
Gaat wel lukken... hou je twatter maar in de gatenquote:
tuurlijk hebben die gewonnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
lions hebben gewonnenmuis 15 kok 16
avondquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk hebben die gewonnen![]()
avond
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - enquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeveel talen heb je vandaag geleerd
quote:
is dit het begin van verhuizenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - en
quote:
MMquote:
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
muis, heb je al gehoord dat het hier alleen om jou en mij draait
ach jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
wat zie ik. ben je noors aan het leren? plannen voor een verhuizing?
Edit: ik lees al![]()
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.
En yep, van 10 terug tellen tot 1 in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans ging mij te makkelijk af. Dus gister spoedlesje Noors gehad.
Tja, wat moet ik zeggen, we zijnquote:
Yep van Fogelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep van Fogel![]()
Waar zou ik dan naar toe moeten verhuizen volgens jou? Noorwegen zeker niet, veel te koud
Lekker warm, lekker etenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
en in de buurt van Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :p
Bolquote:
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
druk met houthakken en twatter
Picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthakt
en overgelopen naar het camper forum![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthakt
en overgelopen naar het camper forum![]()
![]()
quote:
valt toch wel mee, heb ik vroeger thuis ook regelmatig in de handen gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets..... (echte foto is al uit mijn TL verdwenen)
ja maar.... ja maar......quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt toch wel mee, heb ik vroeger thuis ook regelmatig in de handen gehad
bij hem kan je dat verwachten ja. Maar ik neem aan dat hij wel een veiligheidsbroek draagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar.... ja maar......
ik had meteen beelden van Bol met de zaag in zijn been
Net als dat hij vorig jaar netjes met een tuigje het dak op gingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij hem kan je dat verwachten ja. Maar ik neem aan dat hij wel een veiligheidsbroek draagt
dat jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als dat hij vorig jaar netjes met een tuigje het dak op ging
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Maar zullen we nu weer netjes OT gaan, pl4kkie snapt de bollen van ons
Jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Maar zullen we nu weer netjes OT gaan, pl4kkie snapt de bollen van ons
Nah, is niet zo netjes om over iemand te lullen ouwehoeren als ie er zelf niet bij is hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor
Aja, begrijpelijk. Daar hou ik ook niet vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, is niet zo netjes om over iemand te lullen ouwehoeren als ie er zelf niet bij is hè
Nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
pl4kkie wanneer ga jij een foto maken van een rolluik![]()
Ook niet zo'n tagjes-hunter dusquote:
Nee hoorquote:
Je zou maar vis een optie? als tag hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee hoor. En helemaal niet als meerdere mensen hem krijgen.
Pcies. Dat zijn de Tags! Jammer dat diegene nooit in ABO komtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zou maar vis een optie? als tag hebben
Alhoewel dat pimp-abo voor de rest van je leven dat daar aan vasthangt is wel aardig
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
heb zomaar een keer tot 12 geslapen
![]()
Verder een beetje rommelen thuis
No work today?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
heb zomaar een keer tot 12 geslapen
![]()
Verder een beetje rommelen thuis
wat een luxe. En niet eens zombies geschotenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]watskebeurt? beetje ziekjes?
Ik wil ook thuis rommelen![]()
(heb lekker thuis gewerkt vandaag)
4 keer gepost, dus is niet nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Pcies. Dat zijn de Tags! Jammer dat diegene nooit in ABO komt
Toch geen CoD: BO hé?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een luxe. En niet eens zombies geschoten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een luxe. En niet eens zombies geschoten
Dat wordt dus een lange dag voor je.... Maar goed dat je vandaag hebt uitgeslapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]morgen om 900 weer en het hele weekend
Dat heb ik gemist dan. Ik zag trouwens net dat die tag maar voor een week isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
4 keer gepost, dus is niet nooit
valt wel mee, volgende week drukke week, dus al veel voorbereidingen treffenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Toch geen CoD: BO hé?
Ah een druk weekend dus. Krijg je veel gasten? Het schijnt wel mooi weer te worden. Weet niet of dat ook van invloed is?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Toch geen CoD: BO hé?
Ah een druk weekend dus. Krijg je veel gasten? Het schijnt wel mooi weer te worden. Weet niet of dat ook van invloed is?
moest ook even in de statistieken spieken hoor, heb haar één keer zien postenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan. Ik zag trouwens net dat die tag maar voor een week is
Ah okeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee, volgende week drukke week, dus al veel voorbereidingen treffen
Gelukkig. Dan mag hetquote:
partijen of de gewone drukke meuk op de baan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee, volgende week drukke week, dus al veel voorbereidingen treffen
Honderd miljoenste post op FOK!forum!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan mag het.
Ik zou eerlijk gezegd geeneens meer weten wie het is
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
partijen of de gewone drukke meuk op de baan?
Pfff.... dat zijn wel leuke aantallen. 'Normale' buffetjes of nog bijzondere thema's ook nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80
I rememberquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Honderd miljoenste post op FOK!forum!
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe dinerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... dat zijn wel leuke aantallen. 'Normale' buffetjes of nog bijzondere thema's ook nog?
Je zou zeggen dat het drukker zou zijn in het weekend, of?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80
Kaatjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
les 2 zit erweer op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
I remember. Heb er sinds vandaag een note bij. Terwijl ik helemaal niks gedaan heb
drukte bij ons komt voornamelijk door de partijen. die zijn er in het weekend minder. richten ons wat dat betreft op de zakelijke markt. in het weekend losse gastenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het drukker zou zijn in het weekend, of?
Goofyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
les 2 zit erweer op
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |