is dit het begin van verhuizenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - en
quote:
MMquote:
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
muis, heb je al gehoord dat het hier alleen om jou en mij draait
ach jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
wat zie ik. ben je noors aan het leren? plannen voor een verhuizing?
Edit: ik lees al![]()
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.
En yep, van 10 terug tellen tot 1 in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans ging mij te makkelijk af. Dus gister spoedlesje Noors gehad.
Tja, wat moet ik zeggen, we zijnquote:
Yep van Fogelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep van Fogel![]()
Waar zou ik dan naar toe moeten verhuizen volgens jou? Noorwegen zeker niet, veel te koud
Lekker warm, lekker etenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
en in de buurt van Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :p
Bolquote:
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
druk met houthakken en twatter
Picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthakt
en overgelopen naar het camper forum![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthakt
en overgelopen naar het camper forum![]()
![]()
quote:
valt toch wel mee, heb ik vroeger thuis ook regelmatig in de handen gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets..... (echte foto is al uit mijn TL verdwenen)
ja maar.... ja maar......quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt toch wel mee, heb ik vroeger thuis ook regelmatig in de handen gehad
bij hem kan je dat verwachten ja. Maar ik neem aan dat hij wel een veiligheidsbroek draagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar.... ja maar......
ik had meteen beelden van Bol met de zaag in zijn been
Net als dat hij vorig jaar netjes met een tuigje het dak op gingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij hem kan je dat verwachten ja. Maar ik neem aan dat hij wel een veiligheidsbroek draagt
dat jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als dat hij vorig jaar netjes met een tuigje het dak op ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |