Wat is er misquote:
ik heb het nummer aangepast...quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is er misdat er geen punt achter je TT staat
![]()
Kan je hier [FB] rELLE LACHE STUITERUH een TT change aanvragen.... Hebben onze gastheren ook weer wat te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
ik heb de nummer aangepast...lang gelee dat ik een topic moest openen
Ik doe niks meer voorlopigquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ga jij nummer change aanvragen of zal ik het doen?
Heb al gepost in FBquote:
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon wat vaker komen, ben je er zo weer aan gewend
tjet is niet bangquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openen
Haha, jawel hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu durft Tjet helemaal niet meer te openen
quote:
Was ik ook niet bang voor hoor... Tjet kom je gewoon onder allerlei aliasen iedere keer weer tegen.quote:
Aliassen? Ik gebruik alleen deze ali-jas hier. Ff kijken welke UI leuk staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Was ik ook niet bang voor hoor... Tjet kom je gewoon onder allerlei aliasen iedere keer weer tegen.
Maar vanwaar de UI-change
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:54 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Aliassen? Ik gebruik alleen deze ali-jas hier. Ff kijken welke UI leuk staanIk denk toch maar de ouwe
Ik ookquote:
succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook![]()
trusten slaap
![]()
Kokje lekker vrij dagje morgen... ik ga leren in het noors van 10-1 terug te tellen
Gaat wel lukken... hou je twatter maar in de gatenquote:
tuurlijk hebben die gewonnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
lions hebben gewonnenmuis 15 kok 16
avondquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk hebben die gewonnen![]()
avond
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - enquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeveel talen heb je vandaag geleerd
quote:
is dit het begin van verhuizenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - en
quote:
MMquote:
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
muis, heb je al gehoord dat het hier alleen om jou en mij draait
ach jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
wat zie ik. ben je noors aan het leren? plannen voor een verhuizing?
Edit: ik lees al![]()
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.
En yep, van 10 terug tellen tot 1 in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans ging mij te makkelijk af. Dus gister spoedlesje Noors gehad.
Tja, wat moet ik zeggen, we zijnquote:
Yep van Fogelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep van Fogel![]()
Waar zou ik dan naar toe moeten verhuizen volgens jou? Noorwegen zeker niet, veel te koud
Lekker warm, lekker etenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
en in de buurt van Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :p
Bolquote:
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
druk met houthakken en twatter
Picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthakt
en overgelopen naar het camper forum![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die gigantische zaag gezien waarmee hij houthakt
en overgelopen naar het camper forum![]()
![]()
quote:
valt toch wel mee, heb ik vroeger thuis ook regelmatig in de handen gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo iets..... (echte foto is al uit mijn TL verdwenen)
ja maar.... ja maar......quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt toch wel mee, heb ik vroeger thuis ook regelmatig in de handen gehad
bij hem kan je dat verwachten ja. Maar ik neem aan dat hij wel een veiligheidsbroek draagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar.... ja maar......
ik had meteen beelden van Bol met de zaag in zijn been
Net als dat hij vorig jaar netjes met een tuigje het dak op gingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij hem kan je dat verwachten ja. Maar ik neem aan dat hij wel een veiligheidsbroek draagt
dat jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als dat hij vorig jaar netjes met een tuigje het dak op ging
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Maar zullen we nu weer netjes OT gaan, pl4kkie snapt de bollen van ons
Jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Maar zullen we nu weer netjes OT gaan, pl4kkie snapt de bollen van ons
Nah, is niet zo netjes om over iemand te lullen ouwehoeren als ie er zelf niet bij is hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor
Aja, begrijpelijk. Daar hou ik ook niet vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, is niet zo netjes om over iemand te lullen ouwehoeren als ie er zelf niet bij is hè
Nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
pl4kkie wanneer ga jij een foto maken van een rolluik![]()
Ook niet zo'n tagjes-hunter dusquote:
Nee hoorquote:
Je zou maar vis een optie? als tag hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee hoor. En helemaal niet als meerdere mensen hem krijgen.
Pcies. Dat zijn de Tags! Jammer dat diegene nooit in ABO komtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zou maar vis een optie? als tag hebben
Alhoewel dat pimp-abo voor de rest van je leven dat daar aan vasthangt is wel aardig
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
heb zomaar een keer tot 12 geslapen
![]()
Verder een beetje rommelen thuis
No work today?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
heb zomaar een keer tot 12 geslapen
![]()
Verder een beetje rommelen thuis
wat een luxe. En niet eens zombies geschotenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]watskebeurt? beetje ziekjes?
Ik wil ook thuis rommelen![]()
(heb lekker thuis gewerkt vandaag)
4 keer gepost, dus is niet nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Pcies. Dat zijn de Tags! Jammer dat diegene nooit in ABO komt
Toch geen CoD: BO hé?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een luxe. En niet eens zombies geschoten
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een luxe. En niet eens zombies geschoten
Dat wordt dus een lange dag voor je.... Maar goed dat je vandaag hebt uitgeslapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]morgen om 900 weer en het hele weekend
Dat heb ik gemist dan. Ik zag trouwens net dat die tag maar voor een week isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
4 keer gepost, dus is niet nooit
valt wel mee, volgende week drukke week, dus al veel voorbereidingen treffenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Toch geen CoD: BO hé?
Ah een druk weekend dus. Krijg je veel gasten? Het schijnt wel mooi weer te worden. Weet niet of dat ook van invloed is?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Toch geen CoD: BO hé?
Ah een druk weekend dus. Krijg je veel gasten? Het schijnt wel mooi weer te worden. Weet niet of dat ook van invloed is?
moest ook even in de statistieken spieken hoor, heb haar één keer zien postenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan. Ik zag trouwens net dat die tag maar voor een week is
Ah okeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee, volgende week drukke week, dus al veel voorbereidingen treffen
Gelukkig. Dan mag hetquote:
partijen of de gewone drukke meuk op de baan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee, volgende week drukke week, dus al veel voorbereidingen treffen
Honderd miljoenste post op FOK!forum!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan mag het.
Ik zou eerlijk gezegd geeneens meer weten wie het is
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
partijen of de gewone drukke meuk op de baan?
Pfff.... dat zijn wel leuke aantallen. 'Normale' buffetjes of nog bijzondere thema's ook nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80
I rememberquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Honderd miljoenste post op FOK!forum!
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe dinerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... dat zijn wel leuke aantallen. 'Normale' buffetjes of nog bijzondere thema's ook nog?
Je zou zeggen dat het drukker zou zijn in het weekend, of?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80
Kaatjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
les 2 zit erweer op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
I remember. Heb er sinds vandaag een note bij. Terwijl ik helemaal niks gedaan heb
drukte bij ons komt voornamelijk door de partijen. die zijn er in het weekend minder. richten ons wat dat betreft op de zakelijke markt. in het weekend losse gastenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het drukker zou zijn in het weekend, of?
Goofyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
les 2 zit erweer op
[ afbeelding ]
Ik denk een donkerblauwe. Weet niet zeker. Maar als het zo is gaat het werkelijk nergens overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]welke blauwe heeft jij een note gegeven
![]()
Oops, notes mogen niet besproken worden
Aha op die manierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
drukte bij ons komt voornamelijk door de partijen. die zijn er in het weekend minder. richten ons wat dat betreft op de zakelijke markt. in het weekend losse gasten
Weekje geduld hebben, kan je hem lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik denk een donkerblauwe. Weet niet zeker. Maar als het zo is gaat het werkelijk nergens over
ben bang dat dat nog wel even gaat duren. Ik vind de swing best lastigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kaatje![]()
![]()
![]()
Klaar voor een hole in one
ff soepel in de heupen wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben bang dat dat nog wel even gaat duren. Ik vind de swing best lastig
Geen andijvie stampot hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe diner
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen andijvie stampot hè![]()
Ik kom zaterdag wel even onder de vloer vandaan voor de kruimels
Lekkerrrrrr andijvie stamppotquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen andijvie stampot hè![]()
Ik kom zaterdag wel even onder de vloer vandaan voor de kruimels
Heb Marco nooit horen klagen over mijn stijve heupenquote:
* ziet in een flits een beeld voorbij schieten *quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb Marco nooit horen klagen over mijn stijve heupen![]()
Het is meer dat ik tegen de grond sla, i.p.v. de bal goed raak![]()
![]()
gaat niet in een flits hoor. Een beetje de tijd nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* ziet in een flits een beeld voorbij schieten *
Ik denk dat pl4kkie jouw tekstquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaat niet in een flits hoor. Een beetje de tijd nemen
letterlijk nam, en dat jij dus tegen de grond sloegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb Marco nooit horen klagen over mijn stijve heupen![]()
Het is meer dat ik tegen de grond sla, i.p.v. de bal goed raak![]()
![]()
Touchéquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaat niet in een flits hoor. Een beetje de tijd nemen
Nou ben ik de kluts totaal kwijtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat pl4kkie jouw tekst
[..]
letterlijk nam, en dat jij dus tegen de grond sloeg
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat pl4kkie jouw tekst
[..]
letterlijk nam, en dat jij dus tegen de grond sloeg
quote:
Geeft niet.... ik ben een beetje melig door Krijgen moderators eigenlijk betaald voor waar ze doen ?quote:
Wat voor stampotten dan wel (of wil je dat nog niet vertellen)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]kan je niet lekker houden voor zoveel mensen
gewoon de standaardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor stampotten dan wel (of wil je dat nog niet vertellen)
hutspot, zuurkool, boerenkool dusquote:
een soort van wortel http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardpeerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn aardperen?? Is dat een aardappelsoort??
Haha pciesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]pl4kkie had dezelfde ondeugende gedachte als ik
thanksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een soort van wortel http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardpeer
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hutspot, zuurkool, boerenkool dus
Huh.....quote:
in de klem gekomen ??quote:
Ik heb geen Oranje bril opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
Drass weet wel wat ik bedoel, hij is aan het uithuilen
quote:
Als ze kinderen krijgt komen die kids iig niks te kort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]![]()
dat waren behoorlijke memmen. ze had cup J
Is dat zo? Die bij mijn appie zijn of al aan het verpieteren of nog keihardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
wat heeft appie toch altijd lekkere mango's
Jammer dat de grote van die titten niets te maken heeft met de hoeveelheid voeding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ze kinderen krijgt komen die kids iig niks te kort.
Nou ik weet niet of papa met zulke grote blij zou zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jammer dat de grote van die titten niets te maken heeft met de hoeveelheid voeding.![]()
Die grote dingen zijn alleen maar leuk voor papa![]()
Huh? alhoewel, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Toen ik in Slowakije was (ergens in 2003) waren zij al hard bezig om hun financien op orde te krijgen om in aanmerking te kunnen komen tot toetreding tot de EU.quote:
Fles wijn dat we morgen down gaan met de beurs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh? alhoewel, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Toen ik in Slowakije was (ergens in 2003) waren zij al hard bezig om hun financien op orde te krijgen om in aanmerking te kunnen komen tot toetreding tot de EU.
ik denk het ook niet, maar als een vrouw die opmerking maakt, ziet men het vaak als jaloeziequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of papa met zulke grote blij zou zijn.
Als het nog zomer was wist ik het wel. Slagersmes, de hele buurt een uitnodiging en zaterdagavond gratis kipfilet eten op straatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of papa met zulke grote blij zou zijn.
gecorrigeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het nog zomer was wist ik het wel. Slagersmes, de hele buurt een uitnodiging en zaterdagavond gratis kipborstfilet eten op straat
Ik lig hier echt in een deukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het nog zomer was wist ik het wel. Slagersmes, de hele buurt een uitnodiging en zaterdagavond gratis kipfilet eten op straat
Ik in alle drie de draadjesquote:
Moet je nagaan dat ik nog moet loskomen ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik in alle drie de draadjes![]()
Heb sinds tijden niet zo veel gelachen op/met FOK!
Kom maar los Drassssquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik nog moet loskomen ook!
Ben jij in drie draadjes aan het tikken??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben jij in drie draadjes aan het tikken??
Dat lukt me niet . Kan maar één ding tegelijk, anders vergeet ik het andere
In ABO sc is het ook helemaal van god los geslagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat is nou weer DEF???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]schijn binnenkort te mogen solliciteren als marketentster in DEF
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is nou weer DEF???je weet dat ik al die afkortingen niet weet
Heb een ABO genomen, twee keer daar in dat topic gekeken, maar voelde me er niet thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
In ABO sc is het ook helemaal van god los geslagen
zal de leeftijd wel zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is nou weer DEF???je weet dat ik al die afkortingen niet weet
je gaat dus promotie maken hierquote:
pas op jij héquote:
heb er net een op, twee dagen in de keuken gelegen, heerlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Die bij mijn appie zijn of al aan het verpieteren of nog keihard
Dat is echt jammer. Het is er vaak zoo gezelligquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb een ABO genomen, twee keer daar in dat topic gekeken, maar voelde me er niet thuis![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb een ABO genomen, twee keer daar in dat topic gekeken, maar voelde me er niet thuis![]()
Sorry, maar ik moes hem makenquote:
Haal meestal mango's bij de turkse (of iraakse ben ik nog niet uit) groenteboer hier in de buurt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er net een op, twee dagen in de keuken gelegen, heerlijk
Dat was wel de aanleiding, maar is geen probleem hoor. zie het gewoon als het steunen van FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jammer, ik hoop niet dat je dat abo genomen hebt, omdat ik gezegd heb dat het daar zo gezellig is
![]()
QFTquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is echt jammer. Het is er vaak zoo gezellig
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga nog even een half uurtje mijn spelletje spelen voordat ik ga![]()
fijne avond nog allemaal
Het is je vergeven. ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:
Quote for truthquote:
Veel plezier. Slaaplekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
fijne avond nog allemaal
Kan van muis tot marketentster niet echt een promotie noemen... hooguit een zijdelingse verplaatsingquote:
slaap lekker Kaatjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
fijne avond nog allemaal
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Drassss het volgende:
Eventjes verplaatsen naar boven
Doei Kaat![]()
huh, wist niet dat je een hond of kat was, dacht dat jij gewoon in een bed sliep (en soms op de grond)quote:
tweedequote:
das wel de bedoeling ja. Morgen eindejaars vergaderingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
huh, wist niet dat je een hond of kat was, dacht dat jij gewoon in een bed sliep (en soms op de grond)
trusten kokje slaap
en morgen gezond weer op
![]()
quote:
Ook tweedequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
das wel de bedoeling ja. Morgen eindejaars vergadering
je nest inquote:
quote:
Oops, sollyquote:
ik ben er nog hoorquote:
quote:
Stop is met FOK!ken jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops, sollywe zijn post 50 al voorbij
Alletweequote:
quote:
je zit over de 50 posts heen. Dacht dat je ging minderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb nog niet gezegd dat ik ging slapen hoor
Ow nee... sorry was een 'oude' regel in de sst-sc... je mochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
je zit over de 50 posts heen. Dacht dat je ging minderen?
Aahh. Nu snap ik het helemaal. Is opzich wel een leuke regelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow nee... sorry was een 'oude' regel in de sst-sc... je mocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen gebruiken tot en met post 50 in het topic, daarna moesten we liev zijn voor elkaar. (tot we aan de 250 kwamen en de hunt voor het volgende TT losbarste
)
Ow en minderen lukt mij toch nietben nog aan het afkicken van het roken
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Aahh. Nu snap ik het helemaal. Is opzich wel een leuke regel.
Succes met stoppen met roken. Het gaat je lukken. Nu ben ik echt slapen
Behalve als je in de auto op de snelweg zitquote:
Als ik maar rechtdoor rij lukt het ook nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve als je in de auto op de snelweg zit
Kan bijna fout gaan als die oetlullen voor je plots op de rem gaan staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik maar rechtdoor rij lukt het ook nog wel
Mijn hummer gaat daar dwars doorheenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan bijna fout gaan als die oetlullen voor je plots op de rem gaan staan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn hummer gaat daar dwars doorheen
Heb je me...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet als de auto voor je ook een hummer is
Tja, als mogelijk toekomstig marketentster moet ik toch weten welk zwaar materiaal er op de weg zitquote:
Er zijn maar 120 hummers in Nederland.. hoe groot is de kans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, als mogelijk toekomstig marketentster moet ik toch weten welk zwaar materiaal er op de weg zit
Zo weinig maar.... ik vind het geweldige wagens, maar helaas way out of my budgetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er zijn maar 120 hummers in Nederland.. hoe groot is de kans.
Heh bah. Ik vind het van die auto's waar je met 4 mensen in kan zitten, maar op onverklaarbare wijze erachter komt dat hij vol isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo weinig maar.... ik vind het geweldige wagens, maar helaas way out of my budget
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heh bah. Ik vind het van die auto's waar je met 4 mensen in kan zitten, maar op onverklaarbare wijze erachter komt dat hij vol is
Nouja 6 kids ga ik niet halen, maar als het echt moet zou ik iets meer ruimte wel kunnen waarderen hehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent meer het Chrysler Voyager type dat nadat er een gezin van 8 in gepropt is nog ruimte heeft voor bagage
Denk dat een hummer meer ruimte heeft dan mijn huidige auto, en daar passen 3 kids prima op de achterbank. 4e in de kofferbak, en met een koffer op het dak nog net te doen. Gelukkig heb ik geen kids dus de hele ruimte voor mijzelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja 6 kids ga ik niet halen, maar als het echt moet zou ik iets meer ruimte wel kunnen waarderen hehe.
Ja, jij kan heerlijk slapen in je wagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat een hummer meer ruimte heeft dan mijn huidige auto, en daar passen 3 kids prima op de achterbank. 4e in de kofferbak, en met een koffer op het dak nog net te doen. Gelukkig heb ik geen kids dus de hele ruimte voor mijzelf
Zou wel kunnen, maar auto staat meestal stil in de garage, en ik slaap liever in mijn bedjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, jij kan heerlijk slapen in je wagen
Ik ken mensen die andere plekken prefererenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar auto staat meestal stil in de garage, en ik slaap liever in mijn bedje
Ja.... ik heb ook vandaag pas vernomen dat kokje liever in een mand slaaptquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die andere plekken prefereren
Ik zou een heel groot rond bed ook best wel tof vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja.... ik heb ook vandaag pas vernomen dat kokje liever in een mand slaapt
Kan je gewoon bij Ikea kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou een heel groot rond bed ook best wel tof vinden
Weet ik. Het is dat zoiets nogal lomp is en veel ruimte kost... maar andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij Ikea kopen
[ afbeelding ]
Zorgen voor een slaapkamer van 60m2 is dan niet lomp en past er ruim inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet ik. Het is dat zoiets nogal lomp is en veel ruimte kost... maar anders
Gaat momenteel nog niet lukkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zorgen voor een slaapkamer van 60m2 is dan niet lomp en past er ruim in
Bij mij ook niet hoor... Maar ik ga ookquote:
Truste Muisiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor... Maar ik ga ooken
wat ben je vroegquote:
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar dan met diequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar dan met dieerachter!
Ja, maar dit zijn toch geen horeca-tijdenquote:
gaat de komende maanden alleen maar vroeger worden. zodra de klok terug gaat is het helemaal gebeurdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn toch geen horeca-tijden
Dat je vroeger sluit dat weet ik, maar moet je dan in de winter iedere dag om 9 uur beginnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat de komende maanden alleen maar vroeger worden. zodra de klok terug gaat is het helemaal gebeurd
Hou op over vergaderingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
denk dat collegas nu pas klaar zijn, ik was om 9 uur al op de zaak, tot 1500 vergaderingen en besprekingen gehad dus op tijd naar huis
nee normale tijd, en minder dagen, afhankelijk van wat er te doen is en het weerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je vroeger sluit dat weet ik, maar moet je dan in de winter iedere dag om 9 uur beginnen?
Dacht trouwens dat jij in de winter ging part-timen?
daarom ook vroeg naar huis, ben gebroken. eerst van 9 tot 12 MT dan van 13 tot 14.30 personeels bijeenkomst om 14.45 een op een gesprek met een medewerker en om 1500 uur afdelingsoverleg 1530 nog wat administratie en om 1700 naar huisquote:
Pfffff dat is een slopende dag.... meeting van 11 tot 12:30 liep uit tot 13:45. Kwam er met stampende koppijn uit. Had eigenlijk volgende meeting om 14:00 tot 15:30 (over mijn favoriete onderwerpquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom ook vroeg naar huis, ben gebroken. eerst van 9 tot 12 MT dan van 13 tot 14.30 personeels bijeenkomst om 14.45 een op een gesprek met een medewerker en om 1500 uur afdelingsoverleg 1530 nog wat administratie en om 1700 naar huis![]()
wat een geluk heb je toch, lekker thuis werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff dat is een slopende dag.... meeting van 11 tot 12:30 liep uit tot 13:45. Kwam er met stampende koppijn uit. Had eigenlijk volgende meeting om 14:00 tot 15:30 (over mijn favoriete onderwerp) heb maar gedag gezwaaid en ben thuis rustig verder gaan werken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een geluk heb je toch, lekker thuis werken
en centjes op de rekeningquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een van de weinige voordelen van mijn werk(gever)
jah, duh... is geen vrijwilligerswerk hèquote:
nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jah, duh... is geen vrijwilligerswerk hè
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
en ben je naar het blok aan het kijken muis
Astridquote:
Dat stel wat eruit is heeft zwaar vals gespeeld, en dat geldt ook voor het stel dat nu gewonnen heeft. Alleen hebben die tot nu toe wél de opleveringen gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef superkokje het volgende:
heb een stukje van de eerste aflevering gezien toen kwamen dat stel wat eruit is en dat stel dat nu gewonnen heeft zijn meest sympathiek over
zou best kunnen, maar heb het over karakters. Heb te weinig gezien om een goed oordeel te geven. Was eerste indruk, en meestal zit ik dan wel goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat stel wat eruit is heeft zwaar vals gespeeld, en dat geldt ook voor het stel dat nu gewonnen heeft. Alleen hebben die tot nu toe wél de opleveringen gehaald.
Valsspelen (of liegen) vind ik geen goed karaktereigenschap. Het stel wat nu gewonnen heeft, krijgt van mij nog het voordeel van de twijfel omdat die volgens mij niet echt bewust valsgespeeld hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar heb het over karakters. Heb te weinig gezien om een goed oordeel te geven. Was eerste indruk, en meestal zit ik dan wel goed
is idd geen goede karakter eigenschap, maar denk dat ze er allemaal wel wat van kunnen, zijn alleen niet betraptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valsspelen (of liegen) vind ik geen goed karaktereigenschap. Het stel wat nu gewonnen heeft, krijgt van mij nog het voordeel van de twijfel omdat die volgens mij niet echt bewust valsgespeeld hebben.
Denk het ook, 't zijn allemaal rattenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
is idd geen goede karakter eigenschap, maar denk dat ze er allemaal wel wat van kunnen, zijn alleen niet betrapt
en dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk het ook, 't zijn allemaal ratten
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Zo Masterchef
Lekker naar amateurkokjes kijken
Die is vééééél leukerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
kijk alleen naar de australische
Nog maar 2quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
maar even wat anders, heb je al startkabels gevonden
dat zal best wel ja, hoe moeten ze anders 24 uur vol krijgen. Moet zeggen dat dat mij nog niet is gebeurdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is vééééél leuker![]()
Moet toch wat kijken![]()
Had vanmiddag weer even 24kitchen op, heb in totaal nu misschien in totaal 3 uur gekeken, en heb ook al 3x hetzelfde gezien
Je heb nog helemaal niet gekekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal best wel ja, hoe moeten ze anders 24 uur vol krijgen. Moet zeggen dat dat mij nog niet is gebeurd
hoveel heb heb je er daarvan danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar 2![]()
Maar dankzij een welgemikte mep van jou heb ik daarstraks wel reserve onderdelen gehad.
23 wax (dus jij mag er wel 3 hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoveel heb heb je er daarvan dan
ik 5 en 3 bougies en 7 wax en 0 startkabels
zeker wel. Naar mijn vriendin Angeliquequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je heb nog helemaal niet gekeken
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
23 wax (dus jij mag er wel 3 hebben, 14 spare, 5 bougies en dus 2 startkabels.
Luchtballonnendoos heb ik gelukkig nog helemaal niet gezien; 3x rudolph slagroomtaart zien maken, 2x pizza, 2x mexicaanse cupcakes, 1x couscous van de marokaanse die alleen nog maar libisch kookt, en 1x italiaan met tomatensausquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel. Naar mijn vriendin AngeliqueWortelcake van rudolph, een wok gerecht met pompoen en twee van die stomme dozen met dat turkse gehakt
ik kijk wss op andere tijdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luchtballonnendoos heb ik gelukkig nog helemaal niet gezien; 3x rudolph slagroomtaart zien maken, 2x pizza, 2x mexicaanse cupcakes, 1x couscous van de marokaanse die alleen nog maar libisch kookt, en 1x italiaan met tomatensaus
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
zet ze gelijk in mijn lijstje![]()
ben je er al achter welke zombies je moet hebben
Denk het ook, ik denk dat jij nog werkt als ik kijkquote:
Hey, zit naar die twee engelse trutten te kijken. Denken zo maar bij iedereen aan hun titten te kunnen zitten en hun kleding af te kraken. Ze zijn nu in Den Bosch. Jammer dat ik het niet wist, anders was ik wel even langsgelopen. Had alleen niet meegedaanquote:
sorry had ff foonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lijkt helemaal random. Eerste spare kreeg ik al heel vlot toen ik nog niet eens die 2-pnt zombies had gezien.
En eindelijk kan ik superkokje als buurman accepteren
Ik vind die dus helemaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hey, zit naar die twee engelse trutten te kijken. Denken zo maar bij iedereen aan hun titten te kunnen zitten en hun kleding af te kraken. Ze zijn nu in Den Bosch. Jammer dat ik het niet wist, anders was ik wel even langsgelopen. Had alleen niet meegedaan![]()
Je vraagt nu om spareparts, maar die kan ik je nog niet gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry had ff foon
dat hed ik ook, zonder dat ik een auto had,
heb het toch al een paar keer geprobeerd
Ik kijk wel altijd, maar heb wel een hekel aan de manier waarop dit soort programma's gepresenteerd worden. Dat zomaar aanhouden en zeggen dat ze er niet uitzienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind die dus helemaal![]()
Masterchef en zombies hiero
Heeft hij geen zin meer in FOK???? Of geen tijd???quote:
Ik denk een combiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heeft hij geen zin meer in FOK???? Of geen tijd???
verkeerde knopjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vraagt nu om spareparts, maar die kan ik je nog niet geven
Aan beide redenen kun je niets veranderen.quote:
ben ik ook heel tevreden mee hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja sorry, je zult het met mij moeten doen
quote:
Kwee nie, hoop van welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Aan beide redenen kun je niets veranderen.
het zou wel leuk zijn als hij wel weer langs kwam, maar wie weet, als het wat kouder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |