Quote for truthquote:
Veel plezier. Slaaplekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga nog even een half uurtje mijn spelletje spelen voordat ik ga![]()
fijne avond nog allemaal
Kan van muis tot marketentster niet echt een promotie noemen... hooguit een zijdelingse verplaatsingquote:
slaap lekker Kaatjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga nog even een half uurtje mijn spelletje spelen voordat ik ga![]()
fijne avond nog allemaal
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Drassss het volgende:
Eventjes verplaatsen naar boven
Doei Kaat![]()
huh, wist niet dat je een hond of kat was, dacht dat jij gewoon in een bed sliep (en soms op de grond)quote:
tweedequote:
das wel de bedoeling ja. Morgen eindejaars vergaderingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
huh, wist niet dat je een hond of kat was, dacht dat jij gewoon in een bed sliep (en soms op de grond)
trusten kokje slaap
en morgen gezond weer op
![]()
quote:
Ook tweedequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
das wel de bedoeling ja. Morgen eindejaars vergadering
je nest inquote:
quote:
Oops, sollyquote:
ik ben er nog hoorquote:
quote:
Stop is met FOK!ken jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops, sollywe zijn post 50 al voorbij
Alletweequote:
quote:
je zit over de 50 posts heen. Dacht dat je ging minderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb nog niet gezegd dat ik ging slapen hoor
Ow nee... sorry was een 'oude' regel in de sst-sc... je mochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
je zit over de 50 posts heen. Dacht dat je ging minderen?
Aahh. Nu snap ik het helemaal. Is opzich wel een leuke regelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow nee... sorry was een 'oude' regel in de sst-sc... je mocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen gebruiken tot en met post 50 in het topic, daarna moesten we liev zijn voor elkaar. (tot we aan de 250 kwamen en de hunt voor het volgende TT losbarste
)
Ow en minderen lukt mij toch nietben nog aan het afkicken van het roken
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Aahh. Nu snap ik het helemaal. Is opzich wel een leuke regel.
Succes met stoppen met roken. Het gaat je lukken. Nu ben ik echt slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |