Als het nog zomer was wist ik het wel. Slagersmes, de hele buurt een uitnodiging en zaterdagavond gratis kipfilet eten op straatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of papa met zulke grote blij zou zijn.
gecorrigeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het nog zomer was wist ik het wel. Slagersmes, de hele buurt een uitnodiging en zaterdagavond gratis kipborstfilet eten op straat
Ik lig hier echt in een deukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als het nog zomer was wist ik het wel. Slagersmes, de hele buurt een uitnodiging en zaterdagavond gratis kipfilet eten op straat
Ik in alle drie de draadjesquote:
Moet je nagaan dat ik nog moet loskomen ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik in alle drie de draadjes![]()
Heb sinds tijden niet zo veel gelachen op/met FOK!
Kom maar los Drassssquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik nog moet loskomen ook!
Ben jij in drie draadjes aan het tikken??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben jij in drie draadjes aan het tikken??
Dat lukt me niet . Kan maar één ding tegelijk, anders vergeet ik het andere
In ABO sc is het ook helemaal van god los geslagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat is nou weer DEF???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]schijn binnenkort te mogen solliciteren als marketentster in DEF
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is nou weer DEF???je weet dat ik al die afkortingen niet weet
Heb een ABO genomen, twee keer daar in dat topic gekeken, maar voelde me er niet thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
In ABO sc is het ook helemaal van god los geslagen
zal de leeftijd wel zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is nou weer DEF???je weet dat ik al die afkortingen niet weet
je gaat dus promotie maken hierquote:
pas op jij héquote:
heb er net een op, twee dagen in de keuken gelegen, heerlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Die bij mijn appie zijn of al aan het verpieteren of nog keihard
Dat is echt jammer. Het is er vaak zoo gezelligquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb een ABO genomen, twee keer daar in dat topic gekeken, maar voelde me er niet thuis![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb een ABO genomen, twee keer daar in dat topic gekeken, maar voelde me er niet thuis![]()
Sorry, maar ik moes hem makenquote:
Haal meestal mango's bij de turkse (of iraakse ben ik nog niet uit) groenteboer hier in de buurt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er net een op, twee dagen in de keuken gelegen, heerlijk
Dat was wel de aanleiding, maar is geen probleem hoor. zie het gewoon als het steunen van FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jammer, ik hoop niet dat je dat abo genomen hebt, omdat ik gezegd heb dat het daar zo gezellig is
![]()
QFTquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is echt jammer. Het is er vaak zoo gezellig
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga nog even een half uurtje mijn spelletje spelen voordat ik ga![]()
fijne avond nog allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |