quote:
Stop is met FOK!ken jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops, sollywe zijn post 50 al voorbij
Alletweequote:
quote:
je zit over de 50 posts heen. Dacht dat je ging minderen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb nog niet gezegd dat ik ging slapen hoor
Ow nee... sorry was een 'oude' regel in de sst-sc... je mochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
je zit over de 50 posts heen. Dacht dat je ging minderen?
Aahh. Nu snap ik het helemaal. Is opzich wel een leuke regelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow nee... sorry was een 'oude' regel in de sst-sc... je mocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen gebruiken tot en met post 50 in het topic, daarna moesten we liev zijn voor elkaar. (tot we aan de 250 kwamen en de hunt voor het volgende TT losbarste
)
Ow en minderen lukt mij toch nietben nog aan het afkicken van het roken
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Aahh. Nu snap ik het helemaal. Is opzich wel een leuke regel.
Succes met stoppen met roken. Het gaat je lukken. Nu ben ik echt slapen
Behalve als je in de auto op de snelweg zitquote:
Als ik maar rechtdoor rij lukt het ook nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behalve als je in de auto op de snelweg zit
Kan bijna fout gaan als die oetlullen voor je plots op de rem gaan staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik maar rechtdoor rij lukt het ook nog wel
Mijn hummer gaat daar dwars doorheenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan bijna fout gaan als die oetlullen voor je plots op de rem gaan staan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn hummer gaat daar dwars doorheen
Heb je me...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet als de auto voor je ook een hummer is
Tja, als mogelijk toekomstig marketentster moet ik toch weten welk zwaar materiaal er op de weg zitquote:
Er zijn maar 120 hummers in Nederland.. hoe groot is de kans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, als mogelijk toekomstig marketentster moet ik toch weten welk zwaar materiaal er op de weg zit
Zo weinig maar.... ik vind het geweldige wagens, maar helaas way out of my budgetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er zijn maar 120 hummers in Nederland.. hoe groot is de kans.
Heh bah. Ik vind het van die auto's waar je met 4 mensen in kan zitten, maar op onverklaarbare wijze erachter komt dat hij vol isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo weinig maar.... ik vind het geweldige wagens, maar helaas way out of my budget
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heh bah. Ik vind het van die auto's waar je met 4 mensen in kan zitten, maar op onverklaarbare wijze erachter komt dat hij vol is
Nouja 6 kids ga ik niet halen, maar als het echt moet zou ik iets meer ruimte wel kunnen waarderen hehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent meer het Chrysler Voyager type dat nadat er een gezin van 8 in gepropt is nog ruimte heeft voor bagage
Denk dat een hummer meer ruimte heeft dan mijn huidige auto, en daar passen 3 kids prima op de achterbank. 4e in de kofferbak, en met een koffer op het dak nog net te doen. Gelukkig heb ik geen kids dus de hele ruimte voor mijzelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja 6 kids ga ik niet halen, maar als het echt moet zou ik iets meer ruimte wel kunnen waarderen hehe.
Ja, jij kan heerlijk slapen in je wagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat een hummer meer ruimte heeft dan mijn huidige auto, en daar passen 3 kids prima op de achterbank. 4e in de kofferbak, en met een koffer op het dak nog net te doen. Gelukkig heb ik geen kids dus de hele ruimte voor mijzelf
Zou wel kunnen, maar auto staat meestal stil in de garage, en ik slaap liever in mijn bedjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, jij kan heerlijk slapen in je wagen
Ik ken mensen die andere plekken prefererenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar auto staat meestal stil in de garage, en ik slaap liever in mijn bedje
Ja.... ik heb ook vandaag pas vernomen dat kokje liever in een mand slaaptquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ken mensen die andere plekken prefereren
Ik zou een heel groot rond bed ook best wel tof vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja.... ik heb ook vandaag pas vernomen dat kokje liever in een mand slaapt
Kan je gewoon bij Ikea kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou een heel groot rond bed ook best wel tof vinden
Weet ik. Het is dat zoiets nogal lomp is en veel ruimte kost... maar andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij Ikea kopen
[ afbeelding ]
Zorgen voor een slaapkamer van 60m2 is dan niet lomp en past er ruim inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet ik. Het is dat zoiets nogal lomp is en veel ruimte kost... maar anders
Gaat momenteel nog niet lukkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zorgen voor een slaapkamer van 60m2 is dan niet lomp en past er ruim in
Bij mij ook niet hoor... Maar ik ga ookquote:
Truste Muisiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor... Maar ik ga ooken
wat ben je vroegquote:
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar dan met diequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook altijd, maar dan met dieerachter!
Ja, maar dit zijn toch geen horeca-tijdenquote:
gaat de komende maanden alleen maar vroeger worden. zodra de klok terug gaat is het helemaal gebeurdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn toch geen horeca-tijden
Dat je vroeger sluit dat weet ik, maar moet je dan in de winter iedere dag om 9 uur beginnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat de komende maanden alleen maar vroeger worden. zodra de klok terug gaat is het helemaal gebeurd
Hou op over vergaderingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
denk dat collegas nu pas klaar zijn, ik was om 9 uur al op de zaak, tot 1500 vergaderingen en besprekingen gehad dus op tijd naar huis
nee normale tijd, en minder dagen, afhankelijk van wat er te doen is en het weerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je vroeger sluit dat weet ik, maar moet je dan in de winter iedere dag om 9 uur beginnen?
Dacht trouwens dat jij in de winter ging part-timen?
daarom ook vroeg naar huis, ben gebroken. eerst van 9 tot 12 MT dan van 13 tot 14.30 personeels bijeenkomst om 14.45 een op een gesprek met een medewerker en om 1500 uur afdelingsoverleg 1530 nog wat administratie en om 1700 naar huisquote:
Pfffff dat is een slopende dag.... meeting van 11 tot 12:30 liep uit tot 13:45. Kwam er met stampende koppijn uit. Had eigenlijk volgende meeting om 14:00 tot 15:30 (over mijn favoriete onderwerpquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom ook vroeg naar huis, ben gebroken. eerst van 9 tot 12 MT dan van 13 tot 14.30 personeels bijeenkomst om 14.45 een op een gesprek met een medewerker en om 1500 uur afdelingsoverleg 1530 nog wat administratie en om 1700 naar huis![]()
wat een geluk heb je toch, lekker thuis werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff dat is een slopende dag.... meeting van 11 tot 12:30 liep uit tot 13:45. Kwam er met stampende koppijn uit. Had eigenlijk volgende meeting om 14:00 tot 15:30 (over mijn favoriete onderwerp) heb maar gedag gezwaaid en ben thuis rustig verder gaan werken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een geluk heb je toch, lekker thuis werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |