een soort van wortel http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardpeerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
wat zijn aardperen?? Is dat een aardappelsoort??
Haha pciesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]pl4kkie had dezelfde ondeugende gedachte als ik
thanksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een soort van wortel http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardpeer
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hutspot, zuurkool, boerenkool dus
Huh.....quote:
in de klem gekomen ??quote:
Ik heb geen Oranje bril opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
Drass weet wel wat ik bedoel, hij is aan het uithuilen
quote:
Als ze kinderen krijgt komen die kids iig niks te kort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]![]()
dat waren behoorlijke memmen. ze had cup J
Is dat zo? Die bij mijn appie zijn of al aan het verpieteren of nog keihardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
wat heeft appie toch altijd lekkere mango's
Jammer dat de grote van die titten niets te maken heeft met de hoeveelheid voeding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ze kinderen krijgt komen die kids iig niks te kort.
Nou ik weet niet of papa met zulke grote blij zou zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jammer dat de grote van die titten niets te maken heeft met de hoeveelheid voeding.![]()
Die grote dingen zijn alleen maar leuk voor papa![]()
Huh? alhoewel, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Toen ik in Slowakije was (ergens in 2003) waren zij al hard bezig om hun financien op orde te krijgen om in aanmerking te kunnen komen tot toetreding tot de EU.quote:
Fles wijn dat we morgen down gaan met de beurs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh? alhoewel, kan ik mij wel iets bij voorstellen. Toen ik in Slowakije was (ergens in 2003) waren zij al hard bezig om hun financien op orde te krijgen om in aanmerking te kunnen komen tot toetreding tot de EU.
ik denk het ook niet, maar als een vrouw die opmerking maakt, ziet men het vaak als jaloeziequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of papa met zulke grote blij zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |