Pfff.... dat zijn wel leuke aantallen. 'Normale' buffetjes of nog bijzondere thema's ook nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80
I rememberquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Honderd miljoenste post op FOK!forum!
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe dinerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... dat zijn wel leuke aantallen. 'Normale' buffetjes of nog bijzondere thema's ook nog?
Je zou zeggen dat het drukker zou zijn in het weekend, of?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag 130 woensdag 130 donderdag 50 zaterdag 80
Kaatjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
les 2 zit erweer op
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
I remember. Heb er sinds vandaag een note bij. Terwijl ik helemaal niks gedaan heb
drukte bij ons komt voornamelijk door de partijen. die zijn er in het weekend minder. richten ons wat dat betreft op de zakelijke markt. in het weekend losse gastenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het drukker zou zijn in het weekend, of?
Goofyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
les 2 zit erweer op
[ afbeelding ]
Ik denk een donkerblauwe. Weet niet zeker. Maar als het zo is gaat het werkelijk nergens overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]welke blauwe heeft jij een note gegeven
![]()
Oops, notes mogen niet besproken worden
Aha op die manierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
drukte bij ons komt voornamelijk door de partijen. die zijn er in het weekend minder. richten ons wat dat betreft op de zakelijke markt. in het weekend losse gasten
Weekje geduld hebben, kan je hem lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik denk een donkerblauwe. Weet niet zeker. Maar als het zo is gaat het werkelijk nergens over
ben bang dat dat nog wel even gaat duren. Ik vind de swing best lastigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kaatje![]()
![]()
![]()
Klaar voor een hole in one
ff soepel in de heupen wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben bang dat dat nog wel even gaat duren. Ik vind de swing best lastig
Geen andijvie stampot hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe diner
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen andijvie stampot hè![]()
Ik kom zaterdag wel even onder de vloer vandaan voor de kruimels
Lekkerrrrrr andijvie stamppotquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen andijvie stampot hè![]()
Ik kom zaterdag wel even onder de vloer vandaan voor de kruimels
Heb Marco nooit horen klagen over mijn stijve heupenquote:
* ziet in een flits een beeld voorbij schieten *quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb Marco nooit horen klagen over mijn stijve heupen![]()
Het is meer dat ik tegen de grond sla, i.p.v. de bal goed raak![]()
![]()
gaat niet in een flits hoor. Een beetje de tijd nemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
* ziet in een flits een beeld voorbij schieten *
Ik denk dat pl4kkie jouw tekstquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaat niet in een flits hoor. Een beetje de tijd nemen
letterlijk nam, en dat jij dus tegen de grond sloegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb Marco nooit horen klagen over mijn stijve heupen![]()
Het is meer dat ik tegen de grond sla, i.p.v. de bal goed raak![]()
![]()
Touchéquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gaat niet in een flits hoor. Een beetje de tijd nemen
Nou ben ik de kluts totaal kwijtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat pl4kkie jouw tekst
[..]
letterlijk nam, en dat jij dus tegen de grond sloeg
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat pl4kkie jouw tekst
[..]
letterlijk nam, en dat jij dus tegen de grond sloeg
quote:
Geeft niet.... ik ben een beetje melig door Krijgen moderators eigenlijk betaald voor waar ze doen ?quote:
Wat voor stampotten dan wel (of wil je dat nog niet vertellen)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]kan je niet lekker houden voor zoveel mensen
gewoon de standaardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor stampotten dan wel (of wil je dat nog niet vertellen)
hutspot, zuurkool, boerenkool dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |