M'n eerstequote:
had stukje gisteren gezien met Eric Hulsebos ook mij kon het prog. niet echt boeienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
Ow en Tour du Jour is echt een slecht aftreksel van de avondetappe...
Mart Smeets is natuurlijk best wel een kwal maar weet in ieder geval de juiste sfeer te creëren!
Vanaf morgen gewoon weer mart....DK wil zo boksen kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had stukje gisteren gezien met Eric Hulsebos ook mij kon het prog. niet echt boeien
ik zeg haye haye.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus! Klischko of Haye, wat denk je Dementor?
Ik kijk niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus! Klischko of Haye, wat denk je Dementor?
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg haye haye.
ko in r5
en als hij uberhaupt win, win ik hier de pool.
go hayemaker
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor wat een prachtig poppenhuis hebben jullie gekregen trouwens. Kaartje ligt hier al een week ofzo, zal hem eens opsturen.
Breng me nou niet op ideeen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.
Zo, dat was me het powernappie wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor wat een prachtig poppenhuis hebben jullie gekregen trouwens. Kaartje ligt hier al een week ofzo, zal hem eens opsturen.
nee....is het wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier die ook naar Lola zoekt Brood kijkt?
Het is vooral leuk om de reactie van Lola te zien.quote:
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.
Is dat dagelijks?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier die ook naar Lola zoekt Brood kijkt?
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?
Wekelijks, het zijn vier delen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat dagelijks?
Ik zag het ghister heel even bij een client ( thuisverpleging)
ben je lekker uitgeslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, dat was me het powernappie wel.(2 uur)
Ja, 2quote:
Doet me zó aan oma's denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het stukje met Bart Chabot.quote:
haye moet de jab ontwijken en als hij klitscho opgenaaid heeft gaat haye hem pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.
Hammer-time! Dr. Steelhammer!
Ik hoop TKO vanwege gebrek aan visie bij Haye.
You're welcome!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.
Die nachten dat ik alleen in Eindhoven was en Juud in Apeldoorn krijg ik nu opeens aan mijn broek dankzij die kaart.
En bedankt!
Zonder lippenstiftafruk? Zo ranzig vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
hhahaha zie het flesje nog zo in gedachte staan op het zware tapijt wat bij mijn oma op tafel lag, oh ja met het bosje plastic tulpen in een vaasjequote:
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.quote:
Maya zeep uit Spanjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.
Zakdoekjes besprenkeld met 4711!
Die, ja!quote:
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuisquote:
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuis
nou je kon het toendertijd geloof ik alleen bij jou kopen, wist ook precies welke Cc bedoeldequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef hondjes het volgende:
Ik zie nooit Maya-zeep in de winkels.
Misschien in die souveniers winkeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |