M'n eerstequote:
had stukje gisteren gezien met Eric Hulsebos ook mij kon het prog. niet echt boeienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
Ow en Tour du Jour is echt een slecht aftreksel van de avondetappe...
Mart Smeets is natuurlijk best wel een kwal maar weet in ieder geval de juiste sfeer te creëren!
Vanaf morgen gewoon weer mart....DK wil zo boksen kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had stukje gisteren gezien met Eric Hulsebos ook mij kon het prog. niet echt boeien
ik zeg haye haye.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus! Klischko of Haye, wat denk je Dementor?
Ik kijk niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus! Klischko of Haye, wat denk je Dementor?
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg haye haye.
ko in r5
en als hij uberhaupt win, win ik hier de pool.
go hayemaker
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor wat een prachtig poppenhuis hebben jullie gekregen trouwens. Kaartje ligt hier al een week ofzo, zal hem eens opsturen.
Breng me nou niet op ideeen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.
Zo, dat was me het powernappie wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor wat een prachtig poppenhuis hebben jullie gekregen trouwens. Kaartje ligt hier al een week ofzo, zal hem eens opsturen.
nee....is het wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier die ook naar Lola zoekt Brood kijkt?
Het is vooral leuk om de reactie van Lola te zien.quote:
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.
Is dat dagelijks?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier die ook naar Lola zoekt Brood kijkt?
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?
Wekelijks, het zijn vier delen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat dagelijks?
Ik zag het ghister heel even bij een client ( thuisverpleging)
ben je lekker uitgeslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, dat was me het powernappie wel.(2 uur)
Ja, 2quote:
Doet me zó aan oma's denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het stukje met Bart Chabot.quote:
haye moet de jab ontwijken en als hij klitscho opgenaaid heeft gaat haye hem pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.
Hammer-time! Dr. Steelhammer!
Ik hoop TKO vanwege gebrek aan visie bij Haye.
You're welcome!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.
Die nachten dat ik alleen in Eindhoven was en Juud in Apeldoorn krijg ik nu opeens aan mijn broek dankzij die kaart.
En bedankt!
Zonder lippenstiftafruk? Zo ranzig vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
hhahaha zie het flesje nog zo in gedachte staan op het zware tapijt wat bij mijn oma op tafel lag, oh ja met het bosje plastic tulpen in een vaasjequote:
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.quote:
Maya zeep uit Spanjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.
Zakdoekjes besprenkeld met 4711!
Die, ja!quote:
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuisquote:
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuis
nou je kon het toendertijd geloof ik alleen bij jou kopen, wist ook precies welke Cc bedoeldequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef hondjes het volgende:
Ik zie nooit Maya-zeep in de winkels.
Misschien in die souveniers winkeltjes.
ik heb van die geurzakjes erin liggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kast
denk dat de partij niet voor 23.00 zal beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
BOKSEN! AL DAT GELUL ALTIJD VOOR DE WEDSTRIJD!
echt welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Gisteren voor de 5984646 e keer Easy Rider gezien. Muziek lekker hard over de istallatie.![]()
Blijft een mooie film.
Nu is er op Veronica V for Vendetta. Dat masker was die man op heeft hadden van de week veel van de demonstranten op het plaza Puerta de Sol ook op.
zit al een tijdje met je te lullen in dit topicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zit Gomi als er een keer boksen te zien is?
Dat masker is freaky.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Gisteren voor de 5984646 e keer Easy Rider gezien. Muziek lekker hard over de istallatie.![]()
Blijft een mooie film.
Nu is er op Veronica V for Vendetta. Dat masker was die man op heeft hadden van de week veel van de demonstranten op het plaza Puerta de Sol ook op.
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zit al een tijdje met je te lullen in dit topic
idd, haye moet ook zijn gemis aan lengte compenseren. die moet snel blijven bewegen. en tegen vauluev kon hij dat heel netjes doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.
Hij oogt fit en losjes die Haye.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, haye moet ook zijn gemis aan lengte compenseren. die moet snel blijven bewegen. en tegen vauluev kon hij dat heel netjes doen.
itt zijn natuur om te killen, bleef hij toen vasthouden aan t strijdplan. erin, en eruit en wegdansen, weer erin en steeds blijven dansen.
dat moet hij vandaag ook doen. en klitscho moet t van e jab hebben. haye op afstand blijven houden. wil hij knokken, dan pakt haye hem imo
ik denk van wel. heeft hij tegen valuev ook gedaan. en men dacht toen dat hij t niet op zou kunnen brengen om zich 12 rondes aan t plan te houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag mij af als de wedstrijd de diepte in gaat of Haye daarvoor de puf heeft dat vol te houden.
Ik had die film nog niet gezien dus ik wist niet dat het daaruit was.quote:
ah weet ik niet hoor. ze zitten ook beiden in hun rol. klitschko broeders willen zich ook altijd als slim neerzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die Klitschko is in ieder geval de slimste van de twee.
Hij mag zich in ieder geval doctor noemen. Hij is wel hongerig die Haye. Die zijn gevaarlijk. Die willen meer dan alleen de titel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah weet ik niet hoor. ze zitten ook beiden in hun rol. klitschko broeders willen zich ook altijd als slim neerzetten
haye kiest ervoor omk de bad boy te spelen
nou lekker iemand op zijn bek timmeren lucht ook wel eens opquote:
klopt alle 2 de broers zijn dr dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij mag zich in ieder geval doctor noemen. Hij is wel hongerig die Haye. Die zijn gevaarlijk. Die willen meer dan alleen de titel.
dat is zijn stijl uit de cruiserweights nog. daar sloopte hij iedereen zodanig dat hij daar idd zo kon boksen. hayemaker haye hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haye laat zijn linkerhand ver zakken als hij een harde rechtse wil plaatsen!
Dat is wel een duidelijk zwak punt dat zag je meteen. Is die Klitschko een beetje een counter puncher?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is zijn stijl uit de cruiserweights nog. daar sloopte hij iedereen zodanig dat hij daar idd zo kon boksen. hayemaker haye he
bij de zwaargewichten doet hij dat niet echt meer tbh
Je weet dat ik móet klikken he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef yvonne het volgende:
Teek op balzak (+PICS) (waargebeurd verhaal)
klitschko wil vooral de jab gebruiken over t algemeen. puntjes scoren met de jab en als de tegenstander moe is pas een ko en soms ook niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel een duidelijk zwak punt dat zag je meteen. Is die Klitschko een beetje een counter puncher?
Ik houd wel van een echt klassieke bokser. Sloper met kin. Die Haye ziet er meer uit als een wildebras die ineens uit het niets kan komen. Kan die wat klappen incasseren?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
klitschko wil vooral de jab gebruiken over t algemeen. puntjes scoren met de jab en als de tegenstander moe is pas een ko en soms ook niet eens.
een saaie bokser vind ik
en ook wel een beetje een kwetsbaar op een goede stoot. verdachte kin een beetje
klassieke boksers zijn mooi om te zien, maar ik mis de echte killerinstinct bij de klitschko's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd wel van een echt klassieke bokser. Sloper met kin. Die Haye ziet er meer uit als een wildebras die ineens uit het niets kan komen. Kan die wat klappen incasseren?
Ja echte bloedhonden zijn het niet die gebroeders. Ik hoop niet dat het één-twee-ronde drietje k.o. gaat worden van een van beide heren. Doe maar een laatste ronde k.o.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
klassieke boksers zijn mooi om te zien, maar ik mis de echte killerinstinct bij de klitschko's.
de oudere broer vind ik overigens beter, maar die is oud aan t worden nu tbh.
haye heeft er in t verleden ook weleens verdacht uitgezien bij t incasseren. maar bij de zwaargewichten nog niet echt. ook omdat hij in deze klasse veel berekender bokst dan voorheen.
hij had ook echt de naam een beetje een brawler te zijn. maar ik vind dat hij en en is. hij kan geconcentreerd boksen en een plan uitvoeren en hij kan brawlen.
nee idd, teveel puntenboksers imo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja echte bloedhonden zijn het niet die gebroeders. Ik hoop niet dat het één-twee-ronde drietje k.o. gaat worden van een van beide heren. Doe maar een laatste ronde k.o.
En nu moet ie dat waar maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, teveel puntenboksers imo.
maar denk dat hij van haye wel wil winnen met een ko. haye heeft echt al 3 jaar lang een grote bek over die beide broers.
Kaak-correctie en gezichtsherstelchirurgie kost ook wat hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yups of hij heeft t gewoon paar jaar gedaan om nu flink te cashen doorde hype
ah of hij gaat gewoon liggen na de 1e jabquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kaak-correctie en gezichtsherstelchirurgie kost ook wat hoor!
Tot deze post dacht ik dat je het over tennis, Wimbledon, hadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.
Die mis is!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah of hij gaat gewoon liggen na de 1e jab
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot deze post dacht ik dat je het over tennis, Wimbledon, had
1x kan wel! Zolang je het maar niet opvallend doet en je de waarschuwing wil aanhorenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
ah ipv tegen een balletje meppen, meppen ze nu op elkaars gezicht en mogen ze juist niet tegen de ballen meppen
yeah ken je die valuev? die gast is 2 meter 10 ofzo. en dan zijn broek tot vlak onder zijn oksels. iedereen mept dus onder de gordel bij hemquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x kan wel! Zolang je het maar niet opvallend doet en je de waarschuwing wil aanhoren
Ik vraag mij altijd af of dat een mens of een gorilla is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ken je die valuev? die gast is 2 meter 10 ofzo. en dan zijn broek tot vlak onder zijn oksels. iedereen mept dus onder de gordel bij hem
yeah even behaard iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of dat een mens of een gorilla is.
haye fuckt hem natuurlijk met dat trage gedoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
Klischko lijkt me gevaarlijker om te zien en Haye lijk erg relaxed ondanks zijn vertraging
All for the moneyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
haye fuckt hem natuurlijk met dat trage gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |