Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
Arme Danny. Die is vast bedreigd door de Opa-gang.
Thanks! Als iedereen helpt dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef Toverheks het volgende:
moet gewoon ff lachen om allles, leuk ook de uitleg van Gert, heb het gelezen Gert en succes
![]()
Aangezien je weigert om je klaagzangen zoals verzocht in de FB te houden, zal ik er nu hier op antwoorden. Met het steeds weer terugkerende geklaag in het opaatje-topic is het nu wel klaar hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
Ik adviseer je dan ook om álle nieuwe opa topics die komen OpaSC#nr te gaan noemen, want met Opa heeft dat topic zo goed als niets meer te maken namelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Aangezien je weigert om je klaagzangen zoals verzocht in de FB te houden, zal ik er nu hier op antwoorden. Met het steeds weer terugkerende geklaag in het opaatje-topic is het nu wel klaar hoor.
Goed, je kritiek dat het veel te veel off topic is. Het opaatje-topic is een SC met een rode draad. Namelijk: opaatje. We hebben ervoor gekozen om het op die manier toe te staan omdat het topic dan levendig blijft. Er gebeurt niet genoeg op de streams om een heel strikte scheiding te gaan maken, zoals in de COS / SC tijd.
Ik probeer om de rode lijn in zicht te houden, en de SC wat in te dammen, maar ik ga daar niet te rigide in zijn, en alle SC wegmodereren of bij elk zijpaadje naar de RLS SC verwijzen.
Ik zie de toegevoegde waarde daar niet van en er is geen draagvlak voor.
Dus: je zult het hier qua Opaatje op FOK! mee moeten doen, daar komt het op neer.
Lul toch niet vent, Opa is daar vooral als hij on-line is, in zeker dik meer dan de helft van de posts leidend voorwerp, dat is gewoon een feit!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik adviseer je dan ook om álle nieuwe opa topics die komen OpaSC#nr te gaan noemen, want met Opa heeft dat topic zo goed als niets meer te maken namelijk
Die paar uur ok mee eens, maar de andere 20 uur zijn er topics zat voor oeverloos gelul en youtube filmpjesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul toch niet vent, Opa is daar vooral als hij on-line is, in zeker dik meer dan de helft van de posts leidend voorwerp, dat is gewoon een feit!
dank jequote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben het wel met hem eens hoor.
En waar ben ik het hier dan niet met Gert eens ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met Gert, maar graag gedaan dan.
Jou kennende vast wel ergens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
En waar ben ik het hier dan niet met Gert eens ?
Dat is vooral de schuld van ene Scrutinizer, ik zou dan ook eens flink via PM en DM tegen hem aan gaan zeuren, succes daarmee, echtquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die paar uur ok mee eens, maar de andere 20 uur zijn er topics zat voor oeverloos gelul en youtube filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |