Dat dus, en de vorst zit nog in de grond, en dat in combi met (mot)regen of (mot)sneeuw is niet bestquote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat gaat ellende opleveren vrees ik. Kan het zomaar spekglad worden.
quote:
Sowieso eiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vooral in combi met een spiegelei
Eiquote:
twitter:KNMI twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:35:05#KNMI: Code Oranje wegens ijzel uitgebreid. Waarschuwing geldt nu voor Noord-Holland, Flevoland, Zuid-Holland en Utrecht. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
In de jaren '70 raadde ze één ei per dag aanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef Drassss het volgende:
Sorry, ik was even druk bezig.
Ach het juist goed om een x aantal eieren te eten. Geen 10 per dag, maar gemiddeld 2 per week is prima!
Ga ik ook zeker doen, ik weet welke sites betrouwbaar zijn om te checken. En ik neem geen risico, had vorige week vrijdag ook gelijk toen ik last minute besloot thuis te werken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Drassss het volgende:
Jep het is een drama op de weg. Let maar goed op morgenvroeg. Misschien iets eerder opstaan en meteen knmi etc checken. P2000 komen ook tientallen meldingen binnen dus het is levensgevaarlijk..
Nou ik at vroeger ook vaak 1/2 eieren per dag
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef Drassss het volgende:
Haha, je neus is zo goed als dat je bronnen zijn he
Moet je nagaan dat veel mensen nog met flut bronnen zitten zoals Weeronline etc...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En gelukkig heb ik nu heel wat betere bronnen dan een paar jaar terug
Dat poste ik nét in de andere SC. Eerder deze week had het RIVM een waarschuwing uit doen gaan voor extreem glad weer (dinsdag op woensdagnacht) en het verkeer zou er zware gevolgen van ondervinden tijdens de woensdagochtendspits..... bron: weeronlinequote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat veel mensen nog met flut bronnen zitten zoals Weeronline etc...
Jep.. blijf in mijn omgeving iedereen steeds verbeteren als ze weer eens die bron gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat poste ik nét in de andere SC. Eerder deze week had het RIVM een waarschuwing uit doen gaan voor extreem glad weer (dinsdag op woensdagnacht) en het verkeer zou er zware gevolgen van ondervinden tijdens de woensdagochtendspits..... bron: weeronline
Ik ook. Ik kan het niet meer terugvinden, maar vanuit DE hebben een stelletje lui toch eens een tijdje bijgehouden hoe 'geweldig' de voorspellingen van weeronline wel niet waren. Was dat in DASOO of was er toch een apart topic over?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep.. blijf in mijn omgeving iedereen steeds verbeteren als ze weer eens die bron gebruiken.
Zegt me niks eigenlijk.. maargoed. Die pakken gewoon één weermodel en knallen dan hun voorspelling op de site volgens mij. Dat model kan alleen iedere 4u veranderen dus heb je flut voorspellingen natuurlijk. Echt waardeloos is dat... en zelfs teletekst 704 is voortaan weeronline. Erg jammer!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan het niet meer terugvinden, maar vanuit DE hebben een stelletje lui toch eens een tijdje bijgehouden hoe 'geweldig' de voorspellingen van weeronline wel niet waren. Was dat in DASOO of was er toch een apart topic over?
En de televaag, spits, meteo, en helaas nu.nl gebruikt ze ook als bron.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zegt me niks eigenlijk.. maargoed. Die pakken gewoon één weermodel en knallen dan hun voorspelling op de site volgens mij. Dat model kan alleen iedere 4u veranderen dus heb je flut voorspellingen natuurlijk. Echt waardeloos is dat... en zelfs teletekst 704 is voortaan weeronline. Erg jammer!
Kakkerlakken zijn het, niet te dodenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de televaag, spits, meteo, en helaas nu.nl gebruikt ze ook als bron.
Nog veel erger FOK! heeft ze op de frontpage staan
nee dat blijktquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kakkerlakken zijn het, niet te doden
Maar we gaan eerst nog een nieuw tornado season krijgenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef Drassss het volgende:
Ochja bronnen he.. Hetzelfde met die tornado's een beetje. Goed de bronnen blijven checken, uiteraard ook zelf wat analyseren en dan ben je al een heel eind!
Straks ook weer met de onweersbuien in de zomer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |