Als je boven- of onderin het oude topic op de >> naast de TT klikt kom je direct hierquote:
Weet ik, ik loop te ziekenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je boven- of onderin het oude topic op de >> naast de TT klikt kom je direct hier
't is die stomme ov chipkaart. Dat is de grootste faal van de afgelopen jaren (naast de N/Z-lijn)quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
radar. leve het openbaar vervoer
wat ben ik blij met mijn autoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is die stomme ov chipkaart. Dat is de grootste faal van de afgelopen jaren (naast de N/Z-lijn)
Kan ik mij ook wel voorstellenquote:
kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel voorstellen
't is dat het parkeren hier zo belachelijk duur is. Maar nu de OV-tarieven ook forst gestegen zijn zal ik wel vaker de auto pakken.
En ik hoop ook dat mijn volgende werkgever op een alleen maar met de auto bereikbaar lokatie zitquote:
en goede parkeer voorzieningenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik hoop ook dat mijn volgende werkgever op een alleen maar met de auto bereikbaar lokatie zit
Vooral gratisquote:
niet zoveel. kan alleen maar zorgen dat ik 1.5 mln krijg. dat is nu nog de enige missie. de rest is klaar voor zover ik weetquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zag trouwens dat je level 50 gehaald heb. Hoeveel uur per dag speel je wel niet?
Ik ben nog druk downtown en met de Cure bezig. Muisje moet zelfs nog de meteoriet opblazenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet zoveel. kan alleen maar zorgen dat ik 1.5 mln krijg. dat is nu nog de enige missie. de rest is klaar voor zover ik weet
Weet je zeker dat het de laatste missie is?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet zoveel. kan alleen maar zorgen dat ik 1.5 mln krijg. dat is nu nog de enige missie. de rest is klaar voor zover ik weet
kokkie is ook nog lang niet zover, heeft crashsite wel klaarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog druk downtown en met de Cure bezig. Muisje moet zelfs nog de meteoriet opblazen
oh vast wel, als er dan ook maar missies zijn waar je het spel mee kan spelen ipv alleen maar oogstenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de laatste missie is?
Moet je niet nog 100.000 kolen en bonen planten
Maar kokkie is ook al verder dan muisjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is ook nog lang niet zover, heeft crashsite wel klaar
kokkie speelt niet meer zoveelquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar kokkie is ook al verder dan muisje
Verhip realiseer mij in ene dat ik vandaag wél het zwembad heb gehad
De oogst missies vind ik nog wel te doen. Die leveren tenminste geld op. Muisje is al bijna 2 weken bezig om de 500 shotguns en rifles te kopenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh vast wel, als er dan ook maar missies zijn waar je het spel mee kan spelen ipv alleen maar oogsten
moet kokkie nog aan beginnen, maar die koopt nu al volop. missie daarvoor is 100000 verzamelen die je kwijt raakt, en wat je gekocht hebt blijft in geheugen volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oogst missies vind ik nog wel te doen. Die leveren tenminste geld op. Muisje is al bijna 2 weken bezig om de 500 shotguns en rifles te kopen
oogst missies gaan ook wel, maar niet als dat het enige is wat ja kan doenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oogst missies vind ik nog wel te doen. Die leveren tenminste geld op. Muisje is al bijna 2 weken bezig om de 500 shotguns en rifles te kopen
Klopt, ik had best wat problemen met die bellpepper missies. Omdat die na 8 uur klaar zijn waren die bij mij altijd al verdort voor ik kon oogsten.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
oogst missies gaan ook wel, maar niet als dat het enige is wat ja kan doen
energie genoeg bij beidequote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, ik had best wat problemen met die bellpepper missies. Omdat die na 8 uur klaar zijn waren die bij mij altijd al verdort voor ik kon oogsten.
Muisje heeft bij mij de energie, ikzelf vooral het geld
Ik heb geloof ik maar iets van 10 buren, muisje 30. En muisje is veel zuiniger op de frietjes en donutsquote:
die gebruiken we niet eensquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik maar iets van 10 buren, muisje 30. En muisje is veel zuiniger op de frietjes en donuts
Ik ga nog eerst mijn tandjes poetsen en dan ook pittenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
maar even wat anders,
ik ga mijn bed in
trustequote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga nog eerst mijn tandjes poetsen en dan ook pitten
FOK! lag er maar 7 minuutjes uit.quote:
heb geen ritme meer, wordt ik vreselijk lui en moe vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FOK! lag er maar 7 minuutjes uit.
Ah, zelfde gevoel als ik zie ik
Ik herken dat gevoel welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen ritme meer, wordt ik vreselijk lui en moe van
leuk programma voor je op NGquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FOK! lag er maar 7 minuutjes uit.
Ah, zelfde gevoel als ik zie ik
hebben we samen koffie gedronkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik herken dat gevoel wel
Je kan inderdaad beter een dag werken, of echt dingen strak plannen dan maar wat thuis hangen.
Scheelt dat ik weer aan het werk ben, maar werd vanochtend al om 05:09 wakker
Thanks, storm is wel gaafquote:
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben we samen koffie gedronken
ik ken dat zo goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Ik ga het vandaag echt proberen te rekken tot 2300 uur.
't is gewoon belachelijk dat na één nachtje doorhalen ik vier dagen nodig heb om weer in een normaal ritme te komen.
Huh, jij als 14 jarige zou daar toch nog tegen moeten kunnenquote:
ben nog niet zoveel gewend, wacht maar tot ik 24 benquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, jij als 14 jarige zou daar toch nog tegen moeten kunnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog niet zoveel gewend, wacht maar tot ik 24 ben
zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus bij Superbowl XLVII ga jij heel hard lachen als ik met moeite de maandag doorkom en jij als een echte
gewoon, fit als een hoentje, om 11 uur in de keuken staat
Verbaast mij nietsquote:
Nog geen beestje gezien, maar ik hoop er nog wel opquote:
The Year of the Storm. Maar gaat over 2010quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
Las iets over stormpjes, maar zit helaas niet bij een tv. Hoe heet het programma?
Zie dat om 23.00 ook nog een aflevering is?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Year of the Storm. Maar gaat over 2010
Weet niet of het een nieuwe aflevering is of de herhaling van 2100quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie dat om 23.00 ook nog een aflevering is?
dan teken je toch nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij nietsdan ben ik alweer 34
![]()
Oh, BTW kreeg vandaag pas via mail verslag van eindejaarsgesprek. Of ik na accoord ondertekend wil retourneren aan mijn baas. Heb de inhoud nog maar niet gelezen. Denk dat ik redelijk explosief ga worden
Ik ga het ook pas lezen als ik de 'tijd' heb om explosief te worden. En aangezien hij er 7 weken over gedaan heeft om een verslag van een half uur durend gesprek op te leveren, kan ik rustig net zoveel tijd nemenquote:
quote:
mss wel bewustquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het ook pas lezen als ik de 'tijd' heb om explosief te worden. En aangezien hij er 7 weken over gedaan heeft om een verslag van een half uur durend gesprek op te leveren, kan ik rustig net zoveel tijd nemen
Jurist heeft mij ook absoluut afgeraden om te tekenen. Zou trouwens officieel 'tekenen voor gezien' zijn, maar aangezien hij in zijn mail 'voor accoord' schreef
Ik was afgeleid door de vlammetjesquote:
Dat gaat wel heel snel dan..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de vlammetjes
Is goed mogelijk, maar voordat hij klaar is met 'dossier' te vormen tegen mij heb ik echt al een andere baanquote:
Rustig, nog aan het bijkomen van Superbowl Sundayquote:
zolang je geen aangetekende krijgt is het goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, maar voordat hij klaar is met 'dossier' te vormen tegen mij heb ik echt al een andere baan
Ja, eigenlijk wél druk vanavond. Misschien komen pl4kkie, Ceetje en Kaatje ook nog langsquote:
Ik heb echt geen verstand van dat soort zaken. Anderen zeggen weer dat een melding bij UWV van 'disfunctioneren' voldoende is om iemand per direct te ontslaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zolang je geen aangetekende krijgt is het goed
Eten hèquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ben ik hier de jongste ?
nee hoor. Moeten wel gegronde redenen zijn, en wat is "disfunctioneren" moeten ze wel bewijzenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van dat soort zaken. Anderen zeggen weer dat een melding bij UWV van 'disfunctioneren' voldoende is om iemand per direct te ontslaan.
ik ben 14 dus zeg het maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ben ik hier de jongste ?
Ik ben dus niet de jongstequote:
waarom zou ik er over liegenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zou opzich kunnen, want 14 jarige slapen ook graag op de grond.
Nah, las laatst dat iemand ontslagen was omdat die al een paar keer te laat op het werk verschenen was. Bleek melding bij UWV te volstaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor. Moeten wel gegronde redenen zijn, en wat is "disfunctioneren" moeten ze wel bewijzen
ALT-Tab, ideaal om snel die verboden scherm weg te klikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
ff stil, mijn moeder staat aan de deur te luisteren
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
ALT-Tab, ideaal om snel die verboden scherm weg te klikken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de jongste
Vroeger hadden we daarvoor gewoon de 'boss'-toets voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
ALT-Tab, ideaal om snel die verboden scherm weg te klikken.
Boss?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daarvoor gewoon de 'boss'-toets voor
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ctrl-tab, voor de echte bazen als je op 2 internetkanalen tegelijk zit.
Voor echte noodgevallen was het gewoon computer uitrammenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Bijna alle DOS-games van Sierra hadden onder de Boss-toets (TAB) een afbeelding van een Lotus-123 spreadsheet zitten
Kan nog steeds tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Voor echte noodgevallen was het gewoon computer uitrammen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid en controleer ik hun
Al gek genoeg om met een mes in je hand in een worstje te prikken zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
haal het niet in mijn hoofd om gekke dingen op het werk te doen
Ik ook niet hoor, heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
haal het niet in mijn hoofd om gekke dingen op het werk te doen
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al gek genoeg om met een mes in je hand in een worstje te prikken zeker
Daar hebben we niks aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
@Drassss, Year of the Storm is niet zo aardig, gaat meer over overstromingen en bosbranden dan over echte stormen, orkanen en tornado's. Oh, en Katrina is ook maar een keer of 5 voorbij gekomen.
Ik denk ik zeg het maar, kan je het downen besparenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar, kan je het downen besparen
Wedden dat het voor 95% over ELF gaatquote:
Klopt, die 75 gig aan muziek heb ik allemaal eerlijk verkregenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet.
Al dat illegale gedoe, gaat ten koste van de rechthebbende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik op voorbereid, maar moet toch watquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat het voor 95% over ELF gaat
Thanks, zou bijna Nederland van Boven gaan missenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet.
Al dat illegale gedoe, gaat ten koste van de rechthebbende
Die kijk ik morgenvroeg bij het ontbijt even terug. Mooi programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, zou bijna Nederland van Boven gaan missen
Luxe probleem.... tig zenders en er is niets op tvquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ben ik op voorbereid, maar moet toch wat
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kijk ik morgenvroeg bij het ontbijt even terug. Mooi programma
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga weer,tot wellicht een volgende keer
groeten en tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga weer,tot wellicht een volgende keer
mooi hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Harman-Geist Stadium, Hazleton, PA, United States
Niemandquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee, weet niet wie hij volgt op twitter
Daarom dacht ik maar even hier een teaser te plaatsen. Maar ik denk dat Drassss de vlammetjes aan het blussen isquote:
Denk niet dat jij morgen al tussen 8 en 9 op de zaak hoeft te zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden. nog ff op bed tv kijken
schiet lekker opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk niet dat jij morgen al tussen 8 en 9 op de zaak hoeft te zijn
Ik ga het begin van NL van boven nog even kijken. TV in slaapkamer is nog steeds niet aangesloten
Wacht op broertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
9 uur, heb om 9.30 1e vergadering
trustequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht op broertje
Ah, netjes kantoortijden
quote:
Ik heb mijn best gedaan om hem op jou te laten lijkenquote:
Met ups and downsquote:
was weer een dagje de deur uit. was ik wel aan toe. Vergaderingen mogen van mij wegblijven, verder lekker, behalve de terugreis. 1 uur 3 kwartierquote:
Whut, waardoor zo lang? Ongeluk gebeurt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
was weer een dagje de deur uit. was ik wel aan toe. Vergaderingen mogen van mij wegblijven, verder lekker, behalve de terugreis. 1 uur 3 kwartier
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, waardoor zo lang? Ongeluk gebeurt?
Morgen ga je toch ook naar je werk?
Ik lees het, een gekantelde vrachtwagenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Vrijdag weer
weg is nog tot 22.00 dicht. eerst een tijd file rijden toen nog 30 km omrijden
een kortequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het, een gekantelde vrachtwagen![]()
Vrijdag weer vergaderen?
Menu's nog afmaken, jubileum werk, etc?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
een korte
en nog een hoop kantoorwerk
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Menu's nog afmaken, jubileum werk, etc?
Heb je al iets gehoord (gebeld) over een leerling?
Ik moet echt oppassen dat ik deze week niet te veel uren ga maken. Door de downs van gister en vandaag lig ik al 2 dagen achter op planning.
Wordt voor één omgeving ook een mannetje ingehuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]wel per 1-3 nog een kokkie aangenomen
moeten ze maar mensen inhuren he. je mag tenslotte geen overuren meer maken
even melding maken bij je teamleider zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt voor één omgeving ook een mannetje ingehuurd.
Die lui waar ik eerder zoveel problemen mee had (en nog heb) die reageren met uren vertraging op simpele verzoeken van mij. Ik ben ook niet van plan overuren te gaan maken omdat ik gister 4 uur en vandaag in totaal 5 uur heb zitten wachten tot ik verder kan.
Is gelukkig externe projectleider aangesteld, die heb ik vanavond er al over gesproken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
even melding maken bij je teamleider zou ik zeggen
mooi toch. kan die het gevecht aan gaan, en mss ziet externe dingen die niet goed gaan en is dayt in jou voordeelquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is gelukkig externe projectleider aangesteld, die heb ik vanavond er al over gesproken.
Teamleidster doet ook een beetje moeilijk, omdat extra kosten door externe inhuur, en we nu 4 omgevingen moeten upgraden, in plaats van 3 omgevingen updaten en slechts 1 upgraden.
Dus al langere doorlooptijden en downtijden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooi toch. kan die het gevecht aan gaan, en mss ziet externe dingen die niet goed gaan en is dayt in jou voordeel
he wat jammer dsat je hem goed kentquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Externe ken ik behoorlijk goed, is oud concullega van mij, heb vroeger samen projecten mee gedraaid. Die heeft ook gezorgd dat er een goede (en dus dure) consultant langszij komt.
Hij heeft mij drie weken terug al apart gesproken, en kwam zélf al met 80% van 'mijn' problemen aan. Die had hij dus al zelf gezien (is per 2-1 aan de slag).quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
he wat jammer dsat je hem goed kentEven een paar dingen influisteren die hij tussen neus en lippen in de groep kan gooien
had beter kunnen zeggen heb wel eens met hem samengewerkt puntquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft mij drie weken terug al apart gesproken, en kwam zélf al met 80% van 'mijn' problemen aan. Die had hij dus al zelf gezien (is per 2-1 aan de slag).
Had in december 'officieel' kennis met hem gemaakt, heb toen alleen gezegd dat wij elkaar al kennen en goed kunnen samenwerken. Eerste project samen was in 1997
TL weet ook niet dat wij elkaar zo goed kennenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
had beter kunnen zeggen heb wel eens met hem samengewerkt.
jij gaat nog een tijdje blijvenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
TL weet ook niet dat wij elkaar zo goed kennen
Normaal werd ik altijd betrokken bij selectie van projectleiders en externe consultants, nu helemaal niet. Was blij dat zij zelf met deze PL op de proppen kwam. En die heeft de juiste externe consultant aanbevolen
Ik denk het nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij gaat nog een tijdje blijven
Heb ik al tig keer gezien, maar staat bij beter hier ook op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel is iets nieuws![]()
zag net dat panicroom er op is, is al een uur bezig
ik blijf zappenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer gezien, maar staat bij beter hier ook op.
Geef mij dan een seintje als je ontdekt dat er nog wél iets leuks op tv isquote:
heb nog niks gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef mij dan een seintje als je ontdekt dat er nog wél iets leuks op tv is
Ik ben maar bij Flashpoint blijven hangen (Veronica).quote:
heb ik nog nooit gezien. ben bij ultimate survivalquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben maar bij Flashpoint blijven hangen (Veronica).
Daar ben ik dus juist weer vandaan gezappedquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gezien. ben bij ultimate survival
geendilemmaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Dilemma, criminal minds zien, of richting bed?
Oei, neu, ik kwam er pas om 0800 uit, nadat ik het kreng al een paar keer uitgeramd hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
geendilemma![]()
richting bed![]()
lag om 0400 naar het plafond te testaren tot 0600 en om 7.30 liep dat kreng af
trustequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, neu, ik kwam er pas om 0800 uit, nadat ik het kreng al een paar keer uitgeramd had![]()
Trusten kokje, ik kom zo ook pitten
quote:
Dus thuiswerken !?quote:
welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dus thuiswerken !?
Wat moet je dan in hemelsnaam allemaal doen?
Ow baasje van kokkie, wat moet kokkie wél niet allemaal doen dat het zo belangrijk is dat hij uren thuis moet werken?
Kokkie is zijn eigen receptenboekje aan het schrijven??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is nog aann het werk
en heb morgen en zondag ook nog wel een paar uur nodig
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokkie is zijn eigen receptenboekje aan het schrijven??
ik moet er niet aan denken. veel te lastigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokkie is zijn eigen receptenboekje aan het schrijven??
Sorry Kok, twee tegen één...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken. veel te lastig
kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry Kok, twee tegen één...
Pen lenen??
Wil ik wel typen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken. veel te lastig
Het verbaast me iedere dag weer dat jij nog niet blauw bent!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik wel typen hoor
Goed voor mijn WhatPulse keys
Mij nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het verbaast me iedere dag weer dat jij nog niet blauw bent!!
Kokkie?? Die moet werken toch??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
En ga je morgen de alternatieve elfstedentocht rijden
Kokkie en schaatsenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokkie?? Die moet werken toch??
Ik hou niet zo van alternatief...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie en schaatsen![]()
Geen goede combi lijkt mij om op kunstschaatsen de tocht te rijden
Jij toch, als echte Friezin
En wel een tochten rijder volgenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van alternatief...
ik gebruik anders links wel eens als alternatiefquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van alternatief...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik gebruik anders links wel eens als alternatief
Ik ben getrouwd, dat scheeltquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik gebruik anders links wel eens als alternatief
Niet normaalquote:
maar jij was om 16.00 thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet normaal
Jij hoort géén kantooruren te maken
Toen was ik al druk aan het hacken om te kijken of ik de upgrade toch nog doorgedrukt kon krijgen.
Ahum, ik was om 14:00 uur thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar jij was om 16.00 thuisik om 17, en toen nog ff door
helemaal schandalig, halve dagen zijn datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik was om 14:00 uur thuis
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal schandalig, halve dagen zijn dat
ik wil ook zo'n levenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en nog (illegaal) 3 uur overgewerkt ook deze week
![]()
Dus volgende week vrijdag wéér een halve dag werken.
Of nee, beter nog, volgende week vrijdag helemaal niet werken want ma. 20 feb, moet ik gepland 's avonds werken.
Ruilenquote:
Jij ook nietquote:
Ech nie, veel te veel opportunistenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg wel, een beetje de hele dag op mijn kont zitten en naar klachten luisteren
daar ben ik zo klaar meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ech nie, veel te veel opportunisten
quote:
ligt eraan waar het over gaat,maar als ik me een beetje kwaad maak zou dat maar zo kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bij een jaargesprek mag ik iemand meenemen, staat nergens geschreven dat het iemand van binnen de organisatie moet zijn. Ik wil jou wel tegenover mijn baas zien staan
![]()
Ik denk dat jij wint
Hij is alleen maar ja-knikkers gewend, en niet gewend dat iemand tegen hem in gaat. Volgens mij sta jij een stuk steviger in je schoenen dan ik, en blaas jij hem met drie zinnen en de juiste intonatie jankend de kamer uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt eraan waar het over gaat,maar als ik me een beetje kwaad maak zou dat maar zo kunnen
ben ook wel een ja knikker, totdat er onrecht isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij is alleen maar ja-knikkers gewend, en niet gewend dat iemand tegen hem in gaat. Volgens mij sta jij een stuk steviger in je schoenen dan ik, en blaas jij hem met drie zinnen en de juiste intonatie jankend de kamer uit
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, trouwens goed nieuws (hopelijk) broertje belde vanavond dat hij zondag toch echt de kabels komt trekken om de tv in de slaapkamer aan te sluiten
Ik ben ook niet bewust dwars of zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook wel een ja knikker, totdat er onrecht is
dat heb ik ook wel, maar laat niet(meer) over me heen lopenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bewust dwars of zo
En tegen onrecht kan ik al helemaal slecht, maar ik vind het makkelijker om voor anderen op te komen dan voor mijzelf
Ik klap nog gewoon helemaal dicht, zeker als het een directe en onverwachte aanval is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel, maar laat niet(meer) over me heen lopen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
ik ga de hobbykamer maar eens opzoeken
directe aanvallen accepteer ik van niemand. ze mogen het niet eens zijn met dingen, maar daar kan over gesproken worden. bij een aanval ga ik vol in de verdedigingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik klap nog gewoon helemaal dicht, zeker als het een directe en onverwachte aanval is.
En ik blijf ook niet meer in een hoekje zitten huilen hoor, maar kost wel gewoon energie. Ik ben op dat punt nog lerende.
zal vast wel gebeurenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten en slaap lekker.
Succes met werken, niet vergeten af en toe nog wat zombies af te schieten hè
Kom ik wel bij jou in trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
directe aanvallen accepteer ik van niemand. ze mogen het niet eens zijn met dingen, maar daar kan over gesproken worden. bij een aanval ga ik vol in de verdediging
Nogmaalsquote:
Een beetje duffig, en daardoor wéér niet alles in huis gedaan wat ik had willen doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef Drassss het volgende:
Jahoor, gewoon moe maar lekker dagje gehad. Met u?
Mooie foto inderdaad
Gaan we eerst nog een 2e koude front krijgen, of gaan de temperaturen stijgen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:29 schreef Drassss het volgende:
De zomer komt er ook weer aan dus alles komt goed
Ja he, dat is al prettigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we eerst nog een 2e koude front krijgen, of gaan de temperaturen stijgen?
Ik ben trouwens wel blij dat het al weer wat langer licht blijft
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja he, dat is al prettig
Nou de komende dagen gaan we temperaturen krijgen tussen de 0C en 7C als het goed is
Goed hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Precies zoals je twee weken terug al gezegd had
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men neus zegt dat er geen 2e winterprik komt.
Moet gewoon, ik wil weer fatsoenlijk buiten kunnen sporten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig
![]()
Dan gaat het ook niet lang meer duren voor de lente komt
Ik ben gewoon het gezeur van zoveel mensen over deze horror winter zat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet gewoon, ik wil weer fatsoenlijk buiten kunnen sporten.
Gewoon een berenvel aantrekkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon het gezeur van zoveel mensen over deze horror winter zat.
Ik ben niet gek op kou, zou het liefst vanaf het moment dat de temperaturen onder 10C komen naar warmere oorden vertrekken. Maar dat gezeur over extreme kou (-18), binnen 30 minuten onderkoeld raken etc. heb ik genoeg van.
Meerdere laagjes aan, is veel effectiever.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon een berenvel aantrekkenKan er niks gebeuren.
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meerdere laagjes aan, is veel effectiever.
Dan maar hopen dat dit de laatste strenge winter was en dat de global warming nu in een rap tempo gaat doorzettenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
UiteraardOp de fiets vandaag en vorige week met -6 een laagje of 4/5 aangehad. Nergens last van + een soort van bivakmuts
Ze keken me raar aan toen ik dat verzorgingstehuis binnen staptequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dit de laatste strenge winter was en dat de global warming nu in een rap tempo gaat doorzetten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze keken me raar aan toen ik dat verzorgingstehuis binnen stapte
Maar dan wel klagen dat het zo koud is en ze ziek wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik snap echt die mensen (vrouwen) niet die nog op hakjes en met rokje & panty over straat gaan.
Dat bedoel ik, hebben zo'n mens op kantoor rondlopen. Vind dat ze er te allen tijde 'representatief' uit moet zien. Als ze achter haar bureau en beeldscherm zit zie je zelfs amper haar kopquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar dan wel klagen dat het zo koud is en ze ziek worden
Prima, maar kom dan op je werk met fatsoenlijke schoenen en trek daarna je hippe "kantoorhakken" aan zou ik zeggen. Snap dat soort wijvuhquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hebben zo'n mens op kantoor rondlopen. Vind dat ze er te allen tijde 'representatief' uit moet zien. Als ze achter haar bureau en beeldscherm zit zie je zelfs amper haar kop
Draag ik eigenlijk niet meer, soms nog in de zomer. Broeken zitten veel prettiger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef Drassss het volgende:
Maar korte rokjes, mij hoor je niet klagen
Dat maak jij natuurlijk helemaal goed met prima shirtjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Draag ik eigenlijk niet meer, soms nog in de zomer. Broeken zitten veel prettiger.
Ik dus ook niet. Toen ik nog verplicht mantelpakjes droeg, droeg ik in de winter gewoon een maillot over mijn panty, en gympies. Zodra ik bij de klant kwam, snel op toilet maillot en gympies uit, en pumps aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, maar kom dan op je werk met fatsoenlijke schoenen en trek daarna je hippe "kantoorhakken" aan zou ik zeggen. Snap dat soort wijvuhniet.
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat maak jij natuurlijk helemaal goed met prima shirtjes
Nee, kende de beste man niet. Lees nu het treurige verhaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss? Wist jij trouwens wél wie Andy Gabrielson was ?
Ja, is wel triest. Zag zoveel twatjes over hem voorbij komen dat ik wel benieuwd was of jij hem kende. Ik had nog niet eerder van hem gehoord.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, kende de beste man niet. Lees nu het treurige verhaal.
De achternaam zegt me heel vaag iets.. Hooguit dat ik op een stream van hem heb gezeten, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, is wel triest. Zag zoveel twatjes over hem voorbij komen dat ik wel benieuwd was of jij hem kende. Ik had nog niet eerder van hem gehoord.
Tja, dan ben je ook niet snugger bezig zeg!!quote:Vier mensen zijn vanavond in Amsterdam onwel geraakt door koolmonoxide. Ze hadden in een woning aan het Christine Poolmanhof in Nieuw-West de barbecue aangestoken, omdat de kachel niet werkte.
Gealarmeerde ambulancemedewerkers vermoedden een te hoge concentratie koolmonoxide waarop zij de brandweer belden. De rook uit de barbecue zorgde voor een hoge concentratie van het giftige gas in de hele woning.
De vier zijn voor controle naar het ziekenhuis gebracht. Indien het zuurstofgehalte in het bloed niet snel genoeg stijgt, moeten de bewoners in een decrompressietank plaatsnemen. Dat meldt de brandweer.
Tjeetje, wat een idioten lopen er toch rondquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook niet snugger bezig zeg!!
Je kan nog altijd naar de 'echte' ijsbaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Drassss het volgende:
He bah..
Tja morgen ook de laatste fatsoenlijke schaatsdag, daarna gaat het gevaarlijk worden op het ijs.
Ik kan niet schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar de 'echte' ijsbaan
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef Drassss het volgende:
Nog saai weer daar in Amerika de komende 3/4 dagen...
quote:
Ook als kind nooit geschaatst ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nope.. ik zou keihard op men muil gaan.
Jaar of 15 ooit eens gedaan. Met een stoel en dat lukte niet eens..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook als kind nooit geschaatst ?
Twee jaar terug hadden ze een klein ijsbaantje in Artis. Daar konden de kindertjes zo leren schaatsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jaar of 15 ooit eens gedaan. Met een stoel en dat lukte niet eens..
Ik ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef Drassss het volgende:
ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je, liever een blokje kaas
Ach wél neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Gaat zeker lukkenquote:
Ik zou gewoon de schaats pakken.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken![]()
![]()
Morgen kan ik zeker beter met de bus naar mijn werk gaan ipv met de auto?
De Wattequote:
Ik heb geen schaatsenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon gaan schaatsen, want morgen is de weg een ijsbaan
Jup, er zullen sneeuwbuien het land overtrekken de gehele dag ( begint vannacht al ) dus het kan best een puinhoop worden op de weg. Maar jij hoeft toch geen tientallen kilometers te rijden naar je werk?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen schaatsen
Maar ik was er al een beetje bang voor. KNMI waarschuwt zelfs
Klopt, door de stad < 10 km en via de ring < 15 km. Maar wél hoge bruggen als ik door de stad ga.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jup, er zullen sneeuwbuien het land overtrekken de gehele dag ( begint vannacht al ) dus het kan best een puinhoop worden op de weg. Maar jij hoeft toch geen tientallen kilometers te rijden naar je werk?
Ik moet eigenlijk smorgens ook weg richting Eindhoven.. maar als het gewoon gevaarlijk op de weg is blijf ik gewoon thuis.
Stiekem zie ik dat wel gebeuren als de neerslag behoorlijk is. Dan kan je code oranjes krijgen in bepaalde provincies.. Temperaturen liggen tussen de 1 & 5 graden.. dus dat is behoorlijk kritiek.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, door de stad < 10 km en via de ring < 15 km. Maar wél hoge bruggen als ik door de stad ga.
Ik kijk gewoon morgenochtend hoe het ervoor staat. Ga eventueel met de bus, maar eigenlijk hoop ik dat het KNMI een code oranje afgeeft morgenochtend. Dan ga ik ook thuis werken
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem zie ik dat wel gebeuren als de neerslag behoorlijk is. Dan kan je code oranjes krijgen in bepaalde provincies.. Temperaturen liggen tussen de 1 & 5 graden.. dus dat is behoorlijk kritiek.
Ik had het amper geposttwitter:KNMI twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:19:52#KNMI: Code Oranje wegens ijzel in de provincies Noord-Holland en Zuid-Holland reageer retweet
Hhahahaha zie jequote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hopen dat dit morgenochtend ook nog geldt
Ik had het amper geposttwitter:KNMI twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:19:52#KNMI: Code Oranje wegens ijzel in de provincies Noord-Holland en Zuid-Holland reageer retweet
Op buienradar zie ik voor vannacht nog wat kleine sneeuwbuitjes (heeft vanmiddag hier ook weer gesneeuwd trouwens), maar voor morgenmiddag regen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hhahahaha zie jeMijn neus is weer goed bezig.
Ja klopt.. dat gaat ellende opleveren vrees ik. Kan het zomaar spekglad worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik voor vannacht nog wat kleine sneeuwbuitjes (heeft vanmiddag hier ook weer gesneeuwd trouwens), maar voor morgenmiddag regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |