Als je boven- of onderin het oude topic op de >> naast de TT klikt kom je direct hierquote:
Weet ik, ik loop te ziekenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je boven- of onderin het oude topic op de >> naast de TT klikt kom je direct hier
't is die stomme ov chipkaart. Dat is de grootste faal van de afgelopen jaren (naast de N/Z-lijn)quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
radar. leve het openbaar vervoer
wat ben ik blij met mijn autoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is die stomme ov chipkaart. Dat is de grootste faal van de afgelopen jaren (naast de N/Z-lijn)
Kan ik mij ook wel voorstellenquote:
kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel voorstellen
't is dat het parkeren hier zo belachelijk duur is. Maar nu de OV-tarieven ook forst gestegen zijn zal ik wel vaker de auto pakken.
En ik hoop ook dat mijn volgende werkgever op een alleen maar met de auto bereikbaar lokatie zitquote:
en goede parkeer voorzieningenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik hoop ook dat mijn volgende werkgever op een alleen maar met de auto bereikbaar lokatie zit
Vooral gratisquote:
niet zoveel. kan alleen maar zorgen dat ik 1.5 mln krijg. dat is nu nog de enige missie. de rest is klaar voor zover ik weetquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zag trouwens dat je level 50 gehaald heb. Hoeveel uur per dag speel je wel niet?
Ik ben nog druk downtown en met de Cure bezig. Muisje moet zelfs nog de meteoriet opblazenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet zoveel. kan alleen maar zorgen dat ik 1.5 mln krijg. dat is nu nog de enige missie. de rest is klaar voor zover ik weet
Weet je zeker dat het de laatste missie is?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet zoveel. kan alleen maar zorgen dat ik 1.5 mln krijg. dat is nu nog de enige missie. de rest is klaar voor zover ik weet
kokkie is ook nog lang niet zover, heeft crashsite wel klaarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog druk downtown en met de Cure bezig. Muisje moet zelfs nog de meteoriet opblazen
oh vast wel, als er dan ook maar missies zijn waar je het spel mee kan spelen ipv alleen maar oogstenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de laatste missie is?
Moet je niet nog 100.000 kolen en bonen planten
Maar kokkie is ook al verder dan muisjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is ook nog lang niet zover, heeft crashsite wel klaar
kokkie speelt niet meer zoveelquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar kokkie is ook al verder dan muisje
Verhip realiseer mij in ene dat ik vandaag wél het zwembad heb gehad
De oogst missies vind ik nog wel te doen. Die leveren tenminste geld op. Muisje is al bijna 2 weken bezig om de 500 shotguns en rifles te kopenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh vast wel, als er dan ook maar missies zijn waar je het spel mee kan spelen ipv alleen maar oogsten
moet kokkie nog aan beginnen, maar die koopt nu al volop. missie daarvoor is 100000 verzamelen die je kwijt raakt, en wat je gekocht hebt blijft in geheugen volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oogst missies vind ik nog wel te doen. Die leveren tenminste geld op. Muisje is al bijna 2 weken bezig om de 500 shotguns en rifles te kopen
oogst missies gaan ook wel, maar niet als dat het enige is wat ja kan doenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oogst missies vind ik nog wel te doen. Die leveren tenminste geld op. Muisje is al bijna 2 weken bezig om de 500 shotguns en rifles te kopen
Klopt, ik had best wat problemen met die bellpepper missies. Omdat die na 8 uur klaar zijn waren die bij mij altijd al verdort voor ik kon oogsten.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
oogst missies gaan ook wel, maar niet als dat het enige is wat ja kan doen
energie genoeg bij beidequote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, ik had best wat problemen met die bellpepper missies. Omdat die na 8 uur klaar zijn waren die bij mij altijd al verdort voor ik kon oogsten.
Muisje heeft bij mij de energie, ikzelf vooral het geld
Ik heb geloof ik maar iets van 10 buren, muisje 30. En muisje is veel zuiniger op de frietjes en donutsquote:
die gebruiken we niet eensquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik maar iets van 10 buren, muisje 30. En muisje is veel zuiniger op de frietjes en donuts
Ik ga nog eerst mijn tandjes poetsen en dan ook pittenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
maar even wat anders,
ik ga mijn bed in
trustequote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga nog eerst mijn tandjes poetsen en dan ook pitten
FOK! lag er maar 7 minuutjes uit.quote:
heb geen ritme meer, wordt ik vreselijk lui en moe vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FOK! lag er maar 7 minuutjes uit.
Ah, zelfde gevoel als ik zie ik
Ik herken dat gevoel welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen ritme meer, wordt ik vreselijk lui en moe van
leuk programma voor je op NGquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FOK! lag er maar 7 minuutjes uit.
Ah, zelfde gevoel als ik zie ik
hebben we samen koffie gedronkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik herken dat gevoel wel
Je kan inderdaad beter een dag werken, of echt dingen strak plannen dan maar wat thuis hangen.
Scheelt dat ik weer aan het werk ben, maar werd vanochtend al om 05:09 wakker
Thanks, storm is wel gaafquote:
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben we samen koffie gedronken
ik ken dat zo goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Ik ga het vandaag echt proberen te rekken tot 2300 uur.
't is gewoon belachelijk dat na één nachtje doorhalen ik vier dagen nodig heb om weer in een normaal ritme te komen.
Huh, jij als 14 jarige zou daar toch nog tegen moeten kunnenquote:
ben nog niet zoveel gewend, wacht maar tot ik 24 benquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, jij als 14 jarige zou daar toch nog tegen moeten kunnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog niet zoveel gewend, wacht maar tot ik 24 ben
zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus bij Superbowl XLVII ga jij heel hard lachen als ik met moeite de maandag doorkom en jij als een echte
gewoon, fit als een hoentje, om 11 uur in de keuken staat
Verbaast mij nietsquote:
Nog geen beestje gezien, maar ik hoop er nog wel opquote:
The Year of the Storm. Maar gaat over 2010quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
Las iets over stormpjes, maar zit helaas niet bij een tv. Hoe heet het programma?
Zie dat om 23.00 ook nog een aflevering is?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Year of the Storm. Maar gaat over 2010
Weet niet of het een nieuwe aflevering is of de herhaling van 2100quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie dat om 23.00 ook nog een aflevering is?
dan teken je toch nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij nietsdan ben ik alweer 34
![]()
Oh, BTW kreeg vandaag pas via mail verslag van eindejaarsgesprek. Of ik na accoord ondertekend wil retourneren aan mijn baas. Heb de inhoud nog maar niet gelezen. Denk dat ik redelijk explosief ga worden
Ik ga het ook pas lezen als ik de 'tijd' heb om explosief te worden. En aangezien hij er 7 weken over gedaan heeft om een verslag van een half uur durend gesprek op te leveren, kan ik rustig net zoveel tijd nemenquote:
quote:
mss wel bewustquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het ook pas lezen als ik de 'tijd' heb om explosief te worden. En aangezien hij er 7 weken over gedaan heeft om een verslag van een half uur durend gesprek op te leveren, kan ik rustig net zoveel tijd nemen
Jurist heeft mij ook absoluut afgeraden om te tekenen. Zou trouwens officieel 'tekenen voor gezien' zijn, maar aangezien hij in zijn mail 'voor accoord' schreef
Ik was afgeleid door de vlammetjesquote:
Dat gaat wel heel snel dan..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de vlammetjes
Is goed mogelijk, maar voordat hij klaar is met 'dossier' te vormen tegen mij heb ik echt al een andere baanquote:
Rustig, nog aan het bijkomen van Superbowl Sundayquote:
zolang je geen aangetekende krijgt is het goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, maar voordat hij klaar is met 'dossier' te vormen tegen mij heb ik echt al een andere baan
Ja, eigenlijk wél druk vanavond. Misschien komen pl4kkie, Ceetje en Kaatje ook nog langsquote:
Ik heb echt geen verstand van dat soort zaken. Anderen zeggen weer dat een melding bij UWV van 'disfunctioneren' voldoende is om iemand per direct te ontslaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zolang je geen aangetekende krijgt is het goed
Eten hèquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ben ik hier de jongste ?
nee hoor. Moeten wel gegronde redenen zijn, en wat is "disfunctioneren" moeten ze wel bewijzenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb echt geen verstand van dat soort zaken. Anderen zeggen weer dat een melding bij UWV van 'disfunctioneren' voldoende is om iemand per direct te ontslaan.
ik ben 14 dus zeg het maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ben ik hier de jongste ?
Ik ben dus niet de jongstequote:
waarom zou ik er over liegenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zou opzich kunnen, want 14 jarige slapen ook graag op de grond.
Nah, las laatst dat iemand ontslagen was omdat die al een paar keer te laat op het werk verschenen was. Bleek melding bij UWV te volstaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor. Moeten wel gegronde redenen zijn, en wat is "disfunctioneren" moeten ze wel bewijzen
ALT-Tab, ideaal om snel die verboden scherm weg te klikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
ff stil, mijn moeder staat aan de deur te luisteren
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
ALT-Tab, ideaal om snel die verboden scherm weg te klikken.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de jongste
Vroeger hadden we daarvoor gewoon de 'boss'-toets voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
ALT-Tab, ideaal om snel die verboden scherm weg te klikken.
Boss?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daarvoor gewoon de 'boss'-toets voor
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ctrl-tab, voor de echte bazen als je op 2 internetkanalen tegelijk zit.
Voor echte noodgevallen was het gewoon computer uitrammenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Bijna alle DOS-games van Sierra hadden onder de Boss-toets (TAB) een afbeelding van een Lotus-123 spreadsheet zitten
Kan nog steeds tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Voor echte noodgevallen was het gewoon computer uitrammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |