Verbaast mij nietsquote:
Nog geen beestje gezien, maar ik hoop er nog wel opquote:
The Year of the Storm. Maar gaat over 2010quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
Las iets over stormpjes, maar zit helaas niet bij een tv. Hoe heet het programma?
Zie dat om 23.00 ook nog een aflevering is?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Year of the Storm. Maar gaat over 2010
Weet niet of het een nieuwe aflevering is of de herhaling van 2100quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie dat om 23.00 ook nog een aflevering is?
dan teken je toch nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij nietsdan ben ik alweer 34
![]()
Oh, BTW kreeg vandaag pas via mail verslag van eindejaarsgesprek. Of ik na accoord ondertekend wil retourneren aan mijn baas. Heb de inhoud nog maar niet gelezen. Denk dat ik redelijk explosief ga worden
Ik ga het ook pas lezen als ik de 'tijd' heb om explosief te worden. En aangezien hij er 7 weken over gedaan heeft om een verslag van een half uur durend gesprek op te leveren, kan ik rustig net zoveel tijd nemenquote:
quote:
mss wel bewustquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het ook pas lezen als ik de 'tijd' heb om explosief te worden. En aangezien hij er 7 weken over gedaan heeft om een verslag van een half uur durend gesprek op te leveren, kan ik rustig net zoveel tijd nemen
Jurist heeft mij ook absoluut afgeraden om te tekenen. Zou trouwens officieel 'tekenen voor gezien' zijn, maar aangezien hij in zijn mail 'voor accoord' schreef
Ik was afgeleid door de vlammetjesquote:
Dat gaat wel heel snel dan..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de vlammetjes
Is goed mogelijk, maar voordat hij klaar is met 'dossier' te vormen tegen mij heb ik echt al een andere baanquote:
Rustig, nog aan het bijkomen van Superbowl Sundayquote:
zolang je geen aangetekende krijgt is het goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, maar voordat hij klaar is met 'dossier' te vormen tegen mij heb ik echt al een andere baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |