Ik ben getrouwd, dat scheeltquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik gebruik anders links wel eens als alternatief
Niet normaalquote:
maar jij was om 16.00 thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet normaal
Jij hoort géén kantooruren te maken
Toen was ik al druk aan het hacken om te kijken of ik de upgrade toch nog doorgedrukt kon krijgen.
Ahum, ik was om 14:00 uur thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar jij was om 16.00 thuisik om 17, en toen nog ff door
helemaal schandalig, halve dagen zijn datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik was om 14:00 uur thuis
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal schandalig, halve dagen zijn dat
ik wil ook zo'n levenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en nog (illegaal) 3 uur overgewerkt ook deze week
![]()
Dus volgende week vrijdag wéér een halve dag werken.
Of nee, beter nog, volgende week vrijdag helemaal niet werken want ma. 20 feb, moet ik gepland 's avonds werken.
Ruilenquote:
Jij ook nietquote:
Ech nie, veel te veel opportunistenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg wel, een beetje de hele dag op mijn kont zitten en naar klachten luisteren
daar ben ik zo klaar meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ech nie, veel te veel opportunisten
quote:
ligt eraan waar het over gaat,maar als ik me een beetje kwaad maak zou dat maar zo kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bij een jaargesprek mag ik iemand meenemen, staat nergens geschreven dat het iemand van binnen de organisatie moet zijn. Ik wil jou wel tegenover mijn baas zien staan
![]()
Ik denk dat jij wint
Hij is alleen maar ja-knikkers gewend, en niet gewend dat iemand tegen hem in gaat. Volgens mij sta jij een stuk steviger in je schoenen dan ik, en blaas jij hem met drie zinnen en de juiste intonatie jankend de kamer uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt eraan waar het over gaat,maar als ik me een beetje kwaad maak zou dat maar zo kunnen
ben ook wel een ja knikker, totdat er onrecht isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij is alleen maar ja-knikkers gewend, en niet gewend dat iemand tegen hem in gaat. Volgens mij sta jij een stuk steviger in je schoenen dan ik, en blaas jij hem met drie zinnen en de juiste intonatie jankend de kamer uit
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, trouwens goed nieuws (hopelijk) broertje belde vanavond dat hij zondag toch echt de kabels komt trekken om de tv in de slaapkamer aan te sluiten
Ik ben ook niet bewust dwars of zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook wel een ja knikker, totdat er onrecht is
dat heb ik ook wel, maar laat niet(meer) over me heen lopenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bewust dwars of zo
En tegen onrecht kan ik al helemaal slecht, maar ik vind het makkelijker om voor anderen op te komen dan voor mijzelf
Ik klap nog gewoon helemaal dicht, zeker als het een directe en onverwachte aanval is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel, maar laat niet(meer) over me heen lopen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
ik ga de hobbykamer maar eens opzoeken
directe aanvallen accepteer ik van niemand. ze mogen het niet eens zijn met dingen, maar daar kan over gesproken worden. bij een aanval ga ik vol in de verdedigingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik klap nog gewoon helemaal dicht, zeker als het een directe en onverwachte aanval is.
En ik blijf ook niet meer in een hoekje zitten huilen hoor, maar kost wel gewoon energie. Ik ben op dat punt nog lerende.
zal vast wel gebeurenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten en slaap lekker.
Succes met werken, niet vergeten af en toe nog wat zombies af te schieten hè
Kom ik wel bij jou in trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
directe aanvallen accepteer ik van niemand. ze mogen het niet eens zijn met dingen, maar daar kan over gesproken worden. bij een aanval ga ik vol in de verdediging
Nogmaalsquote:
Een beetje duffig, en daardoor wéér niet alles in huis gedaan wat ik had willen doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef Drassss het volgende:
Jahoor, gewoon moe maar lekker dagje gehad. Met u?
Mooie foto inderdaad
Gaan we eerst nog een 2e koude front krijgen, of gaan de temperaturen stijgen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:29 schreef Drassss het volgende:
De zomer komt er ook weer aan dus alles komt goed
Ja he, dat is al prettigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we eerst nog een 2e koude front krijgen, of gaan de temperaturen stijgen?
Ik ben trouwens wel blij dat het al weer wat langer licht blijft
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja he, dat is al prettig
Nou de komende dagen gaan we temperaturen krijgen tussen de 0C en 7C als het goed is
Goed hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Precies zoals je twee weken terug al gezegd had
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men neus zegt dat er geen 2e winterprik komt.
Moet gewoon, ik wil weer fatsoenlijk buiten kunnen sporten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig
![]()
Dan gaat het ook niet lang meer duren voor de lente komt
Ik ben gewoon het gezeur van zoveel mensen over deze horror winter zat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet gewoon, ik wil weer fatsoenlijk buiten kunnen sporten.
Gewoon een berenvel aantrekkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon het gezeur van zoveel mensen over deze horror winter zat.
Ik ben niet gek op kou, zou het liefst vanaf het moment dat de temperaturen onder 10C komen naar warmere oorden vertrekken. Maar dat gezeur over extreme kou (-18), binnen 30 minuten onderkoeld raken etc. heb ik genoeg van.
Meerdere laagjes aan, is veel effectiever.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon een berenvel aantrekkenKan er niks gebeuren.
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meerdere laagjes aan, is veel effectiever.
Dan maar hopen dat dit de laatste strenge winter was en dat de global warming nu in een rap tempo gaat doorzettenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
UiteraardOp de fiets vandaag en vorige week met -6 een laagje of 4/5 aangehad. Nergens last van + een soort van bivakmuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |