quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid en controleer ik hun
Al gek genoeg om met een mes in je hand in een worstje te prikken zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
haal het niet in mijn hoofd om gekke dingen op het werk te doen
Ik ook niet hoor, heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
haal het niet in mijn hoofd om gekke dingen op het werk te doen
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al gek genoeg om met een mes in je hand in een worstje te prikken zeker
Daar hebben we niks aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
@Drassss, Year of the Storm is niet zo aardig, gaat meer over overstromingen en bosbranden dan over echte stormen, orkanen en tornado's. Oh, en Katrina is ook maar een keer of 5 voorbij gekomen.
Ik denk ik zeg het maar, kan je het downen besparenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar, kan je het downen besparen
Wedden dat het voor 95% over ELF gaatquote:
Klopt, die 75 gig aan muziek heb ik allemaal eerlijk verkregenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet.
Al dat illegale gedoe, gaat ten koste van de rechthebbende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik op voorbereid, maar moet toch watquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat het voor 95% over ELF gaat
Thanks, zou bijna Nederland van Boven gaan missenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet.
Al dat illegale gedoe, gaat ten koste van de rechthebbende
Die kijk ik morgenvroeg bij het ontbijt even terug. Mooi programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, zou bijna Nederland van Boven gaan missen
Luxe probleem.... tig zenders en er is niets op tvquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ben ik op voorbereid, maar moet toch wat
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kijk ik morgenvroeg bij het ontbijt even terug. Mooi programma
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga weer,tot wellicht een volgende keer
groeten en tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga weer,tot wellicht een volgende keer
mooi hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Harman-Geist Stadium, Hazleton, PA, United States
Niemandquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee, weet niet wie hij volgt op twitter
Daarom dacht ik maar even hier een teaser te plaatsen. Maar ik denk dat Drassss de vlammetjes aan het blussen isquote:
Denk niet dat jij morgen al tussen 8 en 9 op de zaak hoeft te zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden. nog ff op bed tv kijken
schiet lekker opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk niet dat jij morgen al tussen 8 en 9 op de zaak hoeft te zijn
Ik ga het begin van NL van boven nog even kijken. TV in slaapkamer is nog steeds niet aangesloten
Wacht op broertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
9 uur, heb om 9.30 1e vergadering
trustequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht op broertje
Ah, netjes kantoortijden
quote:
Ik heb mijn best gedaan om hem op jou te laten lijkenquote:
Met ups and downsquote:
was weer een dagje de deur uit. was ik wel aan toe. Vergaderingen mogen van mij wegblijven, verder lekker, behalve de terugreis. 1 uur 3 kwartierquote:
Whut, waardoor zo lang? Ongeluk gebeurt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
was weer een dagje de deur uit. was ik wel aan toe. Vergaderingen mogen van mij wegblijven, verder lekker, behalve de terugreis. 1 uur 3 kwartier
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, waardoor zo lang? Ongeluk gebeurt?
Morgen ga je toch ook naar je werk?
Ik lees het, een gekantelde vrachtwagenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Vrijdag weer
weg is nog tot 22.00 dicht. eerst een tijd file rijden toen nog 30 km omrijden
een kortequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het, een gekantelde vrachtwagen![]()
Vrijdag weer vergaderen?
Menu's nog afmaken, jubileum werk, etc?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
een korte
en nog een hoop kantoorwerk
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Menu's nog afmaken, jubileum werk, etc?
Heb je al iets gehoord (gebeld) over een leerling?
Ik moet echt oppassen dat ik deze week niet te veel uren ga maken. Door de downs van gister en vandaag lig ik al 2 dagen achter op planning.
Wordt voor één omgeving ook een mannetje ingehuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]wel per 1-3 nog een kokkie aangenomen
moeten ze maar mensen inhuren he. je mag tenslotte geen overuren meer maken
even melding maken bij je teamleider zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt voor één omgeving ook een mannetje ingehuurd.
Die lui waar ik eerder zoveel problemen mee had (en nog heb) die reageren met uren vertraging op simpele verzoeken van mij. Ik ben ook niet van plan overuren te gaan maken omdat ik gister 4 uur en vandaag in totaal 5 uur heb zitten wachten tot ik verder kan.
Is gelukkig externe projectleider aangesteld, die heb ik vanavond er al over gesproken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
even melding maken bij je teamleider zou ik zeggen
mooi toch. kan die het gevecht aan gaan, en mss ziet externe dingen die niet goed gaan en is dayt in jou voordeelquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is gelukkig externe projectleider aangesteld, die heb ik vanavond er al over gesproken.
Teamleidster doet ook een beetje moeilijk, omdat extra kosten door externe inhuur, en we nu 4 omgevingen moeten upgraden, in plaats van 3 omgevingen updaten en slechts 1 upgraden.
Dus al langere doorlooptijden en downtijden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooi toch. kan die het gevecht aan gaan, en mss ziet externe dingen die niet goed gaan en is dayt in jou voordeel
he wat jammer dsat je hem goed kentquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Externe ken ik behoorlijk goed, is oud concullega van mij, heb vroeger samen projecten mee gedraaid. Die heeft ook gezorgd dat er een goede (en dus dure) consultant langszij komt.
Hij heeft mij drie weken terug al apart gesproken, en kwam zélf al met 80% van 'mijn' problemen aan. Die had hij dus al zelf gezien (is per 2-1 aan de slag).quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
he wat jammer dsat je hem goed kentEven een paar dingen influisteren die hij tussen neus en lippen in de groep kan gooien
had beter kunnen zeggen heb wel eens met hem samengewerkt puntquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft mij drie weken terug al apart gesproken, en kwam zélf al met 80% van 'mijn' problemen aan. Die had hij dus al zelf gezien (is per 2-1 aan de slag).
Had in december 'officieel' kennis met hem gemaakt, heb toen alleen gezegd dat wij elkaar al kennen en goed kunnen samenwerken. Eerste project samen was in 1997
TL weet ook niet dat wij elkaar zo goed kennenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
had beter kunnen zeggen heb wel eens met hem samengewerkt.
jij gaat nog een tijdje blijvenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
TL weet ook niet dat wij elkaar zo goed kennen
Normaal werd ik altijd betrokken bij selectie van projectleiders en externe consultants, nu helemaal niet. Was blij dat zij zelf met deze PL op de proppen kwam. En die heeft de juiste externe consultant aanbevolen
Ik denk het nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij gaat nog een tijdje blijven
Heb ik al tig keer gezien, maar staat bij beter hier ook op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
vertel is iets nieuws![]()
zag net dat panicroom er op is, is al een uur bezig
ik blijf zappenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer gezien, maar staat bij beter hier ook op.
Geef mij dan een seintje als je ontdekt dat er nog wél iets leuks op tv isquote:
heb nog niks gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef mij dan een seintje als je ontdekt dat er nog wél iets leuks op tv is
Ik ben maar bij Flashpoint blijven hangen (Veronica).quote:
heb ik nog nooit gezien. ben bij ultimate survivalquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben maar bij Flashpoint blijven hangen (Veronica).
Daar ben ik dus juist weer vandaan gezappedquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gezien. ben bij ultimate survival
geendilemmaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Dilemma, criminal minds zien, of richting bed?
Oei, neu, ik kwam er pas om 0800 uit, nadat ik het kreng al een paar keer uitgeramd hadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
geendilemma![]()
richting bed![]()
lag om 0400 naar het plafond te testaren tot 0600 en om 7.30 liep dat kreng af
trustequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, neu, ik kwam er pas om 0800 uit, nadat ik het kreng al een paar keer uitgeramd had![]()
Trusten kokje, ik kom zo ook pitten
quote:
Dus thuiswerken !?quote:
welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dus thuiswerken !?
Wat moet je dan in hemelsnaam allemaal doen?
Ow baasje van kokkie, wat moet kokkie wél niet allemaal doen dat het zo belangrijk is dat hij uren thuis moet werken?
Kokkie is zijn eigen receptenboekje aan het schrijven??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is nog aann het werk
en heb morgen en zondag ook nog wel een paar uur nodig
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokkie is zijn eigen receptenboekje aan het schrijven??
ik moet er niet aan denken. veel te lastigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokkie is zijn eigen receptenboekje aan het schrijven??
Sorry Kok, twee tegen één...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken. veel te lastig
kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry Kok, twee tegen één...
Pen lenen??
Wil ik wel typen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken. veel te lastig
Het verbaast me iedere dag weer dat jij nog niet blauw bent!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik wel typen hoor
Goed voor mijn WhatPulse keys
Mij nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het verbaast me iedere dag weer dat jij nog niet blauw bent!!
Kokkie?? Die moet werken toch??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
En ga je morgen de alternatieve elfstedentocht rijden
Kokkie en schaatsenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokkie?? Die moet werken toch??
Ik hou niet zo van alternatief...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie en schaatsen![]()
Geen goede combi lijkt mij om op kunstschaatsen de tocht te rijden
Jij toch, als echte Friezin
En wel een tochten rijder volgenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van alternatief...
ik gebruik anders links wel eens als alternatiefquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van alternatief...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik gebruik anders links wel eens als alternatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |