quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid en controleer ik hun
Al gek genoeg om met een mes in je hand in een worstje te prikken zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
haal het niet in mijn hoofd om gekke dingen op het werk te doen
Ik ook niet hoor, heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
haal het niet in mijn hoofd om gekke dingen op het werk te doen
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al gek genoeg om met een mes in je hand in een worstje te prikken zeker
Daar hebben we niks aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
@Drassss, Year of the Storm is niet zo aardig, gaat meer over overstromingen en bosbranden dan over echte stormen, orkanen en tornado's. Oh, en Katrina is ook maar een keer of 5 voorbij gekomen.
Ik denk ik zeg het maar, kan je het downen besparenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar, kan je het downen besparen
Wedden dat het voor 95% over ELF gaatquote:
Klopt, die 75 gig aan muziek heb ik allemaal eerlijk verkregenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet.
Al dat illegale gedoe, gaat ten koste van de rechthebbende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik op voorbereid, maar moet toch watquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat het voor 95% over ELF gaat
Thanks, zou bijna Nederland van Boven gaan missenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet.
Al dat illegale gedoe, gaat ten koste van de rechthebbende
Die kijk ik morgenvroeg bij het ontbijt even terug. Mooi programmaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, zou bijna Nederland van Boven gaan missen
Luxe probleem.... tig zenders en er is niets op tvquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ben ik op voorbereid, maar moet toch wat
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kijk ik morgenvroeg bij het ontbijt even terug. Mooi programma
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga weer,tot wellicht een volgende keer
groeten en tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga weer,tot wellicht een volgende keer
mooi hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Harman-Geist Stadium, Hazleton, PA, United States
Niemandquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen idee, weet niet wie hij volgt op twitter
Daarom dacht ik maar even hier een teaser te plaatsen. Maar ik denk dat Drassss de vlammetjes aan het blussen isquote:
Denk niet dat jij morgen al tussen 8 en 9 op de zaak hoeft te zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ga ik niet redden. nog ff op bed tv kijken
schiet lekker opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk niet dat jij morgen al tussen 8 en 9 op de zaak hoeft te zijn
Ik ga het begin van NL van boven nog even kijken. TV in slaapkamer is nog steeds niet aangesloten
Wacht op broertjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
9 uur, heb om 9.30 1e vergadering
trustequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht op broertje
Ah, netjes kantoortijden
quote:
Ik heb mijn best gedaan om hem op jou te laten lijkenquote:
Met ups and downsquote:
was weer een dagje de deur uit. was ik wel aan toe. Vergaderingen mogen van mij wegblijven, verder lekker, behalve de terugreis. 1 uur 3 kwartierquote:
Whut, waardoor zo lang? Ongeluk gebeurt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
was weer een dagje de deur uit. was ik wel aan toe. Vergaderingen mogen van mij wegblijven, verder lekker, behalve de terugreis. 1 uur 3 kwartier
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, waardoor zo lang? Ongeluk gebeurt?
Morgen ga je toch ook naar je werk?
Ik lees het, een gekantelde vrachtwagenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Vrijdag weer
weg is nog tot 22.00 dicht. eerst een tijd file rijden toen nog 30 km omrijden
een kortequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het, een gekantelde vrachtwagen![]()
Vrijdag weer vergaderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |