Ze keken me raar aan toen ik dat verzorgingstehuis binnen staptequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dit de laatste strenge winter was en dat de global warming nu in een rap tempo gaat doorzetten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze keken me raar aan toen ik dat verzorgingstehuis binnen stapte
Maar dan wel klagen dat het zo koud is en ze ziek wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik snap echt die mensen (vrouwen) niet die nog op hakjes en met rokje & panty over straat gaan.
Dat bedoel ik, hebben zo'n mens op kantoor rondlopen. Vind dat ze er te allen tijde 'representatief' uit moet zien. Als ze achter haar bureau en beeldscherm zit zie je zelfs amper haar kopquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar dan wel klagen dat het zo koud is en ze ziek worden
Prima, maar kom dan op je werk met fatsoenlijke schoenen en trek daarna je hippe "kantoorhakken" aan zou ik zeggen. Snap dat soort wijvuhquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hebben zo'n mens op kantoor rondlopen. Vind dat ze er te allen tijde 'representatief' uit moet zien. Als ze achter haar bureau en beeldscherm zit zie je zelfs amper haar kop
Draag ik eigenlijk niet meer, soms nog in de zomer. Broeken zitten veel prettiger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef Drassss het volgende:
Maar korte rokjes, mij hoor je niet klagen
Dat maak jij natuurlijk helemaal goed met prima shirtjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Draag ik eigenlijk niet meer, soms nog in de zomer. Broeken zitten veel prettiger.
Ik dus ook niet. Toen ik nog verplicht mantelpakjes droeg, droeg ik in de winter gewoon een maillot over mijn panty, en gympies. Zodra ik bij de klant kwam, snel op toilet maillot en gympies uit, en pumps aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, maar kom dan op je werk met fatsoenlijke schoenen en trek daarna je hippe "kantoorhakken" aan zou ik zeggen. Snap dat soort wijvuhniet.
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat maak jij natuurlijk helemaal goed met prima shirtjes
Nee, kende de beste man niet. Lees nu het treurige verhaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss? Wist jij trouwens wél wie Andy Gabrielson was ?
Ja, is wel triest. Zag zoveel twatjes over hem voorbij komen dat ik wel benieuwd was of jij hem kende. Ik had nog niet eerder van hem gehoord.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, kende de beste man niet. Lees nu het treurige verhaal.
De achternaam zegt me heel vaag iets.. Hooguit dat ik op een stream van hem heb gezeten, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, is wel triest. Zag zoveel twatjes over hem voorbij komen dat ik wel benieuwd was of jij hem kende. Ik had nog niet eerder van hem gehoord.
Tja, dan ben je ook niet snugger bezig zeg!!quote:Vier mensen zijn vanavond in Amsterdam onwel geraakt door koolmonoxide. Ze hadden in een woning aan het Christine Poolmanhof in Nieuw-West de barbecue aangestoken, omdat de kachel niet werkte.
Gealarmeerde ambulancemedewerkers vermoedden een te hoge concentratie koolmonoxide waarop zij de brandweer belden. De rook uit de barbecue zorgde voor een hoge concentratie van het giftige gas in de hele woning.
De vier zijn voor controle naar het ziekenhuis gebracht. Indien het zuurstofgehalte in het bloed niet snel genoeg stijgt, moeten de bewoners in een decrompressietank plaatsnemen. Dat meldt de brandweer.
Tjeetje, wat een idioten lopen er toch rondquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook niet snugger bezig zeg!!
Je kan nog altijd naar de 'echte' ijsbaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Drassss het volgende:
He bah..
Tja morgen ook de laatste fatsoenlijke schaatsdag, daarna gaat het gevaarlijk worden op het ijs.
Ik kan niet schaatsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan nog altijd naar de 'echte' ijsbaan
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef Drassss het volgende:
Nog saai weer daar in Amerika de komende 3/4 dagen...
quote:
Ook als kind nooit geschaatst ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nope.. ik zou keihard op men muil gaan.
Jaar of 15 ooit eens gedaan. Met een stoel en dat lukte niet eens..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook als kind nooit geschaatst ?
Twee jaar terug hadden ze een klein ijsbaantje in Artis. Daar konden de kindertjes zo leren schaatsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jaar of 15 ooit eens gedaan. Met een stoel en dat lukte niet eens..
Ik ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef Drassss het volgende:
ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je, liever een blokje kaas
Ach wél neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Gaat zeker lukkenquote:
Ik zou gewoon de schaats pakken.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken![]()
![]()
Morgen kan ik zeker beter met de bus naar mijn werk gaan ipv met de auto?
De Wattequote:
Ik heb geen schaatsenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon gaan schaatsen, want morgen is de weg een ijsbaan
Jup, er zullen sneeuwbuien het land overtrekken de gehele dag ( begint vannacht al ) dus het kan best een puinhoop worden op de weg. Maar jij hoeft toch geen tientallen kilometers te rijden naar je werk?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen schaatsen
Maar ik was er al een beetje bang voor. KNMI waarschuwt zelfs
Klopt, door de stad < 10 km en via de ring < 15 km. Maar wél hoge bruggen als ik door de stad ga.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jup, er zullen sneeuwbuien het land overtrekken de gehele dag ( begint vannacht al ) dus het kan best een puinhoop worden op de weg. Maar jij hoeft toch geen tientallen kilometers te rijden naar je werk?
Ik moet eigenlijk smorgens ook weg richting Eindhoven.. maar als het gewoon gevaarlijk op de weg is blijf ik gewoon thuis.
Stiekem zie ik dat wel gebeuren als de neerslag behoorlijk is. Dan kan je code oranjes krijgen in bepaalde provincies.. Temperaturen liggen tussen de 1 & 5 graden.. dus dat is behoorlijk kritiek.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, door de stad < 10 km en via de ring < 15 km. Maar wél hoge bruggen als ik door de stad ga.
Ik kijk gewoon morgenochtend hoe het ervoor staat. Ga eventueel met de bus, maar eigenlijk hoop ik dat het KNMI een code oranje afgeeft morgenochtend. Dan ga ik ook thuis werken
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem zie ik dat wel gebeuren als de neerslag behoorlijk is. Dan kan je code oranjes krijgen in bepaalde provincies.. Temperaturen liggen tussen de 1 & 5 graden.. dus dat is behoorlijk kritiek.
Ik had het amper geposttwitter:KNMI twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:19:52#KNMI: Code Oranje wegens ijzel in de provincies Noord-Holland en Zuid-Holland reageer retweet
Hhahahaha zie jequote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hopen dat dit morgenochtend ook nog geldt
Ik had het amper geposttwitter:KNMI twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:19:52#KNMI: Code Oranje wegens ijzel in de provincies Noord-Holland en Zuid-Holland reageer retweet
Op buienradar zie ik voor vannacht nog wat kleine sneeuwbuitjes (heeft vanmiddag hier ook weer gesneeuwd trouwens), maar voor morgenmiddag regen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hhahahaha zie jeMijn neus is weer goed bezig.
Ja klopt.. dat gaat ellende opleveren vrees ik. Kan het zomaar spekglad worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik voor vannacht nog wat kleine sneeuwbuitjes (heeft vanmiddag hier ook weer gesneeuwd trouwens), maar voor morgenmiddag regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |