quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is 'em nou juist: vanuit mijn optiek is het wel een "simpele" links-rechts benadering. Jij als linkse begrijpt dat niet. In de linkse wereld kijkt men niet naar daadkrachtige en effectieve oplossingen, maar naar eeuwenlang onderzoek en benaderingen (ondanks dat er geen praktisch resultaat mee wordt behaald). Daardoor begrijpen wij elkaar niet, en daardoor is mijn topic -onterecht - gesloten. Wij kunnen elkaar wel begrijpen door de discussie aan te gaan. In mijn topic had links eenvoudigweg mijn argumenten kunnen weerleggen. Indien links gelijk zou hebben, zou mijn mond gesnoerd zijn en hoefden wij nu niet deze discussie hier te houden.
Met andere woorden: links en rechts kijken verschillend tegen zaken aan. Dan is onvermijdelijk, want wij hebben verschillende visies. Links zou de mogelijkheid moeten aangrijpen om het gelijk van links aan te tonen. Dan zou links de grote winnaar zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want wij hebben hier geen rechtse mod.
Om dezelfde problemen in de toekomst te voorkomen en om een gezond evenwicht te verkrijgen, pleit ik voor een rechtse mod erbij. Meerdere mensen in dit topic vinden het een goed plan.
Ik neem aan dat dit realiseerbaar is?
In orde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou je willen kappen met het roepen dat de mening van mensen minder waard is vanwege de plek waar ze wonen?
Bij voorbaat dank.
Je topic voldeed gewoon aan geen enkele standaard en is daarom gesloten. Het heeft echt helemaal niets met een linkse of rechtse insteek te maken. Het was gewoon een kansloos kuttopic. Ik weet niet hoevaak ik het uit moet leggen voordat dit in jouw kop doordringt. Maakt me ook niet uit, ik heb voldoende geduld.quote:
Die stelling lijkt me prima op inhoud uitgevochten te kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In orde.
Maar KoosVogels noemt mensen krankzinnigen die vinden dat er islamisering plaatsvindt. Ik neem aan dat deze opmerking ook bekritisteerd wordt? Immers, dit komt erop neer dat bepaalde mensen minder waard worden gevonden.
In orde. Tegen een mod valt niet op te boksen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je topic voldeed gewoon aan geen enkele standaard en is daarom gesloten. Het heeft echt helemaal niets met een linkse of rechtse insteek te maken. Het was gewoon een kansloos kuttopic. Ik weet niet hoevaak ik het uit moet leggen voordat dit in jouw kop doordringt. Maakt me ook niet uit, ik heb voldoende geduld.
Je werd door Frutsel gewaarschuwd, dan is het prima om het in POL te proberen maar doe dat dan wel met een fatsoenlijk topic. En dus niet door verder te gaan waar je in NWS gebleven was. Dat snap je toch wel?
En ook nogmaals een linkse of rechtse mod had geen zak uitgemaakt het was gewoon een topic dat sowieso gesloten zou worden, simpel zat.
Partij en plek op kieslijst heeft hij zelf al aangegeven. ik zie niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe vijfduizend voorkeursstemmen te vergaren?
Potentieel rel topic als uit komt wie en van welke partij hij is. Of gewoon een troll.
Ik wil best een weekje het modschap op me nemen, dat lijkt me wel voldoende om orde op zaken te stellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
Er zijn in het verleden redelijk wat rechtse mods geweest in POL, hoor (ken uw geschiedenis) en in de regel maakte dat ook in het geheel niets uit wb de moderatie.
Wat je echter dient te voorkomen is dat je mods aantrekt met een missie. Mods die niet modereren op inhoud en/of acceptabele omgangsvormen in de discussie, maar die een missie hebben en vriend Zienswijze is zo iemand imho... Het slechtste zou zijn om mods aan te trekken die nog wel even een appeltje te schillen hebben met deze of gene van hun opponenten of mods die hun mede-users indelen in strakke categorieën en dan het aantal bans even willen vereffenen, of dit nu linksen of rechtsen zijn...
Overigens en du_ke doet het wmb goed.
Als ik wind tegen heb fiets ik gewoon harder.quote:
Nee, een echte zeeuw doet dat niet,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gelly het volgende:
Een verstandig mens koopt dan een brommer.
Ik krijg een kans.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gelly het volgende:
Zeeuwen zijn dan ook geen verstandige mensen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, een echte zeeuw doet dat niet,
Wanneer is iets een persoonlijke aanval volgens jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee hoor. Ik uit mijn mening tegenover een andere user. Vrijheid van meningsuiting, dat mag toch?
Je kapt maar gewoon met dat soort aanvallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee hoor. Ik uit mijn mening tegenover een andere user. Vrijheid van meningsuiting, dat mag toch?
Sorry. Ik zal me beperken tot xenofobe opmerkingen over moslims en andere buitenlanders en ongefundeerde en onbewezen belasteringen van (ex)linkse politici, want dat is blijkbaar wel toegestaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kapt maar gewoon met dat soort aanvallen
Tegen anderen kan meer dan tegen je medeusers. Wat kan bepalen we van situatie tot situatie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal me beperken tot xenofobe opmerkingen over moslims en andere buitenlanders en ongefundeerde en onbewezen belasteringen van (ex)linkse politici, want dat is blijkbaar wel toegestaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval niet de mensen die nu PVV zouden stemmen. Die waren destijds met "Volk en Vaderland" langs de deuren gegaan.
Er zouden eerder maatregelen tegen jou volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Welke sancties worden er tegen Remlof genomen?
Je zit toch niet aan de bessenjenever van je moeder he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zouden eerder maatregelen tegen jou volgen.
Dat vraag ik me eerder bij jou af vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zit toch niet aan de bessenjenever van je moeder he?
Stomme autorefreshquote:
Hij heeft wel een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Ik plaats remlof meer in het rijtje klopkoek. Eng, gewoon omdat hij werkelijk meent wat hij post.
Extra kosten? Dus extra hard werken dus nog vaker tegen de wind in?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gelly het volgende:
Haal ik hem door de war met schenkstroop danquote:
Nou..quote:
Is weg. Hoewel ik van sommige personen in dat topic misselijker wordt dan het plaatje doet ontsporenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Cerbie het volgende:
David Cameron: Multiculturalisme heeft gefaald
Plaatjes in de SC was het toch?
Ik ben bang dat je hiermee ga je het topic niet terug op de rails brengen:quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is weg. Hoewel ik van sommige personen in dat topic misselijker wordt dan het plaatje doet ontsporen
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn in dit geval je 'kritische' vriendjes zoals LIVX die WO2 erbij halen
Nee dan zou ik minimaal honderd posts weg moeten gooien ben ik bangquote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je hiermee ga je het topic niet terug op de rails brengen:
[..]
In principe is dat erquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
Er zou een knopje op moeten zitten:
delete all posts from user [...]
In het kader van de positieve discriminatie pleit ik voor een allochtone, rechtse mod met beenprothese en bovengemiddeld IQ.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moeten wij eens uitkijken naar een andere mod.
Dat is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In het kader van de positieve discriminatie pleit ik voor een allochtone, rechtse mod met beenprothese en bovengemiddeld IQ.
Je bent nog beschikbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moeten wij eens uitkijken naar een andere mod.
Net als een werkende linkse.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is een contradictio in terminis.
Pats.quote:
Erik, je zit nog op school man.quote:
Hoho, werk ook 15 uur per week gemiddeldquote:
Zelfs ik kon een lach niet onderdrukkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, werk ook 15 uur per week gemiddeld![]()
Maar inderdaad, iets te grote mond. Alhoewel hij wel leuk was.
In het kader van het linkse denken wil ik het volgende zeggen. ''iedereen verdient een kans!'' zwart of wit dom of slim jong en oud. Niet dat ik hiermee wil aangeven dat ik dom ben maar wel dat ik ook een kans verdien.quote:
En nu weer terug naar serieuze FB in dit topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het kader van het linkse denken wil ik het volgende zeggen. ''iedereen verdient een kans!'' zwart of wit dom of slim jong en oud. Niet dat ik hiermee wil aangeven dat ik dom ben maar wel dat ik ook een kans verdien.
Je zou er ook eens serieus over kunnen nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nu weer terug naar serieuze FB in dit topic.
Als het een serieus te overwegen voorstel was wel ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou er ook eens serieus over kunnen nadenken.
Dan moet je een verdomde goed onderbouwd topic gaan openen dan valt er over na te denken. Als het niet verder komt dan Halsema voor Beria uitmaken en Cohen als hoofd van de SA dan bedank ik er voor.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef LXIV het volgende:
@Duke: De TT interesseert me niet zoveel, maar er is denk ik nog wel behoefte aan een discussietopic over het onderwerp tribunalen voor multiculturalisten.
Als TS ben ik toch niet verantwoordelijk voor wat anderen posten?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je een verdomde goed onderbouwd topic gaan openen dan valt er over na te denken. Als het niet verder komt dan Halsema voor Beria uitmaken en Cohen als hoofd van de SA dan bedank ik er voor.
Ofwel met de huidige gebruikers aan de pro-tribunaalkant maak je verdomde weinig kans vrees ik
Als je een goed onderbouwde openingspost hebt zou het eventueel kunnen zeg ik toch. Probleem is dat je discussiemaatjes zich dan een beetje in moeten kunnen houden. Anders past inderdaad beter op een of andere discutabele weblog vrees ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als TS ben ik toch niet verantwoordelijk voor wat anderen posten?
Er was behoefte aan het topic, want er werd fors in gereageerd. Dus maken we dan een deeltje II.
Als 'jullie (als in de weldenkende Fok!ers)' niet willen dat er zo'n discussie is moet je niet reageren. Dat is simpel zat.
Maar goed, dan ga ik mijn heil elders zoeken.
Nee, dat is duidelijk. Maar voel me op dit moment verder niet geïnspireerd om hier een OP over te dichten.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een goed onderbouwde openingspost hebt zou het eventueel kunnen zeg ik toch. Probleem is dat je discussiemaatjes zich dan een beetje in moeten kunnen houden. Anders past inderdaad beter op een of andere discutabele weblog vrees ik.
Het gaat er dus niet om dat deze discussie niet gevoerd zou mogen worden.
Dan houdt het even op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Maar voel me op dit moment verder niet geïnspireerd om hier een OP over te dichten.
Ook voor jou geldt:quote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Zienswijze het volgende:
Php heeft wel degelijk gelijk: het linkse denken houdt in dat iedereen een kans moet krijgen.
Wanneer komt die rechtse mod eigenlijk?
De kans wordt dus zeker geboden. Maar dat moet op een beter niveau kunnen dan door Halsema met Beria te vergelijken en Cohen als commandant van de SA neer te zetten. Je snapt toch wel dat we daar niet zo'n trek in hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een goed onderbouwde openingspost hebt zou het eventueel kunnen zeg ik toch. Probleem is dat je discussiemaatjes zich dan een beetje in moeten kunnen houden. Anders past inderdaad beter op een of andere discutabele weblog vrees ik.
Het gaat er dus niet om dat deze discussie niet gevoerd zou mogen worden.
Je kan er wel op lachen, maar de Marokkaanse straatschenders (die worden getolereerd door de PvdA, want zij doen er niets aan) lijken verdacht veel op de Hitlerjugend 70 jaar geleden. Eén van de activiteiten waren namelijk allebei dat ze het openbare leven van joden aan het ondermijnen warenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je een verdomde goed onderbouwd topic gaan openen dan valt er over na te denken. Als het niet verder komt dan Halsema voor Beria uitmaken en Cohen als hoofd van de SA dan bedank ik er voor.
Ofwel met de huidige gebruikers aan de pro-tribunaalkant maak je verdomde weinig kans vrees ik
LXIV mag toch zo'n topic openen? Hij is niet verantwoordelijk voor wat anderen zeggen? Deeltje 2 ging gewoon verder waar wij het in deel 1 over hadden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt:
[..]
De kans wordt dus zeker geboden. Maar dat moet op een beter niveau kunnen dan door Halsema met Beria te vergelijken en Cohen als commandant van de SA neer te zetten. Je snapt toch wel dat we daar niet zo'n trek in hebben?
Dat zou een goed topic zijn en die link met multiculturalisme lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Kees22 het volgende:
Wat betreft het topic over multiculturalisme: de discussie over de invloed van de Tweede Wereldoorlog op de Nederlandse samenleving is interessant, maar wat had die te maken met het multiculturalisme?
Klopt en daar ging het mis. Want dat was verworden tot zo'n beetje het slechtste topic dat we hier de afgelopen tijd hebben gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
LXIV mag toch zo'n topic openen? Hij is niet verantwoordelijk voor wat anderen zeggen? Deeltje 2 ging gewoon verder waar wij het in deel 1 over hadden.
En goh hoe aprt, dat gebeurt dan dus weer net niet...quote:Overigens mag Cohen best als commandant van de SA worden neergezet, mits dit is onderbouwd, vind ik.
Dat gaat toch net even anders dan in de betreffende post werd gedaan.quote:Anderen mogen wel Wilders met Hitler vergelijken en mensen als Hans Jansen voor krankzinnigen (=verstandelijke handicap) uitmaken.
Slechte topics worden snel gesloten dat is toch wat anders.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, het is jouw keuze. Ik vind echter dat topics met een rechtse insteek te snel worden gesloten.
En wilders met hitler vergelijken wat jij doet, dat kan dan weer wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt:
[..]
De kans wordt dus zeker geboden. Maar dat moet op een beter niveau kunnen dan door Halsema met Beria te vergelijken en Cohen als commandant van de SA neer te zetten. Je snapt toch wel dat we daar niet zo'n trek in hebben?
Remlof wenst andere users geen kanker toe wanneer hij de discussie niet kan winnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Ik plaats remlof meer in het rijtje klopkoek. Eng, gewoon omdat hij werkelijk meent wat hij post.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Omdat ze misdaden gepleegd hebben.
En 100000 jaar ras, je eigen nog wel voor de lol willen vervangen met 3de werelders dan ben je goed ziek.
Moet jij niet bij het MDI gaan werken?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:59 schreef gelly het volgende:
Weer niks anders dan racisme, xenofobie en aanzetten tot discriminatie
[..]
Misschien werk ik daar wel. Wie weet.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet jij niet bij het MDI gaan werken?
Helaas kennen we hier in Nederland vrijheid van meningsuiting. Als je dit niet kunt uitstaan moet je een partij zoals de SED oprichten en kijken hoeveel medestanders je hebt, of je wordt lid van de PvdA.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien werk ik daar wel. Wie weet.
Doe ik dat? Dan daag ik je van harte uit om een post van mij te vinden waarin ik dat doe en dan zeker uit mijn periode als mod hierquote:Op maandag 7 februari 2011 14:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En wilders met hitler vergelijken wat jij doet, dat kan dan weer wel.
Wat voegt dit toe aan het FB-topic?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet jij niet bij het MDI gaan werken?
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Compleet gehersenspoeld.
Het gaat om het fenotype niet om het genotype.
En als we naar de afrika kijken kunnen we concluderen dat hun genenpoel helemaal niet zo tof is,negers zijn oermensen(out of africa theorie)
Het doel van evolutie is trouwens het eigen fenotype verspreiden.
Al wil jij trouwens zo,n toffe genenpoel maken dan moet je naar afrika gaan.
Wat heb jij toch met de SED?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Aber die Mods haben immer recht!
Kappen met dat domme gedrag!quote:
Zij heeft Berlitz al voor de 2e keer vernaait. Misselijk gewoon.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kappen met dat domme gedrag!
Het heeft overigens niets met Gelly te maken.
Hij naait zichzelf zover ik weet.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij heeft Berlitz al voor de 2e keer vernaait. Misselijk gewoon.
We hebben vrijheids van meningsuiting. Dat hoor je hoog te houden.quote:
Die kent grenzen. Zoek het eens op.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben vrijheids van meningsuiting.
slechts 1 van de vele druppels in een emmer die kort geleden ook al vrij vol was en toen tot een ban leidde. Nu was hij vers terug ging en gelijk weer verder op dezelfde toer en dat gecombineerd met een leuke persoonlijke aanval en het was snel weer over.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dit werkelijk de reden voor de ban van Berlitz?
Je snapt er ook echt weer geen ene zak vanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij heeft Berlitz al voor de 2e keer vernaait. Misselijk gewoon.
Gastquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt weer geen ene zak van
Waarom doe je HUILIE-HUILIE hierover, terwijl je zelf ook graag mensen een ban aansmeert.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast![]()
Neem jij jezelf wel serieus eigenlijk?
Serieuzer dan ik jou neem in elk gevalquote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast![]()
Neem jij jezelf wel serieus eigenlijk?
Ik denk dat het monddood maken geen enkele zin heeft, maar goed....quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
slechts 1 van de vele druppels in een emmer die kort geleden ook al vrij vol was en toen tot een ban leidde. Nu was hij vers terug ging en gelijk weer verder op dezelfde toer en dat gecombineerd met een leuke persoonlijke aanval en het was snel weer over.
Hij kan elders z'n zieke mening verkondigen, waarom moet FOK! daar een platform voor zijn ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het monddood maken geen enkele zin heeft, maar goed....
Dat is dan ook zeker niet de bedoeling maar het moet wel een beetje beschaafd blijven.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Serieuzer dan ik jou neem in elk geval.
Precies, het blijft een mening waarover je in discussie kan gaan. Mensen uitsluiten met een afwijkende mening vind ik veel kwalijker en gevaarlijker. Daarnaast is het nogal hypocriet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij kan elders z'n zieke mening verkondigen, waarom moet FOK! daar een platform voor zijn ?
Het lag dan zeker ook niet alleen aan die meningen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, het blijft een mening waarover je in discussie kan gaan. Mensen uitsluiten met een afwijkende mening vind ik veel kwalijker en gevaarlijker. Daarnaast is het nogal hypocriet.
Ik wist niet dat je mening bij Fok! aan bepaalde normen moest voldoen.
Nou, ik ben niet de enige die die link niet ziet:quote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou een goed topic zijn en die link met multiculturalisme lijkt me duidelijk.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef Bluesdude het volgende:
[.......]
Gelul van.... zij zijn als Hitler... En buitenlanders veroorzaken meer ellende dan WOII
Dit is geen politieke mening.. dat is uitschelden... mensen verketteren, leugens ophangen.
dat is altijd zo geweest...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
Ik wist niet dat je mening bij Fok! aan bepaalde normen moest voldoen.
Als je dat topic leest dan kun je zien dat een moderator wel had moeten optreden. Persoonlijke aanvallen in combinatie met consequent bepleiten van pure racisme. Wellicht leuk om te lezen, maar niet toelaatbaar. Dat snapt hij zelf ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dit werkelijk de reden voor de ban van Berlitz?
Lijkt me ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lag dan zeker ook niet alleen aan die meningen.
kwalijk en gevaarlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is altijd zo geweest...
op elk forum en weblog is dat zo
Ach, ik heb wel ergere dingen gehoord. De wereld is nu eenmaal geen gezellig thee clubje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je dat topic leest dan kun je zien dat een moderator wel had moeten optreden. Persoonlijke aanvallen in combinatie met consequent bepleiten van pure racisme. Wellicht leuk om te lezen, maar niet toelaatbaar. Dat snapt hij zelf ook wel.
Dan kan je 85% eruit flikkeren hier.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Over zijn meningen zou nog te discussiëren zijn: gewoon ontzenuwen met feiten.
Maar dan moet iemand daar wel voor open staan en zijn gesprekspartners ook als partners behandelen. Alleen maar een potje staan schreeuwen, daar zitten we niet op te wachten, of wel dan?
kom zeg ... wees realistischquote:
Dat ontken ik ook niet, maar of je wellicht ergere dingen hebt gehoord is niet bepaald een goede maatstaf voor moderatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:18 schreef Tem het volgende:
Ach, ik heb wel ergere dingen gehoord. De wereld is nu eenmaal geen gezellig thee clubje.
De mening van de monddood gemaakte verandert er niet door en wordt vaak zelfs versterkt. "Zie je wel, ze moeten me niet en het is een complot."quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk .... maar het is wel waar over jou en het kan best eens gezegd worden op het eind van de discussie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:47 schreef Zienswijze het volgende:
Overigens speelt Bluesdude in dit topic behoorlijk hard op te man in zonder dit te bewijzen. Ik word voor dom, arrogant, neiging naar extreem-rechts en het misbruiken van joden voor mijn eigen politieke hangups uitgemaakt.
Op de man spelen is tevens niet bevordelijk voor de discussie.
Dat dus. We kunnen hier nog eindeloos over blijven ouwehoeren maar dat voegt niet zoveel toe vermoed ik. Hij was gewoon bezig het weer heel snel voor zichzelf te verpesten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je dat topic leest dan kun je zien dat een moderator wel had moeten optreden. Persoonlijke aanvallen in combinatie met consequent bepleiten van pure racisme. Wellicht leuk om te lezen, maar niet toelaatbaar. Dat snapt hij zelf ook wel.
Men leze dan Correct, weldenkend Nerderland sinds de jaren zestig van Herman Vuisje.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet de enige die die link niet ziet:
[..]
Interessante recensie. Ik had nog nooit van dit boek gehoord, maar misschien is het wel het eerste boek geweest dat het gebruik van de tweede wereldoorlog als 'wapen' in het debat over multikul en andere zaken beschrijft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Men leze dan Correct, weldenkend Nerderland sinds de jaren zestig van Herman Vuisje.
Daarin wordt dat verband klip en klaar uitgelegd. Het boekje is de inspiratiebron niet alleen van Pim Fortuyn geweest, ook Martin Bosma van de PVV mag er graag ideeën uit ontlenen.
Hier een bespreking van het boekje nav de heruitgave in 2008, door Hans Wansink.
Maar goed, eigenlijk zou dit dus beter besproken kunnen worden in een apart topic.
We zouden dit beter niet in POL-FB kunnen bespreken natuurlijk hè. Maar het is idd zo dat WO2 voor een plaatsvervangend schuldgevoel zorgde bij de babyboomgeneratie tav de generatie van hun ouders, die verantwoordelijk was voor het geringe verzet tegen m.n. de wegvoering van 90% van de Joden. Dit leidde tot een aantal taboes. Eén van die taboes is dan het taboe op kritiek hebben op andere culturen, wat leidde tot cultuurrelativisme, wat leidde tot multiculturalisme. En ziedaar eenvoudig uitgelegd wat de link is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Interessante recensie. Ik had nog nooit van dit boek gehoord, maar misschien is het wel het eerste boek geweest dat het gebruik van de tweede wereldoorlog als 'wapen' in het debat over multikul en andere zaken beschrijft.
Het moet idd Witz zijn: 'de witz is een bijzondere vorm van (Joodse) humor'.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
Mosko-wietz snapt zijn eigen wrakingszaak niet eens
Wat doet dit in POL? TS kan beter op spelcursus gaan.
Ach, dan heeft links er ook weer eens een troll bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:25 schreef Cerbie het volgende:
Aan de rest van de posts te zien is het gewoon een matige troll
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dan heeft links er ook weer eens een troll bij.
Ik moet bekennen dat ik het enigszins betreur omdat links een goede reputatie heeft op dit forumquote:
Ik krijg een nieuwe kop koffie van jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het enigszins betreur omdat links een goede reputatie heeft op dit forum
Ik heb geen goede reputatie hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het enigszins betreur omdat links een goede reputatie heeft op dit forum
Trollen is vooral voorbehouden aan rechts.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe kop koffie van je
Wel onder de linkse users.quote:
Komt omdat die wel humor hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trollen is vooral voorbehouden aan rechts.
Nee, ook niet, en zeker niet onder de sociaal-liberale habituelen van POL-SC, ga maar vragen aan Rockske.quote:
Lolbroek, rechtsen zijn nu juist de serieuzen, die hebben een missie. De linksen wordt trivialisering en ridiculisering verweten...quote:
Echt joh? Jouw mening komt in veel gevallen aardig overeen met die van mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ook niet, en zeker niet onder de sociaal-liberale habituelen van POL-SC, ga maar vragen aan Rockske..
Nee, ik word door de rechtsen als links gezien en ben iemand met wrs één der slechtse reputaties.
3 jaar lang in de POL-verkiezingen uitgeroepen tot de grootste zuiger, de Verhagen-trofee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt joh? Jouw mening komt in veel gevallen aardig overeen met die van mij.
Was jij niet van dat gat en die 'verdwijning'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ook niet, en zeker niet onder de sociaal-liberale habituelen van POL-SC, ga maar vragen aan Rockske..
Nee, ik word door de rechtsen als links gezien en ben iemand met wrs één der slechtse reputaties.
Ja, maar dat was niet in POL, maar dat klopt ja, dat was wel leuk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Was jij niet van dat gat en die 'verdwijning'
Zoals POL vroeger was, daar waren straatmarokkaantjes niks bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 jaar lang in de POL-verkiezingen uitgeroepen tot de grootste zuiger, de Verhagen-trofee.
Mensen kunnen mijn bloed wel zuipen, om Danny te parafraseren. En volgens de rechtsen ben ik links. Hele internetoorlogen werden hier uitgevochten....
Spijtig dat ik die mooie tijden heb moeten missen. POL is ook pas recentelijk weer opgeleefd, heb ik het idee. Maar voor mijn gevoel ben jij dan trouwens in meer rustiger vaarwater terechtgekomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 jaar lang in de POL-verkiezingen uitgeroepen tot de grootste zuiger, de Verhagen-trofee.
Mensen kunnen mijn bloed wel zuipen, om Danny te parafraseren. En volgens de rechtsen ben ik links. Hele internetoorlogen werden hier uitgevochten....
Ja,klopt, maar er werd ook wel gelachen hoor. We hebben wel lol gehad ook, tijdens die internetoorlogen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zoals POL vroeger was, daar waren straatmarokkaantjes niks bij.
Als je in den grote POL-oorlog had gepost was er allang een mailtje naar je werkgever gegaan met je postgeschiedenis. Dat oude topic over POL in FB overdreef nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spijtig dat ik die mooie tijden heb moeten missen. POL is ook pas recentelijk weer opgeleefd, heb ik het idee. Maar voor mijn gevoel ben jij dan trouwens in meer rustiger vaarwater terechtgekomen
Ja, klopt, met jullie generatie is het weer opgeleefd idd, ik had echt geen band met die sociaal-liberale habituelen hier. POL is ook een tijdje op sterven na dood geweest... 2007/2008/2009.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spijtig dat ik die mooie tijden heb moeten missen. POL is ook pas recentelijk weer opgeleefd, heb ik het idee. Maar voor mijn gevoel ben jij dan trouwens in meer rustiger vaarwater terechtgekomen
Jij hebt dat als lurker wel meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je in den grote POL-oorlog had gepost was er allang een mailtje naar je werkgever gegaan met je postgeschiedenis. Dat oude topic over POL in FB overdreef niet
ik was meer een lurker![]()
Probleem is dat ik mij altijd laat meeslepen en op een gegeven uitspraken doe waar mensen van over de zeik raken. Dus ik dank god op mn blote knieen dat de rust is wedergekeerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je in den grote POL-oorlog had gepost was er allang een mailtje naar je werkgever gegaan met je postgeschiedenis. Dat oude topic over POL in FB overdreef niet
ik was meer een lurker![]()
Mee eens. Een POL vol ja-knikkers is geen reet aan. Bovendien word je ook geen steek wijzer wanneer iedereen dezelfde mening als jijzelf ventileert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, met jullie generatie is het weer opgeleefd idd, ik had echt geen band met die sociaal-liberale habituelen hier. POL is ook een tijdje op sterven na dood geweest... 2007/2008/2009.
En nu begint het wel weer leutig te worden. Mensen moeten begrijpen dat je elkaar als facties niet moet willen bannen, je hebt elkaar nodig om te kunnen discussiëren.
Zo'n grote grijze ruis aan sociaal-liberalen is gewoon niet leuk.
Precies dus laat het maar wat extremer worden, IRL zie je dat toch niet, het is ook geen mene tekel dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Een POL vol ja-knikkers is geen reet aan. Bovendien word je ook geen steek wijzer wanneer iedereen dezelfde mening als jijzelf ventileert.
Toch heb ik het gevoel dat extreme opvattingen toch aardig vrij worden gelaten in POL. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met NWS, daar worden complete topics kapot-gemod.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies dus laat het maar wat extremer worden, IRL zie je dat toch niet, het is ook geen mene tekel dus.
Ik ben an sich wel voorstander van veel vrijheid toch (hoewel gekke scheldpartijen van mij niet hoeven). Jaren geleden alweer was WFT (later WFL en weer later gesplitst in ik weet niet wat) the place to be, en daar had je pointless als moderator en daar kon dus alles, en dat was op zich wel leuk. Toen kregen mods meer bevoegdheden om texten weg te halen en nou ja, toen ging het downwards wmb...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat extreme opvattingen toch aardig vrij worden gelaten in POL. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met NWS, daar worden complete topics kapot-gemod.
Ik heb er niets meer mee. Wrs omdat al die topics in deze of gene variant al tig keer voorbij getrokken zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind Haushofer wel prettig modereren op W&T/F&L tegenwoordig, hij weet ook nog eens waar hij over praat. NWS, mwah dat lijkt KLB wel af en toe.
Da's al sinds het begin danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:59 schreef mlg het volgende:
Is Berlitz alweer gebanned? Sinds die Gelly hier is, is het geen ene drol meer aan.
Ik zie je pas sinds een paar weken. Je hebt duke in ieder geval wel goed onder de duimquote:
Wacht maar tot jij een keertje de fout ingaat.quote:
Geen idee, maar voordat gelly hier kwam was het toch wat plezieriger op het forum. Toen kon berlitz nog gewoon zeggen wat hij wou, zonder dat er een kip moeilijk over deed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, want Gelly is nog noooooooooit geband
Noobs? Dat is de taal van de puberige onliners.quote:
Want het is natuurlijk heel normaal en wenselijk, dat iemand hier de teksten van Joseph Goebbels dunnetjes overdoet als het gaat om mensen van andere bevolkingsgroepen? Met kreten als 'ras' en zo...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen idee, maar voordat gelly hier kwam was het toch wat plezieriger op het forum. Toen kon berlitz nog gewoon zeggen wat hij wou, zonder dat er een kip moeilijk over deed.
Ik ben hier altijd al geweest. En dat soort figuren, of jij, hebben het hier nog nooit plezierig gemaakt. Het staat je vrij te verkassen naar een forum waar je dat soort zaken wel kunt bespreken, of begin er zelf 1. Je zal niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen idee, maar voordat gelly hier kwam was het toch wat plezieriger op het forum.
Waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Nogal vreemd om jezelf liberaal te noemen, maar erg selectief kreten toe te staan. Of je leest het gewoon niet, of je accepteert het maar gewoon. In dat kinderachtig geleuter heb ik in ieder geval geen zin.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk heel normaal en wenselijk, dat iemand hier de teksten van Joseph Goebbels dunnetjes overdoet als het gaat om mensen van andere bevolkingsgroepen? Met kreten als 'ras' en zo...
Maak je maar niet ongerust. Mocht gelly geband worden dan neem ik met plezier zijn taak op dat gebied over.
Ik heb in de extreme mate van berlitz niet te interesse om over dat soort dingen te spreken, maar ik ga hier niet als een baby krijsen om iemand te bannen, en al helemaal niet te moderators te pushen met anti discriminatie wetgeving.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al geweest. En dat soort figuren, of jij, hebben het hier nog nooit plezierig gemaakt. Het staat je vrij te verkassen naar een forum waar je dat soort zaken wel kunt bespreken, of begin er zelf 1. Je zal niet de eerste zijn.
Waarom verkas jij niet als je de uitspraken van mensen als Berlitz niet tolereert?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al geweest. En dat soort figuren, of jij, hebben het hier nog nooit plezierig gemaakt. Het staat je vrij te verkassen naar een forum waar je dat soort zaken wel kunt bespreken, of begin er zelf 1. Je zal niet de eerste zijn.
Omdat het monddood maken van mensen ook leuk is. Ik geloof dat ze dat in de DDR ook deden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom verkas jij niet als je de uitspraken van mensen als Berlitz niet tolereert?
Lees de policy van FOK! eens, of het wetboek van strafrecht. Als je dat soort zaken willen zeggen of bespreken hoor je hier niet thuis. Simpel zat. Vrijheid van meningsuiting kent z'n grenzen, op FOK! en irl. Het staat je echter geheel vrij een website te beginnen waar je wel alles mag zeggen. Die zijn in het verleden echter niet heel succesvol gebleken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom verkas jij niet als je de uitspraken van mensen als Berlitz niet tolereert?
Welk gedeelte van "het is strafbaar" snap je eigenlijk niet ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb in de extreme mate van berlitz niet te interesse om over dat soort dingen te spreken, maar ik ga hier niet als een baby krijsen om iemand te bannen, en al helemaal niet te moderators te pushen met anti discriminatie wetgeving.
Waaruit blijkt dat de uitspraken van Berlitz strafbaar zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "het is strafbaar" snap je eigenlijk niet ?
Alleen al vanwege deze reply is het weinig zinvol mensen als jou ergens van proberen te overtuigen. Je roeptoetert maar wat. Ben er overigens klaar mee, mail Danny maar hoe belachelijk je het vindt dat je hier niet de racist mag uithangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat de uitspraken van Berlitz strafbaar zijn?
Ga je ook de politie bellen als je iemand zonder verlichting ziet fietsen? Wat snap jij niet van het principe?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "het is strafbaar" snap je eigenlijk niet ?
Je zou het ook gewoon 'innerlijke beschaving' kunnen noemen. Of een ontwikkeling boven het niveau van holbewoners. In een beschaafde samenleving zijn er mensen die zich verzetten tegen zaken als racisme, fascisme en andere uitingen van dom- en onbeschaafdheid. Als je dat niet begrijpt, hoor je niet in een beschaving thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat het monddood maken van mensen ook leuk is. Ik geloof dat ze dat in de DDR ook deden.
Idioten trekken andere idioten aan. Wil je een beetje niveau houden dan moet je ingrijpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Ga je ook de politie bellen als je iemand zonder verlichting ziet fietsen? Wat snap jij niet van het principe?
Negeer hem anders. Die jongen kan alleen maar verbanden leggen met de DDR en dat soort idiote geneuzel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon 'innerlijke beschaving' kunnen noemen. Of een ontwikkeling boven het niveau van holbewoners. In een beschaafde samenleving zijn er mensen die zich verzetten tegen zaken als racisme, fascisme en andere uitingen van dom- en onbeschaafdheid. Als je dat niet begrijpt, hoor je niet in een beschaving thuis.
Dat is niet jouw taak, maar het laat wel zien wat voor kinderachtig figuur je bent.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Idioten trekken andere idioten aan. Wil je een beetje niveau houden dan moet je ingrijpen.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is niet jouw taak, maar het laat wel zien wat voor kinderachtig figuur je bent.
Je kunt geen eens normaal discussiëren. En dat zegt volwassen te zijn... Bespaar met aub een reactie.quote:
Nee hoor, je bestempelt iemand als schuldige terwijl je in Nederland pas schuldig bent als een rechter dat dat bewezen acht. Dus we kunnen samen concluderen dat jij maar wat roeptoetert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Alleen al vanwege deze reply is het weinig zinvol mensen als jou ergens van proberen te overtuigen. Je roeptoetert maar wat. Ben er overigens klaar mee, mail Danny maar hoe belachelijk je het vindt dat je hier niet de racist mag uithangen.
Ja, laten we vooral zaken die ons niet aanstaan negeren. Laten we vooral fascisten en racisten negeren, zodat ze vrijuit hun gedachten kunnen uitzaaien en meer mensen kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Negeer hem anders. Die jongen kan alleen maar verbanden leggen met de DDR en dat soort idiote geneuzel.
Dit is een gelly niveau post. Laag links en rechts op 1 pagina.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, je bestempelt iemand als schuldige terwijl je in Nederland pas schuldig bent als een rechter dat heeft bewezen. Dus we kunnen samen concluderen dat jij maar wat roeptoetert.
Nog steeds boosquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Negeer hem anders. Die jongen kan alleen maar verbanden leggen met de DDR en dat soort idiote geneuzel.
Ik vond je altijd al een onzinnige toevoeging op het forum.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nog steeds boos? Ik kan me herinneren dat jij je behoorlijk 'professioneel' opstelde tegenover PHP. Dus voordat je mensen voor idioot gaat uitmaken is het verstandig eerst naar jezelf te kijken.
Ja ik weet dat het af en toe niet leuk is om geconfronteerd te worden met dingen waar je niet trots op bent. Maar dan is het chiquer om te zeggen dat je fout zat in plaats van om je heen te roepen. Het is geen schande wanneer je zou zeggen dat je nogal triest bezig was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vond je altijd al een onzinnige toevoeging op het forum.
Nee hoor, ik klier nou eenmaal wel eens. Ik heb geen trots nodig om dat wel of niet te doen. Ik heb het alleen niet op dat simplistische populistisch geroeptoeter van jou. Het is allemaal wat matig en standaard wat je zegt, daar wordt je moe van. Mensen lezen automatisch over jouw posts heen, en volgens mij heb je dat ook donders goed door.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het af en toe niet leuk is om geconfronteerd te worden met dingen waar je niet trots op bent. Maar dan is het chiquer om te zeggen dat je fout zat in plaats van om je heen te roepen. Het is geen schande wanneer je zou zeggen dat je nogal triest bezig was.
Er zijn in elke tijd en elk werelddeel verklikkers te vinden. Je fixatie op de NSB wordt vervelend.quote:
Onder de noemer van linkse zelfcensuur is dit dicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
Mosko-wietz snapt zijn eigen wrakingszaak niet eens
Wat doet dit in POL? TS kan beter op spelcursus gaan.
Wat halen jullie je toch allemaal in het hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen idee, maar voordat gelly hier kwam was het toch wat plezieriger op het forum. Toen kon berlitz nog gewoon zeggen wat hij wou, zonder dat er een kip moeilijk over deed.
quote:Op [quote]
[b] Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat het monddood maken van mensen ook leuk is. Ik geloof dat ze dat in de DDR ook deden.
quote:dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef gelly het volgende:[/b]
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Nogal vreemd om jezelf liberaal te noemen, maar erg selectief kreten toe te staan. Of je leest het gewoon niet, of je accepteert het maar gewoon. In dat kinderachtig geleuter heb ik in ieder geval geen zin.
Nee.quote:
Nee maar hij was wel het meeste bezig met de persoonlijke aanvallen en was enkel maar bezig met een herhaling van zetten en suggesties doen die al eerder weerlegd waren. Op een gegeven moment ben ik dat gewoon zat. Dat hij zich niet altijd gedraagt in de SC prima maar in een FB-topic ben ik dat een keer zat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
Alsof PHP de enige was die dom zat te doen.
Dat is als je het niet erg goed kan onderbouwen niet toegestaan. Gebeurt dat wil dan wil ik graag dat je het hier meldt. Dan kunnen we er wat aan doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Holograph het volgende:
Toch heb ik nog één vraag. Hoezo is het hier toegestaan om iedereen een fascist of nazi te noemen met wie je het niet eens bent,
Daarvoor geldt hetzelfde. Maar volgens mij heb ik alleen een keer een post van een filmpje van je in het PvdA topic geedit. Dat zou ik ook doen met een nazifilmpje of plaatje in het PVV topic..quote:terwijl het dan op mijn beurt niet is toegestaan om een vergelijking te maken met de DDR, waar ze ook achter elke boom een fascist zochten?
Dan heb ik liever dat je het hier meldt dan op deze minstens even trieste manier te reageren...quote:Ik word het een beetje zat dat ik continu word uitgemaakt voor fascist, en dan is het toch niet erg dat ik ze dan maar vergelijk met de roodgelakte fascisten?
Sterker nog, het gebeurt in de feedback-topic. Lees maar eens de posts van L_V.quote:Dat is als je het niet erg goed kan onderbouwen niet toegestaan. Gebeurt dat wil dan wil ik graag dat je het hier meldt. Dan kunnen we er wat aan doen.
Ik begrijp niet waarom je loopt te jankballen; je DDR-post is immers nooit weggehaald.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurt in de feedback-topic. Lees maar eens de posts van L_V.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je loopt te jankballen; je DDR-post is immers nooit weggehaald.
Wel hoorquote:Daarvoor geldt hetzelfde. Maar volgens mij heb ik alleen een keer een post van een filmpje van je in het PvdA topic geedit. Dat zou ik ook doen met een nazifilmpje of plaatje in het PVV topic..
Ooh, het ging over dat filmpje? Mag ik dan voortaan ook Der Ewige Jude in het PVV-topic posten? Lijkt mij zeer relevant namelijk.quote:
Heb het nog even nagekeken en kan je me even wijzen waar je op doelt? Want wat ik van L_V zie is toch meer algemeen van aard en niet als directe persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurt in de feedback-topic. Lees maar eens de posts van L_V.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het nog even nagekeken en kan je me even wijzen waar je op doelt? Want wat ik van L_V zie is toch meer algemeen van aard en niet als directe persoonlijke aanval.
Je moet dan ook lezen waarop hij quotet.quote:Ja, laten we vooral zaken die ons niet aanstaan negeren. Laten we vooral fascisten en racisten negeren, zodat ze vrijuit hun gedachten kunnen uitzaaien en meer mensen kunnen bereiken.
Tja het is nogal kort door de bocht maar niet echt een directe aanval. Dit kan ook goed uitgelegd worden als een algemene stelling. Dat raffinement moet je hem nageven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
[..]
[..]
Je moet dan ook lezen waarop hij quotet.
Lul niet zo slap, ik kwam alleen maar mijn verontwaardiging uitspreken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar hij was wel het meeste bezig met de persoonlijke aanvallen en was enkel maar bezig met een herhaling van zetten en suggesties doen die al eerder weerlegd waren. Op een gegeven moment ben ik dat gewoon zat. Dat hij zich niet altijd gedraagt in de SC prima maar in een FB-topic ben ik dat een keer zat.
En een post daarboven heb ik o.a. gelly, holo en mlg gewaarschuwd dus ik snap ook niet waar je suggestie vandaan komt.
Als je dat op zo'n achterlijke manier wilt doen heb ik liever dat je voortaan wegblijft. We proberen het forum hier een beetje serieus te houden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, ik kwam alleen maar mijn verontwaardiging uitspreken.
Werk eraan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
We proberen het forum hier een beetje serieus te houden...
Volgens mij ben ik hier niet begonnen met rellen, ik vind het daarom ook vreemd waarom jij mij zo loopt aan te pakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker, dat doe ik door jou te waarschuwen.
Zit wat in, ik zal er wat over herkauwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zouden dit beter niet in POL-FB kunnen bespreken natuurlijk hè. Maar het is idd zo dat WO2 voor een plaatsvervangend schuldgevoel zorgde bij de babyboomgeneratie tav de generatie van hun ouders, die verantwoordelijk was voor het geringe verzet tegen m.n. de wegvoering van 90% van de Joden. Dit leidde tot een aantal taboes. Eén van die taboes is dan het taboe op kritiek hebben op andere culturen, wat leidde tot cultuurrelativisme, wat leidde tot multiculturalisme. En ziedaar eenvoudig uitgelegd wat de link is.
En goed dan zul jij of ik zeggen, maar dat zegt toch niets over onze generaties (die na de babyboomgeneratie kwamen), dat klopt ook, alleen dan wordt het paradigma van het culturele marxisme naar voren geschoven (de post-moderne filosofen die men tot heiland had verkozen) en de bezetting van de babyboomgeneratie van de instituties, m.n. het onderwijs en de media, zodat ze onze generaties konden brainwashen...
Maar goed dit hoort dus in een apart topic.
Ik snap geen kut van die OPquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gouda, uit de EN? files, kutmarokkanen weer
Mag ik deze TT niet snappen? En het deel wat ik wel snap verwerpelijk vinden?
Het is een truc om een hele bevolkingsgroep af te zeiken....: zogenaamd alleen vervelende jochies bedoelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van die OP
Maar verwerpelijkboo-fucking-hoo, hij zei kutmarokkaan. Ongepast, hoogstens.
Ongepast dus. Anders mag hij de definitie van verwerpelijk nog eens opzoeken in TTK.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een truc om een hele bevolkingsgroep af te zeiken....: zogenaamd alleen vervelende jochies bedoelen.
Maar ook al is het niet als truc bedoeld... het effect is hetzelfde.
ver·wer·pe·lijk bn zeer af te keurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ongepast dus. Anders mag hij de definitie van verwerpelijk nog eens opzoeken in TTK.
Taalkundig volledig correct. Mijn waardeoordeel erbij is dat je misschien beter van het grote boze internet weg kunt blijven, als je kutmarokkaan al verwerpelijk vindt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
ver·wer·pe·lijk bn zeer af te keuren
Het is dus een (persoonlijk) waarde-oordeel. Ik mag, helaas voor jou, verwerpelijk vinden wat ik wil, als ik dat kan afmeten aan mijn persoonlijke standaarden.
He,quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
Ik snap er ook niks van. Maar het lijkt goed te passen bij zijn openingspost in het topic want dat is ook te vaag voor woorden
doe nou niet zo zgn ruimdenkend....quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Taalkundig volledig correct. Mijn waardeoordeel erbij is dat je misschien beter van het grote boze internet weg kunt blijven, als je kutmarokkaan al verwerpelijk vindt.
Nee, jij associeert kutmarokkaan meteen met alle marokkanen. Waarmee in de regel roedels op straat worden bedoeld en niet Fatima van de hoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
doe nou niet zo zgn ruimdenkend....
dit soort negatieve nicknames die verwijzen naar een afkomst zijn gemakkelijk in een bepaalde contex te zetten om de hele afkomst te verketteren en dan vooral weten de misbruikers en sympathisanten van niks..
In mijn idee van een serieus forum zal ik als moderator sowieso dit soort verborgen discriminatie in TT schrappen. ....
Gaan we persoonlijk worden? Dat iemand het niet met jouw denkbeeld eens is betekent niet dat het onwetendheid is. Je punt blijft trouwens hangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:10 schreef Bluesdude het volgende:
ja dus wel..... associeert men dat te vaak met de hele groep...
steek je kop maar in het zand...
daarnaast wordt het woord ook gebruikt als men een scheldwoord zoekt om een andere reden dan de wandaden van die oorspronkelijk groep hangjochies....
men valt mensen dan aan door minachtend te doen over de afkomst... en dat was de bedoeling ook...
Als niet lastig gevallen wilt worden dan moet je niet komen in FOKpol...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Picchia het volgende:
Ach Bluesdude, interpreteer het zoals je wilt, maar val anderen daar niet mee lastig. Het gaat erom wat het woord betekent en wat de schrijver ermee bedoelt. En in beide gevallen gaat het - volgens mij - om een specifieke groep. Dat jij er nou allemaal gekke dingen bij gaat verzinnen is jouw zaak.
Zie je dat als een persoonlijke aanval dat van kop in het zand?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden? Dat iemand het niet met jouw denkbeeld eens is betekent niet dat het onwetendheid is. Je punt blijft trouwens hangen.
Het is politiek correct de woorden whitetrash naar voren schuiven en beweren dat je die aanduidingen net zo vaak gebruikt dus dat je geen onderscheid maakt. en niemand discrimineert.quote:Als het asociaal randgedrag vertoont, eruitziet als een marokkaan, praat als een marokkaan, dan noem ik het een kutmarokkaan, want dat is het. Net als wanneer het vol met tattoos zit, roomblank is en asociaal randgedrag vertoont,ik het white trash noem.
Ja, over discussietechnieken kan ook een discussie gehouden worden. Wellicht zei ik het verkeerd door te stellen dat jij mensen daar niet mee lastig moet vallen, want debat is natuurlijk altijd welkom, maar ik bedoelde dat de moderatie zich daar niet mee moet bezigen. Mijn standpunt is dan ook dat de moderatie termen niet moeten toetsen aan mogelijke persoonlijke interpretaties van anderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als niet lastig gevallen wilt worden dan moet je niet komen in FOKpol...
Elkaar lastig maken is juist het fundament van een diskussieforum...
Als je mij persé ontwijken wilt... zoek dan een subforum waar ik nooit wat schrijf.
In dit geval reageerde ik ook helemaal niet op jou.. jij begint met mij lastig te vallen... maar dat is all in the game toch ?
Nou... ik stel dus dat het woord ook vaak gebruikt wordt om de hele groep aan te vallen.
Maar dat erkennen is vaak wat die aanvallers en hun sympathisanten niet willen.
Toch is dit een FB-diskussie... een diskussie over diskussietechniek en versluierend taalgebruik.
wat heeft wilders tegen moslims en wat vind jij laat je mening 8erquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wilders? Hitler was er niets bij...
Dicht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
wat heeft wilders tegen moslims en wat vind jij laat je mening 8er
.quote:Aha, dus volgens Zienswijze moeten we de verzorgingsstaat in zn geheel naar de klote helpen
Je snapt dat ik je post wijzigde vanwege een bijzonder sneue persoonlijke aanval? Als je dan toch zo van beschaafd discussiëren houdt zou je zo'n opmerking in de eerste instantie al niet eens moeten maken...quote:Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef Zienswijze het volgende:
Dit is al de 3e keer in 2 weken tijd dat er censuur op mijn posts wordt toegepast. KoosVogels lokt het zelf uit door express mijn standpunt in dit te verdraaien:
[..]
.
Het zou eerlijk zijn als je hem ook op een nette en een beschaafde manier van discussieren wijst.
Dat begrijp ik maar al te goed en daarom ga ik ook niet in op het feit of het wel of niet rechtvaardig is om mijn post te wijzigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt dat ik je post wijzigde vanwege een bijzonder sneue persoonlijke aanval? Als je dan toch zo van beschaafd discussiëren houdt zou je zo'n opmerking in de eerste instantie al niet eens moeten maken...
Die heb je op inhoud volgens mij prima van repliek gediend in je post. Het eerste deel daarvan was totaal onnodig en is daarom ge-edit.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar al te goed en daarom ga ik ook niet in op het feit of het wel of niet rechtvaardig is om mijn post te wijzigen.
Waar ik op inga is dat je mij aanspreekt, maar KoosVogels blijkbaar niet, die het uitlokt door express mijn standpunt te verdraaien. Spreek dan gewoon beide partijen erop aan.
Dat zal best. Ik ageer ook niet tegen het feit dat mijn post is gewijzigd.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb je op inhoud volgens mij prima van repliek gediend in je post. Het eerste deel daarvan was totaal onnodig en is daarom ge-edit.
Omdat ik jullie beider reacties niet buiten de perken vind gaan als het om inhoud gaat. Het enige waar ik een probleem mee heb is die persoonlijke aanval. Of jij de verzorgingsstaat nou wilt beperken of afschaffen daar komen jullie vast samen wel uit. En volgens mij is dat ook gelukt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik ageer ook niet tegen het feit dat mijn post is gewijzigd.
Ik ageer tegen het feit dat ik wél ben aangesproken en KoosVogels niet. Je hoeft van mij zijn post niet te editen, maar een kritiekpunt op zijn manier van schrijven is meer dan voldoende. Waarom spreek je alleen mij erop aan, en niet hem?
Mijn persoonlijke aanval op hem komt niet uit de lucht vallen. Het was als reactie op zijn manier van discussieren door express mijn standpunt te verdraaien. Actie geeft reactie namelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat ik jullie beider reacties niet buiten de perken vind gaan als het om inhoud gaat. Het enige waar ik een probleem mee heb is die persoonlijke aanval. Of jij de verzorgingsstaat nou wilt beperken of afschaffen daar komen jullie vast samen wel uit. En volgens mij is dat ook gelukt.
In een fatsoenlijke discussie is die reactie er een zonder persoonlijke aanvallen. Daar draait het mij om. Hoe jullie verder onderling wat zeuren over definities maak ik me niet druk om. Je zou gewoon moeten weten dat je geen persoonlijke aanvallen uit moet voeren hoe vervelend je discussiepartner ook kan zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke aanval op hem komt niet uit de lucht vallen. Het was als reactie op zijn manier van discussieren door express mijn standpunt te verdraaien. Actie geeft reactie namelijk.
Ik had en heb alleen een probleem met die persoonlijke aanval. Dat is gewoon altijd een zwaktebod en verpest de discussie en wordt daarom ge-edit.quote:Mijn persoonlijke aanval verwijderen, is prima. Ik zag het dan ook als kritiek op mijn manier van discussiëren in die post. Maar waarom heb je geen kritiek op zijn manier van discussieren? Vind je het prima dat hij express mijn standpunt verdraait?
Spreek gewoon beide partijen erop aan. Niemand zal boos worden, ik niet en KoosVogels ook niet.
Moet ik sympathiek blijven discussieren als hij express mijn standpunt verdraait en mij tracht neer te zetten als een aso die de verzorgingsstaat in z'n geheel naar de klote wil helpen? Dit terwijl ik het duidelijk in meerdere posts slechts over het beperken van de verzorgingsstaat hebt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een fatsoenlijke discussie is die reactie er een zonder persoonlijke aanvallen. Daar draait het mij om. Hoe jullie verder onderling wat zeuren over definities maak ik me niet druk om. Je zou gewoon moeten weten dat je geen persoonlijke aanvallen uit moet voeren hoe vervelend je discussiepartner ook kan zijn.
[..]
Ik had en heb alleen een probleem met die persoonlijke aanval. Dat is gewoon altijd een zwaktebod en verpest de discussie en wordt daarom ge-edit.
Pak het gewoon aan op inhoud en je hebt met mij geen enkel probleem.
Nogmaals hoe jullie het willen hebben over wat jij wel of niet gezegd hebt kan mij niet zoveel schelen. Zodra er persoonlijke aanvallen bij te pas komen grijp ik in.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moet ik sympathiek blijven discussieren als hij express mijn standpunt verdraait en mij tracht neer te zetten als een aso die de verzorgingsstaat in z'n geheel naar de klote wil helpen? Dit terwijl ik het duidelijk in meerdere posts slechts over het beperken van de verzorgingsstaat hebt?
Impliciet zet hij mij als een aso neer en dat is wel degelijk een persoonlijke aanval. Bovendien bestaan er buiten persoonlijke aanvallen nog officieuze regels dat je de ander op een nette en beschaafde manier bediscussieert. Ik geef eerlijk toe dat ik niet netjes heb gediscussierd, maar geef dan ook doen dat zijn stijl van discussieren ook niet netjes is.
PHP??quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
Prima, draag maar een goede kandidaat voor.
Dat mag, ik ga mij niet als een kleuterjuf alle topics analyseren en kindertjes aanspreken omdat ze niet zo heel braaf zijn geweest. Ingrijpen doe ik wanneer het misgaat. Als jij dat als onheus bejegenen ziet en denkt dat een rechtse mod dat totaal anders zou doen dan is dat jouw goed recht.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:20 schreef Zienswijze het volgende:
Ik leg me erbij neer. Van een moderator win je toch niet, alhoewel ik mij wel onheus bejegend voel.
Dit is al de 3e keer in 2 weken tijd dat ik mij onrechtvaardig behandel voel. Bovendien zijn er andere (rechtse) users in dit linkse subforum die zich ook onrechtvaardig behandeld voelen. Ik ga me inzetten voor een rechtse mod erbij om een goed evenwicht te waarborgen.
Akkoord, in het vorige deel was er al een beginnetje gemaakt...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga mij niet als een kleuterjuf alle topics analyseren en kindertjes aanspreken omdat ze niet zo heel braaf zijn geweest. Ingrijpen doe ik wanneer het misgaat. Als jij dat als onheus bejegenen ziet en denkt dat een rechtse mod dat totaal anders zou doen dan is dat jouw goed recht.
quote:
eriksdquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Zienswijze het volgende:
Over dit topic: Hoogopgeleiden stemmen procentueel gezien rechts?
De discussie is uit een andere context in het PvdA-topic ontstaan. Ik had het met KoosVogels over de verzorgingsstaat, immigranten en laag/hoogopgeleiden. De titel van dit topic is uit zijn verband gehaald: een moderator heeft er een apart topic van gemaakt.
De lezers die instappen en het andere topic niet kennen, snappen het verband en de context niet, waardoor ik herhaaldelijk dezelfde opmerkingen en vragen krijgt.
Kan iemand hier wat aan doen?
oe!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
Ik was ook in dat PvdA-topic. Jij kunt je stelling niet meer verdedigen en zoek nu hierin uitweg.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kent het hele verhaald niet eens![]()
Jij wellicht, maar andere lezers niet. Ik krijg ook van hun vragen en opmerkingen afgevuurd.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik was ook in dat PvdA-topic. Jij kunt je stelling niet meer verdedigen en zoek nu hierin uitweg.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Zienswijze het volgende:
Over dit topic: Hoogopgeleiden stemmen procentueel gezien rechts?
De discussie is uit een andere context in het PvdA-topic ontstaan. Ik had het met KoosVogels over de verzorgingsstaat, immigranten en laag/hoogopgeleiden. De titel van dit topic is uit zijn verband gehaald: een moderator heeft er een apart topic van gemaakt.
De lezers die instappen en het andere topic niet kennen, snappen het verband en de context niet, waardoor ik herhaaldelijk dezelfde opmerkingen en vragen krijgt.
Kan iemand hier wat aan doen?
Gsbrder. Die heeft dat zeker wel verdiend.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef remlof het volgende:
Dat doet Koos inderdaad altijd. Een typische eigenschap van die jongen, en daarop reageren met een persoonlijke aanval is niet geheel verbazingwekkend. Het is heel irritant. Ik heb hem er ook al tig keer om gewezen, maar blijft maar doorgaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke aanval op hem komt niet uit de lucht vallen. Het was als reactie op zijn manier van discussieren door express mijn standpunt te verdraaien. Actie geeft reactie namelijk.
Mijn persoonlijke aanval verwijderen, is prima. Ik zag het dan ook als kritiek op mijn manier van discussieren in die post. Maar waarom heb je geen kritiek op zijn manier van discussieren? Vind je het prima dat hij express mijn standpunt verdraait?
Spreek gewoon beide partijen erop aan. Niemand zal boos worden, ik niet en KoosVogels ook niet.
Dank voor je begrip.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat doet Koos inderdaad altijd. Een typische eigenschap van die jongen, en daarop reageren met een persoonlijke aanval is niet geheel verbazingwekkend. Het is heel irritant. Ik heb hem er ook al tig keer om gewezen, maar blijft maar doorgaan.
In ieder geval kun je het beter negeren, maar ik begrijp je verontwaardiging en je reactie daarop.
Tja, het is gewoon heel vervelend als iemand je posts gaat verdraaien. Dat zou jij ook niet leuk vinden, en het is ook helemaal geen schande om me daarin gelijk te geven, ook niet als het Koos betreft. Hij doet dat gewoon heel vaak, en niet alleen bij zienswijze of bij mij, maar ook andere users.quote:
Dat is hier niet het geval, hij is zelf creatief met statistiek en hardleers.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon heel vervelend als iemand je posts gaat verdraaien. Dat zou jij ook niet leuk vinden, en het is ook helemaal geen schande om me daarin gelijk te geven, ook niet als het Koos betreft. Hij doet dat gewoon heel vaak, en niet alleen bij zienswijze of bij mij, maar ook andere users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |