Komt omdat die wel humor hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trollen is vooral voorbehouden aan rechts.
Nee, ook niet, en zeker niet onder de sociaal-liberale habituelen van POL-SC, ga maar vragen aan Rockske.quote:
Lolbroek, rechtsen zijn nu juist de serieuzen, die hebben een missie. De linksen wordt trivialisering en ridiculisering verweten...quote:
Echt joh? Jouw mening komt in veel gevallen aardig overeen met die van mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ook niet, en zeker niet onder de sociaal-liberale habituelen van POL-SC, ga maar vragen aan Rockske..
Nee, ik word door de rechtsen als links gezien en ben iemand met wrs één der slechtse reputaties.
3 jaar lang in de POL-verkiezingen uitgeroepen tot de grootste zuiger, de Verhagen-trofee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt joh? Jouw mening komt in veel gevallen aardig overeen met die van mij.
Was jij niet van dat gat en die 'verdwijning'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ook niet, en zeker niet onder de sociaal-liberale habituelen van POL-SC, ga maar vragen aan Rockske..
Nee, ik word door de rechtsen als links gezien en ben iemand met wrs één der slechtse reputaties.
Ja, maar dat was niet in POL, maar dat klopt ja, dat was wel leuk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Was jij niet van dat gat en die 'verdwijning'
Zoals POL vroeger was, daar waren straatmarokkaantjes niks bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 jaar lang in de POL-verkiezingen uitgeroepen tot de grootste zuiger, de Verhagen-trofee.
Mensen kunnen mijn bloed wel zuipen, om Danny te parafraseren. En volgens de rechtsen ben ik links. Hele internetoorlogen werden hier uitgevochten....
Spijtig dat ik die mooie tijden heb moeten missen. POL is ook pas recentelijk weer opgeleefd, heb ik het idee. Maar voor mijn gevoel ben jij dan trouwens in meer rustiger vaarwater terechtgekomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 jaar lang in de POL-verkiezingen uitgeroepen tot de grootste zuiger, de Verhagen-trofee.
Mensen kunnen mijn bloed wel zuipen, om Danny te parafraseren. En volgens de rechtsen ben ik links. Hele internetoorlogen werden hier uitgevochten....
Ja,klopt, maar er werd ook wel gelachen hoor. We hebben wel lol gehad ook, tijdens die internetoorlogen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zoals POL vroeger was, daar waren straatmarokkaantjes niks bij.
Als je in den grote POL-oorlog had gepost was er allang een mailtje naar je werkgever gegaan met je postgeschiedenis. Dat oude topic over POL in FB overdreef nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spijtig dat ik die mooie tijden heb moeten missen. POL is ook pas recentelijk weer opgeleefd, heb ik het idee. Maar voor mijn gevoel ben jij dan trouwens in meer rustiger vaarwater terechtgekomen
Ja, klopt, met jullie generatie is het weer opgeleefd idd, ik had echt geen band met die sociaal-liberale habituelen hier. POL is ook een tijdje op sterven na dood geweest... 2007/2008/2009.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spijtig dat ik die mooie tijden heb moeten missen. POL is ook pas recentelijk weer opgeleefd, heb ik het idee. Maar voor mijn gevoel ben jij dan trouwens in meer rustiger vaarwater terechtgekomen
Jij hebt dat als lurker wel meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je in den grote POL-oorlog had gepost was er allang een mailtje naar je werkgever gegaan met je postgeschiedenis. Dat oude topic over POL in FB overdreef niet
ik was meer een lurker![]()
Probleem is dat ik mij altijd laat meeslepen en op een gegeven uitspraken doe waar mensen van over de zeik raken. Dus ik dank god op mn blote knieen dat de rust is wedergekeerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je in den grote POL-oorlog had gepost was er allang een mailtje naar je werkgever gegaan met je postgeschiedenis. Dat oude topic over POL in FB overdreef niet
ik was meer een lurker![]()
Mee eens. Een POL vol ja-knikkers is geen reet aan. Bovendien word je ook geen steek wijzer wanneer iedereen dezelfde mening als jijzelf ventileert.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, met jullie generatie is het weer opgeleefd idd, ik had echt geen band met die sociaal-liberale habituelen hier. POL is ook een tijdje op sterven na dood geweest... 2007/2008/2009.
En nu begint het wel weer leutig te worden. Mensen moeten begrijpen dat je elkaar als facties niet moet willen bannen, je hebt elkaar nodig om te kunnen discussiëren.
Zo'n grote grijze ruis aan sociaal-liberalen is gewoon niet leuk.
Precies dus laat het maar wat extremer worden, IRL zie je dat toch niet, het is ook geen mene tekel dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Een POL vol ja-knikkers is geen reet aan. Bovendien word je ook geen steek wijzer wanneer iedereen dezelfde mening als jijzelf ventileert.
Toch heb ik het gevoel dat extreme opvattingen toch aardig vrij worden gelaten in POL. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met NWS, daar worden complete topics kapot-gemod.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies dus laat het maar wat extremer worden, IRL zie je dat toch niet, het is ook geen mene tekel dus.
Ik ben an sich wel voorstander van veel vrijheid toch (hoewel gekke scheldpartijen van mij niet hoeven). Jaren geleden alweer was WFT (later WFL en weer later gesplitst in ik weet niet wat) the place to be, en daar had je pointless als moderator en daar kon dus alles, en dat was op zich wel leuk. Toen kregen mods meer bevoegdheden om texten weg te halen en nou ja, toen ging het downwards wmb...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat extreme opvattingen toch aardig vrij worden gelaten in POL. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met NWS, daar worden complete topics kapot-gemod.
Ik heb er niets meer mee. Wrs omdat al die topics in deze of gene variant al tig keer voorbij getrokken zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:06 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind Haushofer wel prettig modereren op W&T/F&L tegenwoordig, hij weet ook nog eens waar hij over praat. NWS, mwah dat lijkt KLB wel af en toe.
Da's al sinds het begin danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:59 schreef mlg het volgende:
Is Berlitz alweer gebanned? Sinds die Gelly hier is, is het geen ene drol meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |