Dat is waar. Je bent wat dat betreft net een Kommissar van de NKVD.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef gelly het volgende:
Nee, dan waren het er wel meer geweest. Rechtsen laten bannen is mijn (slinkse) hobby.
Mwa, Remlof is ook behoorlijk actief in POL.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Cerbie het volgende:
Maar even serieus over die tweede mod, aangezien het voornamelijk du_ke is die het moet doen hier.
Ik zie in eriksd wel een goede mod. Hij post in de regel genuanceerd, flamed weinig en staat als bonus rechts van de lijn.
remlof is veel linkser dan du_ke. Voor het evenwicht zou een rechtsere mod niet misstaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mwa, Remlof is ook behoorlijk actief in POL.
Positieve discriminatie? Ik stoor me er niet aan zolang ze goed werk doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
remlof is veel linkser dan du_ke. Voor het evenwicht zou een rechtsere mod niet misstaan.
Sorry phpquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Kies mij kies mij kies mij kies mij kies
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Positieve discriminatie? Ik stoor me er niet aan zolang ze goed werk doen.
Dat is het 'em nou: je ziet het onterecht als gebash. Het is namelijk geen gebash; het is kritiek op een beleid. Ik geef er argumenten bij wáárom in mijn ogen dat beleid verkeerd is en ik draag meteen oplossingen uit andere landen erbij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met die discussie is op zich niks mis het ging me om je insteek. Heb je een goed onderbouwde openingspost die in zich heeft dat het meer wordt dan dom gebash over en weer dan was de kans dat het open bleef al stukken groter. Dat was niet het geval, je wou verder op de manier waarvan je in NWS al begrepen zou kunnen hebben dat het niet zo opschiet...
Je zou kunnen proberen een topic te openen dat bestaat uit meer dan een nieuwsdump en een halve stelling. Nogmaals het gaat mij er niet om of je stelling wel of niet besproken zou mogen worden maar als je zoiets in wilt steken moet het beter dan puur uit een simplistische links-rechtsbenadering. Want dan voegt het niets toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is het 'em nou: je ziet het onterecht als gebash. Het is namelijk geen gebash; het is kritiek op een beleid. Ik geef er argumenten bij wáárom in mijn ogen dat beleid verkeerd is en ik draag meteen oplossingen uit andere landen erbij.
Hoe moet ik het dan zeggen?
Lage straffen helpen niet. In landen waar hoge straffen worden gehanteerd, kent men een zeer geringe criminaliteit.
Dit komt toch op hetzelfde neer?
Wees gerust, die zou je topic ook gesloten hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:28 schreef Zienswijze het volgende:
Een rechtse mod erbij zou inderdaad een heel goede oplossing zijn. Hoe kunnen we dit realiseren?
ik vind 'het' mooierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:44 schreef Kees22 het volgende:
Maar goed, of er een tweede moderator komt of niet maakt me niet uit, maar gaat iemand deze titel nog aanpassen: Discriminatie: nemen we het nog serieus?
Het geslacht van discriminatie is vrouwelijk. Dus hij (de titel) moet zijn: "Discriminatie: nemen we haar nog serieus?"
Een goede mod laat zich niet leiden door links/rechts.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:28 schreef Zienswijze het volgende:
Een rechtse mod erbij zou inderdaad een heel goede oplossing zijn. Hoe kunnen we dit realiseren?
Jij bent niet geschikt. Al was het alleen maar dat je te graag wilt. Zo werkt het nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Kies mij kies mij kies mij kies mij kies
Links heeft gewoon ongelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen een topic te openen dat bestaat uit meer dan een nieuwsdump en een halve stelling. Nogmaals het gaat mij er niet om of je stelling wel of niet besproken zou mogen worden maar als je zoiets in wilt steken moet het beter dan puur uit een simplistische links-rechtsbenadering. Want dan voegt het niets toe.
Links heeft altijd gelijk en zelfs als rechts gelijk heeft dan heeft links toch gelijk.quote:
Komt daar die onverdraagzaamheid van links vandaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links heeft altijd gelijk en zelfs als rechts gelijk heeft dan heeft links toch gelijk.
Denk het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Komt daar die onverdraagzaamheid van links vandaan?
Dat is 'em nou juist: vanuit mijn optiek is het wel een "simpele" links-rechts benadering. Jij als linkse begrijpt dat niet. In de linkse wereld kijkt men niet naar daadkrachtige en effectieve oplossingen, maar naar eeuwenlang onderzoek en benaderingen (ondanks dat er geen praktisch resultaat mee wordt behaald). Daardoor begrijpen wij elkaar niet, en daardoor is mijn topic -onterecht - gesloten. Wij kunnen elkaar wel begrijpen door de discussie aan te gaan. In mijn topic had links eenvoudigweg mijn argumenten kunnen weerleggen. Indien links gelijk zou hebben, zou mijn mond gesnoerd zijn en hoefden wij nu niet deze discussie hier te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen een topic te openen dat bestaat uit meer dan een nieuwsdump en een halve stelling. Nogmaals het gaat mij er niet om of je stelling wel of niet besproken zou mogen worden maar als je zoiets in wilt steken moet het beter dan puur uit een simplistische links-rechtsbenadering. Want dan voegt het niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |