Dit is een gelly niveau post. Laag links en rechts op 1 pagina.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, je bestempelt iemand als schuldige terwijl je in Nederland pas schuldig bent als een rechter dat heeft bewezen. Dus we kunnen samen concluderen dat jij maar wat roeptoetert.
Nog steeds boosquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Negeer hem anders. Die jongen kan alleen maar verbanden leggen met de DDR en dat soort idiote geneuzel.
Ik vond je altijd al een onzinnige toevoeging op het forum.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nog steeds boos? Ik kan me herinneren dat jij je behoorlijk 'professioneel' opstelde tegenover PHP. Dus voordat je mensen voor idioot gaat uitmaken is het verstandig eerst naar jezelf te kijken.
Ja ik weet dat het af en toe niet leuk is om geconfronteerd te worden met dingen waar je niet trots op bent. Maar dan is het chiquer om te zeggen dat je fout zat in plaats van om je heen te roepen. Het is geen schande wanneer je zou zeggen dat je nogal triest bezig was.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vond je altijd al een onzinnige toevoeging op het forum.
Nee hoor, ik klier nou eenmaal wel eens. Ik heb geen trots nodig om dat wel of niet te doen. Ik heb het alleen niet op dat simplistische populistisch geroeptoeter van jou. Het is allemaal wat matig en standaard wat je zegt, daar wordt je moe van. Mensen lezen automatisch over jouw posts heen, en volgens mij heb je dat ook donders goed door.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het af en toe niet leuk is om geconfronteerd te worden met dingen waar je niet trots op bent. Maar dan is het chiquer om te zeggen dat je fout zat in plaats van om je heen te roepen. Het is geen schande wanneer je zou zeggen dat je nogal triest bezig was.
Er zijn in elke tijd en elk werelddeel verklikkers te vinden. Je fixatie op de NSB wordt vervelend.quote:
Onder de noemer van linkse zelfcensuur is dit dicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
Mosko-wietz snapt zijn eigen wrakingszaak niet eens
Wat doet dit in POL? TS kan beter op spelcursus gaan.
Wat halen jullie je toch allemaal in het hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen idee, maar voordat gelly hier kwam was het toch wat plezieriger op het forum. Toen kon berlitz nog gewoon zeggen wat hij wou, zonder dat er een kip moeilijk over deed.
quote:Op [quote]
[b] Op dinsdag 8 februari 2011 17:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat het monddood maken van mensen ook leuk is. Ik geloof dat ze dat in de DDR ook deden.
quote:dinsdag 8 februari 2011 17:37 schreef gelly het volgende:[/b]
[..]
Ik ben hier altijd al geweest. En dat soort figuren, of jij, hebben het hier nog nooit plezierig gemaakt. Het staat je vrij te verkassen naar een forum waar je dat soort zaken wel kunt bespreken, of begin er zelf 1. Je zal niet de eerste zijn.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Nogal vreemd om jezelf liberaal te noemen, maar erg selectief kreten toe te staan. Of je leest het gewoon niet, of je accepteert het maar gewoon. In dat kinderachtig geleuter heb ik in ieder geval geen zin.
Nee.quote:
Nee maar hij was wel het meeste bezig met de persoonlijke aanvallen en was enkel maar bezig met een herhaling van zetten en suggesties doen die al eerder weerlegd waren. Op een gegeven moment ben ik dat gewoon zat. Dat hij zich niet altijd gedraagt in de SC prima maar in een FB-topic ben ik dat een keer zat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
Alsof PHP de enige was die dom zat te doen.
Dat is als je het niet erg goed kan onderbouwen niet toegestaan. Gebeurt dat wil dan wil ik graag dat je het hier meldt. Dan kunnen we er wat aan doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Holograph het volgende:
Toch heb ik nog één vraag. Hoezo is het hier toegestaan om iedereen een fascist of nazi te noemen met wie je het niet eens bent,
Daarvoor geldt hetzelfde. Maar volgens mij heb ik alleen een keer een post van een filmpje van je in het PvdA topic geedit. Dat zou ik ook doen met een nazifilmpje of plaatje in het PVV topic..quote:terwijl het dan op mijn beurt niet is toegestaan om een vergelijking te maken met de DDR, waar ze ook achter elke boom een fascist zochten?
Dan heb ik liever dat je het hier meldt dan op deze minstens even trieste manier te reageren...quote:Ik word het een beetje zat dat ik continu word uitgemaakt voor fascist, en dan is het toch niet erg dat ik ze dan maar vergelijk met de roodgelakte fascisten?
Sterker nog, het gebeurt in de feedback-topic. Lees maar eens de posts van L_V.quote:Dat is als je het niet erg goed kan onderbouwen niet toegestaan. Gebeurt dat wil dan wil ik graag dat je het hier meldt. Dan kunnen we er wat aan doen.
Ik begrijp niet waarom je loopt te jankballen; je DDR-post is immers nooit weggehaald.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurt in de feedback-topic. Lees maar eens de posts van L_V.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je loopt te jankballen; je DDR-post is immers nooit weggehaald.
Wel hoorquote:Daarvoor geldt hetzelfde. Maar volgens mij heb ik alleen een keer een post van een filmpje van je in het PvdA topic geedit. Dat zou ik ook doen met een nazifilmpje of plaatje in het PVV topic..
Ooh, het ging over dat filmpje? Mag ik dan voortaan ook Der Ewige Jude in het PVV-topic posten? Lijkt mij zeer relevant namelijk.quote:
Heb het nog even nagekeken en kan je me even wijzen waar je op doelt? Want wat ik van L_V zie is toch meer algemeen van aard en niet als directe persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurt in de feedback-topic. Lees maar eens de posts van L_V.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het nog even nagekeken en kan je me even wijzen waar je op doelt? Want wat ik van L_V zie is toch meer algemeen van aard en niet als directe persoonlijke aanval.
Je moet dan ook lezen waarop hij quotet.quote:Ja, laten we vooral zaken die ons niet aanstaan negeren. Laten we vooral fascisten en racisten negeren, zodat ze vrijuit hun gedachten kunnen uitzaaien en meer mensen kunnen bereiken.
Tja het is nogal kort door de bocht maar niet echt een directe aanval. Dit kan ook goed uitgelegd worden als een algemene stelling. Dat raffinement moet je hem nageven.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
[..]
[..]
Je moet dan ook lezen waarop hij quotet.
Lul niet zo slap, ik kwam alleen maar mijn verontwaardiging uitspreken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar hij was wel het meeste bezig met de persoonlijke aanvallen en was enkel maar bezig met een herhaling van zetten en suggesties doen die al eerder weerlegd waren. Op een gegeven moment ben ik dat gewoon zat. Dat hij zich niet altijd gedraagt in de SC prima maar in een FB-topic ben ik dat een keer zat.
En een post daarboven heb ik o.a. gelly, holo en mlg gewaarschuwd dus ik snap ook niet waar je suggestie vandaan komt.
Als je dat op zo'n achterlijke manier wilt doen heb ik liever dat je voortaan wegblijft. We proberen het forum hier een beetje serieus te houden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, ik kwam alleen maar mijn verontwaardiging uitspreken.
Werk eraan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
We proberen het forum hier een beetje serieus te houden...
Volgens mij ben ik hier niet begonnen met rellen, ik vind het daarom ook vreemd waarom jij mij zo loopt aan te pakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker, dat doe ik door jou te waarschuwen.
Zit wat in, ik zal er wat over herkauwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zouden dit beter niet in POL-FB kunnen bespreken natuurlijk hè. Maar het is idd zo dat WO2 voor een plaatsvervangend schuldgevoel zorgde bij de babyboomgeneratie tav de generatie van hun ouders, die verantwoordelijk was voor het geringe verzet tegen m.n. de wegvoering van 90% van de Joden. Dit leidde tot een aantal taboes. Eén van die taboes is dan het taboe op kritiek hebben op andere culturen, wat leidde tot cultuurrelativisme, wat leidde tot multiculturalisme. En ziedaar eenvoudig uitgelegd wat de link is.
En goed dan zul jij of ik zeggen, maar dat zegt toch niets over onze generaties (die na de babyboomgeneratie kwamen), dat klopt ook, alleen dan wordt het paradigma van het culturele marxisme naar voren geschoven (de post-moderne filosofen die men tot heiland had verkozen) en de bezetting van de babyboomgeneratie van de instituties, m.n. het onderwijs en de media, zodat ze onze generaties konden brainwashen...
Maar goed dit hoort dus in een apart topic.
Ik snap geen kut van die OPquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gouda, uit de EN? files, kutmarokkanen weer
Mag ik deze TT niet snappen? En het deel wat ik wel snap verwerpelijk vinden?
Het is een truc om een hele bevolkingsgroep af te zeiken....: zogenaamd alleen vervelende jochies bedoelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van die OP
Maar verwerpelijkboo-fucking-hoo, hij zei kutmarokkaan. Ongepast, hoogstens.
Ongepast dus. Anders mag hij de definitie van verwerpelijk nog eens opzoeken in TTK.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een truc om een hele bevolkingsgroep af te zeiken....: zogenaamd alleen vervelende jochies bedoelen.
Maar ook al is het niet als truc bedoeld... het effect is hetzelfde.
ver·wer·pe·lijk bn zeer af te keurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ongepast dus. Anders mag hij de definitie van verwerpelijk nog eens opzoeken in TTK.
Taalkundig volledig correct. Mijn waardeoordeel erbij is dat je misschien beter van het grote boze internet weg kunt blijven, als je kutmarokkaan al verwerpelijk vindt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
ver·wer·pe·lijk bn zeer af te keuren
Het is dus een (persoonlijk) waarde-oordeel. Ik mag, helaas voor jou, verwerpelijk vinden wat ik wil, als ik dat kan afmeten aan mijn persoonlijke standaarden.
He,quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
Ik snap er ook niks van. Maar het lijkt goed te passen bij zijn openingspost in het topic want dat is ook te vaag voor woorden
doe nou niet zo zgn ruimdenkend....quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Taalkundig volledig correct. Mijn waardeoordeel erbij is dat je misschien beter van het grote boze internet weg kunt blijven, als je kutmarokkaan al verwerpelijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |