Moskovietz, de advocaat van de PVV, paste vanavond bij P&W zware drogredenen toe, en werd daar niet op afgerekend.
Hij maakte zijn ongelovelijke blunder na een vraag van Jeroen Pauw, die vroeg wat ie nou zou gaan doen, indien de nieuwe rechtbank in de zaak Wilders dezelfde mening zou hebben als de oude rechtbank.
In zijn domme arrogantie antwoordde MokkendWiets met de volgende oneigenlijke redenering: "Nee, dat verwacht ik niet, want ik heb niet voor niets gelijk gekregen met mijn wraking".
???????? Eeeeeeeh, SORRY?????????
DAAR ging die hele wraking natuurlijk niet over!!!
Die eerste rechtbank is opgestapt om alle schijn van partijdigheid te vermijden!!!!
NIET omdat ze Moskowits te weinig getuigen hadden toegestaan
Moskowiekst haalt hier twee zaken door elkaar, die partijdigheid en of de twee rechtbanken hetzelfde over het proces denken.
En nee hoor, die eventuele partijdigheid is door Mokkendweeds gesuggereerd, en de wraking moet niet tot de foute gedachte leiden dat hij daarin gelijk heeft gekregen van de wrakingskamer. Dat de eerste groep rechters gewraakt is, kan hooguit zeggen dat de wrakingskamer alle SCHIJN van partijdigheid wilde vermijden. Dit duidt op de wens van de rechtbank dat ze het hele proces zo zuiver mogelijk willen, en niet achteraf wilden horen van "ja maar, die rechter was zo partijdig."
De VERMEENDE partijdigheid betrof één van de rechters van de eerste groep, en dus niet de hele groep, maar ja, samen uit, samen thuis.
Moksiwitz bewijst hiermee dat hij te zeer emotioneel verbonden is met zijn zaak, wat ook bleek uit de blunder dat hij ons Cheertje maar lekker politiek liet blaten, waarmee Cheegtje zijn misdaden weer herhaalde: het aanzetten van haat en het demoniseren van een hele bevolkingsgroep.
De strategie van Moskoviet is duidelijk: Het zwartmaken van Schalken, waarbij arabist Jansen de rol van de onschuldige, neutrale, deskundige` zal spelen, die daardoor gelegitimeerd wordt om de zwaarste beschuldigingen te uiten aan het adres van Schalken. Het zal wel iets worden van: zeg ik iets dat Schalken beschadigt? Daar weet ik niets van, ik ben slechts Arabist hoor.
Hieruit blijkt tevens dat Moskiweeds geen echte zaak heeft, hij doet verwoede pogingen om het maar over alles te hebben, behalve over Geert Wilders' haatzaaierij.
De arabiste aan tafel maakte trouwens de zeer rake opmerking dat arabisten door Muksebiets zouden misbruikt worden om alleen de slechtste stukken van de Koran toe te lichten ....
Tsja, das net zo iets alsof je Moszkowicz alleen zo beoordelen op zijn pedante optreden bij de RTL-roddelrubriek .....
Overpeinzingen van een erfgenaam van de Che Guevara gedachte