abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92483052
Weer gouda... Het is tijd voor de 'En? files' de 'hoe staat het nu met...?' files, grote politie(ke) woorden, en dan... vergeten maar weer....? Wie dat toelaat is mede dader ergens m.i.

http://www.spitsnieuws.nl(...)pspraak_na_film.html
Ja dat filmpje is pas 'ontdekt', en nee het is niet verjaard of goed te praten vanwege de korte duur tussen feit en nu bekend worden.

Echter : gouda, de politie, niks meer van te vinden, van hun grote woorden.

En wat doet de politiek (helaas, pvda zwaait de scepter daar, maar daar gaat het niet om want er zijn meer partijen.)
De link was dus al bij spits, morgen zou hij in diverse. nieuws items kunnen opduiken, ze zijn op de hoogte inmiddels.

Gaan jullie je keuze-partij mailen wat ze nu gaan doen met de info? Of men het gewoon weer laat glippen en men dus niks leert als daders zijnde, anders dan dat dit allemaal maar kan?
Ik heb het reeds gedaan.(SP)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92483510
Zoals in een ander topic al vermeld:

Nog een linkse daad tegen de menselijkheid: http://www.telegraaf.nl/b(...)link_straffen__.html

De straatoverlast in Gouda duurt al máánden. Elke keer zegt deze linkse burgemeester met werkende oplossingen te komen, maar niets is minder waar. Die linkse burgemeester moet zelf maar eens ervaren hoe het voelt om gestraft te worden; voor de rechtbank ermee.
pi_92483664
Nee, gewoon uit huis plaatsen en de opvoeding overlaten aan mensen die deze verwaarloosde kinderen wel aandacht willen schenken. Dat is de enige praktische oplossing.

De verwaarlozing van Marokkaanse kinderen, verval in criminaliteit en hun ondermaatse prestaties zijn direct te wijten aan de gebrekkige opvoeding door de ouders. En als wij de ouders niet kunnen dwingen hun kinderen op te voeden, dan moeten zij maar opgevoed worden door iemand die daar wel kundig in is.
pi_92483762
Waarom? Wie zegt dat het aan de opvoeding ligt?

Overigens laat een links maatschappelijk kader ruimte over voor overlast en straatterreur. Een rechts beleid kent namelijk zero-tolerance. De linkse burgemeester, en al zijn consorten met bevoegdheid, moet ook worden gestraft.
pi_92483801
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Picchia het volgende:
Nee, gewoon uit huis plaatsen en de opvoeding overlaten aan mensen die deze verwaarloosde kinderen wel aandacht willen schenken. Dat is de enige praktische oplossing.
Ja dat slachtoffer-meisje werd zeker verwaarloost een poos lang.
Aandacht kreeg ze in overvloed. Maar niet zo beste aandacht..
(En ja ik snap wat jij bedoelt, maar jij mij ook?) dat je een dader-excuses-mode onder de huid klaar voor activatie hebt i.p.v. correctie wat hen leert in real life en hopelijk e.e.a. doet voorkomen)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92483831
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom? Wie zegt dat het aan de opvoeding ligt?
Dat zeggen de jeugdwerkers en de Marokkaanse gemeenschap zelf.
pi_92484031
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef Picchia het volgende:

[..]

En dus is het 100% waar?
pi_92484108
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja dat slachtoffer-meisje werd zeker verwaarloost een poos lang.
Aandacht kreeg ze in overvloed. Maar niet zo beste aandacht..
(En ja ik snap wat jij bedoelt, maar jij mij ook?) dat je een dader-excuses-mode onder de huid klaar voor activatie hebt i.p.v. correctie wat hen leert in real life en hopelijk e.e.a. doet voorkomen)
Wat wil je dan? Ik denk dat die kinderen niet volwassen genoeg zijn om hun daden in perspectief te kunnen plaatsen, dus ik vind het een beetje onzin om kinderen te vervolgen. Bovendien is de kans groot dat ze dan nog verder afglijden, terwijl ze in een leeftijd zitten waar ze makkelijk op een positieve wijze gevormd kunnen worden. Alleen niet door ouders die los staan van de maatschappij en geen aandacht aan hen besteden.
pi_92484162
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En dus is het 100% waar?
Is dat nodig?
  maandag 7 februari 2011 @ 23:31:28 #10
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92484235
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef Picchia het volgende:

Dat is nu net het fail -1 excuus-duo 'wij van wc eend adviseren wc eend'...
Iedereen heeft een rot jeugd, als ie maar wil....
pi_92484437
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:31 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is nu net het fail -1 excuus-duo 'wij van wc eend adviseren wc eend'...
Iedereen heeft een rot jeugd, als ie maar wil....
Inderdaad. Iedereen (ja ook een minderjarige) is verantwoordelijk voor zijn eigen misdaden. Criminaliteit is in Nederland nog altijd een keuze.
pi_92484592
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Inderdaad. Iedereen (ja ook minderjarigen) is verantwoordelijk voor zijn eigen acties. Misdaad is in Nederland nog altijd een keuze.
Neuj, in Nederland gaan deze kinderen gewoon vrijuit. De politie zal hen en hun ouders ferm toespreken.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:40:20 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92484669
FTS, jij stemt SP?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92484698
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef Picchia het volgende:

[..]

Neuj, in Nederland gaan deze kinderen gewoon vrijuit. De politie zal hen en hun ouders ferm toespreken.
Nog wel. Ik schetste even de situatie zoals die zou moeten zijn.
pi_92484706
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef Picchia het volgende:

[..]

Is dat nodig?
Zeer zeker. Anders geeft heropvoeden dmv andere ouders geen zin.
pi_92484884
Er is 1.2 miljoen pleitte in Gouda door toedoen van de burgemeester.
Denk dat de kans groot is dat dit een charme offensief is om de gemoederen te sussen .
Cornelis de verlosser,hij heeft toch ook Marokkaanse gezinnen geruild en een stadsmarinier beedigd
Of toch weer niet ?
pi_92485194
Het zou eerlijk zijn als de linkse Cornelis die 1,2 miljoen aan de staatskist zou moeten terugbetalen. Immers, zijn beleid heeft niet gewerkt.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:57:38 #18
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92485451
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
FTS, jij stemt SP?
Vaak wel, niet altijd, deze keer niet, omdat ze met de pvda samen kruipen, die hen toen liet vallen, en als mijn stem tevens een stem op de pvda kan zijn, nee dank u.
Binnen de SP zijn wel meer mensen (leden en bestuurders dus ook) de negatieve kanten van de 'multi culti' moe trouwens. Opmerkelijker is dat hun verre voorgangers e.e.a. al in de 70er jaren voorspelden.
pi_92487600
De politie in Nederland faalt breed en op vele fronten. Dat valt nauwelijks nog toe te schrijven aan de diverse korpsbeheerders (burgemeesters), die weliswaar lid zijn van een politieke partij, maar een functie uitoefenen waarin ze boven de partijen staan.
pi_92496118
quote:
Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
Het zou eerlijk zijn als de linkse Cornelis die 1,2 miljoen aan de staatskist zou moeten terugbetalen. Immers, zijn beleid heeft niet gewerkt.
Daarom gaat de rioolbelasting en hondenbelasing toch ook weer omhoog in Gouda
Potje algemene middelen dus ook voor het zwefvuil in Ghana en een villa waar die van Wim-Lex en Maxima als een scheithuis bij afsteekt .
Dat doe je natuurlijk zonder bouwvergunning want je bent chief en je vrouw krijgt een schooltje .
Wanneer zij dan die nikkertjes het VOC leert ,eh ABC kan hij het dienstmeisje uit elkaar trekken .
Terwijl in Gouda de sirenes loeien en de hermandad de andere kant opkijkt .
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:15:40 #21
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92500737
Je moet echt wat aan die TT doen, ik moest 3x lezen voordat ik doorhad waar het over ging.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92504496
Pownews had het er donderdag of vrijdag ook over
gisteravond werd gemeld dat politie ze op het spoor was en/ogf had opgepakt
pi_92535730
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Je moet echt wat aan die TT doen, ik moest 3x lezen voordat ik doorhad waar het over ging.
Alweer erik? dit maal ben je de eerste, je kan dus concluderen dat er grotere breinen boven je staan letterlijk en figuurlijk.
Dat er gisterenavond is gemeld dat....(gtotep) zegt weinig tot niets. Ik wacht google alerts wel ff af voor concrete verslaggeving. Voor nu neem ik uit ervaring aan dat als politie-gewijze e.e.a. gedaan is dat komt _omdat_ dit filmpje nu weken later weer het onder de gesmolten sneeuw liggende stof doet opwaaien.
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 10:05:20 #24
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_92536107
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Wow, 3x maar? Dat is vast een nieuw coherentierecord voor fokthesystem.
Carpe Libertatem
pi_92536339
quote:
3s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
:')

Ja, vooral laten doen. Maak vooral het land onbestuurbaar. Er wordt met regelmaat beleid gelanceerd dat in de praktijk niet blijkt te werken, of slechts half. Dit komt doordat politici ook maar mensen zijn. Hen wordt gevraagd een oplossing te bedenken voor een bestaand probleem. Meer blauw op straat klinkt aanlokkelijk, maar of het werkt? Er wordt in structurele zin niets opgelost. Dus gooien het college van b en w en de gemeenteraad (jaja, de burgemeester is geen, ik herhaal, geen autonome dictator) het over een andere boeg in de hoop dat het zijn vruchten afwerpt. Het risico dat nieuw beleid faalt, bestaat altijd.

Maar laat bestuurders geld dat is gestoken in nieuw beleid vooral terugbetalen. Het land wordt er in ieder geval minder bureaucratisch van, aangezien niemand meer trek heeft in een politieke loopbaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')