Ja dat slachtoffer-meisje werd zeker verwaarloost een poos lang.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:18 schreef Picchia het volgende:
Nee, gewoon uit huis plaatsen en de opvoeding overlaten aan mensen die deze verwaarloosde kinderen wel aandacht willen schenken. Dat is de enige praktische oplossing.
Dat zeggen de jeugdwerkers en de Marokkaanse gemeenschap zelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom? Wie zegt dat het aan de opvoeding ligt?
En dus is het 100% waar?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zeggen de jeugdwerkers en de Marokkaanse gemeenschap zelf.
Wat wil je dan? Ik denk dat die kinderen niet volwassen genoeg zijn om hun daden in perspectief te kunnen plaatsen, dus ik vind het een beetje onzin om kinderen te vervolgen. Bovendien is de kans groot dat ze dan nog verder afglijden, terwijl ze in een leeftijd zitten waar ze makkelijk op een positieve wijze gevormd kunnen worden. Alleen niet door ouders die los staan van de maatschappij en geen aandacht aan hen besteden.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja dat slachtoffer-meisje werd zeker verwaarloost een poos lang.
Aandacht kreeg ze in overvloed. Maar niet zo beste aandacht..
(En ja ik snap wat jij bedoelt, maar jij mij ook?) dat je een dader-excuses-mode onder de huid klaar voor activatie hebt i.p.v. correctie wat hen leert in real life en hopelijk e.e.a. doet voorkomen)
Dat is nu net het fail -1 excuus-duo 'wij van wc eend adviseren wc eend'...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef Picchia het volgende:
Dat zeggen de jeugdwerkers en de Marokkaanse gemeenschap zelf.
Inderdaad. Iedereen (ja ook een minderjarige) is verantwoordelijk voor zijn eigen misdaden. Criminaliteit is in Nederland nog altijd een keuze.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is nu net het fail -1 excuus-duo 'wij van wc eend adviseren wc eend'...
Iedereen heeft een rot jeugd, als ie maar wil....
Neuj, in Nederland gaan deze kinderen gewoon vrijuit. De politie zal hen en hun ouders ferm toespreken.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen (ja ook minderjarigen) is verantwoordelijk voor zijn eigen acties. Misdaad is in Nederland nog altijd een keuze.
Nog wel. Ik schetste even de situatie zoals die zou moeten zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Neuj, in Nederland gaan deze kinderen gewoon vrijuit. De politie zal hen en hun ouders ferm toespreken.
Vaak wel, niet altijd, deze keer niet, omdat ze met de pvda samen kruipen, die hen toen liet vallen, en als mijn stem tevens een stem op de pvda kan zijn, nee dank u.quote:
Daarom gaat de rioolbelasting en hondenbelasing toch ook weer omhoog in Goudaquote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
Het zou eerlijk zijn als de linkse Cornelis die 1,2 miljoen aan de staatskist zou moeten terugbetalen. Immers, zijn beleid heeft niet gewerkt.
Alweer erik? dit maal ben je de eerste, je kan dus concluderen dat er grotere breinen boven je staan letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Je moet echt wat aan die TT doen, ik moest 3x lezen voordat ik doorhad waar het over ging.
Wow, 3x maar? Dat is vast een nieuw coherentierecord voor fokthesystem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Je moet echt wat aan die TT doen, ik moest 3x lezen voordat ik doorhad waar het over ging.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
Het zou eerlijk zijn als de linkse Cornelis die 1,2 miljoen aan de staatskist zou moeten terugbetalen. Immers, zijn beleid heeft niet gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |