abonnement Unibet Coolblue
pi_92166238


Welkom in het centrale PvdA topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, duurzaamheid en solidariteit. Dat zijn de idealen van de
sociaal-democratie. In de confrontatie van deze idealen met de werkelijkheid van alle dag geven
beginselen richting. Voor de Partij van de Arbeid staat daarbij het recht op een fatsoenlijk bestaan
centraal. Een bestaan dat een volwaardige participatie in de maatschappij mogelijk maakt, met
ruimte voor wie wil en waardigheid voor wie niet kan. Een fatsoenlijke samenleving ontstaat waar
vrijheid, solidariteit en verantwoordelijkheid elkaar de hand reiken.

De sociaal-democratie is een Europese én internationale beweging die vecht voor deze idealen. De
Partij van de Arbeid is de Nederlandse vertegenwoordiger hiervan. Het is een beweging die zich
verzet tegen schending van mensenrechten, tegen onredelijke ongelijkheid van inkomen en macht,
tegen armoede, tegen discriminatie en tegen de uitputting en vervuiling van natuur en milieu. ‘De
sociaal-democratische methode’ kan niet zonder een sterke economie en een vitale markt maar
begrenst deze door kaders die niet vanzelfsprekend door die markt geleverd worden: sociale
rechtvaardigheid, democratische verantwoording, publiek belang, culturele ontwikkeling en
ecologische duurzaamheid.

De manier waarop de beweging in de loop van de 20e eeuw haar bakens heeft verzet getuigt van
verantwoordelijkheidsbesef en realisme. De sociaal-democratie vervulde een leidende rol bij het
negentiende-eeuwse verzet tegen het ongeremde kapitalisme dat de levensomstandigheden van
grote groepen van de bevolking aantastte, bij de emancipatie van de arbeider en andere
achtergestelde groepen, en bij de wederopbouw van een door twee wereldoorlogen geteisterd
Europa. De sociaal-democratie voelt zich historisch verbonden met de opbouw van de
parlementaire democratie, de verzorgingsstaat en de sociale overlegeconomie en wil daarom een
bijdrage blijven leveren aan het moderniseren van deze pijlers onder de fatsoenlijke samenleving.
Voor de sociaal-democratie stond en staat de overtuiging centraal dat dit niet is te verwezenlijken
zonder een sterke en democratische overheid.

Sociaal-democratische idealen binden en inspireren mensen met de meest uiteenlopende
achtergronden en levensovertuigingen al meer dan een eeuw. De Partij van de Arbeid wil al deze
mensen mobiliseren en een plek bieden van waaruit zij zich voor hun idealen in kunnen zetten,
binnen en buiten de politiek maar altijd langs democratische weg. Voorop staat de overtuiging dat
politiek het verschil kan maken tussen een marginaal en een fatsoenlijk bestaan, tussen
vernedering en emancipatie, tussen rivaliteit van natiestaten en internationale samenwerking,
tussen apartheid en vrijheid: politiek doet er toe.

www.pvda.nl

Het verhaal van FTS:
quote:
Welkom in het centrale PvdA topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij o.a. voor staat:
Hou ook voor ogen dat de pvda bobo's de boel 'wegen' dus echt democratisch stemmen is er intern in die club niet bij, dit leverde NL o.a. de EU 'as is' op.

Nederlandse Europarlementariërs – allen leden van de PvdA, SP, D66, GroenLinks en / of ChristenUnie – willen dat de Europese Commissie druk uitoefent op de regering-Rutte om illegaal verblijf in Nederland niet strafbaar te stellen.

Ja, dat leest u goed. Zij willen dat het bureaucratische Europa de democratisch gekozen regering van Nederland even op haar plaats zet. Dit onder het motto: als je het zelf niet kan, moet je je grote broer erbij halen die je lastige, sterkere klasgenootjes wel even onder handen neemt.

Volgens de Europarlementariërs zijn de kabinetsplannen ondoordacht, onmenselijk en contraproductief. Dat het gros van de Nederlandse bevolking er achter staat en illegalen automatisch in strijd met de wet handelen, ontgaat ze blijkbaar.
Of, aannemelijker, dat interesseert ze simpelweg niet.

D66′er Sophie in ‘t Veldt zegt zelfs dat “illegaal verblijf geen criminaliteit [is]“. En ik maar denken dat je ‘crimineel’ bezig bent op het moment dat je de wet aan je laars lapt. We hebben wetgeving om immigratie op een goede, effectieve manier te regelen. Buitenlanders die deze wet omzeilen en stiekem het land binnenkomen en zich hier verstigen vervolgens zonder toestemming te vragen en te krijgen van de overheid, bevinden zich logischerwijze dus in de criminaliteit. Je hoeft geen genie te zijn om dat te begrijpen, zou je denken.

Links wíl dit niet zien. Het weg-met-ons denken is zo’n belangrijk deel van de linkse ideologie dat het nu zelfs Brussel wil inschakelen om dit doel te bereiken. En ondertussen maar net doen alsof ze het beste voor hebben met Nederland.
vorig topic
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #3

[ Bericht 3% gewijzigd door du_ke op 01-02-2011 20:40:36 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:56:55 #2
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92179871
14.gif Mijn lidmaatschap is bevestigd.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:06:47 #3
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92180398
PvdA :')
pi_92182149
Ik wil Bos terug.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:47:50 #5
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92182573
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wil Bos terug.
In Nederland treed juist verbossing op. Dat betekent dat klassieke Nederlandse landschappen, zoals de Heidegebieden, worden verdreven door het oprukken van Bos. In de tropen is er wel spraken van bedreiging van Bos door aanleg van plantages en Boskap. ;(

Bos is een held. :)
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92182828
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:

[..]

In Nederland treed juist verbossing op. Dat betekent dat klassieke Nederlandse landschappen, zoals de Heidegebieden, worden verdreven door het oprukken van Bos. In de tropen is er wel spraken van bedreiging van Bos door aanleg van plantages en Boskap. ;(

Bos is een held. :)
:Y
pi_92183307
En de nummering klopt weer en dit was het vorige deel [Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #3
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 18:36:26 #8
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_92184797
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wil Bos terug.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_92189380
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:05 schreef voice-over het volgende:
Het is opvallend dat er totaal geen bevlogen PvdA-kiezers aan dit topic deelnemen. Zouden ze zich schamen voor Cohen, voor hun partij?
Volwassen mensen weten dat een politieke partij niet aan al hun verwachtingen kan voldoen. Soms vaart een politieke partij wel, soms niet, soms bereikt een partij wat, en soms niet. Soms is de partijleider een kneus en dan weer een geniale man. Wouter Bos heeft ook zijn goede en slechte momenten gehad.

De PVV wordt geïntroduceerd als een soort wasmiddel. Lost alle problemen in een keer op. De PVV is dan ook geen echte partij maar meer een merk.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:23:28 #10
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92190391
Sophie in 't Veldt is van D66. ;(
Wat doet die in de OP.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92190534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:56 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ] Mijn lidmaatschap is bevestigd.
Jij was toch van GrauwSlinkSS :o
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92191769
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij was toch van GrauwSlinkSS :o
Doe eens normaal.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92192059
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doe eens normaal.
Sorry, de toetsen op het toetsenbord zaten verkeerd :'(
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:06:31 #14
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92193251
Zonder de PvdA zou ik geen leven hebben op een discussieforum. c_/
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:08:13 #15
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92193359
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij was toch van Groenlinks :o
Heb ik ook affiniteit mee, misschien moet ik daar ook maar lid van worden. :)
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92193565
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Zeeland het volgende:

[..]

We hebben in Nederland een belachelijke systeem waarin het uitmaakt of een partij de grootste is. Als PvdA 2 zetels meer had gehad zag Nederland er heel anders uit.

Daarom heb ik als sociaal-democraat gekozen voor de PvdA. Ik vind dat GroenLinks maar eens moet gaan opschuiven naar de Duitse Groenen. Een beetje meer onderscheidend zijn.
Het gaat erom als er politieke meerderheden zijn, en als de PvdA er 1 meer had en de VVD er 1 minder dan was er alsnog een rechtse meerderheid geweest.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:20:35 #17
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92194232
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het gaat erom als er politieke meerderheden zijn, en als de PvdA er 1 meer had en de VVD er 1 minder dan was er alsnog een rechtse meerderheid geweest.
Zo werkt het helaas niet. Ik hoor overal roepen dat het slecht gaat met de PvdA terwijl ze gewoon de op één na grootste partij zijn. Ik ga er daarom maar eens in mee, laat de PvdA maar weer de grootste worden.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92196193
Ik hoop ook dat PvdA weer de grootste wordt :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:58:23 #19
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92196777
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet. Ik hoor overal roepen dat het slecht gaat met de PvdA terwijl ze gewoon de op één na grootste partij zijn. Ik ga er daarom maar eens in mee, laat de PvdA maar weer de grootste worden.
Want dit is allemaal hosanna waardig uiteraard :
Indertijd was ik meen 53% van de NLers tegen de EU.
Binnen de pvda En de daarop stemenden (aldus peilers toen) was het meen ik zelfs 64%

Deze is ook om te janken : http://www.nu.nl/algemeen(...)w-eu-referendum.html

Gek he dat de pvda zo veel oudere- en goede bestuurders verloor de laatste jaren...
En veel stemmers die willen niet bij een partij die hun stem 'weegt' en waar de top van "ons kent ons en ouwe jongens krentebrood" gewoon diens onzalige ondemocratische gang gaat.
Dan heb je zelfs als lid geen invloed, en nog tuint men er in. Helaas vermeld de pvda niet hoeveel leden er bij wijze van grap of wraak lid zijn gemaakt, het is namelijk een partij waar je iemand ongevraagd lid kan maken, wel ff vooraf euro 25 dokken, want daar gaat het om natuurlijk.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:58:59 #20
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92196821
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet. Ik hoor overal roepen dat het slecht gaat met de PvdA terwijl ze gewoon de op één na grootste partij zijn. Ik ga er daarom maar eens in mee, laat de PvdA maar weer de grootste worden.
Hoeveel eeuwen gaat dat duren?
pi_92197776
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hoeveel eeuwen gaat dat duren?
Ik durf de gok wel aan dat het dit decennium nog ruim gaat lukken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92198040
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik durf de gok wel aan dat het dit decennium nog ruim gaat lukken.
Nog maar 9 jaar te gaan dan :D
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92198067
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop ook dat PvdA weer de grootste wordt :)
Doe niet zo mal, jij bent conservatief zeg je.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92198371
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nog maar 9 jaar te gaan dan :D
Met een handvol verkiezingen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92198816
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Doe niet zo mal, jij bent conservatief zeg je.
PvdA is redelijk conservatief onder Cohen :)
pi_92198882
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

PvdA is redelijk conservatief onder Cohen :)
Je moet politiek wat breder trekken dan alleen '''hoe hoog blijft mijn uitkering''.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92198900
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Met een handvol verkiezingen.
JPB is reeds vertrokken hoor.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92198971
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je moet politiek wat breder trekken dan alleen '''hoe hoog blijft mijn uitkering''.
Dat doet PvdA ook :Y
pi_92199365
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat doet PvdA ook :Y
Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.

I love it O+
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:37:18 #30
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92199707
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.

I love it O+
Hier is de VVD begonnen met humaan handhaven (= niet handhaven). Slecht idee, geloof me.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:54:19 #31
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92200870
De PvdA, altijd weer die PvdA. Gatver.

Het is toch in- en intriest dat de PvdA uitsluitend haar bestaansrecht ontleent aan het beroven van hardwerkende Nederlanders met het doel stemmen te kopen bij ambtenaren, uitkeringstrekkers en allochtonen? Door de jaren heen is het enige wat de PvdA kan verzinnen het verhogen van premies, belastingen en heffingen. Van efficiënter werken hebben ze echt nog nooit gehoord! Voor zichzelf zorgen gaat overigens prima, de baantjesmachine van de PvdA draait al 50 jaar op volle toeren.

De politiek-correcte elite .... daadwerkelijk de problemen aanpakken, ho maar. Lekker een stukje polderen, iedereen het een beetje naar de zin maken en vooral maar blijven uitgeven. Wat een losers.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:10:52 #32
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92201873
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef voice-over het volgende:
Door de jaren heen is het enige wat de PvdA kan verzinnen het verhogen van premies, belastingen en heffingen. Van efficiënter werken hebben ze echt nog nooit gehoord! Voor zichzelf zorgen gaat overigens prima, de baantjesmachine van de PvdA draait al 50 jaar op volle toeren.
Wat veel erger is, wie is er gekker, de gek of zij die hem volgen?
Kijk de niet-politiek-dommen, ouderen en goede bestuurders die hebben de pvda de laatste jaren al vaarwel gezegd.
Maar een flink deel v/h volk wil echt belogen, bedrogen en betuttelt worden zo blijkt.
Dat men een uitperssinaasappel is ziet men al niet meer...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92212179
Ik ben echt blij met dit topic, scheelt enorme forumvervuiling :)
pi_92212383
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt blij met dit topic, scheelt enorme forumvervuiling :)
Het meest hilarische is dat de aanpak van onze twee grote PvdA-haters eerder averechts werkt. Andere PvdA-criticasters nemen automatisch gas terug om niet te worden geassocieerd met V-O en FTS terwijl twijfelende sociaal-democraten terug in de armen van de PvdA worden gedreven _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92212858
Misschien zijn het gewoon PvdA'ers! :o

False flag!
pi_92214151
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.

I love it O+
VVD wil alleen maar grotere verschillen tussen arm en rijk.

Bijstand nog lager?

Kraken verbieden: eens. :)
pi_92230424
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef IHVK het volgende:
Misschien zijn het gewoon PvdA'ers! :o
Reversed psychology, ik hou er van, leve de PvdA, laat ons graaien en laven !
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:01:11 #38
177885 JoaC
Het is patat
pi_92231415
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je moet politiek wat breder trekken dan alleen '''hoe hoog blijft mijn uitkering''.
Dat kan je beter tegen de conservatieven op FOK zeggen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92234187
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_92235982
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Reversed psychology, ik hou er van, leve de PvdA, laat ons graaien en laven !
Wij dachten dat jij je al van die techniek bediende.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92238139
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:55 schreef damian5700 het volgende:
De stand van de PvdA
Negatieve publiciteit is ook publiciteit. We gaan winnen, ik weet het zeker!
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:52:28 #42
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92239901
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef zwelgje76 het volgende:

[..]

Negatieve publiciteit is ook publiciteit. We gaan winnen, ik weet het zeker!
Wat zal jij een rotdag hebben op 2 maart.
pi_92240391
Als de PvdA nog met verzet wil komen kunnen ze beter Van der laan inzetten.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:02:33 #44
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92240443
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als de PvdA nog met verzet wil komen kunnen ze beter Van der laan inzetten.
Ik denk dat zelfs dat tante Ella het nog beter doet dan JC.
pi_92240617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat zal jij een rotdag hebben op 2 maart.
Ik verwacht de einduitslag pas op 3 maart, maar dat is een detail.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:09:42 #46
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92240869
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef zwelgje76 het volgende:

[..]

Ik verwacht de einduitslag pas op 3 maart, maar dat is een detail.
De grootste verkiezingsnederlaag van de PvdA ooit is aanstaande, ze gaan nog lager scoren dan onder Ad Melkert.
pi_92241069
Dat zou slecht zijn voor Nederland.

Enige partij die echt veel verliest, al tijden, is het CDA.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_92241138
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Holograph het volgende:

[..]

De grootste verkiezingsnederlaag van de PvdA ooit is aanstaande, ze gaan nog lager scoren dan onder Ad Melkert.
In de peilingen staan ze zo rond de uitslag van 4 jaar geleden. Dus ik ben benieuwd :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92241267
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

In de peilingen staan ze zo rond de uitslag van 4 jaar geleden. Dus ik ben benieuwd :)
Dan heb jij andere peilingen als mij, op welke doel je?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92241361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan heb jij andere peilingen als mij, op welke doel je?
Degenen die de laatste tijd voorbij kwamen. De PvdA scoorde vrij beroerd in 2007 bij de vorige statenverkiezingen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92241823
Peilingen...
verschilt van dag tot dag.

En de peilingen gaan over TK verkiezingen. De opkomst is bepalend bij de PS verkiezingen.
Die peilingen zeggen weinig
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_92243628
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef zwelgje76 het volgende:

Negatieve publiciteit is ook publiciteit. We gaan winnen, ik weet het zeker!
Sure, als je het uitspreekt is het zo, ook bij verlies :)
2009 pvda verliest VIER van 7 EU zetels, maart 2010 PvdA verliest bijna 33% van de zetels :-) , pvda minder stemmen dan VVD in juni 2010...
En wat roepen de bobo's dan onder luid gejuich van het klapvee? 'we zijn terug!" _O-
Ja, terug bij 'weer verlies', en straks met 'de 1e kamer verkiezingen' weer schat ik zo in.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92244083
We gaan winnen :)
pi_92244191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef IHVK het volgende:
We gaan winnen :)
Heb je gedronken?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 21:04:30 #55
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92244359
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:

Heb je gedronken?
Och, wij PvdA'ers zijn overtuigd van ons gelijk en onze partij :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_92244562
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Tijger_m het volgende:

Och, wij PvdA'ers zijn overtuigd van ons gelijk en onze partij :P
Dat kan niet kloppen en is dus een lullige 'paradox' daar bijv. de pvda achterban de eu niet wilde, maar de pvda deze eu hen gewoon oplegde..
Zo ben ik overtuigd, door oplettendheid en analyse, dat de pvda weer zetels in gaat leveren her en der, ook per saldo dus.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 21:20:06 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92245459
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef fokthesystem het volgende:

Dat kan niet kloppen en is dus een lullige 'paradox' daar bijv. de pvda achterban de eu niet wilde, maar de pvda deze eu hen gewoon oplegde..
Zo ben ik overtuigd, door oplettendheid en analyse, dat de pvda weer zetels in gaat leveren her en der, ook per saldo dus.
Blablablabla. Dat jij nooit moe van jezelf wordt blijft mij verbazen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_92246501
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Tijger_m het volgende:

Blablablabla. Dat jij nooit moe van jezelf wordt blijft mij verbazen.
Gelukkig voor NL werden- en worden steeds meer mensen pvda-moe.
Al verbaas ik me wel over de tijdsduur van 'politiek in slaap zijn' tot het wakker worden van velen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:15:05 #59
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92262729
Kennelijk hoort mijn topic in dit centrale topic.

OK dan.

quote:
Elatik maakt stemming tegen rechts
telegraaf
3-2-2011

AMSTERDAM - Fatima Elatik, bestuurder in het Amsterdamse stadsdeel Oost, lijkt bezig met het verscherpen van de tegenstellingen in haar stadsdeel door stemming te maken tegen rechts. Onder het mom van een debatreeks met als titel ’Verbinden In Oost’ wil de omstreden stadsdeelvoorzitter wat doen aan de verrechtsing in de stad.

In die reeks staat op 25 februari het wel heel erg gekleurde debat ’Verrechtsing van de samenleving: Wat te doen?’. Wie aan de rechterkant van het politieke spectrum staat hoort er volgens Elatik kennelijk niet bij.

De debatten worden aangegaan om polarisatie en vervreemding tegen te gaan, laat het stadsdeel in een officiële verklaring weten. Waarschuwend wordt daar aan toegevoegd: „Het recht om kritiek te hebben op een godsdienst wordt gezien als vrijheid van meningsuiting.” Met de debatreeks zegt het stadsdeel de verdraagzaamheid tussen de verschillende bevolkingsgroepen te willen stimuleren. Elatik geeft ter plekke haar visie over samenleven en verbinden.
Cohen had het toch over het aanzien van de politiek? De zeer omstreden Elatik levert hier weer een enorme bijdrage aan het aanzien van de politiek. Not!

Elatik raakte in opspraak doordat zij een taxirit van Amsterdam naar een lezing in Nijmegen en terug declareerde. Deze rit koste ¤450,-, terwijl ze ook al een dienstauto van het stadsdeel had. Verder kwam ze ook in opspraak toen ze voor het stadsdeel een boot huurde voor ¤ 35.000 om deel te nemen aan het maritieme evenement Sail. De bestuurders waren ook welkom geweest op de veel goedkopere boot van de gemeente Amsterdam.

En zo'n mevrouw meent Rechts de maat te moeten nemen. _O-
pi_92262922
+2 zetels PvdA
pi_92263450
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:15 schreef voice-over het volgende:
Kennelijk hoort mijn topic in dit centrale topic.
Wat wil je op een pro-pvda forum...
De rest mag met hagelschoten worden verspreid, maar als het pvda is, dan apart nemen en in 1 forumtreinwagon plaatsen. Je was me ook voor met het fatima 'de vertrekkende/terugkomende vrouw van 30+ miljoen' elastiek artikel.
quote:
Cohen had het toch over het aanzien van de politiek? De zeer omstreden Elatik levert hier weer een enorme bijdrage aan het aanzien van de politiek. Not!
Nou het is duidelijk, 'links'(-spelende partij pvda, die niet links meer is al decennia) is goed, en tegen rechts dien je dan oorlog te voeren.
Zoiets als de vredige islam dus, zoals in cairo waar de lieden onderling in 2 kampen naar elkaar 'allah allah hakken maar' roepen. Oh wat schrijf ik nu, nu ja elastiek, zo wil je pvda het, 'oorlog', dus niet gek kijken als de pvda straks een 2 of meer fronten smeerlinie tegen zich krijgt, als de SP alsnog uit wraak voor toen ineens weg stapt van de pvda omdat... en dan zetels meeneemt van die pvda.

quote:
Elatik raakte in opspraak doordat zij een taxirit van Amsterdam naar een lezing in Nijmegen en terug declareerde. Deze rit koste ¤450,-, terwijl ze ook al een dienstauto van het stadsdeel had. Verder kwam ze ook in opspraak toen ze voor het stadsdeel een boot huurde voor ¤ 35.000 om deel te nemen aan het maritieme evenement Sail.
En zo'n mevrouw meent Rechts de maat te moeten nemen. _O-
Ja, die pvda bobo's krijgen de vreemdste opdrachten in de 'oorlog' tegen pvv / 'rechts' zo blijkt weer eens.
Afijn, ik heb weer een i told u so in de maak : de pvda gaat gewoon weer wat zetels verliezen, de corrosie kabbelt voort.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:00:00 #62
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92263769
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat wil je op een pro-pvda forum...
De rest mag met hagelschoten worden verspreid, maar als het pvda is, dan apart nemen en in 1 forumtreinwagon plaatsen.
Verdomd, je hebt gelijk. ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:08:44 #63
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92263980
Rechts maakt nooit stemming tegen links. Op 2 maart zien we waarom. :)

Enfin, hoe durft deze slecht ingeburgerde mevrouw nog haar mond open te doen, nadat ze voor enkele miljoenen euro's het stadsdeel opgelicht heeft? Waarom wil ze maar steeds dat ik geconfronteerd wordt met haar religie? Een religie die de gezworen vijand is van alle Westerse, democratische landen. Dat zulke verwerpelijke mensen bij de PvdA zitten, is typerend. De PvdA is de Schande van Nederland. Deze partij zou echt verboden moeten worden. Schaamte en schuldbesef is ze vreemd.
pi_92265920
en hoe te handelen met politici die voor afschaffing van hypotheekrenteaftrek zijn maar ondertussen wel gebruik maken van hypotheekrenteaftrek.
pi_92268567
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:24 schreef gtotep het volgende:
en hoe te handelen met politici die voor afschaffing van hypotheekrenteaftrek zijn maar ondertussen wel gebruik maken van hypotheekrenteaftrek.
Dat vind ik altijd zo'n vreemde stelling. Waar slaat dat eigenlijk op?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:28:21 #66
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92276098
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo'n vreemde stelling. Waar slaat dat eigenlijk op?
Je zou kunnen zeggen dat ze er uit principe geen gebruik van maken.
pi_92276505
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef Holograph het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat ze er uit principe geen gebruik van maken.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Stel, jij bent een armoedzaaier maar tegelijkertijd een overtuigd VVD'er. Je ontvangt huursubsidie en dat extra geld stelt jou in staat om een redelijk leven te leiden. Zou jij die financiele hulp dan weigeren, enkel uit principe?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92276640
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:28 schreef Holograph het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat ze er uit principe geen gebruik van maken.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Zouden VVD'ers jonger dan 68 dan ook de VUT of AOW moeten weigeren?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:21:16 #69
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92323445
quote:
PvdA in actie voor behoud kazerne Assen
ASSEN - De PvdA in Drenthe is een handtekeningenactie begonnen om de
kazerne van de Luchtmobiele Brigade in Assen te behouden. De kazerne
is van groot belang voor de werkgelegenheid in en rondom Assen.

De PvdA grijpt naar het middel van een handtekeningenactie om in actie
te komen tegen de dreigende bezuinigingen van het kabinet. Het
Ministerie van Defensie moet bezuinigen en daardoor loopt de kazerne
gevaar. Sluiting zou dramatisch zijn voor Assen en omgeving; er zouden
ongeveer 1200 banen verdwijnen. 'We worden in het Noorden al hard
getroffen omdat ook diverse Rijksdiensten hier verdwijnen (o.a.
belastingdienst, gevangenis Veenhuizen, etc). De PvdA staat voor een
rechtvaardig regionaal beleid, waarbij niet slechts rijke provincies
in staat zijn om rijksdiensten te behouden. De luchtmobiele Brigade is
belangrijk voor Drenthe en de keuze voor onze provincie getuigt van
lef en oog voor de regio', aldus de PvdA.

Aanstaande zaterdag om 12.00 uur begint de PvdA in Assen op het
Koopmansplein met het zoveel mogelijk verzamelen van handtekeningen.
De eerste handtekening zal daar worden gezet door Eddy Veenstra,
lijsttrekker van de PvdA in Drenthe en wethouder Jaap Kuin.

Deze actie wordt de hele maand februari in Drenthe volgehouden, waarna
de lijsten worden aangeboden aan leden van de Tweede Kamer en aan
minister Hillen. Iedereen in Drenthe kan deze actie steunen door op de
website van de PvdA Drenthe een handtekening te zetten.
------------------------------------------------------------------------------
Snapt de landelijke pvda de hoeveelheid werkgelegenheid landelijk èn overzee i.v.m. de missie in Afghanistan dan dus weer niet....?
Of wil men liever vanuit het landelijke de lokale pvda franchise inzetten om evenzo lokaal het geld aan het 'slapende leger' te spenderen? Liever dat en hier, dan moslims e.a. helpen in afghanistan?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92324009
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Snapt de landelijke pvda de hoeveelheid werkgelegenheid landelijk èn overzee i.v.m. de missie in Afghanistan dan dus weer niet....?
Of wil men liever vanuit het landelijke de lokale pvda franchise inzetten om evenzo lokaal het geld aan het 'slapende leger' te spenderen? Liever dat en hier, dan moslims e.a. helpen in afghanistan?
Aha dus als ik het goed begrijp moet de PvdA voor de sluiting van deze kazerne zijn omdat ze tegen de Afghanistan-missie van dit kabinet zijn?

Overigens gaan er juist militairen van die andere drentse kazerne die kant op..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 14:34:06 #71
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92324078
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha dus als ik het goed begrijp moet de PvdA voor de sluiting van deze kazerne zijn omdat ze tegen de Afghanistan-missie van dit kabinet zijn?

Overigens gaan er juist militairen van die andere drentse kazerne die kant op..
Jij begrijpt daar iets van? Ik ben onder de indruk! :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:34:17 #72
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92324084
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk nergens op. Stel, jij bent een armoedzaaier maar tegelijkertijd een overtuigd VVD'er. Je ontvangt huursubsidie en dat extra geld stelt jou in staat om een redelijk leven te leiden. Zou jij die financiele hulp dan weigeren, enkel uit principe?
Over het algemeen zijn politici geen arme mensen. De vergelijking slaat dus nergens op.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:40:50 #73
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92324417
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef du_ke het volgende:

Aha dus als ik het goed begrijp moet de PvdA voor de sluiting van deze kazerne zijn omdat ze tegen de Afghanistan-missie van dit kabinet zijn?
Dat zou wel consequenter zijn ja.

En het is toch wel erg vreemd dat een pro-islam partij, pro global village en EU, vrije markt, eerlijk gaan we alles delen, hou de militairen thuis en stuur ze niet naar verweggistan etc. ANTI bezuinigen op defensie is.
Er moet dus welhaast hier of daar een brokkie defensie lobby in de partij zitten.

quote:
Overigens gaan er juist militairen van die andere drentse kazerne die kant op..
N.v.t. in dezes.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92324579
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat zou wel consequenter zijn ja.

En het is toch wel erg vreemd dat een pro-islam partij, pro global village en EU, vrije markt, eerlijk gaan we alles delen, hou de militairen thuis en stuur ze niet naar verweggistan etc. ANTI bezuinigen op defensie is.
Er moet dus welhaast hier of daar een brokkie defensie lobby in de partij zitten.

[..]

N.v.t. in dezes.
Volgens mij is je hele tirade niet van toepassing :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:37:27 #75
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92327310
Die partei, die partei, die hat immer recht!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:04:30 #76
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92384522
Waarom klaagt de PvdA over het feit dat dit kabinet zo weinig bereikt? Was het niet het kabinet met de PvdA die de eerste 100 dagen het land in ging trekken?

Dit kabinet heeft al 6 beloftes nagekomen in de eerste 100 dagen. Terechte constatering van GeenStijl.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:52:46 #77
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92390257
Niet op de grote thema's, hè Holo!
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 6 februari 2011 @ 05:41:48 #78
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92400764
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Holograph het volgende:
Waarom klaagt de PvdA over het feit dat dit kabinet zo weinig bereikt? Was het niet het kabinet met de PvdA die de eerste 100 dagen het land in ging trekken?

Dit kabinet heeft al 6 beloftes nagekomen in de eerste 100 dagen. Terechte constatering van GeenStijl.
Job Cohen is het meest fantastische wat ons land de afgelopen decennia is overkomen. Hij heeft de ogen van een groot deel van de bevolking geopend. Tevens weet hij effectief een hele foute ideologie de nek om te draaien en een schurkachtige politieke partij te ontmaskeren. Het is alleen vreemd dat de PvdA deze PVV/VVD-dubbelspion nog niet aan de kant heeft gezet.
pi_92417917
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Holograph het volgende:
Waarom klaagt de PvdA over het feit dat dit kabinet zo weinig bereikt? Was het niet het kabinet met de PvdA die de eerste 100 dagen het land in ging trekken?

Dit kabinet heeft al 6 beloftes nagekomen in de eerste 100 dagen. Terechte constatering van GeenStijl.
Leugens en bedrog zijn nou eenmaal eigenschappen van linksche rakkers.
pi_92417959
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 05:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Job Cohen is het meest fantastische wat ons land de afgelopen decennia is overkomen. Hij heeft de ogen van een groot deel van de bevolking geopend. Tevens weet hij effectief een hele foute ideologie de nek om te draaien en een schurkachtige politieke partij te ontmaskeren. Het is alleen vreemd dat de PvdA deze PVV/VVD-dubbelspion nog niet aan de kant heeft gezet.
Idd, laten we hopen dat hij aanblijft voor de volgende verkiezingen :+
pi_92418109
Onder leiding van Cohen werd de PvdA de tweede partij van Nederland. Gut gut, wat heeft de man het slecht gedaan :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 februari 2011 @ 18:44:53 #82
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92421180
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Onder leiding van Cohen werd de PvdA de tweede partij van Nederland. Gut gut, wat heeft de man het slecht gedaan :')
Hoe doet hij het nu? That's the question.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:01:33 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92425137
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Onder leiding van Cohen werd de PvdA de tweede partij van Nederland. Gut gut, wat heeft de man het slecht gedaan :')
Ik vraag mij af of dat nou op zijn conto geschreven kan worden. Het strategische stem effect was volgens mij vele malen groter.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92425443
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of dat nou op zijn conto geschreven kan worden. Het strategische stem effect was volgens mij vele malen groter.
In mijn optiek was er wel degelijk sprake van een Cohen-effect. Veel linksen, waaronder ikzelf, hadden veel vertrouwen in een Cohen als minister-president. Dit, in combinatie met het feit dat we tegenwicht wilden bieden aan een groot rechts blok, maakte dat ik en vele anderen PvdA stemden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92425663
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of dat nou op zijn conto geschreven kan worden. Het strategische stem effect was volgens mij vele malen groter.
Als je kijkt waar de PvdA vandaan kwam moet er toch wel enig effect zijn geweest.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:12:18 #86
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92425776
Ach, de PVDA zal de komende 20 jaar op nog wel zo'n vaste 30 zetels kunnen rekenen. Helaas zou ik zeggen :P

Alhoewel je altijd nog beter een breed midden dan een breed spectrum met grote randpartijen kan hebben. Alleen moet de PVDA drastisch vernieuwen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92426550
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
Ach, de PVDA zal de komende 20 jaar op nog wel zo'n vaste 30 zetels kunnen rekenen. Helaas zou ik zeggen :P

Alhoewel je altijd nog beter een breed midden dan een breed spectrum met grote randpartijen kan hebben. Alleen moet de PVDA drastisch vernieuwen.
Niet alleen PvdA maar ook CDA kampt daarmee en in zekere zin de VVD ook. Die kunnen op het boos doen tegen de buitenlanders niet blijven concurreren met de PVV.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92426835
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
Ach, de PVDA zal de komende 20 jaar op nog wel zo'n vaste 30 zetels kunnen rekenen. Helaas zou ik zeggen :P

Alhoewel je altijd nog beter een breed midden dan een breed spectrum met grote randpartijen kan hebben. Alleen moet de PVDA drastisch vernieuwen.
En wat zou er zoal vernieuwd moeten worden binnen de PvdA? Het is toch een sociaal-democratische partij, weliswaar niet de mijne maar toch. De PvdA moet gewoon de PvdA blijven, alleen een tikje meer naar het midden, net zoals onder Kok.

CDA kan wel een opfrisbeurt gebruiken, tis allemaal iets te stoffig geworden.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:32:45 #89
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92427161
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En wat zou er zoal vernieuwd moeten worden binnen de PvdA? Het is toch een sociaal-democratische partij, weliswaar niet de mijne maar toch. De PvdA moet gewoon de PvdA blijven, alleen een tikje meer naar het midden, net zoals onder Kok.

CDA kan wel een opfrisbeurt gebruiken, tis allemaal iets te stoffig geworden.
Wat er moet vernieuwen aan de partij? Wat dacht je van meegaan met een nieuw electoraat? De PvdA'er van de toekomst is niet meer havenarbeider van 40 jaar geleden. De PvdA moet zich richten op de modale middenklasse, lagere belastingen voor die groep, betaalbare zorg en goede scholen. Niet eeuwig blijven hameren op "de sterkste schouders". Die termen waren hip, beginnen nu erg outdated te raken. Een nieuwe totaalvisie voor de middenklasse.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:34:04 #90
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92427251
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Onder leiding van Cohen werd de PvdA de tweede partij van Nederland. Gut gut, wat heeft de man het slecht gedaan :')
Hij is highly overrated. Nu zijn ze de 4e partij ofzo?
pi_92427327
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hij is highly overrated. Nu zijn ze de 4e partij ofzo?
Volgens mij nog gewoon de tweede, want als er iets highly overrated is dan zijn het wel peilingen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:39:12 #92
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92427646
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij nog gewoon de tweede, want als er iets highly overrated is dan zijn het wel peilingen.
Ook dat. De PvdA en de VVD worden altijd te hoog gepeild.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:43:51 #93
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92428030
Onderzoek: Gemengde buurt niet beter voor prestaties

Alweer een PvdA-ideaal onderuitgehaald ;(.
pi_92430326
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef Holograph het volgende:
Onderzoek: Gemengde buurt niet beter voor prestaties

Alweer een PvdA-ideaal onderuitgehaald ;(.
Had jij dat onderzoek nodig om je daarvan te overtuigen :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92435861
Het nastreven van gemengde scholen (in tegenstelling tot witte en zwarte scholen) wordt niet alleen gedaan vanwege het verbeteren van schoolprestaties. Het heeft ook te maken met het verbeteren van integratie. Daar gaat deze mevrouw compleet aan voorbij.

Het is goed als kinderen met een allochtone achtergrond op jonge leeftijd in contact komen met zo veel mogelijk blanke, Nederlandse kinderen. Op school leer je niet alleen rekenen en schrijven, je leert er ook hoe je met anderen om hoort te gaan. Hoe meer contact er is tussen kinderen van allerlei achtergronden, hoe beter de integratie zal verlopen.

Overigens is dit niet alleen een idee wat bij de PvdA leeft. Ben de laatste tijd veel in Kanaleneiland geweest en veel Marokkaanse moeders gesproken die hun kinderen buiten Kanaleneiland naar de basisschool brengen zodat ze tenminste in contact komen met blanke kinderen. Eén moeder bracht haar kinderen in Wittevrouwen naar school, ze gaat dus gewoon de halve stad door met haar kinderen om ze op een school te krijgen die zij geschikt vindt.. Absurde situatie.

De situatie die men probeert te creeeren door stadsvernieuwing is dat er meer blanke gezinnen komen in zwarte wijken. De hoop is dan dat deze blanke kinderen naar de plaatselijke basisscholen gaan waardoor dit weer gemengde scholen worden in plaats van zwarte scholen. Deze aanpak is overigens wel iets voor de lange termijn en of het echt gaat werken blijft natuurlijk de vraaag. Het niet proberen van zo'n aanpak is naar mijn mening echter ook geen optie, je kunt deze wijken en de inwoners niet zomaar opgeven.
pi_92446781
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef zwelgje76 het volgende:
Het nastreven van gemengde scholen (in tegenstelling tot witte en zwarte scholen) wordt niet alleen gedaan vanwege het verbeteren van schoolprestaties. Het heeft ook te maken met het verbeteren van integratie. Daar gaat deze mevrouw compleet aan voorbij.

Het is goed als kinderen met een allochtone achtergrond op jonge leeftijd in contact komen met zo veel mogelijk blanke, Nederlandse kinderen. Op school leer je niet alleen rekenen en schrijven, je leert er ook hoe je met anderen om hoort te gaan. Hoe meer contact er is tussen kinderen van allerlei achtergronden, hoe beter de integratie zal verlopen.

Overigens is dit niet alleen een idee wat bij de PvdA leeft. Ben de laatste tijd veel in Kanaleneiland geweest en veel Marokkaanse moeders gesproken die hun kinderen buiten Kanaleneiland naar de basisschool brengen zodat ze tenminste in contact komen met blanke kinderen. Eén moeder bracht haar kinderen in Wittevrouwen naar school, ze gaat dus gewoon de halve stad door met haar kinderen om ze op een school te krijgen die zij geschikt vindt.. Absurde situatie.

De situatie die men probeert te creeeren door stadsvernieuwing is dat er meer blanke gezinnen komen in zwarte wijken. De hoop is dan dat deze blanke kinderen naar de plaatselijke basisscholen gaan waardoor dit weer gemengde scholen worden in plaats van zwarte scholen. Deze aanpak is overigens wel iets voor de lange termijn en of het echt gaat werken blijft natuurlijk de vraaag. Het niet proberen van zo'n aanpak is naar mijn mening echter ook geen optie, je kunt deze wijken en de inwoners niet zomaar opgeven.
De PvdA probeert koste wat het koste de schade van de mislukte integratie te beperken. Hoeveel geld het ook mag kosten, de PvdA blijft er geld in pompen.

Wat is er zo moeilijk aan dat je als immigrant zelf je best doen om succesvol in je nieuwe land te worden? Zonder al die subsidieprojecten en die "gedwongen integratie" van de PvdA?

De PvdA is echt hélemaal de weg kwijt, met Job Cohen (het promotiemateraal van de VVD en PVV) voorop.
pi_92446790
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef zwelgje76 het volgende:
De situatie die men probeert te creeeren door stadsvernieuwing is dat er meer blanke gezinnen komen in zwarte wijken. De hoop is dan dat deze blanke kinderen naar de plaatselijke basisscholen gaan waardoor dit weer gemengde scholen worden in plaats van zwarte scholen. Deze aanpak is overigens wel iets voor de lange termijn en of het echt gaat werken blijft natuurlijk de vraaag. Het niet proberen van zo'n aanpak is naar mijn mening echter ook geen optie, je kunt deze wijken en de inwoners niet zomaar opgeven.
Ja natuurlijk, typisch PvdA: we proberen maar wat en of het ook daadwerkelijk lukt: dat weten we niet. En maar geld erin blijven pompen, of het nog resultaat verkrijgt weet de PvdA niet, maar wel lekker geld erin blijven pompen.
pi_92446808
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.

I love it O+
Mooi dat je ook echt in het sprookje gelooft dat de VVD je voorschotelt. :')
pi_92447503
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2011 06:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, typisch PvdA: we proberen maar wat en of het ook daadwerkelijk lukt: dat weten we niet. En maar geld erin blijven pompen, of het nog resultaat verkrijgt weet de PvdA niet, maar wel lekker geld erin blijven pompen.
Aha en de andere partijen hebben wel de oplossing (welke ook al weer)? En die is wel gratis? _O-
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92448151
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha en de andere partijen hebben wel de oplossing (welke ook al weer)? En die is wel gratis? _O-
Zienswijze heeft een oplossing: flikker alle buitenlanders het land uit en zet alle linkse politici achter slot en grendel. Daarna worden alle linksen gedachten uitgeband. Columnisten die het wagen een links geluid ten gehore te brengen, worden opgesloten. Burgers die een bijeenkomst houden waar linkse normen en waarden worden besproken, smijten we eveneens in de bajes. Rechts zo die gaat!

Dit idee kreeg ik althans toen ik gisteren de postings van ZW las.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 februari 2011 @ 11:55:29 #101
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92453097
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef KoosVogels het volgende:

Daarna worden alle linksen gedachten uitgeband.
LinkseN gedachten, dat staat voor...?

Volgens mij hebben sinds een jaar of 200 her "linkse" regeringen wereldwijd meer bloed aan de handen dan rechtse.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92453460
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

LinkseN gedachten, dat staat voor...?

Volgens mij hebben sinds een jaar of 200 her "linkse" regeringen wereldwijd meer bloed aan de handen dan rechtse.
Ik refereerde enkel naar het ideaalbeeld van Zienswijze.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 februari 2011 @ 12:09:52 #103
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92453638
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

Ik refereerde enkel naar het ideaalbeeld van Zienswijze.
EDIT ! : zie eerst Hoe vijfduizend voorkeursstemmen te vergaren?
Dat begrijp ik wel. Ik hoop echter ook dat jij dat (begrip ontplooien) doet of gaat doen inzake je taal-puristen gedrag op fok.
Zo lees ik net toevallig 2 maal dat jij geen T achter een B wil zetten of zo :) Dit als conclusie zijnde, niet dat je schreef dat je dat niet zal doen uit principe of zo.

Van elders op het forum :
1. schreef : "Het is ons opgedrongen, en dat is voor mensen al genoeg om te zien dat iets mislukt dat men helemaal niet gewild heeft, daarnaast de waanzin van de wekelijkse verhuizingen en de grenzeloze verspilling terwijl de leden moeten bezuinigen"

2. , jij, schreef in je reactie: "Spreek voor jezelf. Wellicht dat jij het niet heb gewild, maar ik beschouw de EU nog altijd als een zegen"

Dien ik je nu volgens jouw eigen 'way of life' niet meer serieus te nemen?
Het gaat niet om wat men zegt inhoudelijk, maar om hoe men dat intikt?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92453770
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

EDIT ! : zie eerst Hoe vijfduizend voorkeursstemmen te vergaren?
Dat begrijp ik wel. Ik hoop echter ook dat jij dat (begrip ontplooien) doet of gaat doen inzake je taal-puristen gedrag op fok.
Zo lees ik net toevallig 2 maal dat jij geen T achter een B wil zetten of zo :) Dit als conclusie zijnde, niet dat je schreef dat je dat niet zal doen uit principe of zo.

Van elders op het forum :
1. schreef : "Het is ons opgedrongen, en dat is voor mensen al genoeg om te zien dat iets mislukt dat men helemaal niet gewild heeft, daarnaast de waanzin van de wekelijkse verhuizingen en de grenzeloze verspilling terwijl de leden moeten bezuinigen"

2. , jij, schreef in je reactie: "Spreek voor jezelf. Wellicht dat jij het niet heb gewild, maar ik beschouw de EU nog altijd als een zegen"

Dien ik je nu volgens jouw eigen 'way of life' niet meer serieus te nemen?
Het gaat niet om wat men zegt inhoudelijk, maar om hoe men dat intikt?
Jij nam mij toch al niet serieus?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 februari 2011 @ 12:17:41 #105
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92453884
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

Jij nam mij toch al niet serieus?
N.v.t. voor nu en dit.
Mijn vraag is of je jezelf nog serieus kunt nemen gezien je uitspraken aangaande taalfouten klachten- en deze aan intellect koppelen? Eigenlijk niet namelijk, je stemde jezelf weg als dit forum "de fok X taal factor" was..

Ontopic: het is wel pvda gedrag dat ik van meer pvda-ers ken: anderen de maat nemen waar ze zelf niet door passen, vele splinters zien bij anderen en de eigen balk ontkennen, do as they say not as they do.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92453993
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:17 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

N.v.t. voor nu en dit.
Mijn vraag is of je jezelf nog serieus kunt nemen gezien je uitspraken aangaande taalfouten klachten- en deze aan intellect koppelen? Eigenlijk niet namelijk, je stemde jezelf weg als dit forum "de fok X taal factor" was..

Ontopic: het is wel pvda gedrag dat ik van meer pvda-ers ken: anderen de maat nemen waar ze zelf niet door passen, vele splinters zien bij anderen en de eigen balk ontkennen, do as they say not as they do.
Ik neem mijzelf nog steeds erg serieus. Mijn kritiek op jouw beheersing van de Nederlandse taal richt zich namelijk niet op een -dt foutje her en der. De lappen tekst die jij uit jouw toetsenbord ramt zijn negen van de tien keer volstrekt onleesbaar. Dat is de reden dat ik kritiek uit. Er zijn zat users die spelfoutjes maken, maar desondanks toch een leesbare zin weten te fabriceren. Jouw stukjes proza zijn meer dan eens onmogelijk te doorgronden. Dat is het verschil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 februari 2011 @ 12:30:20 #107
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92454299
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik neem mijzelf nog steeds erg serieus. Mijn kritiek op jouw beheersing van de Nederlandse taal richt zich namelijk niet op een -dt foutje her en der. De lappen tekst die jij uit jouw toetsenbord ramt zijn negen van de tien keer volstrekt onleesbaar. Dat is de reden dat ik kritiek uit. Er zijn zat users die spelfoutjes maken, maar desondanks toch een leesbare zin weten te fabriceren. Jouw stukjes proza zijn meer dan eens onmogelijk te doorgronden. Dat is het verschil.
Tegen ene pietverdriet 'zei je'
En weer anderen schrijven niet alleen de grootst mogelijke onzin, maar doen dat ook nog eens in foutieve zinnen boordevol dt-fouten.
En tegen iemand anders zei je dat je die niet serieus nam vanwege een foute d of t of beide. Gewoon om dan lekker makkelijk verder niet op diens argumenten in te gaan, lekker 'excuus'...
Dus koos, wat mijn door velen wel te snappen teksten aangaat : n.v.t.
Wat jouw klachten over taal richting anderen aangaat : 'kijk wat vaker in de spiegel' je bent niet zo goed als je denkt te zijn. Ga gewoon op hun inhoudelijke reacties in, hoe moeilijk pvda-denken soms ook te verdedigen is.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92454385
Het zou natuurlijk helpen wanneer jij daadwerkelijk inhoudelijke reacties zou plaatsen, in plaats van ongefundeerd onderbuikgebral over de vermeende slechtheid van de PvdA.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92467255
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha en de andere partijen hebben wel de oplossing (welke ook al weer)? En die is wel gratis? _O-
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zienswijze heeft een oplossing: flikker alle buitenlanders het land uit en zet alle linkse politici achter slot en grendel. Daarna worden alle linksen gedachten uitgeband. Columnisten die het wagen een links geluid ten gehore te brengen, worden opgesloten. Burgers die een bijeenkomst houden waar linkse normen en waarden worden besproken, smijten we eveneens in de bajes. Rechts zo die gaat!

Dit idee kreeg ik althans toen ik gisteren de postings van ZW las.
Ja natuurlijk Koos, ik ben zelf een buitenlander.

Maar mijn oplossing is een gezonde oplossing die geen geld kost:

- Wat men moet doen is een rechts maatschappelijk systeem inbouwen. Men gaat uit van eigen verantwoordelijkheid en een beperkte verzorgingsstaat. Door een beperkte verzorgingsstaat wordt het voor gelukszoekers grotendeels onaantrekkelijk om hiernaartoe te komen. Immigranten moeten zelf hier hun leven opbouwen, naar school gaan of werken, en succesvol worden. Dit is heel goed mogelijk. Door een beperkte verzorgingsstaat wordt creativiteit gestimuleerd en krijgen mensen sneller prikkels om wat van hun leven te maken.
pi_92468089
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]



[..]

Ja natuurlijk Koos, ik ben zelf een buitenlander.

Maar mijn oplossing is een gezonde oplossing die geen geld kost:

- Wat men moet doen is een rechts maatschappelijk systeem inbouwen. Men gaat uit van eigen verantwoordelijkheid en een beperkte verzorgingsstaat. Door een beperkte verzorgingsstaat wordt het voor gelukszoekers grotendeels onaantrekkelijk om hiernaartoe te komen. Immigranten moeten zelf hier hun leven opbouwen, naar school gaan of werken, en succesvol worden. Dit is heel goed mogelijk. Door een beperkte verzorgingsstaat wordt creativiteit gestimuleerd en krijgen mensen sneller prikkels om wat van hun leven te maken.
Ah ik was al even bang dat je de grote praktische oplossing had gevonden :+.

Dit klinkt namelijk wel heel leuk maar het haalt de problemen rondom de integratie er niet bepaald uit. Integendeel zou ik zelfs zeggen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:11:17 #111
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92468164
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah ik was al even bang dat je de grote praktische oplossing had gevonden :+.

Dit klinkt namelijk wel heel leuk maar het haalt de problemen rondom de integratie er niet bepaald uit. Integendeel zou ik zelfs zeggen.
Zo doen Nederlandse Chinezen het wel. Ik vraag me af waarom alleen Chinezen automatisch voor zichzelf kunnen zorgen, maar dat de rest mag genieten van onze riante verzorgingsstaat.
pi_92468436
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:11 schreef Holograph het volgende:

[..]

Zo doen Nederlandse Chinezen het wel. Ik vraag me af waarom alleen Chinezen automatisch voor zichzelf kunnen zorgen, maar dat de rest mag genieten van onze riante verzorgingsstaat.
Perceptie Holo, voor een groot deel echt perceptie.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92469536
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Perceptie Holo, voor een groot deel echt perceptie.
Oftewel, geen argumenten.
pi_92469573
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oftewel, geen argumenten.
Klopt voor zijn stelling zijn niet zoveel feitelijke argumenten te vinden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92469624
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]



[..]

Ja natuurlijk Koos, ik ben zelf een buitenlander.

Maar mijn oplossing is een gezonde oplossing die geen geld kost:

- Wat men moet doen is een rechts maatschappelijk systeem inbouwen. Men gaat uit van eigen verantwoordelijkheid en een beperkte verzorgingsstaat. Door een beperkte verzorgingsstaat wordt het voor gelukszoekers grotendeels onaantrekkelijk om hiernaartoe te komen. Immigranten moeten zelf hier hun leven opbouwen, naar school gaan of werken, en succesvol worden. Dit is heel goed mogelijk. Door een beperkte verzorgingsstaat wordt creativiteit gestimuleerd en krijgen mensen sneller prikkels om wat van hun leven te maken.
Ik denk dat een kleine verzorgingsstaat totaal geen gevolgen heeft voor de aantrekkingskracht van ons land. Immers, het welvaartsniveau ligt hier nog steeds oneindig veel hoger dan een willekeurig Afrikaans of Midden-Oosters land. Bovendien vraag ik mij af in hoeverre immigranten bekend zijn met onze verzorgingsstaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:03:24 #116
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92485727
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

Bovendien vraag ik mij af in hoeverre immigranten bekend zijn met onze verzorgingsstaat.
Ongelooflijk hoe jij jarenlang nieuws mist van 'advies mannetjes in afrika, turkije en marokko' tot promotie filmpjes in rusland aan toe hoe men in NL het meeste uit het niets doen, de zorg, scholing e.d. kan halen... mis liep.

Nog wat pvda niet-goed-gedaan-jongens voorbeelden

[ Bericht 24% gewijzigd door fokthesystem op 08-02-2011 00:11:20 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:35:45 #117
177885 JoaC
Het is patat
pi_92486867
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ongelooflijk hoe jij jarenlang nieuws mist van 'advies mannetjes in afrika, turkije en marokko' tot promotie filmpjes in rusland aan toe hoe men in NL het meeste uit het niets doen, de zorg, scholing e.d. kan halen... mis liep.

Nog wat pvda niet-goed-gedaan-jongens voorbeelden
Dit filmpje was van voor de tsunami van PVV-criminaliteit in de actualiteit
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 februari 2011 @ 08:28:27 #118
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92533958
Martin Bosma (PVV): ‘Jarige PvdA kan worden opgeheven’
telegraaf

quote:
AMSTERDAM - De PvdA viert vandaag haar 65ste verjaardag, en krijgt daarvoor felicitaties uit onverwachte hoek: PVV-strateeg Martin Bosma, het brein achter Geert Wilders, vertelt op Radio 1 dat hij ‘de polonaise aan het lopen is’. "Want wat doe je als je 65 wordt? Dan ga je met pensioen", zo liet Bosma in het WNL-programma Nu Al Wakker Nederland weten.

De PvdA is hard toe aan haar oude dag, zegt de PVV’er. "Ik vind de PvdA een soort Avro. Ze bestaan alletwee al heel lang, maar niemand weet eigenlijk nog waaróm ze bestaan, wat hun verhaal is. Als de PvdA en de Avro niet zouden bestaan vandaag, dan zou niemand ze oprichten."

In het programma deed Bosma nog een opvallende uitspraak: voor het eerst gaf hij toe vroeger PvdA gestemd te hebben. "Ik kom uit een links nest, ben van huis uit een sociaaldemocraat, en bij dezen wil ik wel bekennen dat ik dat gedaan heb. Ik zeg wel eens dat ik nu nog steeds een sociaaldemocraat ben, en dat ik daarom nu bij de PVV zit."

De PvdA is ver afgedreven van zijn oorspronkelijke doelstellingen, zegt Bosma. Dat er toch nog mensen zijn die op de partij stemmen ligt volgens hem aan de macht der gewoonte. "Er zullen heel veel Henken en Ingrids zijn die nog bij de PvdA zitten, maar dat is een soort merkentrouw, zoals je dat in de reclame noemt. Heel veel Nederlanders gebruiken op dit tijdstip Prodent, en dat doen ze al heel lang en ze weten eigenlijk niet waarom, en dat is met de PvdA net zo. Ze doen het omdat hun ouders het al deden, maar als ze kijken waar de PvdA voor staat dan zullen ze weggaan, bijvoorbeeld naar ons."
Dat zooitje onder leiding van de arrogante regent Cohen heeft totaal geen nut meer. Niemand in Nederland weet waar de PvdA voor staat. Ze hadden met het CDA en CU de kans om 4 jaar te regeren maar in plaats daarvan maakte de PvdA alleen maar ruzie en staken messen in de ruggen van collega-bewindslieden. Als klapstuk vonden de PvdA'ers dat het partijbelang belangrijker is dan het landsbelang (Uruzgan). Met zo'n partij in de regering gaat Nederland echt ten onder. Dus daág PvdA, rot maar lekker op. Niemand zal je missen, Henk&Ingrid al helemaal niet.
pi_92534285
Wat een kleuter die Bosma. Maar goed dat is oud nieuws :).

Wel grappig hoeveel leugens jij trouwens kwijt kan in een paar zinnen :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92534657
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:48 schreef du_ke het volgende:
Wat een kleuter die Bosma. Maar goed dat is oud nieuws :).

Wel grappig hoeveel leugens jij trouwens kwijt kan in een paar zinnen :D
Nu ja, Bosma geeft dus duidelijk aan nu dat de PVV beschouwd moet of kan worden als een PvdA v2.0.
Of eigenlijk beter v4.0, als je zijn boekje gelezen hebt. Eerst kreeg je DS'70 (v2.0), daarna LPF (v3.0) en nu dus PVV (v4.0).
En eigenlijk komt de VVD ook voort uit de PvdA, die is eigenlijk v1.3, want er was al eerder een PVV v1.0 (en v1.2 op zijn PvdA's).
Om het echter helemaal spannend te maken komt de PvdA voort uit de SDAP, dus de PvdA zelf is al een v2.0. Terwijl dan de SDAP volgens Bosma c.s. eigenlijk verwant is aan de NSDAP van Hitler.
Alles bij elkaar opgeteld beweert Bosma dus dit:
SDAP v1.0.1.0---> PVDA v2.0.1.0---> DS'70 v3.0.1.0 ---> LPF v4.0.1.0---> PVV v5.0.1.2
PVV v1.0.2.1 ---> VVD v1.0.3.0
NSDAP v1.2.0.0
Allemaal het zelfde vijvertje dus als het ware.
I´m back.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:17:27 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_92534826
Wat een bullshit van die Bosma zeg. De PVV is gewoon de NSB v2.0. Punt uit.
pi_92534847
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:17 schreef remlof het volgende:
Wat een bullshit van die Bosma zeg. De PVV is gewoon de NSB v2.0. Punt uit.
O, ja die kunnen we ook wel inpassen natuurlijk.
Dat is gewoon v1.3.0.0
I´m back.
pi_92534976
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Martin Bosma (PVV): ‘Jarige PvdA kan worden opgeheven’
telegraaf

[..]

Dat zooitje onder leiding van de arrogante regent Cohen heeft totaal geen nut meer. Niemand in Nederland weet waar de PvdA voor staat. Ze hadden met het CDA en CU de kans om 4 jaar te regeren maar in plaats daarvan maakte de PvdA alleen maar ruzie en staken messen in de ruggen van collega-bewindslieden. Als klapstuk vonden de PvdA'ers dat het partijbelang belangrijker is dan het landsbelang (Uruzgan). Met zo'n partij in de regering gaat Nederland echt ten onder. Dus daág PvdA, rot maar lekker op. Niemand zal je missen, Henk&Ingrid al helemaal niet.
Is de PVV ook tegen het landsbelang, want niet voor een missie naar Kunduz?
I´m back.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:26:38 #124
104871 remlof
Europees federalist
pi_92535079
Bosma neem ik al heel lang niet meer serieus, dat is een soort mislukte Himmler :')
pi_92535281
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:26 schreef remlof het volgende:
Bosma neem ik al heel lang niet meer serieus, dat is een soort mislukte Himmler :')
Toch verdient het wel aanbeveling om dat boekje van hem te lezen hoor, dan word je iig redelijk goed ingeleid in het denken dat bij de PVV opgang vindt en, zoals ik eerder al geschreven heb, zit het een stuk consistenter in elkaar dan veel van wat ik in POL aan gelijkwaardigs door de jaren heen gelezen heb. Niet dat het consistent is; het zijn ook veel aannames die niet te bewijzen vallen, er zitten opvallende tegenspraken en omissies in en vooral naar mate het boekje vordert veel aan elkaar gerijgde losse quotaties van linkse kopstukken uit het verband gerukt om zijn punten te bewijzen, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 09-02-2011 09:40:39 ]
I´m back.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:46:03 #126
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92535573
Kijk, zoals je snapt spreekt onderstaande mij wel aan.

quote:
PVV-strateeg bekent: Ik heb vroeger PvdA gestemd
Martin Bosma (PVV): Jarige PvdA kan worden opgeheven
AMSTERDAM - De PvdA viert vandaag haar 65ste verjaardag, en krijgt
daarvoor felicitaties uit onverwachte hoek: PVV-strateeg Martin Bosma,
het brein achter Geert Wilders, vertelt op Radio 1 dat hij de
polonaise aan het lopen is. "Want wat doe je als je 65 wordt? Dan ga
je met pensioen", zo liet Bosma in het WNL-programma Nu Al Wakker
Nederland weten.

De PvdA is hard toe aan haar oude dag, zegt de PVVer. "Ik vind de
PvdA een soort Avro. Ze bestaan alletwee al heel lang, maar niemand
weet eigenlijk nog waaróm ze bestaan, wat hun verhaal is. Als de PvdA
en de Avro niet zouden bestaan vandaag, dan zou niemand ze
oprichten."

In het programma deed Bosma nog een opvallende uitspraak: voor het
eerst gaf hij toe vroeger PvdA gestemd te hebben. "Ik kom uit een
links nest, ben van huis uit een sociaaldemocraat, en bij dezen wil ik
wel bekennen dat ik dat gedaan heb. Ik zeg wel eens dat ik nu nog
steeds een sociaaldemocraat ben, en dat ik daarom nu bij de PVV zit."

De PvdA is ver afgedreven van zijn oorspronkelijke doelstellingen,
zegt Bosma. Dat er toch nog mensen zijn die op de partij stemmen ligt
volgens hem aan de macht der gewoonte. "Er zullen heel veel Henken en
Ingrids zijn die nog bij de PvdA zitten, maar dat is een soort
merkentrouw, zoals je dat in de reclame noemt. Heel veel Nederlanders
gebruiken op dit tijdstip Prodent, en dat doen ze al heel lang en ze
weten eigenlijk niet waarom, en dat is met de PvdA net zo. Ze doen het
omdat hun ouders het al deden, maar als ze kijken waar de PvdA voor
staat dan zullen ze weggaan, bijvoorbeeld naar ons."
Zo zijn er wel meer oplettende lieden die pvda stemden ooit (ja zelfs ik) en toen nooit meer.
Ik ben er van overtuigd dat als er een lijst was met opstappers, leden doel ik dan op, maar ook stemmers, naar leeftijd, dat oud- pvda-ers de grootste groep 55+ bevat. Voor nieuwe stemmers is er echter geen peil op te trekken, men moet het vooral van de zwevende politiek-dommen hebben, die de 'campagne advertenties' van de baantjesjagers voor vol aanzien, maar welke eigenlijk het merk pvda helemaal niet zo goed kennen, de aftersales, de service, de ooit gewaardeerde functies die men weg deed, het mis management met belastingcenten etc.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:48:06 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_92535618
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch verdient het wel aanbeveling om dat boekje van hem te lezen hoor, dan word je iig redelijk goed ingeleid in het denken dat bij de PVV opgang vindt en, zoals ik eerder al geschreven heb, zit het een stuk consistenter in elkaar dan veel van wat ik in POL aan gelijkwaardigs door de jaren heen gelezen heb. Niet dat het consistent is; het zijn ook veel aannames die niet te bewijzen vallen, er zitten opvallende tegenspraken en omissies in en vooral naar mate het boekje vordert veel aan elkaar gerijgde losse quotaties van linkse kopstukken uit het verband gerukt om zijn punten te bewijzen, maar toch.
Je kan van mij echt niet vragen om een boek van iemand die in het PVV-programma schreef "op 4 mei herdenken wij de slachtoffers van het (nationaal-)socialisme" serieus te nemen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:50:44 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_92535678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef fokthesystem het volgende:
Kijk, zoals je snapt spreekt onderstaande mij wel aan.

[..]

Zo zijn er wel meer oplettende lieden die pvda stemden ooit (ja zelfs ik) en toen nooit meer.
Ik ben er van overtuigd dat als er een lijst was met opstappers, leden doel ik dan op, maar ook stemmers, naar leeftijd, dat oud- pvda-ers de grootste groep 55+ bevat. Voor nieuwe stemmers is er echter geen peil op te trekken, men moet het vooral van de zwevende politiek-dommen hebben, die de 'campagne advertenties' van de baantjesjagers voor vol aanzien, maar welke eigenlijk het merk pvda helemaal niet zo goed kennen, de aftersales, de service, de ooit gewaardeerde functies die men weg deed, het mis management met belastingcenten etc.
Ik heb me aardig ingelezen, volg de Nederlandse politiek al minstens 25 jaar, ben bij lange na niet 55+ en stem tegenwoordig uit volle overtuiging PvdA omdat die partij het beste aansluit bij mijn ideeën over hoe ik dingen in Nederland geregeld wil zien.

Ow en ik ben nog lid ook.
pi_92535694
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Je kan van mij echt niet vragen om een boek van iemand die in het PVV-programma schreef "op 4 mei herdenken wij de slachtoffers van het (nationaal-)socialisme" serieus te nemen.
Je hoeft het ook niet serieus te nemen, maar ik kan mij voorstellen dat, zoals Ryan schrijft, het boek een goed inkijkje biedt in het brein van een PVV'er. Naar wat ik heb begrepen zit zijn boek vol met linkse complotten die als doel hebben ons land ten gronde te richten. Ik vrees dat Bosma ook heilig van overtuigd is van zijn gelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:52:44 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_92535731
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet serieus te nemen, maar ik kan mij voorstellen dat, zoals Ryan schrijft, het boek een goed inkijkje biedt in het brein van een PVV'er. Naar wat ik heb begrepen zit zijn boek vol met linkse complotten die als doel hebben ons land ten gronde te richten. Ik vrees dat Bosma ook heilig van overtuigd is van zijn gelijk.
Ok, als iemand een pdf of pub heeft zal ik het eens lezen.
pi_92535855
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Je kan van mij echt niet vragen om een boek van iemand die in het PVV-programma schreef "op 4 mei herdenken wij de slachtoffers van het (nationaal-)socialisme" serieus te nemen.
Als je iets wilt bestrijden, dan moet je het kennen.
Toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 09-02-2011 10:36:59 ]
I´m back.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:22:14 #132
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92536561
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef remlof het volgende:

Ow en ik ben nog lid ook.
We maken allemaal wel eens fouten.
En zoals je al stelt, er is nog hoop op inzicht, wie weet ook pas na je 55e.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92536596
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

We maken allemaal wel eens fouten.
En zoals je al stelt, er is nog hoop op inzicht, wie weet ook pas na je 55e.
Jij bent 55+? Werkelijk?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:28:28 #134
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92536722
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

Jij bent 55+? Werkelijk?
Nee, ik zit daar nog ver van af.
Zoals jij mij maar moeilijk snapt vaak, zo zie ik bij jou regelmatig een rode draad van foute conclusies met toch maar een ingebouwde vraagteken-safe-fail er achter.
In de pvda kan je dus goed slagen koos! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92536767
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:28 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee, ik zit daar nog ver van af.
Zoals jij mij maar moeilijk snapt vaak, zo zie ik bij jou regelmatig een rode draad van foute conclusies met toch maar een ingebouwde vraagteken-safe-fail er achter.
In de pvda kan je dus goed slagen koos! :)
Het was dan ook een vraag, geen conclusie. Maar gezien jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, ga ik er maar niet vanuit dat jij het verschil ziet :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:31:59 #136
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92536823
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

Het was dan ook een vraag, geen conclusie. Maar gezien jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal, ga ik er maar niet vanuit dat jij het verschil ziet :)
Misschien dat je het in het 2e kans onderwijs wel lezen kunt :
"zo zie ik bij jou regelmatig een rode draad van foute conclusies met toch maar een ingebouwde vraagteken-safe-fail er achter."
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92536863
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Misschien dat je het in het 2e kans onderwijs wel lezen kunt :
"zo zie ik bij jou regelmatig een rode draad van foute conclusies met toch maar een ingebouwde vraagteken-safe-fail er achter."
Nogmaals, het was geen conclusie. God, is het nou echt zo moeilijk? Hoe oud ben je in werkelijkheid? Niet boven de 18, mag ik hopen. Of ben je een of andere werkloze kraker die zn hoofd heeft gestoten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:56:49 #138
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92537598
Ehhhhnnn weer terug on topic:

quote:
Oppositiepartijen steunen manifest voor rijksambtenaren

PvdA, SP
WAT!? SP ook ineens? die waren eerder net als ik niet zo vol, over dat volle pakket voor ambtenaren !!!

quote:
en GroenLinks gaan er samen met de vakbonden voor strijden dat de loonontwikkeling van werknemers in de publieke sector gelijk komt te lopen met de salarisstijging in het bedrijfsleven.

Roemer, Cohen en Sap tijdens de manifestatie voor een 'ander Nederland'
Ambtenaren hebben meer bescherming en bijzaken in hun loon dan welke 'normale werknemer' ook, idem voor iets als kortingen op bijv. lenen en verzekeren !!
En nu moet het nOg meer gaan kosten!? Mafkezen !

quote:
Het ministerie van Binnenlandse Zaken en de vakbonden hebben geen nieuwe afspraak gemaakt om te onderhandelen over de coa. Het ministerie wil in maart weer rond de tafel gaan, maar die afspraak gaat alleen over het sociaal plan dat de gevolgen van bezuinigingen voor het personeel moet opvangen.
Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP) en Jolande Sap (GroenLinks) ondertekenden dinsdag een manifest met deze boodschap.
Yep, geen sp stemmen deze ronde....

quote:
'Ambtenaren mogen niet voor twee jaar op de nullijn worden gezet,' vindt Cohen. 'Ze zijn belangrijk voor onze samenleving en ze mogen niet in een achterstandspositie komen.'
Ze lopen ver voor, dus niet janken cohen, laat ze maar eens voelen hoe het is om werknemer te zijn.
quote:
Acties
De onderhandelingen over een nieuwe cao voor ambtenaren liepen vorige week vast. Vakbonden Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak dreigden al met acties.

De cao voor ongeveer 120.000 ambtenaren liep op 31 december af. De komende jaren verdwijnen er door bezuinigingen banen bij de overheid.
Dat zou hen toch wel een hint voor hen moeten zijn geweest. TE DUUR, dus KORTEN die hap.

quote:
Garantie
De bonden willen de garantie dat er geen gedwongen ontslagen vallen, maar minister Piet Hein Donner (CDA, Binnenlandse Zaken) 'kan en wil' die niet geven.
Ik zou bijna cda stemmen deze keer, 1 issue stemmen voor de verandering :)

quote:
De bonden vinden dat de regering te weinig respect toont voor werknemers bij overheids- en onderwijsinstanties en dat de forse bezuinigingsplannen de kwaliteit van de publieke dienstverlening onder druk zetten.
3 werf gek die lieden....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:04:37 #139
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92537913
De Partij Van De Afbraak is er slechts omwille van zichzelf; een regentenpartij dus en zielloosheid troef. De PvdA kan zich alleen maar inlikken bij bange ambtenaren, luie uitkeringstrekkers en slecht geintegreerde allochtonen. Andere bevolkingsgroepen weten wel beter. Als je persé links wilt stemmen (maar hoe stom kan je zijn) kan je beter SP stemmen.
pi_92538752
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef voice-over het volgende:
De Partij Van De Afbraak is er slechts omwille van zichzelf; een regentenpartij dus en zielloosheid troef. De PvdA kan zich alleen maar inlikken bij bange ambtenaren, luie uitkeringstrekkers en slecht geintegreerde allochtonen. Andere bevolkingsgroepen weten wel beter. Als je persé links wilt stemmen (maar hoe stom kan je zijn) kan je beter SP stemmen.
Waarom?
I´m back.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:39:12 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_92539225
Ik vind de SP veel te extreem op veel punten. Met name wat betreft de EU.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:44:58 #142
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92539442
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat de SP een ouderwets domme, socialistische doch betrouwbare partij is. Niet dat deze idioten ooit zullen meeregeren maar ze zijn wel betrouwbaar. De PvdA is bewezen een onbetrouwbare partij te zijn.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:46:26 #143
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92539498
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef remlof het volgende:
Ik vind de SP veel te extreem op veel punten. Met name wat betreft de EU.
Klopt, hun visie op mens en wereld is volkomen van de pot gerukt maar het zijn geen onbetrouwbare ruziezoekers als de PvdA.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:47:23 #144
104871 remlof
Europees federalist
pi_92539533
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef voice-over het volgende:

[..]

Klopt, hun visie op mens en wereld is volkomen van de pot gerukt maar het zijn geen onbetrouwbare ruziezoekers als de PvdA.
In die laatste categorie schaar ik vooral trollen zoals jou.
pi_92539648
Voice-Over, nog mailtjes naar de PvdA gestuurd de afgelopen tijd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92539736
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:39 schreef remlof het volgende:
Ik vind de SP veel te extreem op veel punten. Met name wat betreft de EU.
Ze zijn realistisch, met name wat betreft de EU
pi_92539830
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze zijn realistisch, met name wat betreft de EU
VSE *O*

God wills it.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:06:18 #148
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92540204
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
Voice-Over, nog mailtjes naar de PvdA gestuurd de afgelopen tijd?
Nee, te druk gehad met fok!
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:10:49 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_92540358
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:06 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nee, te druk gehad met fok!
Wou je even vrij van FOK! dan? B-)
pi_92540884
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

VSE *O*

God wills it.
Nee.
pi_92541915
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee.
Wat zou god liever willen, denk je? Dat wij ons als een gedragen of dat we constant lopen te bekvechten als naties?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:33:24 #152
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92555674
Oh de downspinnertjes sneeuwen de inhoudelijke postings weer eens onder met slowchat poep.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:44:40 #153
177885 JoaC
Het is patat
pi_92556155
@FTS:

Ook ik zie niet alle ambtenaren op de nullijn, leraren en politie is alleen wat anders dan de banen op ministerie van VWS of BuZa
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:45:38 #154
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92556191
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef JoaC het volgende:
@FTS:

Ook ik zie niet alle ambtenaren op de nullijn, leraren en politie is alleen wat anders dan de banen op ministerie van VWS of BuZa
Leraren zijn geen ambtenaren.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:47:55 #155
177885 JoaC
Het is patat
pi_92556290
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Leraren zijn geen ambtenaren.
Zelfde CAO-overleg/ ABVA + KABO
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:49:41 #156
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92556359
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef fokthesystem het volgende:
Oh de downspinnertjes sneeuwen de inhoudelijke postings weer eens onder met slowchat poep.
Klopt, ergerlijk gedrag van die linksen.

Enfin, de PvdA is zoals we allemaal weten een gewetenloze baantjesmachine geworden voor underperformende academici. Deze mensen hebben geen enkel gevoel meer met de oorspronkelijke achterban (de arbeider, cq 'gewone' burger), maar kijken hier juist minachtend op neer. Tokkies, provincialen, grijs/dom klootjesvolk, racisten, fascisten, 'verliezers van de modernisering', zijn zo wat van de 'prettige' kwalificaties die 'links' voor de gewone man/vrouw in petto heeft.

Nu, zo vlak voor de verkiezingen, natuurlijk even niet. Kijk naar de misselijkmakende spotjes die de PvdA uitzendt waarin de heer Cohen op uiterst hypocriete en zalvende toon 'gewone mensen' toespreekt en 'begrip' toont voor hun zorgen.

Zum kotzen, die PvdA!!!! (geheel 'links' Nederland, overigens).
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:53:31 #157
177885 JoaC
Het is patat
pi_92556509
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Klopt, ergerlijk gedrag van die linksen.

Enfin, de PvdA is zoals we allemaal weten een gewetenloze baantjesmachine geworden voor underperformende academici. Deze mensen hebben geen enkel gevoel meer met de oorspronkelijke achterban (de arbeider, cq 'gewone' burger), maar kijken hier juist minachtend op neer. Tokkies, provincialen, grijs/dom klootjesvolk, racisten, fascisten, 'verliezers van de modernisering', zijn zo wat van de 'prettige' kwalificaties die 'links' voor de gewone man/vrouw in petto heeft.

Nu, zo vlak voor de verkiezingen, natuurlijk even niet. Kijk naar de misselijkmakende spotjes die de PvdA uitzendt waarin de heer Cohen op uiterst hypocriete en zalvende toon 'gewone mensen' toespreekt en 'begrip' toont voor hun zorgen.

Zum kotzen, die PvdA!!!! (geheel 'links' Nederland, overigens).
Zelfde gaat nu gelden voor PVV, maar dan zit er al helemaal geen visie achter
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:57:47 #158
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92556720
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Klopt, ergerlijk gedrag van die linksen.

Enfin, de PvdA is zoals we allemaal weten een gewetenloze baantjesmachine geworden voor underperformende academici. Deze mensen hebben geen enkel gevoel meer met de oorspronkelijke achterban (de arbeider, cq 'gewone' burger), maar kijken hier juist minachtend op neer. Tokkies, provincialen, grijs/dom klootjesvolk, racisten, fascisten, 'verliezers van de modernisering', zijn zo wat van de 'prettige' kwalificaties die 'links' voor de gewone man/vrouw in petto heeft.

Nu, zo vlak voor de verkiezingen, natuurlijk even niet. Kijk naar de misselijkmakende spotjes die de PvdA uitzendt waarin de heer Cohen op uiterst hypocriete en zalvende toon 'gewone mensen' toespreekt en 'begrip' toont voor hun zorgen.

Zum kotzen, die PvdA!!!! (geheel 'links' Nederland, overigens).
Ze zijn zelfs zo vervreemd dat ze ervan uitgaan dat een normale Nederlander 217,80 euro uitgeeft aan een enkel concertkaartje (zie de PvdA-website) :').

Nee PvdA, dat doet de normale Nederlander niet.
pi_92556926
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ze zijn zelfs zo vervreemd dat ze ervan uitgaan dat een normale Nederlander 217,80 euro uitgeeft aan een enkel concertkaartje (zie de PvdA-website) :').

Nee PvdA, dat doet de normale Nederlander niet.
Waar staat dat op de site dan? Overigens zijn er zat die dat uitgeven voor bijvoorbeeld een festival.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92556989
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ze zijn zelfs zo vervreemd dat ze ervan uitgaan dat een normale Nederlander 217,80 euro uitgeeft aan een enkel concertkaartje (zie de PvdA-website) :').

Nee PvdA, dat doet de normale Nederlander niet.
Misschien gaat de PvdA ervan uit dat een Nederlander meerdere keren per maand een concert bezoekt, dumbass.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:03:55 #161
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92557028
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien gaat de PvdA ervan uit dat een Nederlander meerdere keren per maand een concert bezoekt, dumbass.
:')

Dan zou het logisch zijn dat ze dat dan in het meervoud schrijven.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:05:38 #162
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92557122
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waar staat dat op de site dan? Overigens zijn er zat die dat uitgeven voor bijvoorbeeld een festival.
Op de voorpagina van http://www.PvdA.nl/
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:07:15 #163
177885 JoaC
Het is patat
pi_92557197
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Op de voorpagina van http://www.PvdA.nl/
Een leraar met twee kinderen is dat wel kwijt op jaarbasis, een alleenstaande snackbareigenaar niet.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:07:55 #164
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92557228
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef JoaC het volgende:

[..]

Een leraar met twee kinderen is dat wel kwijt op jaarbasis, een alleenstaande snackbareigenaar niet.
Dan zou er concertkaartjes moeten staan.
pi_92557257
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Op de voorpagina van http://www.PvdA.nl/
Ah een wisselend dingetje. Maar dat is dus een totaal op jaarbasis. Dan geloof ik dat best voor een gezin met twee kinderen. Of dacht je dat de extra zorgpremie ook in 1 keer werd afgerekend?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:09:10 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_92557289
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ze zijn zelfs zo vervreemd dat ze ervan uitgaan dat een normale Nederlander 217,80 euro uitgeeft aan een enkel concertkaartje (zie de PvdA-website) :').

Nee PvdA, dat doet de normale Nederlander niet.
Ow jij gaat nooit naar Lowlands of Pinkpop?
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:10:46 #167
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92557370
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah een wisselend dingetje. Maar dat is dus een totaal op jaarbasis. Dan geloof ik dat best voor een gezin met twee kinderen. Of dacht je dat de extra zorgpremie ook in 1 keer werd afgerekend?
Nee, maar dan zou het logisch zijn dat je het dan in het meervoud zet. Want ze wekken nu de indruk dat je dat voor 1 kaartje moet betalen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:12:04 #168
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92557430
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow jij gaat nooit naar Lowlands of Pinkpop?
Dan komt een kaartje nog steeds niet uit op 218 euro.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:12:55 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_92557475
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dan komt een kaartje nog steeds niet uit op 218 euro.
Met z'n tweeën heb je daar inderdaad niet genoeg aan, nee.
pi_92557530
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dan zou er concertkaartjes moeten staan.
Lezen blijft een kunst. Kijk, er wordt extra belasting geheven op een concertkaartje. De PvdA beschrijft het niet als een kostenpost op een begroting, maar als een maatregel die de consument extra geld kost. De maatregel is dat het concertkaartje extra wordt belast. Wellicht koopt een persoon meerdere kaartjes per maand en komt in totaal dus uit op een paar honderd euro. Maar de meerkosten zijn het gevolg van de genoemde maatregel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92557617
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee, maar dan zou het logisch zijn dat je het dan in het meervoud zet. Want ze wekken nu de indruk dat je dat voor 1 kaartje moet betalen.
Zou kunnen maar dat past niet op de kassabon :+. Een beetje gezocht hoor..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92557623
Zie trouwens net dat de PvdA de meerkosten over een heel jaar heeft berekend. Ik geef per jaar eerlijk gezegd wel meer dan 217 euro uit aan concertkaartjes. Slecht bashpoging, Holo _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:19:55 #173
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92557803
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:44:48 #174
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92558945
Het posten van nieuwsfoto's was toch toegestaan,
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

hoe onflatteus ook
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:55:12 #175
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92559433
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Holograph het volgende:
Het posten van nieuwsfoto's was toch toegestaan,

[..]

[ afbeelding ]
Ik vraag me nou echt af, waarom je dat post? Omdat je denkt dat het mij stoort? Ik vind het alleen maar zielig, dat je waarschijnlijk een half uur Google afbeeldingen gaat zitten kijken, om de meest onflatteuze (in jouw ogen, blijkbaar; zelf zie ik er niet zoveel mis mee) foto te zoeken en die vervolgens, jubelend als een puber na zijn eerste zoen met zijn puisterige nichtje, hier te plaatsen, met een commentaar dat wel wraakzuchtig zal zijn bedoeld, maar dan alleen als je het inlevingsvermogen van een kleuter van 4 met hersenverweking hebt.

Ik vind het een heel hoog 'nananananaaa' gehalte hebben als ik eerlijk ben.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:56:48 #176
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92559511
Tja, de tijden van moeten we nu toch echt even on hold zetten lieve onpartijdige neutrale mensen die niet doen wat zij henzelf niet aangedaan willen zien.

Zelfs nu nog, wil de pvda de ambtenaren mEEr gaan belonen, dan ben je als partij van het padje en sowieso niet voor de arbeiders die al die ambtenaren voordelen niet hebben.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:57:05 #177
104871 remlof
Europees federalist
pi_92559525
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vraag me nou echt af, waarom je dat post? Omdat je denkt dat het mij stoort? Ik vind het alleen maar zielig, dat je waarschijnlijk een half uur Google afbeeldingen gaat zitten kijken, om de meest onflatteuze (in jouw ogen, blijkbaar; zelf zie ik er niet zoveel mis mee) foto te zoeken en die vervolgens, jubelend als een puber na zijn eerste zoen met zijn puisterige nichtje, hier te plaatsen, met een commentaar dat wel wraakzuchtig zal zijn bedoeld, maar dan alleen als je het inlevingsvermogen van een kleuter van 4 met hersenverweking hebt.

Ik vind het een heel hoog 'nananananaaa' gehalte hebben als ik eerlijk ben.
Hij probeert gewoon trollen tot een kunst te verheffen. Kennelijk bij gebrek aan inhoudelijke argumenten. Best sneu.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:57:33 #178
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92559545
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Ik vraag me nou echt af, waarom je dat post? Omdat je denkt dat het mij stoort? Ik vind het alleen maar zielig
Tja, zie de pvv topics en de fotos in de OP's.
Wie de bal kaatst....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:58:33 #179
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92559594
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Tja, zie de pvv topics en de fotos in de OP's.
Wie de bal kaatst....
Jezus, hoe oud ben je?

"Waaah, ze doen lelijk over Geert. Kom, gaan we allemaal lekker stomme plaatjes van Cohen posten. Oh wacht, die zijn er niet uit het echte leven, dan maar domme fotoshops."
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:59:02 #180
104871 remlof
Europees federalist
pi_92559613
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Tja, zie de pvv topics en de fotos in de OP's.
Wie de bal kaatst....
Dat is tenminste geen photoshop zoals die sinterklaas van je.
pi_92559909
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Tja, zie de pvv topics en de fotos in de OP's.
Wie de bal kaatst....
_O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:08:22 #182
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92559999
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:59 schreef remlof het volgende:

Dat is tenminste geen photoshop zoals die sinterklaas van je.
Reden en doel zijn hetzelfde, het 'ware gezicht' van de tegenpartij laten zien. Verschil : wilders foto kan iedereen overkomen, met neus, oor, bilnaad, enz. Die van bewerkte foto van cohen had ook een pvda-er in wolfskleren kunnen zijn.
De pvda verklaarde 'de oorlog' (maar niet naar afghanistan durven/willen...) en dus krijg je dit. Dus nu niet als een zwak jochie met een brilletje de boel meppen, schelden en dan hard huilend wegrennen roepende "niet terug slaan, ik heb een brilletje!"
Zowaar had nota bene LV het een beeeetje door, hij ziet de kinderachtigheid. Dat neemt niet weg : blijf kaatsen, blijf laten zien dat de pvda altijd 2 maal vaker en erger is, of de eerste die laf vanuit mooie woorden ineens aanvalt, zoals nu ook weer.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:10:21 #183
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92560068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Reden en doel zijn hetzelfde, het 'ware gezicht' van de tegenpartij laten zien. Verschil : wilders foto kan iedereen overkomen, met neus, oor, bilnaad, enz. Die van bewerkte foto van cohen had ook een pvda-er in wolfskleren kunnen zijn.
De pvda verklaarde 'de oorlog' (maar niet naar afghanistan durven/willen...) en dus krijg je dit. Dus nu niet als een zwak jochie met een brilletje de boel meppen, schelden en dan hard huilend wegrennen roepende "niet terug slaan, ik heb een brilletje!"
Zowaar had nota bene LV het een beeeetje door, hij ziet de kinderachtigheid. Dat neemt niet weg : blijf kaatsen, blijf laten zien dat de pvda altijd 2 maal vaker en erger is, of de eerste die laf vanuit mooi woorden ineens aanvalt, zoals nu ook weer.
Nee, helaas. Je ziet geen kans het kleuterschool-aura van jullie bijdragen in dit topic weg te nemen. Je kunt lul-woorden gebruiken zoveel als je wilt (daar ben je goed in), feit blijft dat de kritiek in de PVV topics vele malen beter van kwaliteit is (want onderbouwd en bereid tot discussie) dan het moddergegooi wat hier geprobeerd wordt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:16:42 #184
104871 remlof
Europees federalist
pi_92560365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Reden en doel zijn hetzelfde, het 'ware gezicht' van de tegenpartij laten zien. Verschil : wilders foto kan iedereen overkomen, met neus, oor, bilnaad, enz. Die van bewerkte foto van cohen had ook een pvda-er in wolfskleren kunnen zijn.
De pvda verklaarde 'de oorlog' (maar niet naar afghanistan durven/willen...) en dus krijg je dit. Dus nu niet als een zwak jochie met een brilletje de boel meppen, schelden en dan hard huilend wegrennen roepende "niet terug slaan, ik heb een brilletje!"
Zowaar had nota bene LV het een beeeetje door, hij ziet de kinderachtigheid. Dat neemt niet weg : blijf kaatsen, blijf laten zien dat de pvda altijd 2 maal vaker en erger is, of de eerste die laf vanuit mooie woorden ineens aanvalt, zoals nu ook weer.
Dat is jouw mening hè? Ik ben de tegenovergestelde toegedaan en zal over drie weken weer vol overtuiging PvdA stemmen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:55:20 #185
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92562708
Niet zo 'open personen'. De pvda grossiert er in.
Wat vertellen gezichtsuitdrukkingen, hoe iemand kijkt die liegt of niet alles zegt. Verraden gelaatstrekken de zwijger / verteller? ja.
Voor wie iets van NLP weet, wel eens "lie to me" kijkt : ....











Wat verder van huis







Bij andere partijen hun kopstukken op rij zie je dit niet of amper....

[ Bericht 1% gewijzigd door fokthesystem op 10-02-2011 01:12:08 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92564637
Tja FTS als dit het niveau is waarop jij de 'discussie' aangaat...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:24:12 #187
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92564809
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is jouw mening hè? Ik ben de tegenovergestelde toegedaan en zal over drie weken weer vol overtuiging PvdA stemmen.
Gelukkig worden het steeds minder mensen die vol overtuiging op de PvdA stemmen, dat komt omdat ze ideologisch dood zijn :D.
pi_92565144
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Holograph het volgende:

[..]

Gelukkig worden het steeds minder mensen die vol overtuiging op de PvdA stemmen, dat komt omdat ze ideologisch dood zijn :D.
Met andere woorden: alle partijen zijn ideologisch dood? Immers, alle mainstream partijen kregen de laatste decennia te maken een flinke daling van het aantal zetels.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:31:32 #189
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92565270
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met andere woorden: alle partijen zijn ideologisch dood? Immers, alle mainstream partijen kregen de laatste decennia te maken een flinke daling van het aantal zetels.
Dat kun je wel zeggen, het is ook een beetje selectief van mij om te zeggen dat alleen de PvdA ideologisch dood is. Het CDA is ideologisch namelijk dubbeldood.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:31:34 #190
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92565273
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Holograph het volgende:

[..]

Gelukkig worden het steeds minder mensen die vol overtuiging op de PvdA stemmen, dat komt omdat ze ideologisch dood zijn :D.
:? ;(
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92565451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat kun je wel zeggen, het is ook een beetje selectief van mij om te zeggen dat alleen de PvdA ideologisch dood is. Het CDA is ideologisch namelijk dubbeldood.
De VVD net zo goed, vriend. De partij maakt nu een kleine opleving, maar de 'liberalen' hebben ook jaren rond de twintig zetels gehangen. Punt is dat niet de partijen niet zozeer ideologisch dood zijn, maar dat het stemvee geen boodschap heeft aan een ideologie. Ik vraag mij zelfs af of dat ooit wel het geval was.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:22:46 #192
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92569231
Nog een inhoudelijk anti-pvda bestuur kiezen 'argument', een pijnlijk praktijk voorbeeld, begin maar te debunken :)

quote:
Utrecht wordt weer eens geterroriseerd door een opstandige Romafamilie.
Raadsleden van de VVD en Trots vinden dat er maatregelen genomen moeten
worden, maar de gemeente (Wolfsen, Bosch, beiden PvdA) ziet geen aanleiding voor verder onderzoek.

De familie Nicolich heeft een basisschoolleraar meerdere malen geïntimideerd
en bedreigd. Ook is de moeder van een kind op diezelfde school bedreigd.
Aanleiding is dat één van de Nicolich-kinderen met een schram op zijn
gezicht thuis kwam. Oma Nicolich ging vervolgens verhaal halen, geholpen
door enkele familieleden.

De Utrechtse politie bevestigt dat er een 'melding' is geweest, maar er is
nooit aangifte gedaan. Daarom wil Aleid Wolfsen niet ingrijpen, zo meldt RTV
Utrecht.

Opvallend is dat wethouder Bosch vorig jaar nog zei dat de familie voor het
laatst gewaarschuwd zou worden. Hij beloofde toen, dat wanneer het gezin
nogmaals overlast zou bezorgen, de Roma's op straat terecht zouden komen.
Weer een mooie voor de 'hoe staat het nu met files'.
Pappen en nathouden, de daders zijn zielig en daar moet dus veel geld heen..
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:25:26 #193
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92569460
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef du_ke het volgende:
Tja FTS als dit het niveau is waarop jij de 'discussie' aangaat...
Moeilijk he, zo een visueel feit, praktijk, een dusdanige 'de waarheid is hard' confrontatie.
Foto's zeggen meer dan woorden, dus ik hoop wat twijfelaars bij de pvda weg te hebben gehaald hiermee.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:28:54 #194
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92569731
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef KoosVogels het volgende:

Met andere woorden: alle partijen zijn ideologisch dood? Immers, alle mainstream partijen kregen de laatste decennia te maken een flinke daling van het aantal zetels.
Een sprankje hoop is dat !
Er zijn namelijk wel meer leden bij de partijen gekomen, was het eerst <2% nu 3+% van de stemgerechtigden. Kan je nagaan als de pvv ergens op de dan even dalende product curve leden gaat aannemen.
Het is een hoopvol teken, dat mensen van de mainstream partijen cda/vvd/pvda wegstappen en wat nieuws durven proberen. Vooral lokaal is er reeds veel weggesnoept van de landelijke partijen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:32:58 #195
104871 remlof
Europees federalist
pi_92570056
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Moeilijk he, zo een visueel feit, praktijk, een dusdanige 'de waarheid is hard' confrontatie.
Foto's zeggen meer dan woorden, dus ik hoop wat twijfelaars bij de pvda weg te hebben gehaald hiermee.
Die foto's zeggen niets, net zo min als je voorbeeld over die utrechtse Roma. Die foto's kan je van elke politicus vinden en in het geval van de Roma vraagt iedereen zich af waarom er geen aangifte is gedaan.

Echt fts, vraag eens andere medicijnen aan je psych :')
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:52:47 #196
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92571269
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef remlof het volgende:

Echt fts, vraag eens andere medicijnen aan je psych :')
Ook met kwik en andere troep er in dan zeker, zoals met het vaccin voor de oh zo erge mexicaanse griep indertijd, wat ab osterhaus wel veel poen opleverde :) ?
Ik wou dat er een medicijn tegen pvda stemmen was! :) Dat is er en schijnt pvv te heten maar het werkt maar deels en kent nog te veel immune mensen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:53:57 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_92571356
ONZ is verderop fts. Maar misschien heb je R&P nodig of BNW, dat is nog een paar deurtjes verder :W
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:04:55 #198
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92572056
quote:
3s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
ONZ is verderop fts. Maar misschien heb je R&P nodig of BNW, dat is nog een paar deurtjes verder :W
Terwijl ik mij inhoud en de pvda, als partij, de bestuurders, de gemeenten die er onder lijden, gewoon openbaar met (visuele) voorbeelden, ga jij op de 'op de man spelen toer'. Ergens geef je me dus gewoon gelijk en geloof je me best, de pvda is 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 09-02-2011 23:20:58 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:11:40 #199
104871 remlof
Europees federalist
pi_92572436
Nee fts, ik observeer je manier van posten al maanden. En het is niet eens wát je post, maar de manier waarop die mij zorgen over jouw geestelijke gesteldheid baart.
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:22:12 #200
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92572960
quote:
15s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
Nee fts, ik observeer je manier van posten al maanden. En het is niet eens wát je post, maar de manier waarop die mij zorgen over jouw geestelijke gesteldheid baart.
Bedoel je dat goed? dank je wel! :) Maar wees gerust.
Bedoel je het persoon-aanvallende? fail -1 (En wees dus gerust :) )
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:18:23 #201
177885 JoaC
Het is patat
pi_92575459
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef fokthesystem het volgende:
Niet zo 'open personen'. De pvda grossiert er in.
Voor wie iets van NLP weet, wel eens "lie to me" kijkt : ....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat verder van huis

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij andere partijen hun kopstukken op rij zie je dit niet of amper....


[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:19:43 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_92575519
Ja leuk die foto's maar doe dat even in een apart topic.
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:21:52 #203
177885 JoaC
Het is patat
pi_92575613
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
Ja leuk die foto's maar doe dat even in een apart topic.
Ach, ik kom op voor PvdA, zal ook niet altijd zo zijn.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92576763
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:18 schreef JoaC het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slap na-apen, want je vertelt geenszins wat die foto's volgens jou uitbeelden :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 10 februari 2011 @ 01:18:16 #205
177885 JoaC
Het is patat
pi_92577004
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:07 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Slap na-apen, want je vertelt geenszins wat die foto's volgens jou uitbeelden :)
Je had het over onbetrouwbaarheid, dus kwam ik met deze 3
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92580943
En dan weer ff terug op utrecht. Want zo kennen wij die laffe wolfshond weer, lees : intimidatie van slachtoffers en/of getuigen loont.

Maar dat wisten we al sinds onder zijn beleid hij de ene homo na de andere lesbienne liet wegpesten door dit type tuig.

quote:
Opvallend is dat wethouder Bosch vorig jaar nog zei dat de familie voor
het laatst gewaarschuwd zou worden. Hij beloofde toen, dat wanneer het
gezin nogmaals overlast zou bezorgen, de Roma's op straat terecht zouden
komen.
Weinig is rekbaarder dan een Utrechtse pvda-iaanse laatste keer.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:43:06 #207
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92651392
Ach PVV-er Bosma tuint er zogenaamd in en zal indirect de pvda aan nieuwe 'excuus leugens en campagne uitingen / onderwerpen helpen...' Maar het is slim dat hij gaat al wil ie eigenlijk vast niet. Hopelijk gaat hij ook kritische 'waarom dit en dat wel/niet..?' vragen stellen, de pvda voor blok zetten in hun eigen thuiswedstrijd.

PvdA gaat in gesprek met PVV'er én PvdA-hater Bosma

PVV-ideoloog Martin Bosma. FOTO ANP
ROTTERDAM - Hij is misschien wel de grootste PvdA-hater in de Nederlandse politiek, maar PVV'er Martin Bosma is welkom in het hol van de leeuw. De partij-ideoloog van de PVV is uitgenodigd bij een 'besloten gesprekskring' van de Wiardi Beckman Stichting, het wetenschappelijk bureau voor de PvdA.

,,Ik ben gevraagd een keer te komen spreken', aldus Bosma op Depers.nl. ,,Ze hebben elke maand sprekers.''

Bosma zegt nog niet te weten over welk onderwerp hij zal spreken, maar het ligt voor de hand dat zijn enorme aversie tegen de PvdA ter sprake zal komen. De weerzin tegen links en in het bijzonder tegen de partij van Job Cohen weerhoudt Bosma er in ieder geval niet van om mee te werken. ,,Ik sta ook kritisch tegenover NRC Handelsblad en daar schrijf ik ook stukjes in.''

Het gaat om de 'werkgroep partijpolitieke processen', door de Wiardi Beckman Stichting omschreven als 'een besloten gesprekskring over plaats en functioneren van politieke partijen, analyse van partijpolitieke verhoudingen en het functioneren van het politieke bedrijf'.

In de werkgroep zitten onder anderen oud-PvdA-partijleider Wouter Bos en oud-minister en Tweede Kamerlid Ronald Plasterk. Maar ook niet-partijleden praten mee, evenals journalisten. De gedachtenwisselingen zijn 'volstrekt besloten en vertrouwelijk', staat in een stuk van de werkgroep. (BVDL)


Dat het besloten is zegt bij de pvda niet veel, dat is immers heel normaal bij die achterkamerclub, echter in deze kan dat wel eens de achilleshiel hiel zijn van de opzet gna, gna, gna. Strikt vertrouwelijk, dus het wachten is op de lekken, ik heb alvast een google alert ingesteld! :-)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:48:08 #208
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92651609
"'s Middags al was de PvdA-wethouder IJsbrand Galama opgestapt."
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)it+zonder+wethouders
Galama zwengelt eerst de ellende aan en stapt 5 minuten voor de vergadering op, met onmiddellijk genomen ontslag....
Daardoor moesten alle wethouders maar ontslagen worden. Hij nam er ff een paar mee.

Verantwoording mensen, politieke 'verantwoording', zo en nu hup met wachtgeld.
PvdA bedankt! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 07:38:01 #209
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92669822
Wie wil er nou met de PvdA samenwerken? Je krijgt er gratis een kleurloze, humorloze, onnozele en bovenal visieloze partijleider bij. Daarnaast maak je dan deel uit van een nepotistisch en corrupt zooitje van burgemeesters (Wolfsen) en linkse vergadertijgers (Hamer). Nee, zelfs een partij als GL haalt daar haar neusje voor op. En gelijk hebben ze. Job, Job, Job toch, kijk toch eens over de grens, man. De PvdA loopt decennia achter op Duitsland, Engeland en Frankrijk, volkomen beschaafde landen. Wat u wilt - massa-immigratie van cultuurvreemde moslims - kan allang niet meer en het werkt niet, zoals is aangetoond. Waarom wilt u van Nederland toch per se een land maken dat op de wereldkaart een volkomen surreële en contraproductieve status inneemt?
pi_92670685
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 07:38 schreef voice-over het volgende:
Wie wil er nou met de PvdA samenwerken? Je krijgt er gratis een kleurloze, humorloze, onnozele en bovenal visieloze partijleider bij. Daarnaast maak je dan deel uit van een nepotistisch en corrupt zooitje van burgemeesters (Wolfsen) en linkse vergadertijgers (Hamer). Nee, zelfs een partij als GL haalt daar haar neusje voor op. En gelijk hebben ze. Job, Job, Job toch, kijk toch eens over de grens, man. De PvdA loopt decennia achter op Duitsland, Engeland en Frankrijk, volkomen beschaafde landen. Wat u wilt - massa-immigratie van cultuurvreemde moslims - kan allang niet meer en het werkt niet, zoals is aangetoond. Waarom wilt u van Nederland toch per se een land maken dat op de wereldkaart een volkomen surreële en contraproductieve status inneemt?
Schrijf een boek, dan hoef je dit forum niet te vervuilen
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:40:46 #211
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92682954
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:02:51 #212
177885 JoaC
Het is patat
pi_92683669
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 07:38 schreef voice-over het volgende:
Wie wil er nou met de PvdA samenwerken? Je krijgt er gratis een kleurloze, humorloze, onnozele en bovenal visieloze partijleider bij. Daarnaast maak je dan deel uit van een nepotistisch en corrupt zooitje van burgemeesters (Wolfsen) en linkse vergadertijgers (Hamer). Nee, zelfs een partij als GL haalt daar haar neusje voor op. En gelijk hebben ze. Job, Job, Job toch, kijk toch eens over de grens, man. De PvdA loopt decennia achter op Duitsland, Engeland en Frankrijk, volkomen beschaafde landen. Wat u wilt - massa-immigratie van cultuurvreemde moslims - kan allang niet meer en het werkt niet, zoals is aangetoond. Waarom wilt u van Nederland toch per se een land maken dat op de wereldkaart een volkomen surreële en contraproductieve status inneemt?
Sorry hoor, maar immigratie is vaak het hardste aangepakt met de PvdA erin, met Cohen als een van de hoofdrolspelers in 2001.

Jouw retoriek is niet anders te bestempelen als leugenachtig gedrag. Maar blijf jij maar geloven in de fabeltjes van Geert Wilders, die Law&Order predikt, maar tegelijkertijd de politiemacht verzwakt, en toch dierenleed toe laat nemen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:13:07 #213
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92684023
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef JoaC het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar immigratie is vaak het hardste aangepakt met de PvdA erin, met Cohen als een van de hoofdrolspelers in 2001.

Jouw retoriek is niet anders te bestempelen als leugenachtig gedrag. Maar blijf jij maar geloven in de fabeltjes van Geert Wilders, die Law&Order predikt, maar tegelijkertijd de politiemacht verzwakt, en toch dierenleed toe laat nemen
JoaC, blijf JIJ maar geloven in de leugens van de PvdA over het oplossen van de problemen van dit land. Ik weet wel beter .... evenals honderdduizenden ex-PvdA-kiezers.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:47:13 #214
177885 JoaC
Het is patat
pi_92685192
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef voice-over het volgende:

[..]

JoaC, blijf JIJ maar geloven in de leugens van de PvdA over het oplossen van de problemen van dit land. Ik weet wel beter .... evenals honderdduizenden ex-PvdA-kiezers.
Ik heb een enorme hekel aan leugenachtig gedrag, en daardoor ook een hekel aan de PvdA.

Maar als jij liegt over de PvdA, ben jij nog erger, omdat jij over je eigen handelen gaat, waar de PvdA een organisatie vol baantjesjagers is. (Niet de leden, wel de politici)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92685461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef JoaC het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar immigratie is vaak het hardste aangepakt met de PvdA erin, met Cohen als een van de hoofdrolspelers in 2001.
Een veelgemaakte misverstand, maar Cohen heeft zich bezig gehouden met asiel.

Het maakt nogal uit of je om politieke redenen je thuisland moet ontvluchten en elders een (tijdelijk) onderdak nodig hebt of je vanuit economische motieven je geluk gaat beproeven.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:02:47 #216
177885 JoaC
Het is patat
pi_92685831
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een veelgemaakte misverstand, maar Cohen heeft zich bezig gehouden met asiel.
En daarmee het beleid van Rita vormgegeven
quote:
Het maakt nogal uit of je om politieke redenen je thuisland moet ontvluchten en elders een (tijdelijk) onderdak nodig hebt of je vanuit economische motieven je geluk gaat beproeven.
Klopt, Paars II was etisch een succesverhaal
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92687226
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:02 schreef JoaC het volgende:

En daarmee het beleid van Rita vormgegeven

Ja, en? Jij loopt te koketteren met Cohen, maar die heeft zich slechts met een deel van het immigratievraagstuk bezig gehouden, namelijk asiel (en dan met name de procedure).

quote:
Klopt, Paars II was etisch een succesverhaal
Cohen heeft een een nieuwe krachtigere asielwet gemaakt, die overigens door verschillende amendementen en moties gedurende jaren flink is veranderd (maar dit laatste terzijde).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_92688574
quote:
FTS wat wil je hier mee en wat heeft het met de PvdA te maken? Zo maar een post van je in verschillende topics neergooien zonder enige context voegt niet zoveel toe vrees ik.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:43:37 #219
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92689318
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een veelgemaakte misverstand, maar Cohen heeft zich bezig gehouden met asiel.

Het maakt nogal uit of je om politieke redenen je thuisland moet ontvluchten en elders een (tijdelijk) onderdak nodig hebt of je vanuit economische motieven je geluk gaat beproeven.
Ah, je bedoelt die wet die Cohen uiteindelijk in wilde trekken maar onder druk van de VVD toch is ingevoerd? Die wet?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:44:47 #220
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92689382
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ah, je bedoelt die wet die Cohen uiteindelijk in wilde trekken maar onder druk van de VVD toch is ingevoerd? Die wet?
Bron?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92695095
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:50 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Schrijf een boek, dan hoef je dit forum niet te vervuilen
Hij mag toch gewoon z'n mening geven?
pi_92695213
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah ik was al even bang dat je de grote praktische oplossing had gevonden :+.

Dit klinkt namelijk wel heel leuk maar het haalt de problemen rondom de integratie er niet bepaald uit. Integendeel zou ik zelfs zeggen.
Wat is dit voor reply? Je geeft je mening, maar je onderbouwt het niet. Sterker nog, je poneert een veelgeproduceert, nietszeggend zinnetje zonder je mening te onderbouwen.

Je hebt geen argumenten (wat nogal vaak bij de PvdA voortkomt, maar goed). Als jij overtuigd was van jouw gelijk - en die van de PvdA - dan zou je met argumenten mijn betoog finaal van de kaart geven. Maar dat doe je niet, waarschijnlijk omdat je geen argumenten hebt.
pi_92695383
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat een kleine verzorgingsstaat totaal geen gevolgen heeft voor de aantrekkingskracht van ons land. Immers, het welvaartsniveau ligt hier nog steeds oneindig veel hoger dan een willekeurig Afrikaans of Midden-Oosters land. Bovendien vraag ik mij af in hoeverre immigranten bekend zijn met onze verzorgingsstaat.
De Europese verzorgingsstaat is zeer bekend in het buitenland. Andere welvarende landen op de wereld (de VS, Canada, Australie, Japan, Singapore, de Golfstaten) kennen een dergelijk systeem niet, Europa is van de rijke landen de enigste die zo'n systeem kent.

Bij een beperkte verzorgingsstaat is het voor een hoogopgeleide immigrant aantrekkelijker om te komen (immers, lagere belastingen en dus meer inkomsten). De laagopgeleide/onopgeleide immigrant zal alleen komen als hij bereid is om hard te werken. Immers, bij geen werk, geen inkomen en dus geen eten.
pi_92695459
Bovenstaand betoog staat dus haaks op de ideologie van de PvdA. Laat dat duidelijk zijn.

De PvdA creeert op de lange termijn een onhoudbare situatie voor Nederland. Met Job Cohen als de man die Nederland naar de afgrond begeleidt.
  zondag 13 februari 2011 @ 05:29:05 #225
177885 JoaC
Het is patat
pi_92707294
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De Europese verzorgingsstaat is zeer bekend in het buitenland. Andere welvarende landen op de wereld (de VS, Canada, Australie, Japan, Singapore, de Golfstaten) kennen een dergelijk systeem niet, Europa is van de rijke landen de enigste die zo'n systeem kent.

Bij een beperkte verzorgingsstaat is het voor een hoogopgeleide immigrant aantrekkelijker om te komen (immers, lagere belastingen en dus meer inkomsten). De laagopgeleide/onopgeleide immigrant zal alleen komen als hij bereid is om hard te werken. Immers, bij geen werk, geen inkomen en dus geen eten.
Europese verzorgingsstaat :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92712035
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De Europese verzorgingsstaat is zeer bekend in het buitenland. Andere welvarende landen op de wereld (de VS, Canada, Australie, Japan, Singapore, de Golfstaten) kennen een dergelijk systeem niet, Europa is van de rijke landen de enigste die zo'n systeem kent.

Bij een beperkte verzorgingsstaat is het voor een hoogopgeleide immigrant aantrekkelijker om te komen (immers, lagere belastingen en dus meer inkomsten). De laagopgeleide/onopgeleide immigrant zal alleen komen als hij bereid is om hard te werken. Immers, bij geen werk, geen inkomen en dus geen eten.
Lage belastingen? En ik hoor rechts Nederland altijd maar klagen dat de belasting te hoog is. Misschien moeten we de belasting maar verhogen :) Verder kent een land als de VS een behoorlijk immigratiecijfer. Zat gelukszoekers die richting de VS trekken. Dat heeft helemaal geen reet te maken met de verzorgingsstaat. Armoedzaaiers verkassen dan ook niet naar NL vanwege de Bijstand, maar omdat het algemeen bekend is dat er in het westen simpelweg meer mogelijkheden zijn. Kijk naar Tunesie en Egypte; torenhoge werkloosheid. Tsja, dan was ik ook richting Europa getrokken als ik de kans kreeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92727020
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lage belastingen? En ik hoor rechts Nederland altijd maar klagen dat de belasting te hoog is. Misschien moeten we de belasting maar verhogen :) Verder kent een land als de VS een behoorlijk immigratiecijfer. Zat gelukszoekers die richting de VS trekken. Dat heeft helemaal geen reet te maken met de verzorgingsstaat. Armoedzaaiers verkassen dan ook niet naar NL vanwege de Bijstand, maar omdat het algemeen bekend is dat er in het westen simpelweg meer mogelijkheden zijn. Kijk naar Tunesie en Egypte; torenhoge werkloosheid. Tsja, dan was ik ook richting Europa getrokken als ik de kans kreeg.
Zie het als volgt: mensen die moeilijk kunnen leren en laaggeschoold werk moeten doen, stemmen gemiddeld gezien eerder links. Mensen die makkelijk kunnen leren en hoogopgeleid werk (kunnen) doen, stemmen gemiddeld gezien eerder rechts.

Mensen immigreren ten eerste idd op zoek naar een beter leven. Maar de keuze van het naar te immigreren land is afhankelijk van een aantal factoren. De aanwezigheid en de mate van een sociaal opvangnet is hier één van. Vooruitstrevende, hardwerkende, hoogopeleide immigranten hebben minder behoefte aan een uitgebreide verzorgingsstaat (zoals je die in Europa hebt), dan ongeschoolde immigranten met minder werkethiek. Het linkse Europa trekt vooral die laatste groep aan.

Dit is de dus waar de PvdA-ideologie naartoe leidt.
pi_92727104
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 05:29 schreef JoaC het volgende:

[..]

Europese verzorgingsstaat :')
Links stemmen :')
  zondag 13 februari 2011 @ 18:25:35 #229
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92727160
Niveau'tje weer.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92727230
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zie het als volgt: mensen die moeilijk kunnen leren en laaggeschoold werk moeten doen, stemmen gemiddeld gezien eerder links. Mensen die makkelijk kunnen leren en hoogopgeleid werk (kunnen) doen, stemmen gemiddeld gezien eerder rechts.
Deze situatie gaat voor de 21e eeuw in Nederland bepaald niet meer op.

quote:
Mensen immigreren ten eerste idd op zoek naar een beter leven. Maar de keuze van het naar te immigreren land is afhankelijk van een aantal factoren. De aanwezigheid en de mate van een sociaal opvangnet is hier één van. Vooruitstrevende, hardwerkende, hoogopeleide immigranten hebben minder behoefte aan een uitgebreide verzorgingsstaat (zoals je die in Europa hebt), dan ongeschoolde immigranten met minder werkethiek. Het linkse Europa trekt vooral die laatste groep aan.

Dit is de dus waar de PvdA-ideologie naartoe leidt.
Gewaagde stelling die je wel eens wat verder uit mag leggen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92727297
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zie het als volgt: mensen die moeilijk kunnen leren en laaggeschoold werk moeten doen, stemmen gemiddeld gezien eerder links. Mensen die makkelijk kunnen leren en hoogopgeleid werk (kunnen) doen, stemmen gemiddeld gezien eerder rechts.

Mensen immigreren ten eerste idd op zoek naar een beter leven. Maar de keuze van het naar te immigreren land is afhankelijk van een aantal factoren. De aanwezigheid en de mate van een sociaal opvangnet is hier één van. Vooruitstrevende, hardwerkende, hoogopeleide immigranten hebben minder behoefte aan een uitgebreide verzorgingsstaat (zoals je die in Europa hebt), dan ongeschoolde immigranten met minder werkethiek. Het linkse Europa trekt vooral die laatste groep aan.

Dit is de dus waar de PvdA-ideologie naartoe leidt.
Dit alles kun je ongetwijfeld onderbouwen met harde feiten. Jij blijft bovenstaande namelijk herhalen, maar ik heb nog nooit een grijntje bewijs gezien voor jouw aannames.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92727430
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit alles kun je ongetwijfeld onderbouwen met harde feiten. Jij blijft bovenstaande namelijk herhalen, maar ik heb nog nooit een grijntje bewijs gezien voor jouw aannames.
Ik doe een beroep op je logica. Vergelijk het met dit:

Zie het als volgt: mensen die moeilijk kunnen leren en laaggeschoold werk moeten doen, stemmen gemiddeld gezien eerder links. Mensen die makkelijk kunnen leren en hoogopgeleid werk (kunnen) doen, stemmen gemiddeld gezien eerder rechts.
pi_92727479
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze situatie gaat voor de 21e eeuw in Nederland bepaald niet meer op.

[..]

Gewaagde stelling die je wel eens wat verder uit mag leggen.
Wel degelijk in de huidige tijd. Sociaal-economische linkse partijen als de SP, PvdA, PVV strekken procentueel gezien meer kiezers die laaggeschool werk doen dan een sociaal-economisch rechtse partij als de VVD.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:34:19 #234
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92727488
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit alles kun je ongetwijfeld onderbouwen met harde feiten. Jij blijft bovenstaande namelijk herhalen, maar ik heb nog nooit een grijeintje bewijs gezien voor jouw aannames.
Was bovendien niet de klacht dat 'links' allemaal hoogopgeleid en elitair was?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92727511
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wel degelijk in de huidige tijd. Sociaal-economische linkse partijen als de SP, PvdA, PVV strekken procentueel gezien meer kiezers die laaggeschool werk doen dan een sociaal-economisch rechtse partij als de VVD.
Tja als je je eigen definties gaat verzinnen kan ik het ook :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92727529
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik doe een beroep op je logica. Vergelijk het met dit:

Zie het als volgt: mensen die moeilijk kunnen leren en laaggeschoold werk moeten doen, stemmen gemiddeld gezien eerder links. Mensen die makkelijk kunnen leren en hoogopgeleid werk (kunnen) doen, stemmen gemiddeld gezien eerder rechts.
Vreemd, in mijn omgeving zijn het vooral de laagopgeleiden die rechts stemmen. Tenminste, als we de PVV rechts mogen noemen. Het gros voormalige studiegenoten en de hoogopgeleiden die ik ken, stemmen ofwel D66 of GroenLinks. Rara politiepetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92727541
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja als je je eigen definties gaat verzinnen kan ik het ook :).
Waar verzin ik mijn eigen definities?

Het is toch bekend dat de SP, PvdA, PVV sociaal-economisch links zijn? En VVD is sociaal-economisch rechts?
pi_92727568
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Was bovendien niet de klacht dat 'links' allemaal hoogopgeleid en elitair was?
Ja, ik raak ook in de war.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92727614
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd, in mijn omgeving zijn het vooral de laagopgeleiden die rechts stemmen. Tenminste, als we de PVV rechts mogen noemen.
De PVV is sociaal-economisch links, dus die vergelijking gaat niet op.

quote:
Het gros voormalige studiegenoten en de hoogopgeleiden die ik ken, stemmen ofwel D66 of GroenLinks. Rara politiepetje.
Je zegt het zelf: slechts de mensen die jij kent..
pi_92727648
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waar verzin ik mijn eigen definities?

Het is toch bekend dat de SP, PvdA, PVV sociaal-economisch links zijn? En VVD is sociaal-economisch rechts?
De PVV is over het algemeen genomen gewoon een rechtspopulistische partij. Net als haar voorganger de LPF. Als je dat dan links gaat noemen ben je inderdaad bezig met het verzinnen van je eigen definities. Daarom verwees ik ook naar de omstandigheden van Nederland in de 21e eeuw.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92727678
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef Zienswijze het volgende:

Je zegt het zelf: slechts de mensen die jij kent..
GL en D66 halen naar verhouding erg veel van de hoger opgeleide stemmen binnen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:39:18 #242
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92727689
Eigenlijk past ons enorm veel medelijden met Cohen. Steeds weer dezelfde grijsgedraaide retoriek, er zit geen sprankje originaliteit in. Nederland moet 'eerlijker en anders', maar hoe Cohen, zeg het g@dverd@mme nou eens een keer!!!

Cohen, lulletje .... wat heeft 40 jaar massa-immigratie gekost? Twee jaar later pensioen, 10 jaar? Zeg het maar, Job.

Domme zak, je bent totaal niet geloofwaardig.
pi_92727708
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De PVV is sociaal-economisch links, dus die vergelijking gaat niet op.

[..]

Je zegt het zelf: slechts de mensen die jij kent..
En jij baseert jouw conclusies natuurlijk op harde feiten? Doe eens bewijs posten dat laagopgeleiden links stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 februari 2011 @ 18:39:46 #244
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92727712
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De PVV is sociaal-economisch links, dus die vergelijking gaat niet op.

Even verbeteren: De PVV doet zich voor als sociaal-economisch links. Het feit dat de PVV een CDA-VVD regering gedoogt en daarvoor alle sociale programmapunten zonder aarzelen overboord gooit, weerspreekt derhalve die bewering van jou.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92727783
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

De PVV is over het algemeen genomen gewoon een rechtspopulistische partij. Net als haar voorganger de LPF. Als je dat dan links gaat noemen ben je inderdaad bezig met het verzinnen van je eigen definities. Daarom verwees ik ook naar de omstandigheden van Nederland in de 21e eeuw.
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Even verbeteren: De PVV doet zich voor als sociaal-economisch links. Het feit dat de PVV een CDA-VVD regering gedoogt en daarvoor alle sociale programmapunten zonder aarzelen overboord gooit, weerspreekt derhalve die bewering van jou.
We hebben het hier over laagopgeleiden. In die context haal ik de sociaal-economische kant van partijen erbij. Op basis van sociaal-economische plannen is de PVV links.
pi_92727926
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef voice-over het volgende:
Eigenlijk past ons enorm veel medelijden met Cohen. Steeds weer dezelfde grijsgedraaide retoriek, er zit geen sprankje originaliteit in. Nederland moet 'eerlijker en anders', maar hoe Cohen, zeg het g@dverd@mme nou eens een keer!!!

Cohen, lulletje .... wat heeft 40 jaar massa-immigratie gekost? Twee jaar later pensioen, 10 jaar? Zeg het maar, Job.

Domme zak, je bent totaal niet geloofwaardig.
Volgens mij heb jij meer last van een grijsgedraaide plaat :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:45:57 #247
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92727983
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij meer last van een grijsgedraaide plaat :D
Kan dat soort stoorruis er niet gewoon uit? Het verstoort een lopende discussie, we hebben het al quantaziljoen keer gehoord en er is toch niet mee te discussiëren.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 13 februari 2011 @ 18:47:01 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_92728028
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Kan dat soort stoorruis er niet gewoon uit? Het verstoort een lopende discussie, we hebben het al quantaziljoen keer gehoord en er is toch niet mee te discussiëren.
Hij gaat er nu nog bij schelden ook. Als ie zo doorgaat is ie binnenkort weg.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:47:27 #249
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92728048
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

[..]

We hebben het hier over laagopgeleiden. In die context haal ik de sociaal-economische kant van partijen erbij. Op basis van sociaal-economische plannen is de PVV links.
Nee, je leest niet. De PVV IS niet sociaal-economisch links, de PVV DOET ZICH zo voor om stemmen te trekken. Ze hebben geen moment de bedoeling gehad de sociaal-economische punten ook uit te voeren. Ik zou een historische, onderbouwde vergelijking kunnen maken, maar dan krijgen we daar weer gezeik over.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92728296
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, je leest niet. De PVV IS niet sociaal-economisch links, de PVV DOET ZICH zo voor om stemmen te trekken. Ze hebben geen moment de bedoeling gehad de sociaal-economische punten ook uit te voeren. Ik zou een historische, onderbouwde vergelijking kunnen maken, maar dan krijgen we daar weer gezeik over.
Ten eerste: dat kan je niet met harde feiten verwoorden.

Ten tweede: mocht het wel zo zijn: zijn stemmers weten dat niet. Zijn stemmers hebben erop gestemd vanwege o.a. zijn sociaal-economisch linkse plannen.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:56:04 #251
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92728397
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ten eerste: dat kan je niet met harde feiten verwoorden.

Ten tweede: mocht het wel zo zijn: zijn stemmers weten dat niet. Zijn stemmers hebben erop gestemd vanwege o.a. zijn sociaal-economisch linkse plannen.
Deze keer wel. Als ze dat de volgende keer weer doen, bewijst dat dus alleen maar dat OF zijn stemmers het prima vinden dat de lagere inkomens uitgekleed worden door een door de PVV gesteunde regering en dus zelf rijker zijn OF dat het inderdaad gewoon idioten/masochisten zijn, die het lekker vinden belogen en vervolgens hard in den aarsch genaaid te worden.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92728490
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij baseert jouw conclusies natuurlijk op harde feiten? Doe eens bewijs posten dat laagopgeleiden links stemmen.
Uit het rapport van de Universiteit Twente:

quote:
De relatie tussen sociale achtergronden en links-rechts oriëntaties

Dit betekent dat kiezers van een hogere sociale klasse gemiddeld wat rechtser zijn
dan kiezers van een lagere sociale klasse.
(paragraaf 8.5, pagina 146)
  zondag 13 februari 2011 @ 19:00:12 #253
334928 Maatregel
Links is k*t
pi_92728553
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lage belastingen? En ik hoor rechts Nederland altijd maar klagen dat de belasting te hoog is.
Je zuigt je argumenten ook wel uit je duim.

quote:
Verder kent een land als de VS een behoorlijk immigratiecijfer. Zat gelukszoekers die richting de VS trekken. Dat heeft helemaal geen reet te maken met de verzorgingsstaat. Armoedzaaiers verkassen dan ook niet naar NL vanwege de Bijstand, maar omdat het algemeen bekend is dat er in het westen simpelweg meer mogelijkheden zijn. Kijk naar Tunesie en Egypte; torenhoge werkloosheid. Tsja, dan was ik ook richting Europa getrokken als ik de kans kreeg.
Dat men naar Amerika gaat is omdat men daar beter in de massa kan verdwijnen en criminaliteit eenvoudiger is en sneller groot geld verdient dan elders in de wereld.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92728592
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Uit het rapport van de Universiteit Twente:

[..]

(paragraaf 8.5, pagina 146)
En dat gaat weer geheel voorbij aan de opkomst van de populistisch rechtse partijen in Nederland in 21e eeuw.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:02:05 #255
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92728636
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dat gaat weer geheel voorbij aan de opkomst van de populistisch rechtse partijen in Nederland in 21e eeuw.
Want eindigt in 2000.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 13 februari 2011 @ 19:03:14 #256
104871 remlof
Europees federalist
pi_92728680
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want eindigt in 2000.
In 1998 zelfs: Politieke veranderingen in Nederland 1971-1998.
pi_92728856
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dat gaat weer geheel voorbij aan de opkomst van de populistisch rechtse partijen in Nederland in 21e eeuw.
PVV is sociaal-economisch links. Als laagopgeleiden en ouderen op de PVV stemmen zal dat om het behoud van de verzorgingsstaat zijn.
pi_92728890
Het neemt niet weg dat, ondanks dat er veranderingen zijn,dat kiezers van een hogere sociale klasse gemiddeld wat rechtser zijn dan kiezers van een lagere sociale klasse. Dit staat letterlijk in het rapport. Hier is dus het bewijs.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:08:37 #259
334928 Maatregel
Links is k*t
pi_92728934
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Zienswijze het volgende:
Het neemt niet weg dat, ondanks dat er veranderingen zijn,dat kiezers van een hogere sociale klasse gemiddeld wat rechtser zijn dan kiezers van een lagere sociale klasse. Dit staat letterlijk in het rapport. Hier is dus het bewijs.
Dat is ook wel algemeen bekend.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92728979
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Dat is ook wel algemeen bekend.
Dat zeker. Maar een aantal persoon in dit topic trachten dit te weerleggen en vroegen om bewijs. Hierbij dus het bewijs.
pi_92728982
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

PVV is sociaal-economisch links. Als laagopgeleiden en ouderen op de PVV stemmen zal dat om het behoud van de verzorgingsstaat zijn.
Wilders zelf neigt totaal niet naar sociaal-economisch links.
Volgens mij is dat tintje erin gekomen door toedoen van Bosma. Maar Bosma is uiteindelijk de baas niet, dus als puntje bij paaltje komt dan is de PVV toch sociaal-economisch en in alle andere aspecten rechts.
I´m back.
pi_92729034
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

PVV is sociaal-economisch links. Als laagopgeleiden en ouderen op de PVV stemmen zal dat om het behoud van de verzorgingsstaat zijn.
Of omdat ze tegen de Islam zijn. Dat is immers de kern van die partij. Veel meer dan wat gezeur over de AOW leeftijd wat ze toch zo laten vallen als het er op aankomt. Ze zijn groot geworden omdat ze roepen om een verbod op hoofddoekjes, niet omdat tegen versoepeling van het ontslagrecht zijn.

Daaraan ga je geheel voorbij in je analyse. Daarom hamer ik ook elke keer op Nederland in de 21e eeuw. Het is echt anders dan de jaren 70.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:10:38 #263
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92729040
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

PVV is sociaal-economisch links.
Rare manier van dat tonen hebben ze dan. Het is niet echt sociaal links om hele bevolkingsgroepen burger- en grondrechten te willen ontzeggen..
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92729065
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Zienswijze het volgende:
Het neemt niet weg dat, ondanks dat er veranderingen zijn,dat kiezers van een hogere sociale klasse gemiddeld wat rechtser zijn dan kiezers van een lagere sociale klasse. Dit staat letterlijk in het rapport. Hier is dus het bewijs.
Die analyse uit dat rapport is volgens mij sterk verouderd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92729108
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Zienswijze het volgende:
Het neemt niet weg dat, ondanks dat er veranderingen zijn,dat kiezers van een hogere sociale klasse gemiddeld wat rechtser zijn dan kiezers van een lagere sociale klasse. Dit staat letterlijk in het rapport. Hier is dus het bewijs.
Het is natuurlijk waar dat een PvdA vroeger de partij voor de arbeiders was. Met name in steden als Den Haag en Rotterdam kreeg de partij veel steun. Die tijden zijn echter voorbij. De laagopgeleiden zijn naar de PVV en de SP gevlucht. De hoogopgeleiden stemmen intussen GL of D66. En ja, ook dat is onderzocht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92729128
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wilders zelf neigt totaal niet naar sociaal-economisch links.
Volgens mij is dat tintje erin gekomen door toedoen van Bosma. Maar Bosma is uiteindelijk de baas niet, dus als puntje bij paaltje komt dan is de PVV toch sociaal-economisch en in alle andere aspecten rechts.
Wilders heeft het zelf ook meerdere malen in de media over het behoud van de verzorgingsstaat gehad. Er staat bovendien letterlijk in het verkiezingsprogramma sociaal-economisch linkse standpunten, die veel neiging naar SP-standpunten hebben.
pi_92729147
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Zienswijze het volgende:
Het neemt niet weg dat, ondanks dat er veranderingen zijn,dat kiezers van een hogere sociale klasse gemiddeld wat rechtser zijn dan kiezers van een lagere sociale klasse. Dit staat letterlijk in het rapport. Hier is dus het bewijs.
De elite was toch linksch???
Onder hoogopgeleiden heb daarenboven ook nog eens de post-materialisten, die heel idealistisch zijn en niet talen naar materialisme.
I´m back.
pi_92729186
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wilders heeft het zelf ook meerdere malen in de media over het behoud van de verzorgingsstaat gehad. Er staat bovendien letterlijk in het verkiezingsprogramma sociaal-economisch linkse standpunten, die veel neiging naar SP-standpunten hebben.
Dat is strategie, ingegeven door Bosma, dat komt niet van Wilders zelf af...
I´m back.
pi_92729211
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk waar dat een PvdA vroeger de partij voor de arbeiders was. Met name in steden als Den Haag en Rotterdam kreeg de partij veel steun. Die tijden zijn echter voorbij. De laagopgeleiden zijn naar de PVV en de SP gevlucht. De hoogopgeleiden stemmen intussen GL of D66. En ja, ook dat is onderzocht.
Dat bedoel ik toch: PVV en SP zijn sociaal-economisch links. Er kunnen dan weer meer hoogopgeleiden op GL of D66 (D66 is overigens niet links) zijn gaan stemmen, gemiddeld gezien stemmen mensen uit een hogere sociale klasse rechtens en uit een lagere sociale klassen links. Dit staat letterlijk in het rapport.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:15:38 #270
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92729280
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch: PVV en SP zijn sociaal-economisch links. Er kunnen dan weer meer hoogopgeleiden op GL of D66 (D66 is overigens niet links) zijn gaan stemmen, gemiddeld gezien stemmen mensen uit een hogere sociale klasse rechtens en uit een lagere sociale klassen links. Dit staat letterlijk in het rapport.
Een rapport uit de late jaren 90. We zijn inmiddels een paar decennia verder. Of haal je er ook rapporten bij over de KVP en stemgedrag van katholieken als dat in je straatje past?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92729284
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk waar dat een PvdA vroeger de partij voor de arbeiders was. Met name in steden als Den Haag en Rotterdam kreeg de partij veel steun. Die tijden zijn echter voorbij. De laagopgeleiden zijn naar de PVV en de SP gevlucht. De hoogopgeleiden stemmen intussen GL of D66. En ja, ook dat is onderzocht.
En nog veel hoogopgeleiden bij de PvdA.
De arbeider stemt idd eerder rechts.
I´m back.
pi_92729289
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De elite was toch linksch???
Dat heb je mij NOOIT horen zeggen.

quote:
Onder hoogopgeleiden heb daarenboven ook nog eens de post-materialisten, die heel idealistisch zijn en niet talen naar materialisme.
Ik ben ook hoogopgeleid, ben rechts, ben idealistisch, ben redelijk materialistisch. Het kan dus prima samengaan.
pi_92729364
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En nog veel hoogopgeleiden bij de PvdA.
Wat is veel? Veel is een subjectief begrip.

quote:
De arbeider stemt idd eerder rechts.
Ongelooflijk. Ik heb net een rapport gepost en alsnog blijven een aantal links georieenteerde personen volhouden dat de arbeider rechts stemt.
pi_92729375
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch: PVV en SP zijn sociaal-economisch links. Er kunnen dan weer meer hoogopgeleiden op GL of D66 (D66 is overigens niet links) zijn gaan stemmen, gemiddeld gezien stemmen mensen uit een hogere sociale klasse rechtens en uit een lagere sociale klassen links. Dit staat letterlijk in het rapport.
Een rapport dat sterk is verouderd. Ik probeerde in mijn post duidelijk te maken dat de verhoudingen anders zijn komen te liggen. Verder heb ik mijn twijfels over jouw conclusies ten aanzien van de PVV. Ja, op bepaalde vlakken is de partij links. Echter, een echt linkse partij had dit regeerakkoord nooit geaccepteerd. Verder vraag ik mij af in hoeverre de sociaal-economische standpunten doorslaggevend zijn geweest voor de PVV-stemmer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92729399
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een rapport uit de late jaren 90. We zijn inmiddels een paar decennia verder. Of haal je er ook rapporten bij over de KVP en stemgedrag van katholieken als dat in je straatje past?
In hoeverre zou dat dan in slechts 10 jaar tijd veranderen moeten zijn?
pi_92729408
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat heb je mij NOOIT horen zeggen.

[..]
Ik weet niet wat jij allemaal zegt joh. Maar iig heeft de hoogopgeleide elite het klootjesvolk links gemanipuleerd. Alles en iedereen is hierdoor links geworden, behalve PVV.
quote:
Ik ben ook hoogopgeleid, ben rechts, ben idealistisch, ben redelijk materialistisch. Het kan dus prima samengaan.
Maar je bent dus niet post-materialistisch. Dus geen post-materialist.
I´m back.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:18:32 #277
104871 remlof
Europees federalist
pi_92729417
Laagopgeleiden zijn vatbaarder voor populisme. En laat dat nu tegenwoordig vooral van rechtse signature zijn.
pi_92729424
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ongelooflijk. Ik heb net een rapport gepost en alsnog blijven een aantal links georieenteerde personen volhouden dat de arbeider rechts stemt.
Je haalt een rapport aan dat voor de situatie in Nederland in de 21e eeuw niet bepaald meer voldoet. Opkomst en ondergang van Fortuyn gemist? Ooit van Wilders gehoord?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92729441
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
Laagopgeleiden zijn vatbaarder voor populisme. En laat dat nu tegenwoordig vooral van rechtse signature zijn.
Inderdaad :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92729461
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

In hoeverre zou dat dan in slechts 10 jaar tijd veranderen moeten zijn?
Heb jij de laatste tien jaar onder een steen gelegen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92729532
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat is veel? Veel is een subjectief begrip.

[..]
Vrijwel samenvallend.
quote:
Ongelooflijk. Ik heb net een rapport gepost en alsnog blijven een aantal links georieenteerde personen volhouden dat de arbeider rechts stemt.
Hoezo, PVV is rechts en den arbeider doorziet duidelijk niet dat baas Wilders alles wat links is aan zijn programma bij de mestvaalt gooit als hij de kans ertoe krijgt, klopt dan toch?
I´m back.
pi_92729612
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Rare manier van dat tonen hebben ze dan. Het is niet echt sociaal links om hele bevolkingsgroepen burger- en grondrechten te willen ontzeggen..
Niet echt sociaal links? Ik zal het maar niet over een socialistische partij die 70 jaar geleden in ons buurland aan de macht kwam die hele bevolkingsgroepen rechten ontzag hebben.
pi_92729670
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Niet echt sociaal links? Ik zal het maar niet over een socialistische partij die 70 jaar geleden in ons buurland aan de macht kwam die hele bevolkingsgroepen rechten ontzag hebben.
Tja als die partij socialistisch was dan was de DDR democratisch.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92729694
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je haalt een rapport aan dat voor de situatie in Nederland in de 21e eeuw niet bepaald meer voldoet. Opkomst en ondergang van Fortuyn gemist? Ooit van Wilders gehoord?
Wilders is sociaal-economisch links. Niet gek dat de PVV vooral laagopgeleide kiezers aantrekt.
pi_92729733
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja als die partij socialistisch was dan was de DDR democratisch.
Die partij was wel degelijk socialistisch. Het staat zelfs in hun naam.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:25:44 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_92729735
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Niet echt sociaal links? Ik zal het maar niet over een socialistische partij die 70 jaar geleden in ons buurland aan de macht kwam die hele bevolkingsgroepen rechten ontzag hebben.
Krijgen we dat weer... Nationaal-socialisme heeft niets met socialisme te maken, het is praktisch het tegenovergestelde. Hitler had net zo'n hekel aan alles wat links is als Wilders.

En kom nou niet met een Godwin want jij begon :P
pi_92729751
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wilders is sociaal-economisch links. Niet gek dat de PVV vooral laagopgeleide kiezers aantrekt.
Jonge... :N .
I´m back.
pi_92729759
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wilders is sociaal-economisch links. Niet gek dat de PVV vooral laagopgeleide kiezers aantrekt.
Wilders is vooral anti-Islam. Daar is weinig links aan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92729769
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Die partij was wel degelijk socialistisch. Het staat zelfs in hun naam.
De DDR was dus democratisch?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:27:19 #290
104871 remlof
Europees federalist
pi_92729815
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

De DDR was dus democratisch?
Ja, en de Democratische Volksrepubliek van Korea ook :')
pi_92729910
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer... Nationaal-socialisme heeft niets met socialisme te maken, het is praktisch het tegenovergestelde. Hitler had net zo'n hekel aan alles wat links is als Wilders.

En kom nou niet met een Godwin want jij begon :P
Nou ja, Hitler had ook wat linkse programmapunten opgenomen in zijn 25-puntige verkiezingsprogramma, om de gewone man te trekken idd, voor zover gaat die vergelijking op.
Maar ook dat waren loze punten.
I´m back.
pi_92729931
Echt ongelooflijk. Het is algemeen bekend dat hoogopgeleide kiezers gemiddeld gezien rechts stemmen. Immers van moet een laagopgeleide kiezer met de VVD, met minder toeslagen en met een hypotheekaftrek voor een eigen huis. Goed, een aantal linksen gelooft dit niet. Dan kom ik met een rapport waarin letterlijk mijn bewering wordt bevestigd. De linksen komen met veroudering als argument en wijzen op de komst van de PVV. Goed, dat rapport is 10 jaar oud en de PVV is inderdaad in het spel gekomen. Maar wat blijkt? De PVV is wel degelijk sociaal-economisch links, dus mijn bewering blijft staan.
pi_92730001
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
Echt ongelooflijk. Het is algemeen bekend dat hoogopgeleide kiezers gemiddeld gezien rechts stemmen. Immers van moet een laagopgeleide kiezer met de VVD, met minder toeslagen en met een hypotheekaftrek voor een eigen huis. Goed, een aantal linksen gelooft dit niet. Dan kom ik met een rapport waarin letterlijk mijn bewering wordt bevestigd. De linksen komen met veroudering als argument en wijzen op de komst van de PVV. Goed, dat rapport is 10 jaar oud en de PVV is inderdaad in het spel gekomen. Maar wat blijkt? De PVV is wel degelijk sociaal-economisch links, dus mijn bewering blijft staan.
Jij komt met een rapport van 10 jaar oud, jongen?
Van voor 2002 dus? :D.
I´m back.
pi_92730052
Dat was het eerste rapport wat ik gevonden had. Ik ga niet het hele internet afstruinen omdat een aantal linksen in hun dogma blijft geloven. Wat is er in die slechts 10 jaar veranderd. Ja, de PVV is opgekomen, maar de PVV is sociaal-economisch links en trekt vooral laagopgeleide kieziers aan. Mijn bewering blijft dus staan.
pi_92730090
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Zienswijze het volgende:
Dat was het eerste rapport wat ik gevonden had. Ik ga niet het hele internet afstruinen omdat een aantal linksen in hun dogma blijft geloven. Wat is er in die slechts 10 jaar veranderd. Ja, de PVV is opgekomen, maar de PVV is sociaal-economisch links en trekt vooral laagopgeleide kieziers aan. Mijn bewering blijft dus staan.
Wat er in die 10 jaar veranderd is? You must be kidding.
I´m back.
pi_92730126
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Zienswijze het volgende:
Dat was het eerste rapport wat ik gevonden had. Ik ga niet het hele internet afstruinen omdat een aantal linksen in hun dogma blijft geloven. Wat is er in die slechts 10 jaar veranderd. Ja, de PVV is opgekomen, maar de PVV is sociaal-economisch links en trekt vooral laagopgeleide kieziers aan. Mijn bewering blijft dus staan.
Dat de PVV wat linkse punten in haar programma heeft verwerkt, maakt de partij natuurlijk niet direct links. Bovendien vraag ik mij waar die Tokkie-haat jegens links vandaan komt. Ik zie het domme Telegraaf-volk vooral ageren tegen de 'linkse elite'. Whats up?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92730155
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat er in die 10 jaar veranderd is? You must be kidding.
Antwoord nou maar op mijn vraag
pi_92730239
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Antwoord nou maar op mijn vraag
Je beseft dat de wereld er compleet anders uitziet dan tien jaar geleden en dat heeft ook zeker zijn invloed gehad op het politieke landschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92730272
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat de PVV wat linkse punten in haar programma heeft verwerkt, maakt de partij natuurlijk niet direct links. Bovendien vraag ik mij waar die Tokkie-haat jegens links vandaan komt. Ik zie het domme Telegraaf-volk vooral ageren tegen de 'linkse elite'. Whats up?
De partij is sociaal-economisch links en dat is o.a. wat laagopgeleide/onopgeleide kiezers aantrekt.

Met linkse elite worden de mensen bedoeld die buiten de grote steden leven, hun eigen idealen hebben en koste wat het koste geld van de burger willen afpakken om hun idealen te verwezenlijken, ook al is dat de afgelopen 40 jaar niet gelukt. De linkse elite heeft dus niet direct met sociaal-economisch links te maken, maar wel met linkse dogmatische idealen.
pi_92730325
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat de wereld er compleet anders uitziet dan tien jaar geleden en dat heeft ook zeker zijn invloed gehad op het politieke landschap.
Ja, en ga verder...

Welke invloed? Welke gevolgen?
pi_92730402
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Antwoord nou maar op mijn vraag
Jongen echt, als jij niet weet wat er de afgelopen jaar veranderd is in het electoraat van Nederland, dan kan dat een aantal oorzaken hebben of je bent gewoon te jong om die ontwikkeling meegemaakt te hebben of je hebt de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd dan wel je hebt iig een deel van die 10 jaar er nooit fatsoenlijk onderwijs over gehad hetzij bij geschiedenis&staatsinrichting hetzij bij maatschappijleer en je studeert ook heden ten dage niets dat in de richting komt van politicologie.
I´m back.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:39:04 #302
104871 remlof
Europees federalist
pi_92730455
Check dit Rapport Kiezersonderzoek Tweede Kamer 2010 (pdf):

CDA: gemiddelde opleidingsverdeling
PvdA: gemiddelde opleidingsverdeling
SP: iets meer laag opgeleid
VVD: meer hoog opgeleid
PVV : MBO, laag
GL: meer dan helft hoog opgeleid
CU: gemiddeld opgeleid
D66: meer dan helft hoog opgeleid
SGP: laag opgeleid
PvdD: zowel hoog als laag opgeleid, weinig midden (MBO)
  zondag 13 februari 2011 @ 19:41:38 #303
104871 remlof
Europees federalist
pi_92730605
Jij had de lapo Ryan, open effe een nieuwe :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')