Je moet politiek wat breder trekken dan alleen '''hoe hoog blijft mijn uitkering''.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is redelijk conservatief onder Cohen
JPB is reeds vertrokken hoor.quote:
Dat doet PvdA ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet politiek wat breder trekken dan alleen '''hoe hoog blijft mijn uitkering''.
Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.quote:
Hier is de VVD begonnen met humaan handhaven (= niet handhaven). Slecht idee, geloof me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.
I love it
Wat veel erger is, wie is er gekker, de gek of zij die hem volgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef voice-over het volgende:
Door de jaren heen is het enige wat de PvdA kan verzinnen het verhogen van premies, belastingen en heffingen. Van efficiënter werken hebben ze echt nog nooit gehoord! Voor zichzelf zorgen gaat overigens prima, de baantjesmachine van de PvdA draait al 50 jaar op volle toeren.
Het meest hilarische is dat de aanpak van onze twee grote PvdA-haters eerder averechts werkt. Andere PvdA-criticasters nemen automatisch gas terug om niet te worden geassocieerd met V-O en FTS terwijl twijfelende sociaal-democraten terug in de armen van de PvdA worden gedrevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt blij met dit topic, scheelt enorme forumvervuiling
VVD wil alleen maar grotere verschillen tussen arm en rijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie je niet veel meer in de ideeen van de VVD? Bijstand fors omlaag, kraken verbieden, lagere lasten voor rijk en arm, minder regels, toezicht op bepaalde plekken, immigranten buiten de grens houden.
I love it
Reversed psychology, ik hou er van, leve de PvdA, laat ons graaien en laven !quote:
Dat kan je beter tegen de conservatieven op FOK zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet politiek wat breder trekken dan alleen '''hoe hoog blijft mijn uitkering''.
Wij dachten dat jij je al van die techniek bediende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Reversed psychology, ik hou er van, leve de PvdA, laat ons graaien en laven !
Wat zal jij een rotdag hebben op 2 maart.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Negatieve publiciteit is ook publiciteit. We gaan winnen, ik weet het zeker!
Ik denk dat zelfs dat tante Ella het nog beter doet dan JC.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als de PvdA nog met verzet wil komen kunnen ze beter Van der laan inzetten.
Ik verwacht de einduitslag pas op 3 maart, maar dat is een detail.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat zal jij een rotdag hebben op 2 maart.
De grootste verkiezingsnederlaag van de PvdA ooit is aanstaande, ze gaan nog lager scoren dan onder Ad Melkert.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Ik verwacht de einduitslag pas op 3 maart, maar dat is een detail.
In de peilingen staan ze zo rond de uitslag van 4 jaar geleden. Dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
De grootste verkiezingsnederlaag van de PvdA ooit is aanstaande, ze gaan nog lager scoren dan onder Ad Melkert.
Dan heb jij andere peilingen als mij, op welke doel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de peilingen staan ze zo rond de uitslag van 4 jaar geleden. Dus ik ben benieuwd
Degenen die de laatste tijd voorbij kwamen. De PvdA scoorde vrij beroerd in 2007 bij de vorige statenverkiezingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb jij andere peilingen als mij, op welke doel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |