LAAT JE TIETEN ZIEEEEN!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Allen,
Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
Wildersofoob dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik wil best m'n tieten laten zien, maar ik vrees dat niemand daarop zit te wachten.
Ik kan natuurlijk ook islamofoob worden, maar ik woon in een schotelbuurt.
Nee gewoon doen ! Goed voor de integratie !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:52 schreef Basisgegevens het volgende:
Verkiezingsposters in 't Turks? Of is dat verwerpelijk?
Dan heb je pech, er is niemand meer die op de PvdA stemt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Basisgegevens het volgende:
...maar ik woon in een schotelbuurt.
Je hebt de TS weggejaagd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik heb dan geen interne kijk op de zaken binnen je politieke partij, maar is het meestal niet de bedoeling bij verkiezingen dat je de bedoelingen van je partij en jezelf promoot, in plaats van inhoudsloos je zetel tentoonspreiden op het internet en hopen dat mensen daar maar op gokken?
Iets meer inhoud en overtuiging voor je politieke mening zou wel mogen denk ik.
Dat is toch die club die de vorige keer met Sorensen nog wel wat stemmen wist te trekken maar nu kansloos is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga niemand veroordelen op zijn of haar politieke voorkeur, dus ik ga ook PvdA-stemmers niet veroordelen.
Alhoewel...
Ik sta overigens voor Platform Lokale Partijen Zuid-Holland in de kieskringen R'dam en Dordrecht op respectievelijk 5 en 28.
Het Platform Lokale Partijen mag z'n handen dichtknijpen als het zijn enige zetel weet te behouden. Vier jaar geleden was Ronald Sorensen de lijsttrekker, en alleen op zijn naamsbekendheid werd een zetel binnengesleept.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik sta overigens voor Platform Lokale Partijen Zuid-Holland in de kieskringen R'dam en Dordrecht op respectievelijk 5 en 28.
1e fout, je noemde de partij niet, maar verzwijgt die, = dubbele agenda, angst voor 'collegae', wens tot verhulling om reden x e.d.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Allen,
Ik sta voor een niet nader te noemen partij in de kieskringen Rotterdam en Dordrecht op de kieslijst voor de Provinciale Staten Zuid-Holland.
Ik sta op 'n dusdanige plek, dat ik afhankelijk ben van voorkeursstemmen.
Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
Mwah. Kansloos weet ik niet. Ze hebben een indrukwekkende hoeveelheid raadsleden en wethouders van lokale partijen aan zich weten te binden. Dat soort clubs weten toch wel wat stemmen te trekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch die club die de vorige keer met Sorensen nog wel wat stemmen wist te trekken maar nu kansloos is?
Het ultieme voorbeeld van stemmen krijgen middels campagne, want de burger is toch kort van geheugen en snapt de politiek amper, is de pvda.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef freako het volgende:
Mwah. Kansloos weet ik niet. Ze hebben een indrukwekkende hoeveelheid raadsleden en wethouders van lokale partijen aan zich weten te binden. Dat soort clubs weten toch wel wat stemmen te trekken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het ultieme voorbeeld van stemmen krijgen middels campagne, want de burger is toch kort van geheugen en snapt de politiek amper, is de pvda.
Quote wel ff volledig dan, want je vergat :quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Zegt iemand die SP of PVV stemt.
Iemand die nauwelijks een fatsoenlijke zin uit zn toetsenbord krijgt, noemt anderen dom. Ooh, de hilariteit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Quote wel ff volledig dan, want je vergat :
Goed ze (pvda) hebben er 200+ spindoctors voor nodig waar rutte -1- kei in zijn vak heeft, maar goed.
En natuurlijk de stemmers, pvda : armlastig en politiek-dom, andere partijen, minder armlastig en minder politiek-dom.
Nogmaals koos, dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat dat voor eenieder geldig is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand die nauwelijks een fatsoenlijke zin uit zn toetsenbord krijgt, noemt anderen dom. Ooh, de hilariteit.
Zou je misschien willen proberen niet overal een PvdA-bashtopic van te maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Quote wel ff volledig dan, want je vergat :
Goed ze (pvda) hebben er 200+ spindoctors voor nodig waar rutte -1- kei in zijn vak heeft, maar goed.
En natuurlijk de stemmers, pvda : armlastig en politiek-dom, andere partijen, minder armlastig en minder politiek-dom.
bashen? feiten weergeven is toch iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef du_ke het volgende:
Zou je misschien willen proberen niet overal een PvdA-bashtopic van te maken?
Bij voorbaat dank.
Nee dit is totaal off-topic PvdAbashen. En daar moet je mee kappen of je posts verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
bashen? feiten weergeven is toch iets anders.
Het valt mij gewoon op dat de PvdA het meest hevig wordt gebashed door users die wat minder verstand in de kop lijken te hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nogmaals koos, dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat dat voor eenieder geldig is.
Wel verklaart het de manier van communiceren van de pvda en hun achterban/leden/stemmers.
Dreigen na dat je dat al deed, apart weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef du_ke het volgende:
Nee dit is totaal off-topic PvdAbashen. En daar moet je mee kappen of je posts verdwijnen.
Onzin, heb nog niets van je verwijderd hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dreigen na dat je dat al deed, apart weer.
Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correctquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand die nauwelijks een fatsoenlijke zin uit zn toetsenbord krijgt, noemt anderen dom. Ooh, de hilariteit.
Heb je wel 't platform nodig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef fruityloop het volgende:
Wat dacht je met een paar heldere en goed doordachte standpunten over lokaal belangrijke thema's? Wat men vaak "de inhoud" noemt zogezegd..
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken, temeer omdat je mijn maatschappelijke activiteiten niet kunt beoordelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef tjoptjop het volgende:
Beter ga je je gewoon maatschappelijk nuttig maken ipv in zo'n raad te zitten.
Doe maar welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef Basisgegevens het volgende:
[..]
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken,
Beide is gewoon mogelijk in NL.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorkeursstemmen vergaar je niet, die verdien je.
En weer anderen schrijven niet alleen de grootst mogelijke onzin, maar doen dat ook nog eens in foutieve zinnen boordevol dt-fouten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
De taalpurist zelf maakt zat fouten. Koos ook in de vorm met name. In NL is het afstudeer niveau van neerlandici dalende en dalende wat ergens vreemd is voor een exact vak. Lager dan een 8 zou men eigenlijk dienen te doubleren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
Hoeveel mensen kennen jou (procentueel bijv. gok maar wat) in je omgeving, dus buren, straat, wijk, plaats?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Hoeveel voorkeursstemmen gok je dat de populairste niet op de 1e plek staande krijgt?quote:Ik sta op 'n dusdanige plek, dat ik afhankelijk ben van voorkeursstemmen.
Sowieso dan mikken op 10.000. Net als met krijgskunst en houten planken door-slaan, mik op een punt achter het doel en concentreer je er op dat je dAt verder gelegen punt wilt vermorzelen, alles er tussen gaat er aan. (Tot op zekere 'normale' dikte uiteraard want dan zijn gewoon je hand-beentjes aan de beurt om te breken.)quote:Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
Dure grap want dan dien je minstens 20.000 item X's te drukken/maken en verspreiden....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga inderdaad voor de 10.000!
En waarom zouden ze op je gaan stemmen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik hoop dat alle Fok-users in de kieskringen R'dam en Dordt op mij gaan stemmen, dan komt 't wel goed
Het is ijdele hoop, want 5000 voorkeursstemmen is bijna onhaalbaar, maar ik onderneem tóch 'n poging.
Mijn profiel op WieKiesJij: http://www.wiekiesjij.nl/politician/601/
Standaard om zo'n gezicht/profiel iets menselijks te geven. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik, ondanks dat ik een uurtje ofzo terug op je link heb geklikt, je naam alweer vergeten. Sterker nog, na 1 minuut was ik die alweer kwijtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:31 schreef Basisgegevens het volgende:
Klopt! Ik vraag mij ook hardop de relevantie van die vragen en dito antwoorden af.
Ik heb overigens twee katten: Puk en Max en ze zijn nog vervelende dan de gemiddelde hangjongere!
Dan zullen 'ze' hoogstwaarschijnlijk dus ook niet op je stemmen. Stemmen moet je verdienen door op de voorgrond te treden, door goede prestaties e.d.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ben nimmer 'n publiek figuur geweest, dus 'ze' zullen mij niet zo gauw kennen.
Niemand moet op mij stemmen, maar ik ben van mening dat ik in tegenstelling tot vele politici géén baantjesjager ben én onafhankelijk naar zaken kijk.
Dat hoeft natuurlijk niet door goede prestaties. Ga op een tafeltje staan in de Dam en zeg dat Moslims de oorzaak zijn van alle problemen en wedden dat je dan aandacht zal krijgen ( en jammer genoeg waarschijnlijk ook stemmen).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan zullen 'ze' hoogstwaarschijnlijk dus ook niet op je stemmen. Stemmen moet je verdienen door op de voorgrond te treden, door goede prestaties e.d.
Prestaties had idd tussen ".." gemoeten. Bedoelde meer dat je ergens voor moet staan en dat hoeft niet eens echt populistisch te zijn. Je moet een 'smoel' hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet door goede prestaties. Ga op een tafeltje staan in de Dam en zeg dat Moslims de oorzaak zijn van alle problemen en wedden dat je dan aandacht zal krijgen ( en jammer genoeg waarschijnlijk ook stemmen).
TS is kandidaat voor de Statenverkiezingen in Zuid-Holland. Kan ie beter op een tafeltje op de Coolsingel gaan staan dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Ga op een tafeltje staan in de Dam
Heeft TS nog best een grote familie dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef freako het volgende:
Uiteindelijke resultaat voor TS: 79 voorkeursstemmen. 68 in de kieskring Rotterdam, en 11 in de kieskring Dordrecht. De voorkeursdrempel was ruim 6300 stemmen. Mission almost accomplished.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |