abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92307544
Allen,

Ik sta voor een niet nader te noemen partij in de kieskringen Rotterdam en Dordrecht op de kieslijst voor de Provinciale Staten Zuid-Holland.
Ik sta op 'n dusdanige plek, dat ik afhankelijk ben van voorkeursstemmen.

Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
pi_92307584
Niet.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_92307597
Machine? Bedankt!
pi_92307614
Graag gedaan hoor. Anders nog iets? :)
pi_92307639
Hahaha, neen. Maar ideeen zijn welkom!
pi_92307736
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Allen,

Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
LAAT JE TIETEN ZIEEEEN!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 01:43:40 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_92307751
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:42 schreef Allen het volgende:

[..]

LAAT JE TIETEN ZIEEEEN!
^O^
pi_92307769
quote:

[..]

LAAT JE TIETEN ZIEEEEN!
Jij eerst? :)
pi_92307781
Misschien is een staatsgreep beter geschikt om je ambities te verwezenlijken.
pi_92307827
Ik wil best m'n tieten laten zien, maar ik vrees dat niemand daarop zit te wachten.
Ik kan natuurlijk ook islamofoob worden, maar ik woon in een schotelbuurt.
pi_92307889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik wil best m'n tieten laten zien, maar ik vrees dat niemand daarop zit te wachten.
Ik kan natuurlijk ook islamofoob worden, maar ik woon in een schotelbuurt.
Wildersofoob dan? :s)
pi_92307955
Verkiezingsposters in 't Turks? Of is dat verwerpelijk?
pi_92308016
Dat vatten ze misschien op als een belediging als het van een niet-Turk komt.
pi_92308027
En de negers moeten het ook kunnen lezen natuurlijk!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 01:57:20 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_92308053
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:52 schreef Basisgegevens het volgende:
Verkiezingsposters in 't Turks? Of is dat verwerpelijk?
Nee gewoon doen ! Goed voor de integratie !
pi_92308090
Ik ben uiteindelijk in de minderheid in mijn schotelbuurt, dus ik moet me aan de allochtonen aanpassen.
Godverredomme, ik ben nu al xenofobisch bezig. Is niet mijn insteek.
pi_92308105
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Basisgegevens het volgende:
...maar ik woon in een schotelbuurt.
Dan heb je pech, er is niemand meer die op de PvdA stemt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92308165
Ik ga niemand veroordelen op zijn of haar politieke voorkeur, dus ik ga ook PvdA-stemmers niet veroordelen.
Alhoewel...

Ik sta overigens voor Platform Lokale Partijen Zuid-Holland in de kieskringen R'dam en Dordrecht op respectievelijk 5 en 28.
pi_92308190
Ja ik heb dan geen interne kijk op de zaken binnen je politieke partij, maar is het meestal niet de bedoeling bij verkiezingen dat je de bedoelingen van je partij en jezelf promoot, in plaats van inhoudsloos je zetel tentoonspreiden op het internet en hopen dat mensen daar maar op gokken?

Iets meer inhoud en overtuiging voor je politieke mening zou wel mogen denk ik.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92308680
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik heb dan geen interne kijk op de zaken binnen je politieke partij, maar is het meestal niet de bedoeling bij verkiezingen dat je de bedoelingen van je partij en jezelf promoot, in plaats van inhoudsloos je zetel tentoonspreiden op het internet en hopen dat mensen daar maar op gokken?

Iets meer inhoud en overtuiging voor je politieke mening zou wel mogen denk ik.
Je hebt de TS weggejaagd! ;(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 02:52:10 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_92308699
quote:

[..]

LAAT JE TIETEN ZIEEEEN!
.. _O-
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 04:19:34 #22
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_92309008
Misschien een gek idee, maar kom met goed doordachte politieke punten?

Er zijn nog mensen die voor de inhoud gaan. Echt. Zeker meer dan 5.000

Als politici op een puberforum al komen vragen hoe ze moeten handelen is het wel erg gesteld.

Dadelijk krijgen we Mark Rutte nog op dit forum die hier komt vragen wat hij het beste kan doen. Moet ik mijn mama mijn sokken laten wassen of moet een minister-president dat zelf kunnen? :o
pi_92309619
Gaan er sowieso wel 5.000 mensen stemmen voor de Provinciale Staten?? :D

Maat TS, misschien kan je stemmen ronselen op FOK?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:37:12 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92313327
Daar kom je wel lekker op tijd mee

Maargoed wat tips:

-Probeer via je eigen netwerk zoveel mogelijk mensen op je te laten stemmen
-Formuleer enkele persoonlijke speerpunten en maak daarvan een flyer
-Hang op ieder verkiezingsbord een poster met jouw foto
-Presenteer je persoonlijke speerpunten met artikelen in zoveel mogelijk kranten en lokale sufferdjes
-Profileer je als kandidaat voor je woonplaats en maak dat zoveel mogelijk bekend in je woonplaats
-Ga bij iedere campagnebijeenkomsr langs en spreek er zoveek mogelijk mensen
-Heb over alles een mening en probeer dat in de regionale media te krijgen
-Spam zoveel mogelijk op Hyves, Twitter, Facebook en Linked in rond dat jij verkiesbaar bent
-Kijk of er partijleden zijn die je willen ondersteunen
-Die een ludieke campagnestunt die de pers haalt
pi_92315237
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga niemand veroordelen op zijn of haar politieke voorkeur, dus ik ga ook PvdA-stemmers niet veroordelen.
Alhoewel...

Ik sta overigens voor Platform Lokale Partijen Zuid-Holland in de kieskringen R'dam en Dordrecht op respectievelijk 5 en 28.
Dat is toch die club die de vorige keer met Sorensen nog wel wat stemmen wist te trekken maar nu kansloos is?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:22:11 #26
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92315324
Zeg dat het voor zwarte kindjes met kanker en zonder mama is.
J. <3
pi_92315426
Wat dacht je met een paar heldere en goed doordachte standpunten over lokaal belangrijke thema's? Wat men vaak "de inhoud" noemt zogezegd.. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_92315675
Gewoon roepen "Alle uitkeringen omhoog en alle buitenlanders deruit"

Dan zit je zo in het pluche
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:50:53 #29
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_92316671
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef Basisgegevens het volgende:

Het Platform Lokale Partijen mag z'n handen dichtknijpen als het zijn enige zetel weet te behouden. Vier jaar geleden was Ronald Sorensen de lijsttrekker, en alleen op zijn naamsbekendheid werd een zetel binnengesleept.

Mocht de partij wel een zetel te behalen, dan is die meestal voor de lijsttrekker, tenzij een kandidaat lager op de lijst meer voorkeursstemmen heeft. De kans daarop is klein.

De kieskringen Rotterdam en Dordrecht hebben ongeveer de helft van het aantal kiezers in Zuid-Holland, dus de helft van je potentiële kiezers kan sowieso niet op je stemmen. Laten we ervan uitgaan dat PLP 40.000 stemmen haalt in Zuid-Holland, een kleine winst tov 2007. Als er daarvan dan 20.000 uit de kieskringen Dordrecht en Rotterdam komen, dan moeten in die kieskringen een kwart van de kiezers op de PLP op jou stemmen.

Omdat het Platform Lokale Partijen een verzameling van lokale partijen is, vermoed ik dat veel kiezers gaan stemmen op de kandidaat die ze kennen. En dat is dan iemand uit hun eigen dorp, die voor een lokale partij wethouder of raadslid is. Of ze stemmen bv op Joost Eerdmans , die ook op de lijst staat in 3 van de 4 kieskringen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:53:30 #30
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92316807
quote:
Allen,

Ik sta voor een niet nader te noemen partij in de kieskringen Rotterdam en Dordrecht op de kieslijst voor de Provinciale Staten Zuid-Holland.

1e fout, je noemde de partij niet, maar verzwijgt die, = dubbele agenda, angst voor 'collegae', wens tot verhulling om reden x e.d.
2e fout je meldt niet wat je al deed/denkt te gaan doen.
Ik herhaal : wie vraagt èn wat geeft, heeft grotere kans om wat (meer-)terug te krijgen.
In dit geval campagne ideeën, of zelfs 'do not's'.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:58:39 #31
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_92317046
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is toch die club die de vorige keer met Sorensen nog wel wat stemmen wist te trekken maar nu kansloos is?
Mwah. Kansloos weet ik niet. Ze hebben een indrukwekkende hoeveelheid raadsleden en wethouders van lokale partijen aan zich weten te binden. Dat soort clubs weten toch wel wat stemmen te trekken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:16:03 #32
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92317807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef freako het volgende:
Mwah. Kansloos weet ik niet. Ze hebben een indrukwekkende hoeveelheid raadsleden en wethouders van lokale partijen aan zich weten te binden. Dat soort clubs weten toch wel wat stemmen te trekken.
Het ultieme voorbeeld van stemmen krijgen middels campagne, want de burger is toch kort van geheugen en snapt de politiek amper, is de pvda.
Goed ze hebben er 200+ spindoctors voor nodig waar rutte 1 kei in zijn vak heeft, maar goed.
Bijna alles kan, als je de juiste mensen hebt. En in de 'bijna alles kan' zit uiteraard een onbekende grens-factor, namelijk de zetels aan hen die je verliest omdat ze het nog beter kunnen.
Zijn zij dus kansloos? nee. Sterker nog, de lokalen kunnen net als in het verleden nu juist een slag slaan van jewelste met de juiste tactiek en onderwerpen.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92317935
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Het ultieme voorbeeld van stemmen krijgen middels campagne, want de burger is toch kort van geheugen en snapt de politiek amper, is de pvda.
:')

Zegt iemand die SP of PVV stemt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:38:02 #34
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92318761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')

Zegt iemand die SP of PVV stemt.
Quote wel ff volledig dan, want je vergat :
Goed ze (pvda) hebben er 200+ spindoctors voor nodig waar rutte -1- kei in zijn vak heeft, maar goed.
En natuurlijk de stemmers, pvda : armlastig en politiek-dom, andere partijen, minder armlastig en minder politiek-dom.
pi_92318945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Goed ze (pvda) hebben er 200+ spindoctors voor nodig waar rutte -1- kei in zijn vak heeft, maar goed.
En natuurlijk de stemmers, pvda : armlastig en politiek-dom, andere partijen, minder armlastig en minder politiek-dom.
Iemand die nauwelijks een fatsoenlijke zin uit zn toetsenbord krijgt, noemt anderen dom. Ooh, de hilariteit.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:48:33 #36
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92319224
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

Iemand die nauwelijks een fatsoenlijke zin uit zn toetsenbord krijgt, noemt anderen dom. Ooh, de hilariteit.
Nogmaals koos, dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat dat voor eenieder geldig is.
Wel verklaart het de manier van communiceren van de pvda en hun achterban/leden/stemmers.
pi_92319233
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zou je misschien willen proberen niet overal een PvdA-bashtopic van te maken?

Bij voorbaat dank.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:49:53 #38
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92319280
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef du_ke het volgende:

Zou je misschien willen proberen niet overal een PvdA-bashtopic van te maken?
Bij voorbaat dank.
bashen? feiten weergeven is toch iets anders.
pi_92319348
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

bashen? feiten weergeven is toch iets anders.
Nee dit is totaal off-topic PvdAbashen. En daar moet je mee kappen of je posts verdwijnen.
pi_92319793
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nogmaals koos, dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat dat voor eenieder geldig is.
Wel verklaart het de manier van communiceren van de pvda en hun achterban/leden/stemmers.
Het valt mij gewoon op dat de PvdA het meest hevig wordt gebashed door users die wat minder verstand in de kop lijken te hebben.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:11:13 #41
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92322953
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef du_ke het volgende:
Nee dit is totaal off-topic PvdAbashen. En daar moet je mee kappen of je posts verdwijnen.
Dreigen na dat je dat al deed, apart weer.
pi_92323402
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:11 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dreigen na dat je dat al deed, apart weer.
Onzin, heb nog niets van je verwijderd hier.
-edit- nu wel, de post hierboven. Probeer verdorie eens bij het onderwerp te blijven :')
pi_92330079
Ik hou er ook niet van om PvdA af te zeiken, het heeft geen toegevoegde waarde.
Bedankt voor bovenstaande tips!

Over Sorensen: hij heeft uit Leefbaar Zuid-Holland de stekker getrokken, want hij wil de PVV alle ruimte geven.
Ikzelf vind het verwerpelijk dat -ie voor zijn kiezers besluit dat zij maar overstappen naar de PVV.

Ik stem ook Leefbaar Rotterdam, maar ik heb niets met de PVV.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:55:38 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92336401
Voorkeursstemmen vergaar je niet, die verdien je.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:57:41 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92336532
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_92338863
Beter ga je je gewoon maatschappelijk nuttig maken ipv in zo'n raad te zitten.
pi_92350381
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef fruityloop het volgende:
Wat dacht je met een paar heldere en goed doordachte standpunten over lokaal belangrijke thema's? Wat men vaak "de inhoud" noemt zogezegd.. ;)
Heb je wel 't platform nodig!
pi_92350584
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef tjoptjop het volgende:
Beter ga je je gewoon maatschappelijk nuttig maken ipv in zo'n raad te zitten.
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken, temeer omdat je mijn maatschappelijke activiteiten niet kunt beoordelen.
pi_92351081
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef Basisgegevens het volgende:

[..]

Ik voel me niet persoonlijk aangesproken,
Doe maar wel
pi_92356297
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorkeursstemmen vergaar je niet, die verdien je.
Beide is gewoon mogelijk in NL.
pi_92365278
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
En weer anderen schrijven niet alleen de grootst mogelijke onzin, maar doen dat ook nog eens in foutieve zinnen boordevol dt-fouten.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:47:22 #52
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92452828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

De taalpurist zelf maakt zat fouten. Koos ook in de vorm met name. In NL is het afstudeer niveau van neerlandici dalende en dalende wat ergens vreemd is voor een exact vak. Lager dan een 8 zou men eigenlijk dienen te doubleren.
Daarbij riep koos al eens 'iemand die niet weet wanneer d+t te schrijven, die neem ik niet serieus' met uiteraard als gevolg dat hij zelf niet serieus te nemen is, zo een komma neuker. Immers in het dagelijks leven kan hij niet horen of iemand iets zegt met een d, t of dt op het einde :)

Dus tja als taal alles is dat je hebt, dan krijg je dat soort types, ook hier op fok.
We kunnen hem wel spiegelen hoor, gewoon op elke taalfout slak zout leggen dan gaat ie nOg meer zijn teksten controleren alvorens te posten, dan snapt ie heeeelll misschien hoe vermoeiend en onnodig dat is voor een snel- en onbelangrijk medium/forum als dit.

Hoogstwaarschijnlijk zal hij het dt-geklaag uiteraard opportuun NIET gaan toepassen wanneer hij voorkeurstemmen wil gaan halen binnen de pvda. "joh leuk dat je op mij gaat stemmen, maar ehhh je schreef dit en dat wel fout, dus doe maar niet. Vervelend ook, want kennelijk ben ik niet serieus te nemen als niet-serieus te nemen mensen op mij zeggen te gaan stemmen"

Ik hoop echter ook dat koosvogels dat (begrip ontplooien) doet of gaat doen inzake taal-puristen gedrag op fok.
Zo lees ik net toevallig 2 maal dat koosvogels geen T achter een B wil zetten of zo :) Dit als conclusie zijnde, niet dat hij dat schreef dat hij dat niet zal doen uit principe of zo.

Van elders op het forum :
1. schreef : "Het is ons opgedrongen, en dat is voor mensen al genoeg om te zien dat iets mislukt dat men helemaal niet gewild heeft, daarnaast de waanzin van de wekelijkse verhuizingen en de grenzeloze verspilling terwijl de leden moeten bezuinigen"

2. , jij, schreef in je reactie: "Spreek voor jezelf. Wellicht dat jij het niet heb gewild, maar ik beschouw de EU nog altijd als een zegen"

Dien ik je nu volgens koos' eigen 'way of life' hem niet meer serieus te nemen?
Het gaat koosvogels niet om wat men zegt inhoudelijk, maar om hoe men dat intikt?

[ Bericht 6% gewijzigd door fokthesystem op 07-02-2011 12:14:06 ]
pi_92457017
Kunnen we on topic blijven?
Alhoewel, u mag in ruil voor een voorkeursstem dit topic verzieken :D
  maandag 7 februari 2011 @ 17:17:09 #54
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92466113
quote:
Hoeveel mensen kennen jou (procentueel bijv. gok maar wat) in je omgeving, dus buren, straat, wijk, plaats?

quote:
Hoeveel voorkeursstemmen gok je dat de populairste niet op de 1e plek staande krijgt?

quote:
Sowieso dan mikken op 10.000. Net als met krijgskunst en houten planken door-slaan, mik op een punt achter het doel en concentreer je er op dat je dAt verder gelegen punt wilt vermorzelen, alles er tussen gaat er aan. (Tot op zekere 'normale' dikte uiteraard want dan zijn gewoon je hand-beentjes aan de beurt om te breken.)
pi_92619833
Ik ga inderdaad voor de 10.000!
pi_92631228
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga inderdaad voor de 10.000!
Dure grap want dan dien je minstens 20.000 item X's te drukken/maken en verspreiden....
pi_92803090
Ik hoop dat alle Fok-users in de kieskringen R'dam en Dordt op mij gaan stemmen, dan komt 't wel goed :D
Het is ijdele hoop, want 5000 voorkeursstemmen is bijna onhaalbaar, maar ik onderneem tóch 'n poging.

Mijn profiel op WieKiesJij: http://www.wiekiesjij.nl/politician/601/
pi_92803212
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik hoop dat alle Fok-users in de kieskringen R'dam en Dordt op mij gaan stemmen, dan komt 't wel goed :D
Het is ijdele hoop, want 5000 voorkeursstemmen is bijna onhaalbaar, maar ik onderneem tóch 'n poging.

Mijn profiel op WieKiesJij: http://www.wiekiesjij.nl/politician/601/
En waarom zouden ze op je gaan stemmen?

Omdat je lievelingsdier een kat is? of omdat je voor Sparta bent?
pi_92804885
Klopt! Ik vraag mij ook hardop de relevantie van die vragen en dito antwoorden af.
Ik heb overigens twee katten: Puk en Max en ze zijn nog vervelende dan de gemiddelde hangjongere!
pi_92805389
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:31 schreef Basisgegevens het volgende:
Klopt! Ik vraag mij ook hardop de relevantie van die vragen en dito antwoorden af.
Ik heb overigens twee katten: Puk en Max en ze zijn nog vervelende dan de gemiddelde hangjongere!
Standaard om zo'n gezicht/profiel iets menselijks te geven. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik, ondanks dat ik een uurtje ofzo terug op je link heb geklikt, je naam alweer vergeten. Sterker nog, na 1 minuut was ik die alweer kwijt :P

Ofwel, waarom zouden mensen op je stemmen? En waar kennen ze je van?
pi_92835887
Ik ben nimmer 'n publiek figuur geweest, dus 'ze' zullen mij niet zo gauw kennen.

Niemand moet op mij stemmen, maar ik ben van mening dat ik in tegenstelling tot vele politici géén baantjesjager ben én onafhankelijk naar zaken kijk.
pi_92836262
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ben nimmer 'n publiek figuur geweest, dus 'ze' zullen mij niet zo gauw kennen.

Niemand moet op mij stemmen, maar ik ben van mening dat ik in tegenstelling tot vele politici géén baantjesjager ben én onafhankelijk naar zaken kijk.
Dan zullen 'ze' hoogstwaarschijnlijk dus ook niet op je stemmen. Stemmen moet je verdienen door op de voorgrond te treden, door goede prestaties e.d.
pi_92836424
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dan zullen 'ze' hoogstwaarschijnlijk dus ook niet op je stemmen. Stemmen moet je verdienen door op de voorgrond te treden, door goede prestaties e.d.
Dat hoeft natuurlijk niet door goede prestaties. Ga op een tafeltje staan in de Dam en zeg dat Moslims de oorzaak zijn van alle problemen en wedden dat je dan aandacht zal krijgen ( en jammer genoeg waarschijnlijk ook stemmen).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_92839820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat hoeft natuurlijk niet door goede prestaties. Ga op een tafeltje staan in de Dam en zeg dat Moslims de oorzaak zijn van alle problemen en wedden dat je dan aandacht zal krijgen ( en jammer genoeg waarschijnlijk ook stemmen).
Prestaties had idd tussen ".." gemoeten. Bedoelde meer dat je ergens voor moet staan en dat hoeft niet eens echt populistisch te zijn. Je moet een 'smoel' hebben zeg maar.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:46:39 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_92844855
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:

Ga op een tafeltje staan in de Dam
TS is kandidaat voor de Statenverkiezingen in Zuid-Holland. Kan ie beter op een tafeltje op de Coolsingel gaan staan dan in Amsterdam. :).
pi_92851844
Ik ben natuurlijk niet de enige kandidaat die met 'n gebrek aan bekendheid kampt.
Misschien kennen mensen mij van m'n colums op AD.nl :D

Heeeeeeel misschien.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:35:11 #67
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93824467
Uiteindelijke resultaat voor TS: 79 voorkeursstemmen. 68 in de kieskring Rotterdam, en 11 in de kieskring Dordrecht. De voorkeursdrempel was ruim 6300 stemmen. Mission almost accomplished.
pi_93824656
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef freako het volgende:
Uiteindelijke resultaat voor TS: 79 voorkeursstemmen. 68 in de kieskring Rotterdam, en 11 in de kieskring Dordrecht. De voorkeursdrempel was ruim 6300 stemmen. Mission almost accomplished.
Heeft TS nog best een grote familie dus :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:43:36 #69
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93824795
Hij was overigens wel nr 3 qua aantal voorkeursstemmen voor zijn partij in Rotterdam. Alleen de lijsttrekker en Joost Eerdmans (die als 4e op de lijst stond) haalden er meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')