quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
De taalpurist zelf maakt zat fouten. Koos ook in de vorm met name. In NL is het afstudeer niveau van neerlandici dalende en dalende wat ergens vreemd is voor een exact vak. Lager dan een 8 zou men eigenlijk dienen te doubleren.
Daarbij riep koos al eens 'iemand die niet weet wanneer d+t te schrijven, die neem ik niet serieus' met uiteraard als gevolg dat hij zelf niet serieus te nemen is, zo een komma neuker. Immers in het dagelijks leven kan hij niet horen of iemand iets zegt met een d, t of dt op het einde
Dus tja als taal alles is dat je hebt, dan krijg je dat soort types, ook hier op fok.
We kunnen hem wel spiegelen hoor, gewoon op elke taalfout slak zout leggen dan gaat ie nOg meer zijn teksten controleren alvorens te posten, dan snapt ie heeeelll misschien hoe vermoeiend en onnodig dat is voor een snel- en onbelangrijk medium/forum als dit.
Hoogstwaarschijnlijk zal hij het dt-geklaag uiteraard opportuun NIET gaan toepassen wanneer hij voorkeurstemmen wil gaan halen binnen de pvda. "joh leuk dat je op mij gaat stemmen, maar ehhh je schreef dit en dat wel fout, dus doe maar niet. Vervelend ook, want kennelijk ben ik niet serieus te nemen als niet-serieus te nemen mensen op mij zeggen te gaan stemmen"
Ik hoop echter ook dat koosvogels dat (begrip ontplooien) doet of gaat doen inzake taal-puristen gedrag op fok.
Zo lees ik net toevallig 2 maal dat koosvogels geen T achter een B wil zetten of zo

Dit als conclusie zijnde, niet dat hij dat schreef dat hij dat niet zal doen uit principe of zo.
Van elders op het forum :
1. schreef : "Het is ons opgedrongen, en dat is voor mensen al genoeg om te zien dat iets mislukt dat men helemaal niet gewild heeft, daarnaast de waanzin van de wekelijkse verhuizingen en de grenzeloze verspilling terwijl de leden moeten bezuinigen"
2. , jij, schreef in je reactie: "Spreek voor jezelf. Wellicht dat jij het niet heb gewild, maar ik beschouw de EU nog altijd als een zegen"
Dien ik je nu volgens koos' eigen 'way of life' hem niet meer serieus te nemen?
Het gaat koosvogels niet om wat men zegt inhoudelijk, maar om hoe men dat intikt?
[ Bericht 6% gewijzigd door fokthesystem op 07-02-2011 12:14:06 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!