abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92365278
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
En weer anderen schrijven niet alleen de grootst mogelijke onzin, maar doen dat ook nog eens in foutieve zinnen boordevol dt-fouten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 februari 2011 @ 11:47:22 #52
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92452828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

Weer andere schrijven de grootst mogelijke onzin in prachtige volzinnen met iedere d en t correct
De taalpurist zelf maakt zat fouten. Koos ook in de vorm met name. In NL is het afstudeer niveau van neerlandici dalende en dalende wat ergens vreemd is voor een exact vak. Lager dan een 8 zou men eigenlijk dienen te doubleren.
Daarbij riep koos al eens 'iemand die niet weet wanneer d+t te schrijven, die neem ik niet serieus' met uiteraard als gevolg dat hij zelf niet serieus te nemen is, zo een komma neuker. Immers in het dagelijks leven kan hij niet horen of iemand iets zegt met een d, t of dt op het einde :)

Dus tja als taal alles is dat je hebt, dan krijg je dat soort types, ook hier op fok.
We kunnen hem wel spiegelen hoor, gewoon op elke taalfout slak zout leggen dan gaat ie nOg meer zijn teksten controleren alvorens te posten, dan snapt ie heeeelll misschien hoe vermoeiend en onnodig dat is voor een snel- en onbelangrijk medium/forum als dit.

Hoogstwaarschijnlijk zal hij het dt-geklaag uiteraard opportuun NIET gaan toepassen wanneer hij voorkeurstemmen wil gaan halen binnen de pvda. "joh leuk dat je op mij gaat stemmen, maar ehhh je schreef dit en dat wel fout, dus doe maar niet. Vervelend ook, want kennelijk ben ik niet serieus te nemen als niet-serieus te nemen mensen op mij zeggen te gaan stemmen"

Ik hoop echter ook dat koosvogels dat (begrip ontplooien) doet of gaat doen inzake taal-puristen gedrag op fok.
Zo lees ik net toevallig 2 maal dat koosvogels geen T achter een B wil zetten of zo :) Dit als conclusie zijnde, niet dat hij dat schreef dat hij dat niet zal doen uit principe of zo.

Van elders op het forum :
1. schreef : "Het is ons opgedrongen, en dat is voor mensen al genoeg om te zien dat iets mislukt dat men helemaal niet gewild heeft, daarnaast de waanzin van de wekelijkse verhuizingen en de grenzeloze verspilling terwijl de leden moeten bezuinigen"

2. , jij, schreef in je reactie: "Spreek voor jezelf. Wellicht dat jij het niet heb gewild, maar ik beschouw de EU nog altijd als een zegen"

Dien ik je nu volgens koos' eigen 'way of life' hem niet meer serieus te nemen?
Het gaat koosvogels niet om wat men zegt inhoudelijk, maar om hoe men dat intikt?

[ Bericht 6% gewijzigd door fokthesystem op 07-02-2011 12:14:06 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92457017
Kunnen we on topic blijven?
Alhoewel, u mag in ruil voor een voorkeursstem dit topic verzieken :D
  maandag 7 februari 2011 @ 17:17:09 #54
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92466113
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Hoeveel mensen kennen jou (procentueel bijv. gok maar wat) in je omgeving, dus buren, straat, wijk, plaats?

quote:
Ik sta op 'n dusdanige plek, dat ik afhankelijk ben van voorkeursstemmen.
Hoeveel voorkeursstemmen gok je dat de populairste niet op de 1e plek staande krijgt?

quote:
Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
Sowieso dan mikken op 10.000. Net als met krijgskunst en houten planken door-slaan, mik op een punt achter het doel en concentreer je er op dat je dAt verder gelegen punt wilt vermorzelen, alles er tussen gaat er aan. (Tot op zekere 'normale' dikte uiteraard want dan zijn gewoon je hand-beentjes aan de beurt om te breken.)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92619833
Ik ga inderdaad voor de 10.000!
pi_92631228
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga inderdaad voor de 10.000!
Dure grap want dan dien je minstens 20.000 item X's te drukken/maken en verspreiden....
pi_92803090
Ik hoop dat alle Fok-users in de kieskringen R'dam en Dordt op mij gaan stemmen, dan komt 't wel goed :D
Het is ijdele hoop, want 5000 voorkeursstemmen is bijna onhaalbaar, maar ik onderneem tóch 'n poging.

Mijn profiel op WieKiesJij: http://www.wiekiesjij.nl/politician/601/
pi_92803212
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik hoop dat alle Fok-users in de kieskringen R'dam en Dordt op mij gaan stemmen, dan komt 't wel goed :D
Het is ijdele hoop, want 5000 voorkeursstemmen is bijna onhaalbaar, maar ik onderneem tóch 'n poging.

Mijn profiel op WieKiesJij: http://www.wiekiesjij.nl/politician/601/
En waarom zouden ze op je gaan stemmen?

Omdat je lievelingsdier een kat is? of omdat je voor Sparta bent?
pi_92804885
Klopt! Ik vraag mij ook hardop de relevantie van die vragen en dito antwoorden af.
Ik heb overigens twee katten: Puk en Max en ze zijn nog vervelende dan de gemiddelde hangjongere!
pi_92805389
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:31 schreef Basisgegevens het volgende:
Klopt! Ik vraag mij ook hardop de relevantie van die vragen en dito antwoorden af.
Ik heb overigens twee katten: Puk en Max en ze zijn nog vervelende dan de gemiddelde hangjongere!
Standaard om zo'n gezicht/profiel iets menselijks te geven. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik, ondanks dat ik een uurtje ofzo terug op je link heb geklikt, je naam alweer vergeten. Sterker nog, na 1 minuut was ik die alweer kwijt :P

Ofwel, waarom zouden mensen op je stemmen? En waar kennen ze je van?
pi_92835887
Ik ben nimmer 'n publiek figuur geweest, dus 'ze' zullen mij niet zo gauw kennen.

Niemand moet op mij stemmen, maar ik ben van mening dat ik in tegenstelling tot vele politici géén baantjesjager ben én onafhankelijk naar zaken kijk.
pi_92836262
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ben nimmer 'n publiek figuur geweest, dus 'ze' zullen mij niet zo gauw kennen.

Niemand moet op mij stemmen, maar ik ben van mening dat ik in tegenstelling tot vele politici géén baantjesjager ben én onafhankelijk naar zaken kijk.
Dan zullen 'ze' hoogstwaarschijnlijk dus ook niet op je stemmen. Stemmen moet je verdienen door op de voorgrond te treden, door goede prestaties e.d.
pi_92836424
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dan zullen 'ze' hoogstwaarschijnlijk dus ook niet op je stemmen. Stemmen moet je verdienen door op de voorgrond te treden, door goede prestaties e.d.
Dat hoeft natuurlijk niet door goede prestaties. Ga op een tafeltje staan in de Dam en zeg dat Moslims de oorzaak zijn van alle problemen en wedden dat je dan aandacht zal krijgen ( en jammer genoeg waarschijnlijk ook stemmen).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_92839820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat hoeft natuurlijk niet door goede prestaties. Ga op een tafeltje staan in de Dam en zeg dat Moslims de oorzaak zijn van alle problemen en wedden dat je dan aandacht zal krijgen ( en jammer genoeg waarschijnlijk ook stemmen).
Prestaties had idd tussen ".." gemoeten. Bedoelde meer dat je ergens voor moet staan en dat hoeft niet eens echt populistisch te zijn. Je moet een 'smoel' hebben zeg maar.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:46:39 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_92844855
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:

Ga op een tafeltje staan in de Dam
TS is kandidaat voor de Statenverkiezingen in Zuid-Holland. Kan ie beter op een tafeltje op de Coolsingel gaan staan dan in Amsterdam. :).
pi_92851844
Ik ben natuurlijk niet de enige kandidaat die met 'n gebrek aan bekendheid kampt.
Misschien kennen mensen mij van m'n colums op AD.nl :D

Heeeeeeel misschien.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:35:11 #67
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93824467
Uiteindelijke resultaat voor TS: 79 voorkeursstemmen. 68 in de kieskring Rotterdam, en 11 in de kieskring Dordrecht. De voorkeursdrempel was ruim 6300 stemmen. Mission almost accomplished.
pi_93824656
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef freako het volgende:
Uiteindelijke resultaat voor TS: 79 voorkeursstemmen. 68 in de kieskring Rotterdam, en 11 in de kieskring Dordrecht. De voorkeursdrempel was ruim 6300 stemmen. Mission almost accomplished.
Heeft TS nog best een grote familie dus :P
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:43:36 #69
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93824795
Hij was overigens wel nr 3 qua aantal voorkeursstemmen voor zijn partij in Rotterdam. Alleen de lijsttrekker en Joost Eerdmans (die als 4e op de lijst stond) haalden er meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')