LAAT JE TIETEN ZIEEEEN!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Basisgegevens het volgende:
Allen,
Hoe zou ik, volgens jullie, de kiesdrempel van vijfduizend voorkeursstemmen kunnen behalen?
Wildersofoob dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik wil best m'n tieten laten zien, maar ik vrees dat niemand daarop zit te wachten.
Ik kan natuurlijk ook islamofoob worden, maar ik woon in een schotelbuurt.
Nee gewoon doen ! Goed voor de integratie !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:52 schreef Basisgegevens het volgende:
Verkiezingsposters in 't Turks? Of is dat verwerpelijk?
Dan heb je pech, er is niemand meer die op de PvdA stemt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Basisgegevens het volgende:
...maar ik woon in een schotelbuurt.
Je hebt de TS weggejaagd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik heb dan geen interne kijk op de zaken binnen je politieke partij, maar is het meestal niet de bedoeling bij verkiezingen dat je de bedoelingen van je partij en jezelf promoot, in plaats van inhoudsloos je zetel tentoonspreiden op het internet en hopen dat mensen daar maar op gokken?
Iets meer inhoud en overtuiging voor je politieke mening zou wel mogen denk ik.
Dat is toch die club die de vorige keer met Sorensen nog wel wat stemmen wist te trekken maar nu kansloos is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga niemand veroordelen op zijn of haar politieke voorkeur, dus ik ga ook PvdA-stemmers niet veroordelen.
Alhoewel...
Ik sta overigens voor Platform Lokale Partijen Zuid-Holland in de kieskringen R'dam en Dordrecht op respectievelijk 5 en 28.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |