Nou..quote:
Is weg. Hoewel ik van sommige personen in dat topic misselijker wordt dan het plaatje doet ontsporenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:02 schreef Cerbie het volgende:
David Cameron: Multiculturalisme heeft gefaald
Plaatjes in de SC was het toch?
Ik ben bang dat je hiermee ga je het topic niet terug op de rails brengen:quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is weg. Hoewel ik van sommige personen in dat topic misselijker wordt dan het plaatje doet ontsporen
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn in dit geval je 'kritische' vriendjes zoals LIVX die WO2 erbij halen
Nee dan zou ik minimaal honderd posts weg moeten gooien ben ik bangquote:Op zondag 6 februari 2011 18:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je hiermee ga je het topic niet terug op de rails brengen:
[..]
In principe is dat erquote:Op zondag 6 februari 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
Er zou een knopje op moeten zitten:
delete all posts from user [...]
In het kader van de positieve discriminatie pleit ik voor een allochtone, rechtse mod met beenprothese en bovengemiddeld IQ.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moeten wij eens uitkijken naar een andere mod.
Dat is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In het kader van de positieve discriminatie pleit ik voor een allochtone, rechtse mod met beenprothese en bovengemiddeld IQ.
Je bent nog beschikbaarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moeten wij eens uitkijken naar een andere mod.
Net als een werkende linkse.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is een contradictio in terminis.
Pats.quote:
Erik, je zit nog op school man.quote:
Hoho, werk ook 15 uur per week gemiddeldquote:
Zelfs ik kon een lach niet onderdrukkenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, werk ook 15 uur per week gemiddeld![]()
Maar inderdaad, iets te grote mond. Alhoewel hij wel leuk was.
In het kader van het linkse denken wil ik het volgende zeggen. ''iedereen verdient een kans!'' zwart of wit dom of slim jong en oud. Niet dat ik hiermee wil aangeven dat ik dom ben maar wel dat ik ook een kans verdien.quote:
En nu weer terug naar serieuze FB in dit topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het kader van het linkse denken wil ik het volgende zeggen. ''iedereen verdient een kans!'' zwart of wit dom of slim jong en oud. Niet dat ik hiermee wil aangeven dat ik dom ben maar wel dat ik ook een kans verdien.
Je zou er ook eens serieus over kunnen nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nu weer terug naar serieuze FB in dit topic.
Als het een serieus te overwegen voorstel was wel ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou er ook eens serieus over kunnen nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |