De Mos bedoelde eigenlijk ook dat hij schooldirecteur had KUNNEN zijn. Zo lus ik er nog wel 100.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer het communisme of de sovjetunie in z'n algemeenheid. Dat hebben we grotendeels te danken aan Reagan en Kennedy.
Dat zijn in ieder geval niet de mensen die nu PVV zouden stemmen. Die waren destijds met "Volk en Vaderland" langs de deuren gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Zitten jullie nou echt ruzie te maken over wie Hitler verslagen heeft?
Als PHP leugens gaat verspreiden omdat hij niet kan geloven dat iets anders dan Amerika en Glorieus Kapitalisme de oorlog heeft gewonnen wel ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Degene die Hitler hebben verslagen zijn Alzheimer en het "superieure zelfbeeld" van die man.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is min of meer per ongelijk gegaan hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Reagan heeft daar inderdaad een rol in gespeeld. Maar de rol van Mikhael Gorbatchov was veel belangrijker, die heeft voor een vreedzame overgang gezorgd.
Doe normaal, dit is echt te zot voor woorden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval niet de mensen die nu PVV zouden stemmen. Die waren destijds met "Volk en Vaderland" langs de deuren gegaan.
Zonder Amerika spraken we nu Russisch of Duits. En ik weet nog steeds niet wat ik erger gevonden had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als PHP leugens gaat verspreiden omdat hij niet kan geloven dat iets anders dan Amerika en Glorieus Kapitalisme de oorlog heeft gewonnen wel ja.
Wat raar, dat wil Remlof graag, ik zie nog wel parallellen tussen remlof en ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Cerbie het volgende:
Dan hadden we wel een verenigd Europa onder één taal gehad.
Dat is het PVV-programma ook. En daar mochten ze gewoon campagne mee voeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal, dit is echt te zot voor woorden.
En dan ook alleen bij de nummer 1 per provincie enige nadere toelichtingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Ah, de nieuwe selectie brievenbuszeikers bij elkaar:
[ afbeelding ]
www.pvvprovincialestaten.nl
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat raar, dat wil Remlof graag, ik zie nog wel parallellen tussen remlof en ...
Wil je die ongeriefelijke woorden terugnemen, ik heb niets met de NSB. Anti-democraat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het PVV-programma ook. En daar mochten ze gewoon campagne mee voeren.
ein volk! ein..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook alleen bij de nummer 1 per provincie enige nadere toelichting
En mensen die dat niet willen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.
Een NSBer in de jaren dertig zou ook boos worden als je hem anti-democratisch noemde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je die ongeriefelijke woorden terugnemen, ik heb niets met de NSB. Anti-democraat.
Die moeten verbannen worden naar de Noordpool!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En mensen die dat niet willen?
Die gaan lekker in Iran wonen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die mogen gewoon hun boerenkiel en klompen aanhouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zelfs 90 procent van de intelligentere bovenlaag in de samenleving.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Een NSBer in de jaren dertig zou ook boos worden als je hem anti-democratisch noemde.
Zie je echt de vele overeenkomsten niet php?
Ik mis het einde van je zin?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zelfs 90 procent van de intelligentere bovenlaag in de samenleving.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mogen gewoon hun boerenkiel en klompen aanhouden.
Ik las "10 voor de PVV"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik waarom ze een verkiezingsprogramma hebben voor mensen met een verstandelijke beperking!!!!
Is dat democratisch en heeft iedereen daar dezelfde rechten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ga in Iran wonen, veel leuker.
...vind de PVV niet op de NSB lijken. Behalve pseudo intellectuelen als Rob Riemen.quote:
Hoe meer van die posters er hangen hoe minder stemmen ze krijgen denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
Ik ga die poster denk ik uitprinten en voor het raam hangen.![]()
Jij zou het liefst de PVV verbieden en WIlders gevangen zetten. Ahmadinejad is trots op je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat democratisch en heeft iedereen daar dezelfde rechten?
Nee. Dus daar wil ik niet wonen.
Hier denken ze dan: dat is een van de twee allochtonen hier in het dorp en hij stemt PVV?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Cerbie het volgende:
Als ik díe ophang gooien ze mijn ruiten in.
Eh, ze vinden het er wel op lijken hoor, ze vinden alleen dat die vergelijking de discussie verstoort. En dat ben ik niet met ze eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...vind de PVV niet op de NSB lijken. Behalve pseudo intellectuelen als Rob Riemen.
Nee, hoor, heb ik nooit gezegd ook. Maar ik vind wel dat je duidelijk moet maken waar de PVV echt voor staat en waar het door haar voorgestane beleid toe kan leiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zou het liefst de PVV verbieden en WIlders gevangen zetten. Ahmadinejad is trots op je.
Dat hoop je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier denken ze dan: dat is een van de twee allochtonen hier in het dorp en hij stemt PVV?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat hoop je.
De volgende dag stopt er een zwart busje en slepen ze je mee de kerkers in alwaar je 12 24/7 naar Job moet luisteren.
Tot meer welvaart?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoor, heb ik nooit gezegd ook. Maar ik vind wel dat je duidelijk moet maken waar de PVV echt voor staat en waar het door haar voorgestane beleid toe kan leiden.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat hoop je.
De volgende dag stopt er een zwart busje en slepen ze je mee de kerkers in alwaar je 12 uur lang naar Job moet luisteren.
Jij met je SM-fantasiëen... Ga eens naar de hoeren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |