Ja maar.. ik geloof niet!quote:
Patser. Wij hebben alleen een douche.quote:
Je hebt het enkel over de symptomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef betyar het volgende:
Ik heb niks tegen geld verdienen, ik heb iets tegen het systeem dat mogelijk maakt dat er mensen zijn die helemaal niks hebben en dat er mensen zijn die van gekkigheid niet weten wat ze met het geld moeten gaan doen.
Dat er mensen zijn die deze verschillen alleen maar groter willen maken en de zwakkere in de samenleving verder uit willen knijpen. Als het goed gaat laten ze er een crisis overheen waaien om het personeel weer wat de kop in te drukken.
De bijbel is te ongeloofwaardig om te beschouwen als waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf moet ik hier mee?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Gast, je denkt toch niet dat ik dit geloof? Ik was alleen benieuwd naar jullie reactie. Maar stel nou eens dat hij vooraf betaalt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef eriksd het volgende:
Voor iemand die de politiek in wil gaan moet je nog wel even werken aan je scamdetectie
Ook via paypal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Cerbie het volgende:
Dan wordt het gewoon weer teruggehaald omdat het een ongedekte betaling is.
?quote:
Uhu.quote:
Vooral via paypal. Ik heb ooit eens de volledige uitleg gelezen hier op fok hoe dat in zijn werk gaat.quote:
*schuimbekkend met rol papier rondzwaait*quote:
Maar jij dacht serieus dat ik dat mailtje serieus nam.quote:
Nogmaals, dit nam ik niet serieus. Ik wilde het alleen met jullie delen.quote:
Heb je weer mensen zitten googlen en er foute resultaten uit gekregen? Dus ja, met jouw gebrek aan internet-skills geloof ik best dat je in scams van Nigerianen trapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, dit nam ik niet serieus. Ik wilde het alleen met jullie delen.
Oh trouwens: Hoi jozef
Ik denk dattie Stalin bedoeltquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heb je weer mensen zitten googlen en er foute resultaten uit gekregen? Dus ja, met jouw gebrek aan internet-skills geloof ik best dat je in scams van Nigerianen trapt.
Je bent daar trots op ?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef ethiraseth het volgende:
Aangezien ze allemaal zichzelf verrijkten ten koste van anderen zijn het rechtse dictators.
Stel nou eens dat er geen links meer zou zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Cerbie het volgende:
Dat gedoe met die dictators erbij halen steeds![]()
Ik leg het jullie nog een keer uit:
Links
Strooit met belastinggeld alsof het pepernoten zijn.
Rechts
Ruimt de puinzooi op met moeilijke maatregelen waardoor links weer de kans krijgt te gaan strooien de volgende regeerperiode.
Wat een kanjers!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Ah, de nieuwe selectie brievenbuszeikers bij elkaar:
[ afbeelding ]
www.pvvprovincialestaten.nl
Een utopie waarvan we alleen nog maar kunnen dromen, mijn beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel nou eens dat er geen links meer zou zijn?
Die ene lijkt op Bea!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Ah, de nieuwe selectie brievenbuszeikers bij elkaar:
[ afbeelding ]
www.pvvprovincialestaten.nl
Wat ben je ook een trollquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Zouden ze ook plastuiten met het PVV-logo hebben?
Toch vreemd dat er veel puinzooien zijn geweest en al bijna 40 jaar geen linkse kabinetten! Hmm, wat een mystery! Hoe zou dit komen? Even nadenken! Het enige constante in al die kabinetten is de aanwezigheid van rechtse partijen! Dus dat doet mij komen tot de conclusie dat rechtse partijen de schuldige zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Cerbie het volgende:
Dat gedoe met die dictators erbij halen steeds![]()
Ik leg het jullie nog een keer uit:
Links
Strooit met belastinggeld alsof het pepernoten zijn.
Rechts
Ruimt de puinzooi op met moeilijke maatregelen waardoor links weer de kans krijgt te gaan strooien de volgende regeerperiode.
Van a tot z eensch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
De Partij voor de Vrijheid is er klaar voor. In alle 12 provincies zijn wij keihard aan het werk. Wij gaan een einde maken aan de poppenkast van de linkse elite. De provincie moet zich voortaan richten op haar kerntaken. Er moet een einde komen aan die afschuwelijke subsidieslurpende multiculprojecten, aan de provinciale ontwikkelingshulp, de onnodig dure snoepreisjes cursussen voor ambtenaren en bestuurders. Er moet een einde komen aan de islamisering van onze prachtige provincies en de bouw van nog meer moskeeën. Er moet een einde komen aan de bemoeizucht van de Eurocraten uit Brussel. Wij gaan de provincie teruggeven aan Henk en Ingrid.
Bier over m'n toetsenbord
Ja verdomme, komt winamp nét met dit nummer aanzetten tijdens het lezen:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
De Partij voor de Vrijheid is er klaar voor. In alle 12 provincies zijn wij keihard aan het werk. Wij gaan een einde maken aan de poppenkast van de linkse elite. De provincie moet zich voortaan richten op haar kerntaken. Er moet een einde komen aan die afschuwelijke subsidieslurpende multiculprojecten, aan de provinciale ontwikkelingshulp, de onnodig dure snoepreisjes cursussen voor ambtenaren en bestuurders. Er moet een einde komen aan de islamisering van onze prachtige provincies en de bouw van nog meer moskeeën. Er moet een einde komen aan de bemoeizucht van de Eurocraten uit Brussel. Wij gaan de provincie teruggeven aan Henk en Ingrid.
Bier over m'n toetsenbord
Onzin, CDA en VVD hebben zich veel te veel laten ringeloren door slinks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er veel puinzooien zijn geweest en al bijna 40 jaar geen linkse kabinetten! Hmm, wat een mystery! Hoe zou dit komen? Even nadenken! Het enige constante in al die kabinetten is de aanwezigheid van rechtse partijen! Dus dat doet mij komen tot de conclusie dat rechtse partijen de schuldige zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |