Die past er ook niet meer bij door die enorme plaat voor je hoofdje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen roze zonnebril op.
Een leuk punt nog steeds ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit kan prima met slechts één nationaliteit.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef betyar het volgende:
Ik ga lekker met mijn vrouwtje in bad en de kids zijn bij oma logeren![]()
![]()
![]()
De broekriem he, wij doen dat met water, de kinderen kunnen morgen gewoon in het koude water.quote:
Dat valt wel mee he. Volgens mij heeft MLG jou al genoeg uitgeluld, dus hou de eer aan jezelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Die past er ook niet meer bij door die enorme plaat voor je hoofdje.
Gelukkig is links wel zuiver.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit kan prima met slechts één nationaliteit.
Dit valt me tegen. Je bleek inhoudelijk gewoon geen enkele partij en dan kies je de persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee he. Volgens mij heeft MLG jou al genoeg uitgeluld, dus hou de eer aan jezelf.
"Dit onderzoek richt zich op de budgettaire gevolgen van immigratie vanquote:
Omdat MLG en ik van mening verschillen en jij met de meningen van MLG eens bent? Omdat ik niet geloof in het kapitalisme? Dat heeft niks te maken met er uit lullen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee he. Volgens mij heeft MLG jou al genoeg uitgeluld, dus hou de eer aan jezelf.
Ook niet 100%.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig is links wel zuiver.
Zolang dat niet in strijd is met de wet, dan zie ik het probleem niet zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in een dorp dat verder niet streng christelijk is? Mag de SGP dat opleggen?
Wat doe je met die meubels die je maakt voor mensen dan? Dat hout koop je met gelukzaligheid, je timmert ze in elkaar met liefde en geeft ze uit onbaatzuchtigheid?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in het kapitalisme?
Wel een mod van SGP-huize.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Aaaah remlove, zoek je nog een POL mod?
Nee en neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Cerbie het volgende:
Is EchtGaaf gereformeerd / een SGP'er?
Eigenlijk wel, men betaalt nu het meeste voor het hout en de gereedschappen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe je met die meubels die je maakt voor mensen dan? Dat hout koop je met gelukzaligheid, je timmert ze in elkaar met liefde en geeft ze uit onbaatzuchtigheid?
Ik dacht al..quote:
Mwah, lees de discussie maar eens terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat MLG en ik van mening verschillen en jij met de meningen van MLG eens bent? Omdat ik niet geloof in het kapitalisme? Dat heeft niks te maken met er uit lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |