quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef JoaC het volgende:
Ik mis Zolcon en tieten in topics de laatste tijd
Teken er een snorretje bijquote:
Voor welke 'enorme maatschappelijke schade' hebben de moslims in Salland gezorgd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik het daar fundamenteel mee oneens, maar het is niet zo dat dat tot enorme maatschappelijke schade leidt. In het allerergste geval zou zo'n maatregel ervoor kunnen zorgen dat je een paar km verder moet fietsen.
Natuurlijk. En niet omdat Wilders een beetje kritiek uit op de islam, maar omdat hij aanhangers van het geloof de vrijheid om hun geloof te belijden af wil nemen. Als hij hetzelfde over christenen zou zeggen, was ik daar ook tegen in het verweer gekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als GW wat zegt over de Islam dan kom jij bandbreedte tekort om al die anti-wilders reacties te posten.
Je hebt er dan geen moeite mee dat de SGP het die club onmogelijk maakt om aan de competitie op zondag mee te doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef EchtGaaf het volgende:Zolang het niet om betaald voetbal gaat heb ik er geen moeite mee.
En dat noemt zich dan Partij van de Vrijheidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. En niet omdat Wilders een beetje kritiek uit op de islam, maar omdat hij aanhangers van het geloof de vrijheid om hun geloof te belijden af wil nemen. Als hij hetzelfde over christenen zou zeggen, was ik daar ook tegen in het verweer gekomen.
Op de dag des Heren hoor je geen werk te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt er dan geen moeite mee dat de SGP het die club onmogelijk maakt om aan de competitie op zondag mee te doen?
De vrijheid, wel nee, er gaat geen enkele Moskee weg en er wordt geen Koran verbrand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. En niet omdat Wilders een beetje kritiek uit op de islam, maar omdat hij aanhangers van het geloof de vrijheid om hun geloof te belijden af wil nemen. Als hij hetzelfde over christenen zou zeggen, was ik daar ook tegen in het verweer gekomen.
Fixedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat noemt zich dan Partij van voor de Vrijheid
Berlusconi's partij heet tegenwoordig trouwens Partita della Liberta, drie keer raden wat daar de letterlijke vertaling van is
Mag ik dat zelf bepalen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op de dag des Heren hoor je geen werk te doen
Ook in een dorp dat verder niet streng christelijk is? Mag de SGP dat opleggen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op de dag des Heren hoor je geen werk te doen
Dat hebben we te danken aan de VVD en het CDA. Het gaat erom wat de PVV wil. Als Wilders en de zijnen de kans zouden krijgen, dan werd de Koran per direct in de ban gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vrijheid, wel nee, er gaat geen enkele Moskee weg en er wordt geen Koran verbrand.
Nee, wel iemand om m'n auto te wassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Aaaah remlove, zoek je nog een POL mod?
Als iemand zou roepen dat de Bijbel verboden moet worden dan zou ik daar net zo hard tegenin gaan als wanneer iemand de Koran wil verbieden (oh wacht dat willen ze alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vrijheid, wel nee, er gaat geen enkele Moskee weg en er wordt geen Koran verbrand.
Onzin, en waar staat dat? Of bedoel je die grap dat als je alle haatdragende teksten uit de Koran haalt dat je dan een boekje overhoudt zo dik als de DonaldDuck?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hebben we te danken aan de VVD en het CDA. Het gaat erom wat de PVV wil. Als Wilders en de zijnen de kans zouden krijgen, dan werd de Koran per direct in de ban gedaan.
Gewoon in het verkiezingsprogrammaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, en waar staat dat? Of bedoel je die grap dat als je alle haatdragende teksten uit de Koran haalt dat je dan een boekje overhoudt zo dik als de DonaldDuck?
Pagina 15quote:Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
Ik denk dattie relmof een leukere verbastering vindquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een grapjas inderdaad, mensen lagen dubbel toen hij over hoofddoekbelasting sprakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, en waar staat dat? Of bedoel je die grap dat als je alle haatdragende teksten uit de Koran haalt dat je dan een boekje overhoudt zo dik als de DonaldDuck?
Ach, een beetje kolderiek ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon in het verkiezingsprogramma
[..]
Pagina 15
Je hebt het PVV-programma echt nooit gelezen hè php?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gewoon compleet achterlijk. Boeken willen verbieden is gewoon iets wat je niet moet willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, een beetje kolderiek ja.
Hogere belastingdruk door slechte integratie, bepaalde plekken zijn minder veilig geworden, Nederland verliest haar cultuur.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor welke 'enorme maatschappelijke schade' hebben de moslims in Salland gezorgd?
En ik had het over het effect op het dagelijks leven.
Van a tot z, maar bepaalde teksten moet je kunnen relativeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt het PVV-programma echt nooit gelezen hè php?
Aha nietszeggende algemeenheden. Was al even bang dat je echte argumenten had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hogere belastingdruk door slechte integratie, bepaalde plekken zijn minder veilig geworden, Nederland verliest haar cultuur.
Ik twijfel hevig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Cerbie het volgende:
Maar dat PVV gezeik de hele tijd, hebben we überhaupt een rechtse onder ons die op Wilders stemt?
Jij redeneert puur op emoties als PVV ter sprake komt, je kan er gewoon niet om heen dat de PVV de koran wil verbieden en de AOW en Ontslagrecht wil behoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, een beetje kolderiek ja.
Je mag ze proberen te ontkrachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha nietszeggende algemeenheden. Was al even bang dat je echte argumenten had.
"Je moet de PVV niet op haar woorden geloven"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van a tot z, maar bepaalde teksten moet je kunnen relativeren.
En de Koran niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van a tot z, maar bepaalde teksten moet je kunnen relativeren.
Voor iemand die de PVV een warm hart toedraagt, ken je het partijprogramma wel verdomd slechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag proberen die punten van je aan de Islam te koppelen. Dat is een grotere uitdagingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag ze proberen te ontkrachten.
Ach, iedereen rijdt wel eens een scheve schaats. En over de AOW en het ontslagrecht ben ik het inderdaad oneens met de PVV, al wordt het ontslagrecht sowieso al versoepeld deze periode, mark my words.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij redeneert puur op emoties als PVV ter sprake komt, je kan er gewoon niet om heen dat de PVV de koran wil verbieden en de AOW en Ontslagrecht wil behouden
Gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, iedereen rijdt wel eens een scheve schaats. En over de AOW en het ontslagrecht ben ik het inderdaad oneens met de PVV, al wordt het ontslagrecht sowieso al versoepeld deze periode, mark my words.
De PVV doet niet anders scheve schaatsen rijden, mijn beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, iedereen rijdt wel eens een scheve schaats. En over de AOW en het ontslagrecht ben ik het inderdaad oneens met de PVV, al wordt het ontslagrecht sowieso al versoepeld deze periode, mark my words.
Jij denkt werkelijk dat de belasting is verhoogd dankzij gebrekkige integratie? Iets met bewijzen enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag ze proberen te ontkrachten.
Ik doelde op een uitspraak van GW. Ik heb net ook al gezegd dat je bepaalde teksten uit het verkiezingsprogramma moet relativeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor iemand die de PVV een warm hart toedraagt, ken je het partijprogramma wel verdomd slecht
Het niver rapport van een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de belasting is verhoogd dankzij gebrekkige integratie? Iets met bewijzen enzo
Een scheve schaats? De anti-islam standpunten zijn goddomme reden dat de PVV bestaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom moet je die relativeren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde op een uitspraak van GW. Ik heb net ook al gezegd dat je bepaalde teksten uit het verkiezingsprogramma moet relativeren.
Ach, ik kan aanslagen maar moeilijk relativeren.quote:
Ja het begint lachwekkend te worden, als het niet zo treurig wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een scheve schaats? De anti-islam standpunten zijn goddomme reden dat de PVV bestaat.
Je moet de PVV niet op haar beloftes beoordelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde op een uitspraak van GW. Ik heb net ook al gezegd dat je bepaalde teksten uit het verkiezingsprogramma moet relativeren.
Staan die in de Koran?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik kan aanslagen maar moeilijk relativeren.
Een linkje is natuurlijk teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het niver rapport van een tijdje geleden.
Omdat GW daar bekendheid mee verwerft, en omdat domme linkse mensen daar als hyena's op reageren. Negatieve aandacht is aandacht, weet je wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet je die relativeren?
Hoeveel per minuut?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik kan aanslagen maar moeilijk relativeren.
Dat NYFER rapport is kolderie, om jouw terminologie toe te passenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het niver rapport van een tijdje geleden.
Ooh Wilders maakte maar een grapje? Hij zet die zaken niet in z'n programma met als doel die daadwerkelijk uit te voeren, maar om een beetje in opspraak te raken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat GW daar bekendheid mee verwerft, en omdat domme linkse mensen daar als hyena's op reageren. Negatieve aandacht is aandacht, weet je wel?
http://vorige.nrc.nl/binn(...)lochtonen_incompleetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een linkje is natuurlijk teveel gevraagd?
Ooh Nyfer, ja daar was al van gebleken dat het gelul was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/binn(...)lochtonen_incompleet
Ja godverdomme man, ik snap ook niet waarom die lul dat erin zet. Ok, ik geef toe, ook Wilders heeft wel z'n rare ideetjes. Men.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh Wilders maakte maar een grapje? Hij zet die zaken niet in z'n programma met als doel die daadwerkelijk uit te voeren, maar om een beetje in opspraak te raken?
Je lult je nu wel op erg sneue wijze vast
Link?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh Nyfer, ja daar was al van gebleken dat het gelul was.
Heeft hij ook normale ideeën danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, ik snap ook niet waarom die lul dat erin zet. Ok, ik geef toe, ook Wilders heeft wel z'n rare ideetjes. Men.
Beste Koos,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor iemand die de PVV een warm hart toedraagt, ken je het partijprogramma wel verdomd slecht
Oke dan, eindelijk komen we ergens. Wilders is een gestoord mannetje met enge voorstellen, daar zijn we het over eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, ik snap ook niet waarom die lul dat erin zet. Ok, ik geef toe, ook Wilders heeft wel z'n rare ideetjes. Men.
Nee, ik kan niet alle punten van Wilders onderschrijven, dat is iets anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke dan, eindelijk komen we ergens. Wilders is een gestoord mannetje met enge voorstellen, daar zijn we het over eens.
En jij hebt vertrouwen in een man die zulke onzin in zijn program zet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik op een uitspraak doelde, volgens mij kwam die uit 2007. Ken je feiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Beste Koos,
Je overschat het niveau van de gemiddelde PVV-stemmer. Stierlijk zou ik eraan willen toevoegen.
Groetjes uit Zeeland.
En met met flink wat stampij naar school als het kindje straf heeft gehad en verhaal gaat halen en de leraar ook nog eens de schuld geven omdat kindje lief een slecht rapport heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef ethiraseth het volgende:
Php gaat later een van de ouders worden die alles wat hun kutkind doet goedpraat met smoesjes als "ah, dat valt toch best mee" of "dat doet mijn kind heulegaar niet!"
O ja wel hoor, als zij geldstroom vanuit Israël daarmee is veiliggesteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En jij hebt vertrouwen in een man die zulke onzin in zijn program zet?
Ik heb geen roze zonnebril op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
En met met flink wat stampij naar school als het kindje straf heeft gehad en verhaal gaat halen en de leraar ook nog eens de schuld geven omdat kindje lief een slecht rapport heeft.
Dubbele loyaliteit kan prima met slechts één nationaliteit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O ja wel hoor, als zij geldstroom vanuit Israël daarmee is veiliggesteld.
Die past er ook niet meer bij door die enorme plaat voor je hoofdje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen roze zonnebril op.
Een leuk punt nog steeds ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit kan prima met slechts één nationaliteit.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef betyar het volgende:
Ik ga lekker met mijn vrouwtje in bad en de kids zijn bij oma logeren![]()
![]()
![]()
De broekriem he, wij doen dat met water, de kinderen kunnen morgen gewoon in het koude water.quote:
Dat valt wel mee he. Volgens mij heeft MLG jou al genoeg uitgeluld, dus hou de eer aan jezelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Die past er ook niet meer bij door die enorme plaat voor je hoofdje.
Gelukkig is links wel zuiver.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit kan prima met slechts één nationaliteit.
Dit valt me tegen. Je bleek inhoudelijk gewoon geen enkele partij en dan kies je de persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee he. Volgens mij heeft MLG jou al genoeg uitgeluld, dus hou de eer aan jezelf.
"Dit onderzoek richt zich op de budgettaire gevolgen van immigratie vanquote:
Omdat MLG en ik van mening verschillen en jij met de meningen van MLG eens bent? Omdat ik niet geloof in het kapitalisme? Dat heeft niks te maken met er uit lullen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee he. Volgens mij heeft MLG jou al genoeg uitgeluld, dus hou de eer aan jezelf.
Ook niet 100%.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig is links wel zuiver.
Zolang dat niet in strijd is met de wet, dan zie ik het probleem niet zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in een dorp dat verder niet streng christelijk is? Mag de SGP dat opleggen?
Wat doe je met die meubels die je maakt voor mensen dan? Dat hout koop je met gelukzaligheid, je timmert ze in elkaar met liefde en geeft ze uit onbaatzuchtigheid?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof in het kapitalisme?
Wel een mod van SGP-huize.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Nee en neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Cerbie het volgende:
Is EchtGaaf gereformeerd / een SGP'er?
Eigenlijk wel, men betaalt nu het meeste voor het hout en de gereedschappen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe je met die meubels die je maakt voor mensen dan? Dat hout koop je met gelukzaligheid, je timmert ze in elkaar met liefde en geeft ze uit onbaatzuchtigheid?
Ik dacht al..quote:
Mwah, lees de discussie maar eens terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat MLG en ik van mening verschillen en jij met de meningen van MLG eens bent? Omdat ik niet geloof in het kapitalisme? Dat heeft niks te maken met er uit lullen.
Ja maar.. ik geloof niet!quote:
Patser. Wij hebben alleen een douche.quote:
Je hebt het enkel over de symptomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef betyar het volgende:
Ik heb niks tegen geld verdienen, ik heb iets tegen het systeem dat mogelijk maakt dat er mensen zijn die helemaal niks hebben en dat er mensen zijn die van gekkigheid niet weten wat ze met het geld moeten gaan doen.
Dat er mensen zijn die deze verschillen alleen maar groter willen maken en de zwakkere in de samenleving verder uit willen knijpen. Als het goed gaat laten ze er een crisis overheen waaien om het personeel weer wat de kop in te drukken.
De bijbel is te ongeloofwaardig om te beschouwen als waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf moet ik hier mee?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Gast, je denkt toch niet dat ik dit geloof? Ik was alleen benieuwd naar jullie reactie. Maar stel nou eens dat hij vooraf betaalt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef eriksd het volgende:
Voor iemand die de politiek in wil gaan moet je nog wel even werken aan je scamdetectie
Ook via paypal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Cerbie het volgende:
Dan wordt het gewoon weer teruggehaald omdat het een ongedekte betaling is.
?quote:
Uhu.quote:
Vooral via paypal. Ik heb ooit eens de volledige uitleg gelezen hier op fok hoe dat in zijn werk gaat.quote:
*schuimbekkend met rol papier rondzwaait*quote:
Maar jij dacht serieus dat ik dat mailtje serieus nam.quote:
Nogmaals, dit nam ik niet serieus. Ik wilde het alleen met jullie delen.quote:
Heb je weer mensen zitten googlen en er foute resultaten uit gekregen? Dus ja, met jouw gebrek aan internet-skills geloof ik best dat je in scams van Nigerianen trapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, dit nam ik niet serieus. Ik wilde het alleen met jullie delen.
Oh trouwens: Hoi jozef
Ik denk dattie Stalin bedoeltquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heb je weer mensen zitten googlen en er foute resultaten uit gekregen? Dus ja, met jouw gebrek aan internet-skills geloof ik best dat je in scams van Nigerianen trapt.
Je bent daar trots op ?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef ethiraseth het volgende:
Aangezien ze allemaal zichzelf verrijkten ten koste van anderen zijn het rechtse dictators.
Stel nou eens dat er geen links meer zou zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Cerbie het volgende:
Dat gedoe met die dictators erbij halen steeds![]()
Ik leg het jullie nog een keer uit:
Links
Strooit met belastinggeld alsof het pepernoten zijn.
Rechts
Ruimt de puinzooi op met moeilijke maatregelen waardoor links weer de kans krijgt te gaan strooien de volgende regeerperiode.
Wat een kanjers!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Ah, de nieuwe selectie brievenbuszeikers bij elkaar:
[ afbeelding ]
www.pvvprovincialestaten.nl
Een utopie waarvan we alleen nog maar kunnen dromen, mijn beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel nou eens dat er geen links meer zou zijn?
Die ene lijkt op Bea!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je ook een trollquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Zouden ze ook plastuiten met het PVV-logo hebben?
Toch vreemd dat er veel puinzooien zijn geweest en al bijna 40 jaar geen linkse kabinetten! Hmm, wat een mystery! Hoe zou dit komen? Even nadenken! Het enige constante in al die kabinetten is de aanwezigheid van rechtse partijen! Dus dat doet mij komen tot de conclusie dat rechtse partijen de schuldige zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Cerbie het volgende:
Dat gedoe met die dictators erbij halen steeds![]()
Ik leg het jullie nog een keer uit:
Links
Strooit met belastinggeld alsof het pepernoten zijn.
Rechts
Ruimt de puinzooi op met moeilijke maatregelen waardoor links weer de kans krijgt te gaan strooien de volgende regeerperiode.
Van a tot z eensch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
De Partij voor de Vrijheid is er klaar voor. In alle 12 provincies zijn wij keihard aan het werk. Wij gaan een einde maken aan de poppenkast van de linkse elite. De provincie moet zich voortaan richten op haar kerntaken. Er moet een einde komen aan die afschuwelijke subsidieslurpende multiculprojecten, aan de provinciale ontwikkelingshulp, de onnodig dure snoepreisjes cursussen voor ambtenaren en bestuurders. Er moet een einde komen aan de islamisering van onze prachtige provincies en de bouw van nog meer moskeeën. Er moet een einde komen aan de bemoeizucht van de Eurocraten uit Brussel. Wij gaan de provincie teruggeven aan Henk en Ingrid.
Bier over m'n toetsenbord
Ja verdomme, komt winamp nét met dit nummer aanzetten tijdens het lezen:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
De Partij voor de Vrijheid is er klaar voor. In alle 12 provincies zijn wij keihard aan het werk. Wij gaan een einde maken aan de poppenkast van de linkse elite. De provincie moet zich voortaan richten op haar kerntaken. Er moet een einde komen aan die afschuwelijke subsidieslurpende multiculprojecten, aan de provinciale ontwikkelingshulp, de onnodig dure snoepreisjes cursussen voor ambtenaren en bestuurders. Er moet een einde komen aan de islamisering van onze prachtige provincies en de bouw van nog meer moskeeën. Er moet een einde komen aan de bemoeizucht van de Eurocraten uit Brussel. Wij gaan de provincie teruggeven aan Henk en Ingrid.
Bier over m'n toetsenbord
Onzin, CDA en VVD hebben zich veel te veel laten ringeloren door slinks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er veel puinzooien zijn geweest en al bijna 40 jaar geen linkse kabinetten! Hmm, wat een mystery! Hoe zou dit komen? Even nadenken! Het enige constante in al die kabinetten is de aanwezigheid van rechtse partijen! Dus dat doet mij komen tot de conclusie dat rechtse partijen de schuldige zijn.
Awww, het knulleke gelooft nog in sprookjes. Geloof je ook nog in de paashaas en dat babies door ooievaars worden gebracht?quote:
Je denkt te simpel. Het kabinet en de TK zijn slechts de marionetten, de echte beslissingen gebeuren in de bestuurslagen daaronder. En dáár is de PvdA al decennialang heer en meester.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er veel puinzooien zijn geweest en al bijna 40 jaar geen linkse kabinetten! Hmm, wat een mystery! Hoe zou dit komen? Even nadenken! Het enige constante in al die kabinetten is de aanwezigheid van rechtse partijen! Dus dat doet mij komen tot de conclusie dat rechtse partijen de schuldige zijn.
Ik kan't hebben, maar denk wel aan je hersens he? Als ik jou soms zie posten...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom, dan halen we allebei een nieuw biertje.
Hier heb je een doekje voor je toetsenbord, ben blij dat je ook moest lachen om die loze kretenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan't hebben, maar denk wel aan je hersens he? Als ik jou soms zie posten...
Ah, oke, laten we deze stelling eens onderzoeken! Als, zoals jij stelt, de rechtse partijen zich "laten ringeloren" door "slinks", ondanks hun meerderheid aan zetels en posities in kabinetten, wat zegt dit over rechts? Dat is vrij simpel: rechtse partijen bestaan uit mensen die zich heel makkelijk laten vertellen wat ze moeten doen en dús een gebrek aan visie, daadkracht en eigen wil hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, CDA en VVD hebben zich veel te veel laten ringeloren door slinks.
Dankje, ik pak ook even een Heineken. Maar zeg eens, wat daalt harder?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je een doekje voor je toetsenbord, ben blij dat je ook moest lachen om die loze kreten
Even zonder gekheid, is dat een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, daar gaat m'n bier weer
De geloofwaardigheid van de PVV, by farquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, ik pak ook even een Heineken. Maar zeg eens, wat daalt harder?
-het vertrouwen in Job Cohen
-de PvdA
-de euro
-de staatsschuld?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, daar gaat m'n bier weer
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, is dat een man of een vrouw?
Je hebt gelijk dat rechts zich te makkelijk heeft laten inpakken door links, alhoewel dat niet vreemd is als je maar lang genoeg manipuleert. En zoals mr Goebels zei ''als je de leugen maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf een waarheid''. Links is op bepaalde punten inderdaad slimmer geweest dan rechts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, oke, laten we deze stelling eens onderzoeken! Als, zoals jij stelt, de rechtse partijen zich "laten ringeloren" door "slinks", ondanks hun meerderheid aan zetels en posities in kabinetten, wat zegt dit over rechts? Dat is vrij simpel: rechtse partijen bestaan uit mensen die zich heel makkelijk laten vertellen wat ze moeten doen en dús een gebrek aan visie, daadkracht en eigen wil hebben.
Dus dan rest mij de vraag: waarom wil je mensen die al vele decennia bewijzen niet in staat te zijn zelf ook maar iets voor elkaar te krijgen nóg meer macht te geven? Dat is geen logische beslissing, en dus moet ik concluderen dat rechts stemmen iets is voor mensen die geen verstand hebben.
Maar ik vind hamer altijd nog triester.quote:
Ze stijgen sneller dan de dollar hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van de PVV, by far
Bij GL zit ook zo'n engerd, Ineke van Gent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik vind hamer altijd nog triester.
Die moet niet bovenop je gaan zitten nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bij GL zit ook zo'n engerd, Ineke van Gent.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die moet niet bovenop je gaan zitten nee.
Toch schattig dat je precies trapt in de les van Goebels, alleen dan in de leugens van de PVV.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat rechts zich te makkelijk heeft laten inpakken door links, alhoewel dat niet vreemd is als je maar lang genoeg manipuleert. En zoals mr Goebels zei ''als je de leugen maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf een waarheid''. Links is op bepaalde punten inderdaad slimmer geweest dan rechts.
Goebelsje, een echte linksmensch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch schattig dat je precies trapt in de les van Goebels, alleen dan in de leugens van de PVV.
Dan moeten we vragen als Relmof dit topic wil verlatenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
Kunnen we nog een keer een SC topique maken zonder Wilders.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
Kunnen we nog een keer een SC topique maken zonder Wilders.
quote:
Of sharon dijksma.quote:
Feestboekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ichbineinlangstudierder.nl/
Bij elkaar gephotoshopte freggels, je zou er de photoshopbattle mee kunnen winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Hertog Jan, de Palm is op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Feestboek
Ik zit aan de Jupiler trouwens. Goeie basiskleur heeft dat logo.
Zou Geert ze soms niet genoeg vertrouwen om met allemaal samen in één ruimte te zijn voor een foto shoot?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij elkaar gephotoshopte freggels, je zou er de photoshopbattle mee kunnen winnen
LPF praktijken tijdens de shootquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou Geert ze soms niet genoeg vertrouwen om met allemaal samen in één ruimte te zijn voor een foto shoot?
En dan mag links na de volgende oorlog de samenleving zeker weer opbouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Grappig om te zien hoe de PvdA op haar nagels bijt uit angst voor de PVV. Wat mij betreft gaan we de komende 40 jaar een rechts beleid voeren. Na wo2 was het aan links, nu is het aan conservatief rechts.
Zin in de toekomst.
Uit een mitrailleur gaan ze recht door zee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal komen ze van rechts uit een mitrailleur
Doe niet zo mal, of weet jij niet wie Hitler uiteindelijk verdreven heeft? Evenals Stalin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan mag links na de volgende oorlog de samenleving zeker weer opbouwen?
Leer eens van de geschiedenis
Het waren Stalin en het Rode Leger die hitler hebben verslagen ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, of weet jij niet wie Hitler uiteindelijk verdreven heeft? Evenals Stalin.
Man, je lijkt op chamberlain.
Stalin had het niet gered zonder de Amerikanen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het was Stalin die hitler heeft verslagen ja.
De geallieerden hebben Hitler uiteindelijk overwonnen, de belangrijkste spelers daarin waren Roosevelt (democraat) en Stalin (communist).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, of weet jij niet wie Hitler uiteindelijk verdreven heeft? Evenals Stalin.
Man, je lijkt op chamberlain.
Ik bedoelde ook meer het communisme of de sovjetunie in z'n algemeenheid. Dat hebben we grotendeels te danken aan Reagan en Kennedy.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De geallieerden hebben Hitler uiteindelijk overwonnen, de belangrijkste spelers daarin waren Roosevelt (democraat) en Stalin (communist).
Stalin is niet verdreven, die overleed tijdens zijn bewind in 1953.
Reagan heeft daar inderdaad een rol in gespeeld. Maar de rol van Mikhael Gorbatchov was veel belangrijker, die heeft voor een vreedzame overgang gezorgd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer het communisme of de sovjetunie in z'n algemeenheid. Dat hebben we grotendeels te danken aan Reagan en Kennedy.
De Mos bedoelde eigenlijk ook dat hij schooldirecteur had KUNNEN zijn. Zo lus ik er nog wel 100.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer het communisme of de sovjetunie in z'n algemeenheid. Dat hebben we grotendeels te danken aan Reagan en Kennedy.
Dat zijn in ieder geval niet de mensen die nu PVV zouden stemmen. Die waren destijds met "Volk en Vaderland" langs de deuren gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Zitten jullie nou echt ruzie te maken over wie Hitler verslagen heeft?
Als PHP leugens gaat verspreiden omdat hij niet kan geloven dat iets anders dan Amerika en Glorieus Kapitalisme de oorlog heeft gewonnen wel ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Degene die Hitler hebben verslagen zijn Alzheimer en het "superieure zelfbeeld" van die man.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is min of meer per ongelijk gegaan hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Reagan heeft daar inderdaad een rol in gespeeld. Maar de rol van Mikhael Gorbatchov was veel belangrijker, die heeft voor een vreedzame overgang gezorgd.
Doe normaal, dit is echt te zot voor woorden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval niet de mensen die nu PVV zouden stemmen. Die waren destijds met "Volk en Vaderland" langs de deuren gegaan.
Zonder Amerika spraken we nu Russisch of Duits. En ik weet nog steeds niet wat ik erger gevonden had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als PHP leugens gaat verspreiden omdat hij niet kan geloven dat iets anders dan Amerika en Glorieus Kapitalisme de oorlog heeft gewonnen wel ja.
Wat raar, dat wil Remlof graag, ik zie nog wel parallellen tussen remlof en ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Cerbie het volgende:
Dan hadden we wel een verenigd Europa onder één taal gehad.
Dat is het PVV-programma ook. En daar mochten ze gewoon campagne mee voeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal, dit is echt te zot voor woorden.
En dan ook alleen bij de nummer 1 per provincie enige nadere toelichtingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat raar, dat wil Remlof graag, ik zie nog wel parallellen tussen remlof en ...
Wil je die ongeriefelijke woorden terugnemen, ik heb niets met de NSB. Anti-democraat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het PVV-programma ook. En daar mochten ze gewoon campagne mee voeren.
ein volk! ein..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook alleen bij de nummer 1 per provincie enige nadere toelichting
En mensen die dat niet willen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.
Een NSBer in de jaren dertig zou ook boos worden als je hem anti-democratisch noemde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je die ongeriefelijke woorden terugnemen, ik heb niets met de NSB. Anti-democraat.
Die moeten verbannen worden naar de Noordpool!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En mensen die dat niet willen?
Die gaan lekker in Iran wonen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die mogen gewoon hun boerenkiel en klompen aanhouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zelfs 90 procent van de intelligentere bovenlaag in de samenleving.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Een NSBer in de jaren dertig zou ook boos worden als je hem anti-democratisch noemde.
Zie je echt de vele overeenkomsten niet php?
Ik mis het einde van je zin?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zelfs 90 procent van de intelligentere bovenlaag in de samenleving.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mogen gewoon hun boerenkiel en klompen aanhouden.
Ik las "10 voor de PVV"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik waarom ze een verkiezingsprogramma hebben voor mensen met een verstandelijke beperking!!!!
Is dat democratisch en heeft iedereen daar dezelfde rechten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ga in Iran wonen, veel leuker.
...vind de PVV niet op de NSB lijken. Behalve pseudo intellectuelen als Rob Riemen.quote:
Hoe meer van die posters er hangen hoe minder stemmen ze krijgen denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
Ik ga die poster denk ik uitprinten en voor het raam hangen.![]()
Jij zou het liefst de PVV verbieden en WIlders gevangen zetten. Ahmadinejad is trots op je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat democratisch en heeft iedereen daar dezelfde rechten?
Nee. Dus daar wil ik niet wonen.
Hier denken ze dan: dat is een van de twee allochtonen hier in het dorp en hij stemt PVV?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Cerbie het volgende:
Als ik díe ophang gooien ze mijn ruiten in.
Eh, ze vinden het er wel op lijken hoor, ze vinden alleen dat die vergelijking de discussie verstoort. En dat ben ik niet met ze eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...vind de PVV niet op de NSB lijken. Behalve pseudo intellectuelen als Rob Riemen.
Nee, hoor, heb ik nooit gezegd ook. Maar ik vind wel dat je duidelijk moet maken waar de PVV echt voor staat en waar het door haar voorgestane beleid toe kan leiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zou het liefst de PVV verbieden en WIlders gevangen zetten. Ahmadinejad is trots op je.
Dat hoop je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier denken ze dan: dat is een van de twee allochtonen hier in het dorp en hij stemt PVV?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat hoop je.
De volgende dag stopt er een zwart busje en slepen ze je mee de kerkers in alwaar je 12 24/7 naar Job moet luisteren.
Tot meer welvaart?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoor, heb ik nooit gezegd ook. Maar ik vind wel dat je duidelijk moet maken waar de PVV echt voor staat en waar het door haar voorgestane beleid toe kan leiden.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat hoop je.
De volgende dag stopt er een zwart busje en slepen ze je mee de kerkers in alwaar je 12 uur lang naar Job moet luisteren.
Jij met je SM-fantasiëen... Ga eens naar de hoeren..quote:
In het oosten rijden ze al aardig op tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin nu pas te begrijpen waarom Links perse in het OV wil investerenHELP!
kom eens met andere grappen dan ..... Links is altijd kut en tevens de ondergang van de beschavingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin nu pas te begrijpen waarom Links perse in het OV wil investerenHELP!
Nee, tot apartheid, meer onrust in de samenleving en minder veiligheid.quote:
quote:
Wat een dom stelletje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt tijd om links te verjagen.
Komt ie dan he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, de kerkdienst in Zeeland is ook afgelopen.quote:
Oostenrijks ook goed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Voor het echte materiaal moet je toch bij de Duitsers zijn.
Ik heb liever duits. Bels en neerlands is veel te zoet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
Biertje? remlof heeft nog wat Jupiler over.
Ik snap je, het moet wat rechtser. Bush is gewoon te links. Wat dachten we van pinochetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Cerbie het volgende:
Mag het dan zonder Walker? Dat is een beetje de Ella Vogelaar van het stelletje.
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, de kerkdienst in Zeeland is ook afgelopen.
Ik wil een mooie witte eenhoorn die ik sjaak noem waarmee ik ieder dag naar mijn werk kan en begeleid zal worden door een dozijn hottentotten met paarse mutsjes die rozenblaadjes voor mij uitstrooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.
Ik heb nog wel een auto te koop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.Ik ben op zoek naar een autotje.
Een elektrische fiets ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.Ik ben op zoek naar een autotje.
quote:
Sorry, ik koop geen franse auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
Iemand ervaring met een Renault Megane of een Citroën Xsara? Lijken me wel gave karretjes.
Ik geen Japanse auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, ik koop geen franse auto's.
VROUW......later eentje jaartje of 13 KINDERENquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Cerbie het volgende:
Een vaatwasser ben ik op het moment ook tevreden mee trouwens.
*vertrekt richting keuken*
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Cerbie het volgende:
Een vaatwasser ben ik op het moment ook tevreden mee trouwens.
*vertrekt richting keuken*
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
VROUW......later eentje jaartje of 13 KINDEREN
Inderdaad. Daarom heb ik er ook één.quote:
Een wasmachine in de keuken?? Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
!
We hebben in de keuken maar één kraan/afvoer en daar zit de wasmachine aan. Nou ben ik handig genoeg om die afvoer te vertakken, maar de kraan ligt zo diep in de muur verzonken dat het breekwerk wordt.
Vaak in flats/appartementen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Een wasmachine in de keuken?? Dat heb ik nog nooit gezien.
Een Honda Civic valt ook binnen de mogelijkheden, maar Toyota's vind ik niet mooi.quote:
Daar ben ik er ook honderden van tegen gekomen, maar die zijn te vierkant.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom heb ik er ook één.
Al had ik liever een Volvo gehad
Het enige appartement dat ik ken is waar mijn ouders wonen, die hebben een bijkeuken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vaak in flats/appartementen hoor
Niet uit vrije wil hoor vaakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Het enige appartement dat ik ken is waar mijn ouders wonen, die hebben een bijkeuken.
Maar inderdaad als ik zo die flats zie dan kunnen ze daar niet veel ruimte hebben.Eigenlijk best wel erg, zo'n kind wat heel de dag in zo'n hok zit.
Daarom ben ik ergens tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet uit vrije wil hoor vaak
pff 50m2.Ik zou echt gek worden joh. Is dat met slaapkamers,keuken,toilet en badkamer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef Cerbie het volgende:
Studentenappartementen he. De nieuwere gebouwen zijn best goed te doen, maar sommige oudbouwDaar heb je dan 32m² met zijn 2'en. Wij hebben nog geluk met een kleine 50m².
Woonkamer, slaapkamer, toilet, douche en open keuken. Scheelt dat we allebei aan het afstuderen zijn en weinig thuis zitten. Voor de gemiddelde student is dit bijna asociaal luxe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
pff 50m2.Ik zou echt gek worden joh. Is dat met slaapkamers,keuken,toilet en badkamer?
Je bent wel erg verwend vieze linkserdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
pff 50m2.Ik zou echt gek worden joh. Is dat met slaapkamers,keuken,toilet en badkamer?
Nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=184781211552901
Hoe vet is dit btw.
Een kamer is wat anders dan een appartement, of heb ik het nu mis. Een vriendin van ons studeerde in nijmegen en die had een kamer van ik schat 10m2 2bij5. Onder haar hoogslaper had ze een bank en tegenover de bank een bureautje met een tv. De keuken en wc deelden ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Woonkamer, slaapkamer, toilet, douche en open keuken. Scheelt dat we allebei aan het afstuderen zijn en weinig thuis zitten. Voor de gemiddelde student is dit bijna asociaal luxe.
Je had mijn vorige kamer moeten zien, Loesje schreef ooit over die flats "de kunst van het studentstapelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |