In het oosten rijden ze al aardig op tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin nu pas te begrijpen waarom Links perse in het OV wil investerenHELP!
kom eens met andere grappen dan ..... Links is altijd kut en tevens de ondergang van de beschavingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin nu pas te begrijpen waarom Links perse in het OV wil investerenHELP!
Nee, tot apartheid, meer onrust in de samenleving en minder veiligheid.quote:
quote:
Wat een dom stelletje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt tijd om links te verjagen.
Komt ie dan he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, de kerkdienst in Zeeland is ook afgelopen.quote:
Oostenrijks ook goed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Voor het echte materiaal moet je toch bij de Duitsers zijn.
Ik heb liever duits. Bels en neerlands is veel te zoet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
Biertje? remlof heeft nog wat Jupiler over.
Ik snap je, het moet wat rechtser. Bush is gewoon te links. Wat dachten we van pinochetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Cerbie het volgende:
Mag het dan zonder Walker? Dat is een beetje de Ella Vogelaar van het stelletje.
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, de kerkdienst in Zeeland is ook afgelopen.
Ik wil een mooie witte eenhoorn die ik sjaak noem waarmee ik ieder dag naar mijn werk kan en begeleid zal worden door een dozijn hottentotten met paarse mutsjes die rozenblaadjes voor mij uitstrooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.
Ik heb nog wel een auto te koop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.Ik ben op zoek naar een autotje.
Een elektrische fiets ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.Ik ben op zoek naar een autotje.
quote:
Sorry, ik koop geen franse auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
Iemand ervaring met een Renault Megane of een Citroën Xsara? Lijken me wel gave karretjes.
Ik geen Japanse auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, ik koop geen franse auto's.
VROUW......later eentje jaartje of 13 KINDERENquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Cerbie het volgende:
Een vaatwasser ben ik op het moment ook tevreden mee trouwens.
*vertrekt richting keuken*
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef Cerbie het volgende:
Een vaatwasser ben ik op het moment ook tevreden mee trouwens.
*vertrekt richting keuken*
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
VROUW......later eentje jaartje of 13 KINDEREN
Inderdaad. Daarom heb ik er ook één.quote:
Een wasmachine in de keuken?? Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
!
We hebben in de keuken maar één kraan/afvoer en daar zit de wasmachine aan. Nou ben ik handig genoeg om die afvoer te vertakken, maar de kraan ligt zo diep in de muur verzonken dat het breekwerk wordt.
Vaak in flats/appartementen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Een wasmachine in de keuken?? Dat heb ik nog nooit gezien.
Een Honda Civic valt ook binnen de mogelijkheden, maar Toyota's vind ik niet mooi.quote:
Daar ben ik er ook honderden van tegen gekomen, maar die zijn te vierkant.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom heb ik er ook één.
Al had ik liever een Volvo gehad
Het enige appartement dat ik ken is waar mijn ouders wonen, die hebben een bijkeuken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vaak in flats/appartementen hoor
Niet uit vrije wil hoor vaakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Het enige appartement dat ik ken is waar mijn ouders wonen, die hebben een bijkeuken.
Maar inderdaad als ik zo die flats zie dan kunnen ze daar niet veel ruimte hebben.Eigenlijk best wel erg, zo'n kind wat heel de dag in zo'n hok zit.
Daarom ben ik ergens tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet uit vrije wil hoor vaak
pff 50m2.Ik zou echt gek worden joh. Is dat met slaapkamers,keuken,toilet en badkamer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef Cerbie het volgende:
Studentenappartementen he. De nieuwere gebouwen zijn best goed te doen, maar sommige oudbouwDaar heb je dan 32m² met zijn 2'en. Wij hebben nog geluk met een kleine 50m².
Woonkamer, slaapkamer, toilet, douche en open keuken. Scheelt dat we allebei aan het afstuderen zijn en weinig thuis zitten. Voor de gemiddelde student is dit bijna asociaal luxe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
pff 50m2.Ik zou echt gek worden joh. Is dat met slaapkamers,keuken,toilet en badkamer?
Je bent wel erg verwend vieze linkserdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
pff 50m2.Ik zou echt gek worden joh. Is dat met slaapkamers,keuken,toilet en badkamer?
Nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=184781211552901
Hoe vet is dit btw.
Een kamer is wat anders dan een appartement, of heb ik het nu mis. Een vriendin van ons studeerde in nijmegen en die had een kamer van ik schat 10m2 2bij5. Onder haar hoogslaper had ze een bank en tegenover de bank een bureautje met een tv. De keuken en wc deelden ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Woonkamer, slaapkamer, toilet, douche en open keuken. Scheelt dat we allebei aan het afstuderen zijn en weinig thuis zitten. Voor de gemiddelde student is dit bijna asociaal luxe.
Je had mijn vorige kamer moeten zien, Loesje schreef ooit over die flats "de kunst van het studentstapelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |