In het oosten rijden ze al aardig op tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin nu pas te begrijpen waarom Links perse in het OV wil investerenHELP!
kom eens met andere grappen dan ..... Links is altijd kut en tevens de ondergang van de beschavingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin nu pas te begrijpen waarom Links perse in het OV wil investerenHELP!
Nee, tot apartheid, meer onrust in de samenleving en minder veiligheid.quote:
quote:
Wat een dom stelletje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt tijd om links te verjagen.
Komt ie dan he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, de kerkdienst in Zeeland is ook afgelopen.quote:
Oostenrijks ook goed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Voor het echte materiaal moet je toch bij de Duitsers zijn.
Ik heb liever duits. Bels en neerlands is veel te zoet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
Biertje? remlof heeft nog wat Jupiler over.
Ik snap je, het moet wat rechtser. Bush is gewoon te links. Wat dachten we van pinochetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Cerbie het volgende:
Mag het dan zonder Walker? Dat is een beetje de Ella Vogelaar van het stelletje.
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, de kerkdienst in Zeeland is ook afgelopen.
Ik wil een mooie witte eenhoorn die ik sjaak noem waarmee ik ieder dag naar mijn werk kan en begeleid zal worden door een dozijn hottentotten met paarse mutsjes die rozenblaadjes voor mij uitstrooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
En? Ik wil een democratisch, multicultureel Europa dat openstaat voor iedereen, waar je elke religie mag aanhangen die je wilt en waar je erbij mag lopen zoals je goeddunkt, met hoofddoek, keppeltje of wat dan ook.
Ik heb nog wel een auto te koop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.Ik ben op zoek naar een autotje.
Een elektrische fiets ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele avond op autotrack gesurft.Ik ben op zoek naar een autotje.
quote:
Sorry, ik koop geen franse auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
Iemand ervaring met een Renault Megane of een Citroën Xsara? Lijken me wel gave karretjes.
Ik geen Japanse auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, ik koop geen franse auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |